الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام

الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام

برای آشنایی بیشتر با الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام با پویان توسعه همراه باشید.

در این مقاله نکاتی را به شما ارائه می کنیم تا فالوورهای بیشتری داشته باشید. در مورد اهمیت داشتن مخاطب زیاد صحبت خواهیم کرد و راه های جذب فالوور را به شما نشان خواهیم داد.

تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

برای تکمیل مفاهیم این مقاله، توصیه می کنیم مقاله را مطالعه کنید انواع تبلیغات در اینستاگرام .

آشنایی با الگوریتم داستان اینستاگرام نیز برای درک بهتر این مقاله ضروری است.

 

الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام یا خرید فالوور واقعی و تقلبی؟

الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام یا خرید فالوور واقعی و تقلبی؟

افزودن فالوور به صورت واقعی و فعال با افزودن فالوورهای جعلی و غیر فعال کاملا متفاوت است. اگر تنها هدف افزایش فوری فالوور اینستاگرام با خرید هر نوع فالوور باشد، مشکل شما حل نخواهد شد.

خرید فالوورهای جعلی و غیرفعال نه تنها باعث توسعه و بهبود صفحه شما نمی شود، بلکه می تواند صفحه اینستاگرام شما را در معرض خطر غیرفعال شدن، بلاک یا بلاک شدن قرار دهد.

خرید فالوور با کیفیت بالا به معنای خرید فالوور فعال و واقعی است که تنها در صورت خرید فالوور از یک سایت و سرور امن امکان پذیر است.

به خاطر داشته باشید که تنها افزایش واقعی تعداد فالوورها می تواند مخاطبان بیشتری را جذب کند و بلافاصله اعتبار و محبوبیت صفحه شما را افزایش دهد. خرید فالوورهای جعلی و نامعتبر تاثیر زیادی در روند کاری شما نخواهد داشت.

با این حال، خرید فالوور توصیه نمی شود. زیرا آنها احتمالاً بخشی از مخاطبان هدف شما نیستند و برای فعالیت صفحه شما مناسب نیستند. بنابراین نگهداری آنها دشوار خواهد بود. بنابراین توصیه می کنیم الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام را یاد بگیرید و بر اساس آن عمل کنید و مطمئن باشید که اگر کار خود را به خوبی انجام دهید به نتیجه ایده آل خود خواهید رسید.

 

همچنین بخوانید : تیک آبی اینستاگرام چیست و چگونه می توان آن را دریافت کرد؟

 

مهم ترین نکات در مورد الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام

مهم ترین نکات در مورد الگوریتم افزایش فالوور اینستاگرام

اگر تجارت شما واقعا برای شما مهم است و می خواهید در اینستاگرام بسیار محبوب شوید، با ما همراه باشید تا راه های واقعی و آسان افزایش فالوور در اینستاگرام را به شما بگوییم.

توصیه می کنیم از پست بازدید کنید محاسبه نرخ تعامل در اینستاگرام .

پروفایل خود را جذاب کنید

پروفایل خود را جذاب کنید

اول از همه بدانید که پروفایل اینستاگرام شما مانند ویترین فروشگاه است. اگر نمایشگر پنجره شما جذاب نباشد، مشتریان خود را از دست خواهید داد. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر است و حرف اول و آخر در اینستاگرام تصویری است که باید به اشتراک گذاشته شود.

شما باید تصاویر جذاب و خلاقانه بسازید و در پروفایل خود منتشر کنید. بنابراین در نگاه اول کاربران شما جذب پروفایل شما می شوند و بیشتر شما را دنبال می کنند. صفحات جذاب زیادی وجود دارد و مردم آنها را دنبال می کنند. فقط به این دلیل که جذاب هستند.

البته مهم است که با یک عکس پروفایل جذاب و یک بیوگرافی عالی، پروفایل خود را چشمگیرتر کنید.

رعایت همه این موارد باعث جذابیت بیشتر پروفایل شما می شود و هر بازدید کننده ای تمایل دارد صفحه شما را فالو و فالو کند.

 

همچنین بخوانید : ریستریکت اینستاگرام چیست؟

 

از هشتگ ها استفاده کنید

از هشتگ ها استفاده کنید

مورد بعدی که در الگوریتم افزایش فالوور اینستاگرام مهم تلقی می شود استفاده از هشتگ است.

هشتگ ها نقش مهمی در نمایش بیشتر پست های اینستاگرام شما دارند. استفاده درست از هشتگ ها می تواند به رشد کسب و کار شما در اینستاگرام کمک کند.

به تازگی اینستاگرام قابلیت فالو کردن هشتگ ها را در اپلیکیشن خود اضافه کرده است و افراد زیادی هشتگ های مورد علاقه خود را دنبال می کنند. این امر باعث محبوبیت هشتگ در اینستاگرام می شود و استفاده مداوم از هشتگ در پست های شما باعث افزایش تعداد فالوورها در صفحه اینستاگرام شما می شود.

سعی کنید لیستی از تگ های پرطرفدار و به اصطلاح داغ در زمینه کاری خود پیدا کنید و آنها را ذکر کنید. برای این کار از جستجوی اینستاگرام خود استفاده کنید. هشتگ برتر خود را در قسمت هشتگ های مبتنی بر جستجوی اینستاگرام وارد کنید و خواهید دید که کدام هشتگ شبیه هشتگ هایی است که جستجو کرده اید و بسیاری از عکس ها با آنها تگ شده اند.

در هنگام ارسال تا حد امکان از آنها استفاده کنید. مطمئناً هر عکسی که در اینستاگرام با هشتگ ارسال می کنید، ۳ نفر شما را دنبال می کنند.

 

همچنین بخوانید : ۱۰ روش کسب درآمد از تولید محتوا

 

با صفحات همکاران خود تعامل داشته باشید

با صفحات همکاران خود تعامل داشته باشید

یکی از مفیدترین کارهایی که می توانید در طول رویداد اینستاگرام انجام دهید، برقراری ارتباط با افراد و همکاران همفکر است. اگر در اینستاگرام فعال هستید، می توانید دامنه خود را بدون جستجو پیدا کنید. شما به طور طبیعی با آن برخورد می کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با آنها ارتباط برقرار کنید.

سعی کنید صفحات مرتبط با رشته خود را فالو کنید و فعالیت های آنها را در اینستاگرام دنبال کنید. ارتباط مستقیم با آنها داشته باشید و سعی کنید هر از گاهی با آنها ارتباط برقرار کنید. اشتراک گذاری در صفحه دامنه شما باعث افزایش فالوور اینستاگرام و جذب افراد بیشتری به کسب و کار شما می شود.

هنگامی که به صفحه ای با موضوع مشابه خود متصل می شوید، به شما این امکان داده می شود که لیست پیشنهادات آنها را وارد کنید که باعث افزایش تعداد فالوورها در صفحه اینستاگرام شما می شود.

 

همچنین بخوانید : بلاک شدم تو اینستا چیکار کنم

 

راه اندازی مسابقات اینستاگرامی

راه اندازی مسابقات اینستاگرامی

Aاین یکی از مهم‌ترین الگوریتم‌ها برای افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام است.

یکی از بهترین راه ها برای افزایش فالوور اینستاگرام، برگزاری مسابقات اینستاگرامی است. زیرا هم بسیاری از صفحات محبوب اینستاگرام و هم صفحات ناشناخته از این روش استفاده می کنند.

سعی کنید در طراحی مسابقات خلاق باشید و از هدایای تشویقی و ارزشمند برای برندگان مسابقه استفاده کنید. هر چه جوایز برای برندگان ارزش بیشتری داشته باشد، افراد بیشتری برای شرکت در مسابقه شما تشویق خواهند شد.

بسته به حوزه کاری خود در اینستاگرام، می توانید مسابقات زیادی را در موضوعات مختلف راه اندازی کنید. اما مهمترین چیز این است که سعی کنید شرکت کنندگان را به انجام کاری دعوت کنید. به عنوان مثال، از شرکت کنندگان بخواهید که ۵ نفر از دوستان خود را به مسابقه دعوت کنند و اطمینان حاصل کنید که برای مثال، ۲ دعوت کننده باید صفحه را برای شرکت در مسابقه فالو کنند.

همانطور که می بینید، مسابقات اینستاگرام به سرعت فالوورهای صفحه شما را افزایش می دهد. پس سعی کنید هر از چند گاهی مسابقات را در صفحه اینستاگرام خود شروع کنید.

 

از وب سایت خود برای الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام خود استفاده کنید

اگر وب سایت دارید، ایده های مرتبط خوبی برای افزایش صفحه فالوور اینستاگرام شما وجود دارد. وب سایتی با بازدیدکنندگان جدید هر روز بهترین مکان برای تبلیغ صفحه اینستاگرام شماست.

یکی از ایده هایی که می توانید در سایت خود استفاده کنید این است که یک بنر اینستاگرام در پایین همه پست ها قرار دهید. با این کار شانس بیشتری برای جذب فالوورهای جدید دارید. زیرا ممکن است بسیاری از افراد با دیدن بنر اینستاگرام شما مقالات شما را در گوگل ببینند و سپس حداقل یک بار به صفحه اینستاگرام شما سر بزنند که باید جذاب باشد.

حتما دسته اینستاگرام خود را به عنوان یکی از روش های ارتباطی در سایت قرار دهید.

سعی کنید از کاربران خود دعوت کنید تا صفحه اینستاگرام شما را از طریق خبرنامه ایمیل سایت خود دنبال کنند. همیشه نیاز به یک پیشنهاد ویژه و غیرقابل مقاومت برای دریافت پاسخ مثبت به دعوت شماست. پس حتما یک پیشنهاد ویژه برای کاربران خود در نظر بگیرید.

ممکن است اکثر اعضای سایت شما هنوز اینستاگرام شما را دنبال نکنند. با قرار دادن اینستاگرام خود در امضای ایمیل های خود می توانید اینستاگرام خود را به عنوان یکی از راه های ارتباطی به آنها معرفی کنید. اگر اعضای شما ایمیل ارسال کنند، ممکن است افراد بیشتری از اینستاگرام شما مطلع شوند.

 

همچنین بخوانید : سایت یا اینستاگرام؟ کدام یک برای کسب و کار بهتر است؟

 

در صفحات مربوطه تبلیغ کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام، تبلیغات در صفحات مرتبط با رشته خود است. در این روش ابتدا باید با جستجوی عناوین شغلی یا هشتگ های مرتبط، صفحات مرتبط با رشته خود را پیدا کنید و پس از بررسی و بررسی شرایط مناسب، برای تبلیغات با آن ها مذاکره کنید.

سعی کنید در صفحات مرتبطی که قبلاً تبلیغ نشده اند تبلیغ کنید. در این صورت تبلیغات شما تاثیر بیشتری خواهد داشت.

 

از تگ مکان استفاده کنید

از تگ مکان استفاده کنید

اگر می‌خواهید افراد بیشتری پست‌های شما را ببینند، توصیه می‌کنیم از برچسب‌های موقعیت مکانی استفاده کنید. زیرا اینستاگرام می تواند پیام های مرتبط را به مردم منطقه نشان دهد. فالوورهای شما را در اینستاگرام به طرز شگفت انگیزی افزایش می دهد.

 

محتوای مستمر ایجاد کنید

محتوای مستمر ایجاد کنید

یکی از مهم ترین عوامل در رشد صفحات اینستاگرام، تولید مداوم محتوا است. پس از بررسی تعداد زیادی از صفحات اینستاگرام فعال در مناطق مختلف، به این نتیجه رسیدیم که تولید محتوای مستمر در دراز مدت باعث افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام می شود. مهم است که به اینستاگرام ثابت کنید که فعال هستید و طرفداران شما منتظر انتشار محتوای شما هستند.

طبق الگوریتم جدید اینستاگرام، اگر فعالیت شما در اینستاگرام مستمر باشد، روز به روز بر تعداد ریک‌های روزانه افزوده می‌شود و پست‌های شما بیشتر دیده می‌شود. این همچنین مستقیماً بر روی دید پست های شما در اکسپلورر اینستاگرام تأثیر می گذارد.

سعی کنید هر روز حداقل یک پست در اینستاگرام خود قرار دهید. یک تقویم محتوایی وجود دارد که پست های مختلفی را بر اساس برنامه زمانی شما منتشر می کند. این البته در مورد فعالیت ها و رقبا نیز صدق می کند. اما به طور کلی، اکثر صفحات در حال رشد حداقل یک مقاله در روز منتشر می کنند.

 

همچنین بخوانید : وسایل مورد نیاز برای تولید محتوا در اینستاگرام

 

محتوای جالب ایجاد کنید

محتوای جالب ایجاد کنید

بسیاری از افراد در اینستاگرام به دنبال سرگرمی هستند. شما می توانید پست های جالبی را در هر زمینه ای از کار خود ارسال کنید. پست های جالب ارسال کنید، اما سعی کنید از موضوع اصلی کار خود منحرف نشوید. اگر می توانید پیام های قانع کننده ای برای جذب مخاطب ایجاد کنید، آنها را وادار کنید که پیام های شما را برای دوستان خود ارسال کنند. این به افزایش فالوورهای شما در طول زمان کمک می کند.

 

پیام های چالش برانگیز را در اینستاگرام ارسال کنید

پیام های چالش برانگیز را در اینستاگرام ارسال کنید

به خاطر داشته باشید که این نوع پست ارتباط مخاطب شما را با موضوع شما افزایش می دهد و همچنین پست شما را جذاب تر می کند. سعی کنید به ازای هر ده پستی که منتشر می کنید حداقل یک پست چالش برانگیز ارسال کنید تا تعامل مخاطب با صفحه شما کاهش پیدا نکند.

ماهیت پست های چالشی این است که بسیاری از مردم می خواهند دوستانشان در مورد پست های شما بدانند. این اجازه می دهد تا پیام های شما برای افراد زیادی ارسال شود. مهمتر از همه، شما باید کاری انجام دهید که به فالوورهای شما کمک کند صفحه شما را رشد دهند.

 

الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام را دنبال کنید

الگوریتم اینستاگرام را دنبال کنید

شما باید در مورد الگوریتم اینستاگرام به اندازه کافی یاد بگیرید. شما باید دقیقاً نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام را بدانید. به عنوان مثال، هرگز نباید از فالوورهای جعلی استفاده کنید.

یا نباید از هشتگ های بی ربط زیادی در پست های خود استفاده کنید. یا مثلاً ممکن است هیچ اقدامی برای کاهش تعامل کاربر با صفحه خود انجام ندهید. همه چیزهایی که تا اینجا صحبت کردیم مستقیماً به الگوریتم اینستاگرام مرتبط بود

اگر می خواهید با الگوریتم اینستاگرام دوستانه رفتار کنید، به طور کلی نباید در فعالیت های غیرواقعی شرکت کنید. شما مجاز به زیر پا گذاشتن قوانین اینستاگرام نیستید. برای تاثیرگذاری و راضی نگه داشتن مخاطبان خود باید در اینستاگرام کاملا طبیعی و فعال باشید.

مقاله الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام را مطالعه کردید.

 

در بهترین زمان پست کنید

در بهترین زمان پست کنید

اگر می خواهید پست های شما توسط افراد بیشتری دیده و لایک شود، باید بهترین زمان برای ارسال پست های خود در اینستاگرام را پیدا کنید. فقط Insights اینستاگرام را بررسی کنید و فعالیت فالوورها را در صفحه خود بررسی کنید. میزان تعامل کاربر با برخی از پست های اخیر خود را بررسی کنید تا زمان مناسب برای ارسال را بدانید. این عواقب جدی برای قابل مشاهده بودن پیام های شما دارد.

اگر پست های شما در زمان مناسب منتشر شوند، بدیهی است که توسط افراد بیشتری دیده می شوند و در نهایت تعداد فالوورهای صفحه شما افزایش می یابد.

 

همچنین بخوانید : آموزش کپی کردن کپشن اینستاگرام

 

ثابت کن که ربات نیستی

ثابت کن که ربات نیستی

طبق الگوریتم اینستاگرام که قبلاً به آن اشاره کردیم، باید مطمئن شوید که یک ربات اینستاگرام محور نیستید. اگر ثابت کنید که بیشتر از یک ربات هستید، مطمئن شوید که اینستاگرام به صفحه شما توجه زیادی می کند، به این معنی که فعالیت شما توسط افراد بیشتری دیده می شود.

برخلاف ربات هایی که به طور طبیعی با همه ارتباط برقرار می کنند. به عنوان مثال، همیشه بلافاصله پاسخ دهید. سعی کنید صدا را مستقیماً ارسال کنید. مطمئن شوید که به پیام‌های مستقیم افرادی که شما را دنبال نمی‌کنند پاسخ می‌دهید.

فراموش نکنید که یک داستان بگذارید. به نظرات کاملا پاسخ دهید و فقط به یک ایموجی بسنده نکنید. به طور کلی، از همه چیز در اینستاگرام استفاده کنید تا مطمئن شوید که یک ربات نیستید.

 

پرسش و پاسخ در داستان

پرسش و پاسخ در داستان

ارسال استوری سوال در اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام است. هنگامی که یک استوری با یک سوال ارسال می کنید، باعث افزایش تعامل کاربر با صفحه شما می شود. در واقع آنها را مجبور می کنید که به سوالات شما پاسخ دهند و به مرور زمان این تعامل باعث می شود داستان شما از دیگران متمایز شود و داستان شما جذاب تر شود.

اگر در داستان خود سوالات چالش برانگیز بپرسید، داستان شما محبوب و در نهایت جالب خواهد شد. هرچه استوری شما بیشتر دیده شود، طبیعتا فالوورهای بیشتری خواهید داشت.

بنابراین این یکی از نکات مهم الگوریتم افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام است.

 

در استوری هشتگ و ذکر کنید

در استوری هشتگ و ذکر کنید

سعی کنید از هشتگ های مرتبط استفاده کنید و افراد را در استوری خود ذکر کنید. این نکته داستان شما را بیشتر برجسته می کند. به عنوان مثال، اگر در استوری خود از یک فعال حوزه خود نام ببرید، او به صفحه شما می آید و شما را فالو می کند. از آنجایی که زمینه کاری او با شما مرتبط است، ممکن است در لیست توصیه های او قرار بگیرید که به مرور زمان فالوورهای شما را افزایش می دهد.

 

پخش زنده و جلسه پرسش و پاسخ

پخش زنده و جلسه پرسش و پاسخ

استفاده از آموزش های پخش زنده و پرسش و پاسخ، تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام شما را به سرعت افزایش می دهد. مردم عاشق یادگیری هستند. اگر آموزش های زنده یا جلسات پرسش و پاسخ دارید، مطمئن شوید که آنها را برای افراد زیادی تبلیغ می کنید. اینستاگرام همچنین توجه ویژه ای به اجرای زنده با تعداد زیادی از افراد آنلاین دارد.

معمولا دوره های گران قیمت زیادی برای فروش وجود دارد، آموزش زنده و پرسش و پاسخ که علاوه بر افزایش تعداد فالوورها، فروش شما را نیز افزایش می دهد.

 

با فعالان حوزه خود ارتباط برقرار کنید

با فعالان حوزه خود ارتباط برقرار کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش فالوورهای هدفمند در اینستاگرام، ارتباط با اینفلوئنسرهای حوزه خود است. سعی کنید به پیام های آنها پاسخ دهید. پست های آنها را لایک کنید و در مورد پست های آنها نظر دهید. در صورت امکان با آنها زندگی کنید زیرا این کار باعث تغییر فالوورهای شما می شود.

اینستاگرام نیز اخیراً یک دسته بندی موضوعی راه اندازی کرده است و صفحات مرتبط با کاربر را نشان می دهد. به همین دلیل برای دیده شدن توسط افراد بیشتر، بهتر است با فعالان حوزه خود ارتباط برقرار کنید.

 

یک کپشن حرفه ای برای بهینه سازی الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام بنویسید

نوشتن یک کپشن جذاب در اینستاگرام یک هنر است. اگر متوجه شده باشید، بسیاری از پست های تعاملی در اینستاگرام عناوین چشمگیر دارند. بر اساس پیام خود سعی کنید از عناوین خوب و مرتبط استفاده کنید. افزودن عنوان به پست یکی از دلایل اصلی برای تعامل کاربران با پست شما است. اینستاگرام همچنین تضمین می کند که پست هایی که منتشر می کنید برای مخاطبان شما مفید است.

 

قانون ۲۰ دقیقه تعامل در الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام

قانون تعامل ۲۰ دقیقه ای به مرور زمان فالوورهای شما را افزایش می دهد. طبق این قانون، قبل از انتشار پیام جدید باید ۲۰ دقیقه با دیگران ارتباط برقرار کنید.

پست های آنها را لایک کنید و نظر بدهید. این به آنها اجازه می دهد بلافاصله از صفحه شما بازدید کنند و در ازای کاری که انجام داده اید، پست جدید را لایک کنند. با گذشت زمان این به یک تعامل واقعی تبدیل خواهد شد. به تدریج فالوورهای شما افزایش می یابد و پست های شما بیشتر دیده می شود.

 

پیام های زیادی ارسال نکنید

پیام های زیادی ارسال نکنید

درست است که قبلاً به این موضوع اشاره کردیم و گفتیم که باید در اینستاگرام فعال باشید، اما این بدان معنا نیست که بدون برنامه پست بگذارید.

پس از دیدن پست شما، بسیاری از فالوورهای شما تصمیم می گیرند که آیا می خواهند با شما بمانند یا نه! اگر تعداد زیادی پست ارسال کنید، آنها را مجبور خواهید کرد که شما را لغو فالو کنند. شما باید سعی کنید تعداد مناسبی از پست های روزانه را دریافت کنید. این را می توان از طریق آزمون و خطا به دست آورد. زیرا از صفحه ای به صفحه دیگر متفاوت است.

با رشد اکانت شما و افزایش فالوورها، می توانید به تدریج تعداد پست ها را افزایش دهید. به عنوان مثال، یک صفحه با ۱۰۰۰ فالوور باید ۱-۲ پست در روز ارسال کند. یا صفحه ای با حداکثر ۱۰۰۰۰ فالوور باید روزانه دو تا سه پست ارسال کند. علاوه بر این، برای صفحاتی که تعداد فالوورهای زیادی دارند، تعداد پست های روزانه باید افزایش یابد.

 

دوستان یا فعالان حوزه خود را تگ کنید

دوستان یا فعالان حوزه خود را تگ کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش فالوور اینستاگرام، تگ کردن افراد دیگر در پست‌هایتان است. وقتی دوستان خود را در یک پست تگ می کنید، در اصل پست را به پروفایل آنها اضافه می کنید و آن را در پستی که آنها تگ کرده اند قرار می دهید. با این کار دوستان شما می توانند پست های شما را ببینند که باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود.

 

بهینه سازی الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام برای ورود به اکسپلورر اینستاگرام

بهینه سازی اکسپلورر اینستاگرام

آخرین چیزی که به عنوان الگوریتمی برای افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام بررسی خواهیم کرد، Explorer است.

یکی از بهترین و آسان‌ترین راه‌ها برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام، رفتن به اکسپلورر است. قبل از وارد کردن پیام خود به اینستاگرام اکسپلورر، اولین کار بهینه سازی اینستاگرام اکسپلورر است. یعنی باید کارهای خاصی را در اکسپلورر انجام دهیم تا فقط پست های مربوط به رشته خود را ببینیم.

برای این کار ابتدا باید پیام های نامربوط را در Explorer حذف کنیم. در مرحله اول پیامی را که نمی خواهیم در کاوش خود ببینیم باز می کنیم و سه نقطه بالای تصویر را لمس می کنیم. گزینه “علاقه ندارم” را بزنید بر. این بدان معناست که دیگر پیام های نامربوط را در مرورگر خود نمی بینیم.

سپس باید به صفحه مربوط به دامنه خود برویم و پست های آنها را لایک و ذخیره کنیم. اگه نظر بدیم خیلی خوب میشه

از این طریق به اینستاگرام ثابت می کنیم که به رشته خود علاقه مند هستیم و با مخاطبان آن حوزه ارتباط برقرار می کنیم. مطمئن باشید این روش جدید افزایش فالوور با الگوریتم اینستاگرام کاملاً کاربردی و صحیح مطابقت دارد.

 

سخن پایانی در مورد الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام

در این مقاله سعی کردیم موضوع الگوریتم افزایش فالوور اینستاگرام را تحلیل کنیم و به روش های اصلی افزایش تعداد فالوور اشاره کنیم.

ناگفته نماند که هر چه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، افراد بیشتری فعالیت شما را خواهند دید که برای کسب و کار یا فعالیت هنری شما بسیار ارزشمند است.

امیدواریم با این مقاله توانسته باشیم به شما در دستیابی به طیف گسترده ای از گروه های هدف کمک کرده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.