بلاک شدم تو اینستا چیکار کنم

بلاک شدم در اینستاگرام چکار کنم؟

در این مطلب میخواهیم به سوال پر سرچ افراد با عنوان بلاک شدم در اینستاگرام چیکار کنم ؟ و رفع بلاک اینستاگرام را به شما آموزش بدهیم.

اگر نمی‌توانید لایک کنید، دنبال کنید، آن‌فالو کنید یا نظر بدهید، حساب شما بلاک می‌شود. توجه داشته باشید که مسدود کردن اینستاگرام با حذف اکانت اینستاگرام متفاوت است و نمی توانید عملیات ذکر شده در بالا را انجام دهید.

در این مقاله منظور ما بلاک شدم در اینستاگرام چکار کنم؟، ممنوعیت لایک و کامنت گذاشتن است. وقتی اینستاگرام تشخیص دهد که فعالیت کاربر خیلی زیاد است، فعالیت او را به حالت تعلیق در می آورد.

در این مواقع وقتی لایک، کامنت یا فالو کنید پیامی به نام Action blocked ظاهر می شود. این اقدام مجازات اینستاگرام برای فعالیت غیرمجاز است. وقتی این پیام را دریافت می کنید به این معنی است که صفحه شما مسدود شده است و تا مدتی قادر به لایک و کامنت نخواهید بود و قربانی بلاک اینستاگرام شده اید.

 

همچنین بخوانید :آموزش کپی کردن کپشن اینستاگرام

 

در این مقاله دلایل کرش اینستاگرام و راه های خلاص شدن از آن را توضیح می دهیم.

بلاک کردن مانند ممنوعیت در اینستاگرام است.

چرا اینستاگرام پیج ما را بلاک می کند؟

اینستاگرام در بسیاری از موارد سخت گیر است و اگر از قوانین آن سرپیچی کنید، دسترسی شما به کامنت، لایک یا فالو کردن افراد را محدود می کند. این بدان معنی است که صفحه شما مسدود خواهد شد. در این صورت اگر بخواهید تعداد مشترکین را افزایش دهید با مشکل مواجه خواهید شد.

توجه داشته باشید که سیستم بلاک اینستاگرام به طور خودکار مجرمان را شناسایی می کند و به همین دلیل گاهی اوقات اتفاق می افتد که حتی در پی یک خطای غیر ارادی کوچک، حساب شما مسدود می شود.

گاهی اوقات هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه چرا در اینستاگرام بلاک شده اید وجود ندارد و اینستاگرام حتی ممکن است به شما اخطار یا پیامی در مورد بلاک شدن ندهد یا دلیل آن را به شما بگوید.

برخی دلایل بلاک شدن پیج در اینستاگرام:

دلایل مختلفی برای بلاک شدن در اینستاگرام وجود دارد. اینجا چندتایی هستند:

  • احتمالاً به صورت دستی دیگران را با سرعت بالا دنبال کرده و آنفالو کرده اید.
  • شما از یک نظر چندین بار استفاده کرده اید.
  • شما عکس های زیادی را در مدت زمان محدود دوست داشتید.
  • شما پیام های مستقیم زیادی را در مدت زمان محدود ارسال کرده اید.
  • اگر حداقل یکی از اقدامات بالا را انجام داده باشید، اینستاگرام نمایه شما را به عنوان هرزنامه تشخیص داده است و بنابراین بلاک شده اید.

اما با خواندن این مقاله یاد می گیرید که چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شوید.

 

چطور از بلاک شدن در اینستاگرام پیشگیری کنم؟

ابتدا بیایید به دلایلی که اینستاگرام شما را بلاک کرده است نگاهی بیاندازیم. با مطالعه این دلایل به راحتی می توانید از مسدود شدن اکانت خود در اینستاگرام جلوگیری کنید و مطمئن باشید که هرگز با مشکلی در این زمینه مواجه نخواهید شد.

اگر اکانت اینستاگرام شما در حال حاضر مسدود است، سعی کنید دلیل آن را از لیست زیر پیدا کنید و سپس به بخش بعدی مقاله بروید تا بلاک خود را رفع کنید.

همچنین بخوانید : ریستریکت اینستاگرام چیست؟

۱- در اینستاگرام خود پست داشته باشید و مرتب پست ارسال کنید

این امکان وجود دارد که شما به تازگی اکانت خود را ایجاد کرده باشید و دیگر نتوانید لایک یا کامنت بگذارید. دلیلش این است که اینستاگرام شما را یک ربات می‌داند زیرا چیزی در صفحه خود پست نکرده‌اید. بنابراین همیشه هنگام باز کردن یک حساب کاربری مطمئن شوید که چندین عکس مختلف در پروفایل خود دارید. شاید ۲۰ پیام مختلف برای شروع منطقی باشد. البته این پست ها را در یک روز قرار ندهید و بارها و بارها پست کنید.

همچنین روزانه یا حداقل یک بار در هفته پست های جدید ارسال کنید تا اینستاگرام صفحه اینستاگرام شما را فعال تشخیص دهد.

۲- اطلاعات حساب خود را تکمیل کنید

پروفایل اینستاگرام خود را تکمیل نکردید؟ مثلا آیا پروفایل شما عکس پروفایل ندارد؟ بنابراین، به احتمال زیاد اینستاگرام شما را به عنوان یک ربات (یعنی کاربر جعلی) به دلیل ناقص بودن حساب شناسایی کرده و تصمیم به مسدود کردن حساب شما گرفته است. بنابراین بهتر است اطلاعات پروفایل خود را در اسرع وقت تکمیل کنید تا از بلاک اینستاگرام خارج شوید.

این اطلاعات شامل: عکس پروفایل، نام پروفایل، بیوگرافی، ایمیل و شماره موبایل در قسمت ویرایش پروفایل اینستاگرام شما می باشد.

۳- از گذاشتن پست های بی رویه خودداری کنید

پشت سر هم پست می کنید؟ پس احتمالاً به همین دلیل است که شما گیر کرده اید. اینستاگرام حساب هایی را که بیش از حد پست می کنند به عنوان هرزنامه می شناسد و می تواند آنها را مسدود کند.

دید ما به پست های اینستاگرام خیلی بزرگ است، بیش از ۱۰ پست در یک ساعت. نشریات مختلف را به طور مرتب منتشر کنید و عکس های خود را در اینستاگرام قرار دهید. اما از افراط در آن بپرهیزید.

 

همچنین بخوانید : الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام

 

۴- به قوانین اینستاگرام دقت کنید

نادیده گرفتن قوانین اینستاگرام دلیل دیگری برای بلاک شدن است. بنابراین حتما قوانین اینستاگرام مانند قوانین کپی رایت و محتوایی که قوانین سایت اینستاگرام را نقض می کند را مطالعه کنید.

 

حالا من برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام چکار کنم؟

زمانی که اینستاگرام شما مسدود می شود، معمولا بین ۳ ساعت تا ۴ هفته طول می کشد تا حساب کاربری شما دوباره فعال شود. اما برای تسریع این روند چه باید کرد؟ برای این منظور می توانید درخواستی برای تایید مجدد حساب کاربری خود به اینستاگرام ارسال کنید. چگونه؟ در ادامه راه های مختلف ورود به اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.

۱- ثبت درخواست رفع بلاک هنگام مشاهده پیغام ACTION BLOCKED

همانطور که گفتیم وقتی پیام Action blocked را دریافت می کنید به این معنی است که حساب شما مسدود شده است. وقتی این پیام را دریافت کردید، گزینه Tell us را بزنید تا بتوانید در اینستاگرام بنویسید چه مشکلی دارد.

۲- ثبت درخواست رفع بلاک از طریق بخش تنظیمات

به صفحه پروفایل صفحه اینستاگرام خود در برنامه اینستاگرام بروید و به گزینه Options (یعنی همان نماد چرخ دنده یا سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه) بروید. به صفحه Settings رفته و گزینه Report a problem را پیدا کرده و انتخاب کنید.

در اینجا می توانید مشکلات مختلف را به اینستاگرام گزارش دهید. از بین گزینه ها، Something isn’t working را انتخاب کنید. اکنون فرم را با درخواست حذف بلوک پر کنید و دکمه ارسال را فشار دهید. در اینجا نمونه ای از متنی است که می توانید به اینستاگرام ارسال کنید:

سلام اکانت اینستاگرام من به حالت تعلیق درآمد. من دلیل این مسدود شدن را نمی دانم، اما بدانید که من یک شخص واقعی هستم. لطفاً تعلیق من را دوباره بررسی کنید؟

۳-  پر کردن فرم وب‌سایت اینستاگرام برای رفع مسدودی

راه حل بعدی برای شما این است که به سایت اصلی اینستاگرام بروید و فرم گزارش اکانت هک شده را پر کنید.

در این حالت، شما به اینستاگرام می گویید که اکانت شما هک شده و اکنون توسط شخص دیگری استفاده می شود.

بنابراین اینستاگرام پس از اطمینان از اینکه مالک واقعی اکانت شما هستید صفحه شما را از حالت انسداد خارج می کند. برای ورود به این فرم اینجا را کلیک کنید.

 

روش های دیگر برای رفع بلاک اینستاگرام

  1. بیو اینستاگرام خود را ویرایش کنید.
  2. برای رفع بلاک اینستاگرام، پسورد صفحه خود را تغییر دهید و دوباره وارد اینستاگرام خود شوید.
  3. استفاده از اینترنت موبایل: اگر قربانی مسدود شدن اینستاگرام هستید، ممکن است IP شما به جای مسدود کردن پروفایل فیلتر شود. بنابراین برای اولین قدم به جای استفاده از اینترنت وای فای از اینترنت گوشی خود استفاده کنید.
  4. حدود ۴۸ ساعت کمتر فعالیت های فالو، آنفالو و لایک انجام دهید یا اصلا انجام ندهید تا احتمال رفع مشکل صفحه مسدود شده شما بیشتر شود. اگر سعی کردید از طریق ربات اینستاگرام فالوور بخرید، فعالیت را برای مدتی متوقف کنید.
  5. پروفایل خود را به شبکه های اجتماعی دیگر متصل کنید: از آنجایی که اینستاگرام پروفایل شما را به عنوان یک حساب اسپم در نظر می گیرد، با اتصال اکانت اینستاگرام خود به سایر اکانت های شبکه های اجتماعی، به اینستاگرام نشان می دهید که یک ربات نیستید و یک شخص واقعی هستید. حساب اینستاگرام به سایر شبکه های اجتماعی، روی نماد سه نقطه در صفحه پروفایل در اندروید و نماد تنظیمات در آیفون ضربه بزنید. سپس می توانید با رفتن به بخش حساب های پیوندی این کار را انجام دهید.
  6. اینستاگرام را از سیستم عامل گوشی پاک کرده و مجددا نصب کنید. توجه داشته باشید که قبل از حذف اپلیکیشن اینستاگرام، از اطلاعات خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  7. صبور باشید
    مطمئناً مطمئن ترین راه برای رفع انسداد اینستاگرام: صبور باشید و منتظر بمانید تا اینستاگرام بعد از مدتی بلاک شما را رفع کند زیرا فرآیند خارج شدن از بلاک اینستاگرام ممکن است از ۴ ساعت تا ۴ هفته طول بکشد.

راه دیگری برای خروج از Action Blocked می شناسید، آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.