آموزش کپی کردن کپشن اینستاگرام

آموزش کپی کردن کپشن اینستاگرام

آموزش کپی کردن کپشن اینستاگرام را در این مطلب از پویان توسعه برای شما با استفاده از ابزار هایی توضیح خواهیم داد . با ما همراه باشید.

کپشن قسمتی در پایین پست های اینستاگرام است که از ابتدا وجود داشته و در طول زمان اعتبار و ارزش آن افزایش یافته است. افرادی که کپشن های استاندارد خوبی می نویسند قطعا قیمت خوبی خواهند داشت. اما نکته اینجاست که این زیرنویس ها قابل کپی نیستند.

چرا الان کپشن اینستاگرام را کپی کنید؟ گاهی اوقات بخشی از آموزش به کپشن ها اختصاص می یابد یا یک نکته طلایی وجود دارد که اغلب آن را حذف می کنیم. برای این منظور راهکارهایی برای کپی کپشن وجود دارد که در این پست با هم به آن می پردازیم.

آموزش کپی کردن کپشن اینستاگرام

در شرایط عادی، اینستاگرام به شما اجازه کپی کردن متن کپشن را نمی‌دهد. به همین دلیل است که ما از روش هایی مانند استفاده از نسخه وب، کمک گرفتن از یک برنامه خارجی و استفاده از تابع ocr استفاده می کنیم این کار را انجام می دهیم و به شما آموزش خواهیم داد. اینجا.

 

همچنین بخوانید : الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام

 

۱- برای کپی کردن کپشن از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنید

یکی از ساده ترین راه ها باز کردن اینستاگرام در نسخه وب است. با استفاده از نسخه وب می توان به راحتی کپشن را کپی کرد. برای این کار آدرس instagram.com را در نوار آدرس وارد کرده و سایت را باز کنید. حالا پیام مورد نظر را باز کرده و به صورت زیر عمل کنید:

 

همانطور که می بینید، متن کپشن را می توان به راحتی در هر جایی کپی و جایگذاری کرد.

 

۲- کپشن را با برنامه جانبی کپی کنید

اگر نمی خواهید از روش قبلی استفاده کنید یا از سیستم استفاده نمی کنید، نگران نباشید زیرا می توانید این کار را با استفاده از برنامه های جانبی مانند GBinstagram و instaUltra Plus OGinstagram انجام دهید. این برنامه‌ها نسخه‌های اصلاح‌شده‌ای هستند که برای ورود به آن‌ها باید اطلاعات کاربری اینستاگرام خود را ارائه کنید. اکنون می توانید عنوان را در آن کپی کنید. به یاد داشته باشید که آنها را از منابع معتبر تهیه کنید.

 

بیشتر بخوانید : وسایل مورد نیاز برای تولید محتوا در اینستاگرام

۳- کپشن را با استفاده از تابع ocr کپی کنید

در تمامی موارد این تابع متون را استخراج کرده و به شما تحویل می دهد. به عنوان ابزار خارجی و ایرانی موجود است که می توانید با توجه به نظر خود انتخاب کنید. در اینجا از وب سایت iranocr.ir کمک گرفتیم. به سایت ایران OCR بروید و حساب کاربری خود را بسازید. سپس آن را وارد کرده و گزینه تبدیل عکس به متن را انتخاب کنید.

 

عکس شما همان اسکرین شات است که باید از عنوان مورد نظر بگیرید. اکنون زبان مورد نظر را انتخاب کرده و برای بارگذاری کلیک کنید.

حالا اسکرین شات کپشن مورد نظر را انتخاب کرده و آپلود کنید. اکنون زمان آن است که فرمت خروجی خود را انتخاب کنید. ما گزینه DOCX را انتخاب کردیم.

 

اکنون عنوان مورد نظر خود را به صورت متن دارید.

نتیجه

کپی کردن اینستاگرام تقریبا غیرممکن است. به این معنی که شما نمی توانید هیچ بخشی از پیام را کپی کنید مگر با استفاده از ترفندهای دیگر. کپشن یکی از قسمت هایی است که قابل کپی نیست. اما می توان آن را به روش های مختلف کپی کرد. در این مقاله سه روش عالی برای کپی کپشن اینستاگرام را به شما آموزش داده ایم که به راحتی می توانید آن ها را کپی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.