تیک آبی اینستاگرام چیست و چگونه می توان آن را دریافت کرد؟

تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام نمادی است که در کنار نام شما قرار می گیرد و به پروفایل شما اعتبار می بخشد. این نماد را با Verified Badge نیز می شناسیم. یکی از دغدغه های اصلی هر شخص یا شرکتی که در فضای اینستاگرام فعالیت می کند، داشتن تیک آبی اینستاگرام می باشد.

یکی از ویژگی های اصلی وجود این نماد آبی، تشخیص اکانت اصلی از اکانت های فن پیج یا فیک می باشد.

 

معنای وجود تیک آبی اینستاگرام در اکانت های افراد معروف و شرکت های بزرگ دنیا

به این معناست که اکانت مورد نظر ما، توسط اینستاگرام تایید شده و قادر است از اعتباری که به واسطه دریافت تیک آبی به دست آورده اند، به خوبی استفاده کنند.

از طرف دیگر تیک آبی اکانت در اینستاگرام برای کاهش کلاهبرداری ها و سو استفاده از نام افراد معروف می باشد.

 

تیک آبی اینستاگرام

 

اعتبار تیک آبی اینستاگرام

به این دلیل که روند دریافت تیک آبی سخت است، تیک آبی اینستاگرام دارای اعتبار بالایی میباشد. به طوریکه برای داشتن این نماد، بایستی از اعتبار جهانی برخوردار باشید تا اینستاگرام مجاب شود که اکانت شما را منحصربفرد در نظر بگیرد و تیک آبی را برای آن در نظر بگیرد.

معمولا افراد یا شرکت هایی که فعالیت های بین المللی دارند و همچنین اخبار و صفحاتی در گوگل نیز در مورد آن ها خبری را منتشر کرده اند شانس بیشتری برای دریافت تیک آبی دارند.

افراد و کمپانی های بزرگ به واسطه اعتباری که تیک آبی به آن ها می بخشد و به نوعی ارزش افزوده ای بر کسب و کارشان می باشد، موقعیت های تجاری و اجتماعی بسیاری برایشان به وجود می آید و می توانن ارتباطات قوی تری را برقرار کنند.

چطور میتوانم در اینستاگرام تیک بگیرم؟

این امکان در سال ۲۰۱۸ میلادی به اینستاگرام اضافه شد. با استفاده از یک برنامه واحد درخواست حساب تایید شده، اکنون همه می توانند درخواست دریافت تیک آبی را به اینستاگرام ارسال کنند. هر چند تمامی اکانت ها موفق به دریافت تیک آبی نمی شوند.

برای افزایش شانس خود بایستی واقعا فرد یا کمپانی شناخته شده ای در اینترنت باشید و وبسایت های دیگر نیز در مورد شما صحبت های زیادی کنند. همچنین وجو ویکی پیا هم می تواند کمک کننده باشد ولی باز هم قطعی نیست و تصمیم گیرنده اصلی اینستاگرام می باشد.

به صورت کلی این تیک برای جلوگیری از فعالیت هایی نظیر کلاهبرداری های اینترنتی، جعل هویت و جعل سند مالی به وجود آمد که توانست خیلی زود جای خود را در فضای اینستاگرام باز کند به طوریکه هر فردی امروزه برای کسبو کار خود نیاز به تیک آبی اینستاگرام داشته باشد.

 

همچنین بخوانید : الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام

 

آیا می توان تیک آبی خرید؟

خرید تیک آبی اینستاگرام یکی از فرصت هایی است که امروزه هر فردی بتواند به اعتبار تیک آبی دست پیدا کند. البته بایستی به صورت رسمی از طریق کمپانی اینستاگرام اقدام به خرید آن کنید. در غیر این صورت به هیچ عنوان به شرکت های ایرانی و خارجی برای دریافت تیک آبی هزینه ای را پرداخت نکنید.

هیچ فری نمیتواند ادعا کند که من می توانم به صورت تضمینی تیک آبی بگیرم. چون در نهایت تصمیم اعطای این نماد آبی پر زرق و برق با اینستاگرام می باشد. پس لطفا مراقب شیادان و کلاهبرداران باشید.

 

مراحل دریافت تیک آبی اینستاگرام

تیم پویان توسعه با بررسی انواع راه های دریافت نماد آبی اینستاگرام به چند مورد زیر دست پیدا کرده که در ادامه آن ها را با هم میخوانیم:

در ابتدا میبایست به این نکته توجه کنیم که مشهور بودن باید واقعی باشد. افرادی که به دنبال تقلب در انجام مراحل قانونی دریافت تیک آبی اینستاگرام هستند. موفق به دریافت تیک آبی نمی شوند.

  1. وجود اخبار معتبر از وبسایت های بزرگ خبری جهانی مثل Forbes
  2. میبایست یک صفحه wikipedia معتبر به نام شخص موجود باشد
  3. فعالیت بین المللی در اکانت اینستاگرام و ارتباطات بین المللی
  4. داشتن صفحه کرانچ بیس
  5. داشتن صفحه IMDB
  6. داشتن وب سایت شخصی و ایندکس شدن صفحه اصلی وبسایت روی کلمه کلیدی هم نام اکانت اینستاگرام
  7. داشتن فالوور واقعی بالا و فعالیت مستمر در اینستاگرام
  8. ارسال درخواست به صورت پی در پی
  9. داشتن گوگل نالج

 

نکاتی که برای درخواست تیک آبی باید به آن توجه داشته باشید

در هنگام پر کردن فرم درخواست بایستی نام کاربری را به صورت دقیق وارد کنید و توجه داشته باشید که در فیلد Full Name نام خود را مطابق با اطلاعات حقیقی یا حقوقی خود وارد کنید که همه چیز درست ارسال شود.

در مرحله باید قسمتی که شناسه خود را وارد می کنید را به دقت بخوانید. اگر برای کسب و کار خود درخواست درخواست را ارسال می کنید نیاز به شناسه دولتی و اطلاعات ثبتی شرکت دارید. البته این مورد برای مایی که در ایران زندگی می کنیم فقط اطلاعات پاسپورت کفایت می کند.

بعد از ارسال فرم درخواست بایستی منتظر نوتیفیکیشن و اعلان از طرف اینستاگرام باشید که اکانت شما شرایط دریافت تیک آبی را ارد یا خیر.

برای تایید صلاحیت شدن از طرف اینستاگرام چه شرایطی داشته باشم؟

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم حساب هایی که درخواست تیک آبی به اینستاگرام میدهند. باید مشهور باشند. و همچنین میزان فعالیت بالایی هم داشته باشند. همچنین اطلاعات بایوگرافی، اطلاعات هویتی آن اکانت کامل و هیچ جای ابهامی وجود نداشته باشد.

میزان جستجوی نام اکانت شما باید به حدی بالا باشد که توسط ناظران فنی اینستاگرام مورد توجه قرار گیرد. یکی از اصل های مهم برای تایید شدن حساب کاربری شما این است که برند سازی مناسبی را انجام داده باشید به طوریکه نام شما به عنوان یک برند شناخته شود و به نوعی نماینده یک برند باشید.

 

 

شرط گرفتن تیک آبی اینستاگرام

 

من تعداد فالوورام بالاست چرا تیک نمیگیرم؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که هیچ محدوده تعداد فالوور برای تایید شدن حساب اینستاگرام از طرف این شرکت به کاربران گفته نشده است. دلیل آن هم این است که افراد در اینستاگرام ترکیبی از فالوور فیک و وافعی دارند و این معیار مناسبی برای تایید یک پیج نیست.

پاسخ درخواست تیک آبی چقدر زمان می برد؟

این درخواست بین ۱ الی ۴ هفته زمان می برد تا پاسخی برای آن دریافت شود. نگران چیزی نباشید و صرفا پیج خود و نام را به عنوان یک برند به مخاطبان خود بشناسانید و آن را آماده ی دریافت تیک کنید.

اگر درخواست تیک آبی رد شد بازم می تونم درخواست بدم؟

در صورتی که خدایی نکرده درخواست شما رد شد میتوانید تا ۳۰ روز آینده دوباره درخواست خود را ارسال کنید. اگر این اتفاق برای شما افتاد یعنی هنوز پیج شما آماده دریافت این تیک نیست و باید فعالیت خود را گسترش دهید تا افراد بیشتری شما را بشناسند.

مزایای تیک آبی اینستاگرام

با داشتن این نماد آبی شما یک شبه راه صد سال را خواهید رفت و باعث می شود تا نگاه های کاربران روی شما به کلی تغییر کند و همچنین پیشنهاد های همکاری بسیار زیادی برای شما فراهم خواهد شد و می توانید با اشخاص و برند های رده بالای دنیا قرارداد های کاری و بازاریابی امضا کنید و از این سبک جدید زندگی لذت ببرید. وجود این تیک می تواند سو استفاده های افراد سود جو از نام شما و برند شما را به صفر برساند چرا که حساب کاربری و نام شما نیز در دنیا تایید شده می باشد.

با داشتن تیک آبی می توانید مرز های جغرافیایی را از میان بردارید و با افراد سرشناس سرتاسر جهان در ارتباط باشید و این نکته میتواند در آینده شما بسیار می تواند موثر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.