درآمد دلاری از آمازون

کسب درآمد دلاری از آمازون

با ما همراه باشید تا روش های کسب درآمد دلاری از آمازون را در این مطلب از پویان توسعه برسی کنیم.

آمازون چیست ؟

آمازون در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تاسیس شد. این فروشگاه به عنوان یک کتابفروشی آنلاین به نام Cadabra شروع به کار کرد که بعداً نام خود را به آمازون تغییر داد. در حال حاضر آمازون یکی از بزرگترین شرکت های فناوری در جهان به حساب می آید و طیف گسترده ای از خدمات از فروشگاه آنلاین و پلت فرم پرداخت تا روباتیک، هوش مصنوعی، خدمات ابری و رسانه های دیجیتال را ارائه می دهد.

خرید از آمازون توسط افراد چقدر است؟

بستگی به فروشگاه و منطقه جغرافیایی مشتریان دارد. با این حال، آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین در جهان است و به میلیون ها مشتری در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. علاوه بر این، تعداد آمازون به طور مداوم در حال افزایش است، زیرا این فروشگاه آنلاین گزینه های زیادی از نظر محصولات و خدمات به مشتریان خود ارائه می دهد و به دنبال جلب رضایت مشتریان خود است.

همچنین بخوانید : خرید از آمازون در ایران

 

چرا داشتن درامد دلاری برای بسیاری از افراد و کسب و کارها مهم است؟

کسب درآمد دلاری در سال ۱۴۰۲ به یکی از ملزومات زندگی در ایران تبدیل شد، بنابراین بدون درآمد دلاری از تورم عقب می مانید و فشار زندگی سخت تر می شود. در زیر چند دلیل مهم برای درآمد دلاری شما توضیح داده ایم:

تجارت بین المللی: داشتن درآمد به دلار برای مشاغلی که با مشاغل و مشتریان بین المللی کار می کنند اجتناب ناپذیر است. دلیل آن این است که دلار ارز پایه دنیا محسوب می شود و بیشتر تجارت جهانی با دلار انجام می شود.

حفاظت از ارزش: داشتن درآمد دلاری به افراد و مشاغل اجازه می دهد تا از خود در برابر نوسانات ارزش پول محلی خود محافظت کنند. بنابراین، افرادی که در کشورهایی با ارزهای بی ثبات زندگی می کنند ممکن است برای جلوگیری از نوسانات ارزش پول محلی، درآمد خود را به دلار تبدیل کنند.

سرمایه گذاری: داشتن درآمد دلاری به افراد و سازمان ها امکان می دهد در سرمایه گذاری های بین المللی شرکت کنند. بسیاری از شرکت های بزرگ جهان در سطح بین المللی سرمایه گذاری می کنند و درآمد دلاری به آنها امکان می دهد در این سرمایه گذاری ها شرکت کنند و سود بیشتری کسب کنند.

خرید بین المللی کالا: داشتن درآمد دلاری به افراد و کسب و کارها این امکان را می دهد که کالاها و خدماتی را خریداری کنند که فقط در بازار بین المللی موجود است.

 

آیا کسب درآمد دلاری از آمازون ممکن است؟

بله، کسب درآمد دلاری از طریق آمازون امکان پذیر است. آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین در جهان است و برای کسب درآمد در آمازون می توانید مستقیماً با آمازون همکاری کنید یا از طریق برنامه های شرکت هایی که با آمازون همکاری می کنند درآمد کسب کنید.

برای کسب درآمد در آمازون، می توانید به عنوان فروشنده در آمازون ثبت نام کنید، در آمازون بفروشید و محصولات خود را در فروشگاه آنلاین آمازون فهرست کنید.

با این کار می توانید مستقیماً از فروش در آمازون درآمد کسب کنید. علاوه بر این، می توانید با پیوستن به برنامه Amazon Associates با قرار دادن پیوند آمازون خود در وب سایت یا کانال های رسانه های اجتماعی، درآمد کسب کنید.

در این صورت شما مستقیماً از فروش در آمازون منتفع نمی شوید، اما با توصیه محصولات و خرید در آمازون، از فروش محصول پورسانت دریافت می کنید.

علاوه بر این، می توانید دلار آمازون را از طریق مشاغل شریک آمازون به دست آورید. به عنوان مثال می توانید در برنامه آمازون فلکس شرکت کنید، به عنوان راننده برای آمازون کار کنید و با تحویل محصولات آمازون به مشتریان درآمد کسب کنید.

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد دلاری از فریلنسری

 

ثبت نام به عنوان فروشنده در آمازون و کسب درآمد دلاری از آمازون

ثبت نام به عنوان فروشنده در آمازون

ثبت نام به عنوان فروشنده در آمازون بسیار ساده است. برای ثبت نام مراحل زیر را دنبال کنید:

به صفحه فروشندگان آمازون بروید. روی دکمه “شروع” کلیک کنید.

به حساب آمازون خود وارد شوید یا یک حساب جدید ایجاد کنید. اطلاعات حساب فروشنده خود از جمله نام فروشنده، اطلاعات تماس، اطلاعات مالی و اطلاعات فروشگاه آمازون را وارد کنید.

محصولات خود را آپلود کنید، توضیحات محصول را وارد کنید و قیمت محصول را تعیین کنید. برای دریافت درآمد آمازون می توانید حساب بانکی خود را اضافه کنید.

پس از تایید اطلاعات، اکانت فروشنده شما فعال می شود و می توانید محصولات خود را در فروشگاه آمازون قرار دهید.

در هر مرحله از ثبت نام، آمازون شما را راهنمایی می کند و می توانید سوالات خود را از آنها بپرسید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش در آمازون، به صفحه پشتیبانی فروشنده آمازون مراجعه کنید.

 

قوانین فروش در آمازون چیست؟

فروشندگان آمازون باید چندین قانون و مقررات را رعایت کنند. این قوانین عبارتند از:

قوانین حق چاپ و مالکیت معنوی: فروشندگان باید اطمینان حاصل کنند که محصولاتی که در آمازون می فروشند دارای حق چاپ هستند و مجاز به فروش آنها هستند.

قوانین حمایت از مشتری: فروشندگان باید توجه زیادی به رضایت مشتری داشته باشند و خدمات و محصولات با کیفیتی را به آنها ارائه دهند. آمازون همچنین سیاست هایی برای محافظت از مشتریان در برابر شکایات و درخواست های بازپرداخت دارد.

  • حفاظت از حریم خصوصی: فروشندگان باید از اطلاعات شخصی مشتریان محافظت کنند و از آن به عنوان اطلاعات تبلیغاتی استفاده نکنند.
  • قوانین امنیتی: فروشندگان باید از امنیت محصولات خود از جمله رمزگذاری اطلاعات حساب مشتری محافظت کنند.
  • سیاست های محتوا: فروشندگان باید محتوای خود را در آمازون به روز کنند و به روز رسانی ها و محتوای جدید را دریافت کنند.
  • قوانین مالی: فروشندگان باید مالیات های لازم را بپردازند و از سایر هزینه های متحمل شده به عنوان فروشنده در آمازون آگاه باشند.

 

برنامه آمازون فلکس و کسب درآمد دلاری از آمازون

آمازون فلکس برنامه ای برای ارائه خدمات پستی آمازون و تحویل بسته به کاربران است. این برنامه به افراد امکان می دهد نامه ها و بسته ها را به مشتریان تحویل دهند و به عنوان یک راننده مستقل که زمان خود را کنترل می کند، درآمد کسب کنند.

رانندگان می توانند از برنامه Amazon Flex برای انتخاب و زمان بندی کار خود استفاده کنند. در برخی مناطق، این برنامه به رانندگان اجازه می دهد تا با وسیله نقلیه خود به عنوان یک راننده مستقل ثبت نام کنند تا کارهای خود را انجام دهند و بسته ها را برای تحویل به مشتریان تحویل بگیرند.

برنامه آمازون فلکس برای افرادی که به دنبال کار اضافی یا فرصت های کاری هستند عالی است.

 

قوانین برنامه آمازون فلکس چیست؟

برخی از قوانین برنامه آمازون فلکس عبارتند از:

ثبت نام و احراز هویت: برای شرکت در برنامه آمازون فلکس، باید ثبت نام کرده و هویت خود را تأیید کنید.

استفاده از برنامه: برای انتخاب و پذیرش مشاغل ارسال شده به شما باید از برنامه آمازون فلکس استفاده کنید. همچنین باید از این برنامه برای به‌روزرسانی وضعیت نامه‌ها و بسته‌هایی که تحویل داده‌اید استفاده کنید.

رعایت برنامه زمانبندی: باید به برنامه کاری که پذیرفته اید احترام بگذارید و در زمان توافق شده برای تحویل بسته ها حضور داشته باشید.

رعایت قوانین رانندگی: شما باید به قوانین رانندگی احترام بگذارید و مطمئن شوید که خودروی شما در شرایط ایمن برای رانندگی قرار دارد.

امنیت بسته: باید مطمئن شوید که بسته هایی که به شما تحویل می شود سالم و مطمئن هستند و باید آنها را با دقت به مقصد نهایی تحویل دهید.

تعهد به حفظ حریم خصوصی: شما باید متعهد باشید که از اطلاعات شخصی مشتریان محافظت کنید و از آن برای منافع شخصی خود استفاده نکنید.

بیمه: از آنجایی که هنگام کار بر روی برنامه آمازون فلکس ممکن است تصادفات و بی ثباتی ناگهانی رخ دهد، باید مطمئن شوید که بیمه کافی برای وسیله نقلیه خود دارید.

توصیه می شود قبل از شرکت در برنامه آمازون فلکس، شرایط و ضوابط را به دقت مطالعه کنید.

فروش کتاب و درآمد دلاری از آمازون
فروش کتاب در آمازون

برای فروش در آمازون، باید به عنوان نویسنده در برنامه انتشار مستقیم Kindle (KDP) ثبت نام کنید. این برنامه برای نویسندگان کتاب های الکترونیکی و ناشران خود ایجاد شده است و به شما امکان می دهد کتاب ها را در فروشگاه کتاب آمازون بفروشید.

برای شروع ابتدا باید در سایت KDP ثبت نام کنید و اطلاعات کتاب خود را وارد کنید. سپس کتاب خود را به صورت فایل الکترونیکی با پسوند mobi یا epub در وب سایت KDP دانلود کنید.

پس از دانلود کتاب می توانید قیمت، نحوه کار، شرایط کپی رایت، توضیحات و متن کتاب را تغییر دهید. همچنین می توانید گزینه هایی مانند تبلیغات، کمیسیون فروش، بررسی وضعیت فروش و دریافت پرداخت ها را مشاهده کنید.

پس از ذخیره کتاب، آمازون به طور خودکار آن را بررسی می کند و آن را برای فروش در فروشگاه خود فهرست می کند. اگر کتاب شما با شرایط و ضوابط KDP سازگار است، می توانید به راحتی آن را در فروشگاه آمازون قرار داده و به فروش برسانید.

علاوه بر این، با انتشار کتاب خود در آمازون، می توانید تا حد امکان به خوانندگان بیشتری دسترسی داشته باشید و دید بیشتری برای خود و کتاب خود به دست آورید.

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد از وبسایت باسلام

 

قوانین فروش کتاب در آمازون چیست؟

همانطور که قبلا ذکر شد، برای فروش کتاب های الکترونیکی در آمازون، باید در برنامه انتشار مستقیم Kindle (KDP) ثبت نام کرده و قوانین آن را دنبال کنید.

برخی از مهمترین قوانین و شرایط فروش کتاب در آمازون عبارتند از:

حق چاپ: شما باید حق چاپ کتاب خود را داشته باشید. در غیر این صورت، کتاب شما قابل قبول نیست و آمازون حق حذف آن را دارد.

قالب کتاب: کتاب شما باید یک فایل الکترونیکی با پسوند mobi یا epub باشد.

محتوای کتاب: محتوای کتاب شما باید با شرایط و ضوابط KDP مطابقت داشته باشد. این قوانین شامل عدم وجود محتوای خشونت آمیز، توهین آمیز، تبعیض نژادی و غیره است.

قیمت کتاب: می توانید کتاب خود را در محدوده قیمت تعیین شده توسط آمازون قیمت گذاری کنید.

کمیسیون فروش: آمازون از فروش کتاب شما پورسانت می گیرد. درصد کمیسیون معمولاً بین ۳۰ تا ۷۰ درصد است که بسته به قیمت کتاب، دسته بندی، منطقه جغرافیایی و سایر عوامل متفاوت متفاوت است.

پرداخت ها: پس از فروش کتاب، می توانید پرداخت های خود را دریافت کنید. پرداخت ها به صورت ماهانه به حساب بانکی شما انجام می شود.

شرح و روش: شما باید شرح و رویه کتاب خود را به طور صحیح و با جزئیات بیشتر ارائه دهید.

 

همچنین بخوانید : خرید عمده از سایت علی بابا

 

فروش محصولات با برند خود و کسب درآمد دلاری از آمازون

 

کسب درآمد دلاری از آمازون

برای فروش محصولات با برند خود در آمازون، ابتدا باید به عنوان فروشنده در آمازون ثبت نام کنید. در مرحله بعد، باید نام تجاری خود را در برند آمازون ثبت کنید و محصولات خود را به عنوان فروشنده در آمازون فهرست کنید. مراحل ثبت نام و فروش محصولات در آمازون به شرح زیر است:

به وب سایت آمازون فروشنده مرکزی بروید و “اکنون ثبت نام کنید” را در پایین صفحه انتخاب کنید.

نوع حسابی را که می خواهید در آمازون داشته باشید انتخاب کنید. شما می توانید یک حساب شخصی یا یک حساب تجاری برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

اطلاعات کامل حساب کاربری، از جمله نام شرکت، آدرس، اطلاعات تماس و توضیح مختصری از محصولات شما.

با انتخاب «رجیستری برند» از منوی بالا و انجام مراحل ثبت نام، نام تجاری خود را در برند آمازون ثبت کنید.

با انتخاب «افزودن محصول» از منوی بالا و وارد کردن جزئیات محصول، محصولات خود را به آمازون اضافه کنید.

قیمت ها، توضیحات، تصاویر و سایر جزئیات را برای محصولات خود تنظیم کنید، سپس حمل و نقل را تنظیم کنید و موجودی محصول خود را مدیریت کنید.

پس از تأیید سفارشات و ارسال محصولات به مشتریان، و پس از فهرست کردن محصولات خود در آمازون، باید نظرات مشتریان را بررسی کنید تا فروش خود را بهبود بخشید و با انجام تجزیه و تحلیل بازاریابی مناسب، فروش بیشتری را به دست آورید.

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد از دیجی کالا

 

قوانین فروش محصولات با برند خودمان در آمازون

برای فروش محصولات تحت برند خود در آمازون، باید قوانینی را که آمازون برای فروشندگان تعیین کرده است، رعایت کنید.

برخی از مهمترین قوانین برای فروش محصولات برند خود در آمازون عبارتند از:

ثبت نام تجاری: برای فروش محصولات دارای برند شما در آمازون، باید نام تجاری خود را در برند آمازون ثبت کنید. این کار باعث می شود که فروشندگان دیگر نتوانند از برند شما برای فروش محصولات خود استفاده کنند.

اصالت محصول: تمام محصولات فروخته شده در آمازون باید اصل و دارای اعتبار باشند. این بدان معنی است که شما باید ثابت کنید که محصولات شما از یک منبع قانونی تهیه شده اند.

توضیحات محصول: برای افزایش فروش محصولات خود باید توضیحات کامل و دقیقی در مورد آنها در آمازون قرار دهید. همچنین، شما باید محصولات خود را با تصاویر با کیفیت بالا و توضیحات دقیق به نمایش بگذارید.

قیمت گذاری: محصولات شما باید قیمتی رقابتی و مطابق با بازار مشابه داشته باشند. شما باید محصولات خود را بر اساس قیمت های رقبا، هزینه ها و سود خود قیمت گذاری کنید.

موجودی محصول: شما باید همیشه از موجودی محصول خود در آمازون آگاه باشید و در صورت تمام شدن موجودی آنها را به سرعت عرضه کنید.

تحویل محصول: باید اطمینان حاصل کنید که محصولات شما به موقع به مشتریان تحویل داده می شود.

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد از علی بابا(خرید از علی بابا و فروش در آمازون )

روش فروش محصولات با استفاده از برنامه Amazon Handmade

برای کسب درآمد دلاری و فروش محصولات با استفاده از اپلیکیشن Amazon Handmade می توانید به صفحه ثبت نام آمازون Handmade رفته و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. در این صفحه باید اطلاعاتی درباره خود، شرکت و محصولات خود وارد کنید.

سپس باید نمونه ای از محصولات خود را برای بررسی ارسال کنید تا مطمئن شوید که محصولات شما با شرایط و ضوابط Amazon Handmade مطابقت دارند.

همچنین برای شروع فروش باید شرایط و ضوابط Amazon Handmade را مطالعه کرده و تمامی شرایط را رعایت کنید.

به عنوان مثال، محصولات شما باید دست ساز باشد و حداقل ۸۵ درصد از مواد اولیه محصول باید از کشور محل اقامت شما باشد. علاوه بر این، نام تجاری شما باید به صورت دستی و با استفاده از ابزارهای سنتی طراحی شود و نباید از چاپگر یا دستگاه های دیجیتال استفاده شود.

لذا باید اطمینان حاصل کنید که محصولات شما با قوانین مالیاتی مطابقت دارند و پس از دریافت سفارش به موقع ارسال می شوند. علاوه بر این، برای بهبود فروش و قابلیت استفاده، باید به توصیه های Amazon Handmade در خصوص ارائه عکس های با کیفیت، توضیحات کامل و قابل فهم و مدیریت حرفه ای مشتری توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.