کسب درآمد از علی بابا(خرید از علی بابا و فروش در آمازون )

یکی از راه های کسب درآمد دلاری از آمازون خرید از علی بابا و فروش در آمازون است. علی بابا به مردم این امکان را می دهد که کالاها و محصولات مختلف را به صورت عمده با قیمت کمتر خریداری کرده و در آمازون با قیمت بالاتری بفروشند. این امر منجر به کسب و دریافت سود می شود. اما این کار آنطور که فکر می کنید آسان نیست و باید در استفاده از این روش به چند نکته توجه کنید.

در این مقاله از وبلاگ پویان توسعه قصد داریم نکات مختلف خرید از علی بابا و فروش در آمازون را برای شما بازگو کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

آموزش فروش آمازون

مزایا و معایب خرید از علی بابا و فروش در آمازون

قبل از اینکه به نکات کلیدی روش خرید از علی بابا و فروش در آمازون بپردازیم، بد نیست ابتدا با مزایا و معایب استفاده از این روش آشنا شوید. این آشنایی به شما این امکان را می دهد که کار خود را بهتر برنامه ریزی کنید.

مزایا و معایب خرید از علی بابا و فروش در آمازون

مزایای خرید از علی بابا و فروش در آمازون

در زیر به مزیت های اصلی استفاده از روش خرید از علی بابا و فروش در آمازون اشاره خواهیم کرد.

با خرید کالاهای باکیفیت با قیمت پایین و مناسب از علی بابا و فروش آن ها با قیمت بالاتر در آمازون، می توانید سود خوبی کسب کنید و در آمازون جایگاه خوبی کسب کنید.
برخی از تامین کنندگان در علی بابا در صورتی که محصولات مناسب نباشند، ضمانت بازگشت وجه ارائه می دهند. استفاده از این تامین کنندگان ریسک را کاهش می دهد.
در علی بابا که طرفداران زیادی در آمازون دارد، به نمونه‌های محصولات تخصصی با قیمت‌های مناسب دسترسی داشته باشید.
در این بین توصیه می کنیم مقاله ای که در مورد تجربه فروش در آمازون و سودآوری آن نوشته ایم را از دست ندهید.

معایب خرید از علی بابا و فروش در آمازون

پس از دانستن مزایای خرید از علی بابا و فروش در آمازون، بد نیست نکاتی را در مورد معایب آن بدانیم.

اگر به نکات مهم توجه نکنید، ممکن است با کلاهبردارانی مواجه شوید که محصولات نامناسب و بی کیفیت را برای شما ارسال کنند.
رقابت در آمازون بسیار شدید است و برای ماندن در این پلتفرم باید برنامه خوبی داشته باشید.
امکان مواجهه با حقوق مالکیت معنوی یکی دیگر از معایب خرید محصولات مختلف از علی بابا و فروش در آمازون است.
نکات کلیدی هنگام خرید از علی بابا و فروش در آمازون

نکات مهم در خرید از علی بابا و فروش در آمازون

برای اینکه تجربه کسب درآمد در آمازون با استفاده از روش خرید از علی بابا و فروش در آمازون را داشته باشید، باید به چندین نکته و بخش توجه کنید. مهمترین این نکات عبارتند از:

۱- خرید با خیال راحت و ارزان از علی بابا

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید خرید محصولات با قیمت پایین و مطمئن از علی بابا است. ممکن است در علی بابا محصولی با قیمت بسیار پایین پیدا کنید، اما زمانی که محصول به دست شما می رسد، متوجه می شوید که کیفیت بسیار پایین است یا مشکلات دیگری وجود دارد. در نتیجه نه تنها از این روش سودی نخواهید برد و درآمدی نخواهید داشت، بلکه متضرر خواهید شد. پس برای خرید از علی بابا به بهترین شکل باید به نکات زیر توجه کنید.

فقط با تامین کنندگان کالا و محصولاتی تجارت کنید که ضمانت های تجاری ارائه می دهند و کالاهای خود را بیمه می کنند. این روش ممکن است باعث افزایش اندکی قیمت خرید کالا شود، اما در سایر موارد به شما اطمینان می دهد.
در مورد قیمت با فروشندگان مذاکره کنید و سعی کنید محصولات را با قیمت کمتری از آنها خریداری کنید.
روش های پرداخت را مشخص و مشخص کنید تا با مشکل مواجه نشوید.
به دنبال تقلبی و بسیار ارزان قیمت نباشید. این کالاها معمولاً کیفیت پایینی دارند و ممکن است با بازخورد منفی مشتریان و خریداران در آمازون مواجه شوید.
مطمئن شوید که همه موارد موجود در معامله را بررسی کرده اید. از آنجایی که زبان مورد استفاده شما و تامین کننده کالا در بسیاری از موارد یکسان نیست، ممکن است سوء تفاهم هایی ایجاد شود.
برای اطمینان از کیفیت و موارد دیگر، همیشه قبل از خرید عمده، تعدادی از این محصولات را به عنوان نمونه خریداری کنید.
برای مقایسه کیفیت و قیمت می توانید محصولات مشابه را از تامین کنندگان مختلف سفارش دهید.

همچنین بخوانید : خرید عمده از سایت علی بابا

 

ارسال کالا از علی بابا به مجموعه آمازون به شکل مستقیم

باید بدانید که می توانید محصولاتی را که از علی بابا خریداری می کنید مستقیماً به انبار آمازون ارسال کنید. برای این کار می توانید از روش های حمل و نقل سریع، هوایی و دریایی بر اساس نکات زیادی مانند هزینه، زمان، احتمال آسیب دیدن محصول و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید. بسته به انتخاب روش، کالاهای خریداری شده از علی بابا پس از مدتی مشخص بدون انجام کار اضافی مستقیماً به انبار آمازون تحویل داده می شود. البته باید به مواردی مانند پاکسازی، بسته بندی و سایر موارد مشابه در این بین توجه کنید.

ارسال مستقیم کالا از علی بابا به مجموعه آمازون

چگونه کالای مناسب برای فروش در آمازون را پیدا کنیم؟

برای اینکه بدانید کدام محصولات را می توانید از علی بابا بخرید و در آمازون بفروشید، باید به نکاتی توجه کنید و مراحلی را دنبال کنید. این مراحل عبارتند از:

۱- انجام پروسه تحقیق محصول

اولین و مهمترین گام و نکته در خرید از علی بابا و فروش در آمازون انجام فرآیند تحقیق محصول است. با استفاده از ابزارهای مختلف می توانید این کار را انجام دهید. یافتن محصول مناسب می تواند شانس موفقیت و سود شما را افزایش دهد.

درخواست مشاوره آمازون (رایگان)

۲- توجه به قیمت

مشتریان توجه زیادی به قیمت در آمازون دارند. بنابراین اگر می خواهید محصولات خود را با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت متوسط ​​بفروشید، احتمالا مشتری خاصی ندارید. علاوه بر این، فروش کالا با قیمت بسیار پایین باعث کاهش حاشیه سود و درآمد شما می شود. بنابراین انتخاب قیمت مناسب از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کنید.

 

۳- خرید محصولات سبک و کم حجم

برای کاهش هزینه های حمل و نقل بهتر است از محصولاتی شروع کنید که سبک هستند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی و به سرعت آنها را به انبار آمازون تحویل دهید و بررسی های لازم را برای ادامه کار انجام دهید.

۴- عدم انتخاب کالاهای آسیب پذیر

در ابتدا بهتر است محصولاتی را انتخاب نکنید که به راحتی آسیب می بینند مانند محصولات شیشه ای و وسایل الکترونیکی حساس. زیرا اگر این کالاها آسیب ببینند از همان ابتدا دچار مشکل خواهید شد.

امروزه بسیاری از افراد برای کسب درآمد از روش خرید از علی بابا و فروش در آمازون استفاده می کنند. البته برای افرادی که در ایران زندگی می کنند استفاده از این روش کار ساده و آسانی نیست.
خرید از علی بابا و فروش در آمازون راه خوبی برای کسب درآمد برای ساکنان کشورهای دیگر است.
برای آشنایی بیشتر با نکاتی مانند روش افتتاح حساب در آمازون، نحوه ارسال به انبار آمازون و بسیاری موارد دیگر توصیه می کنیم مطالب وبلاگ آمازون فارسی را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.