خرید عمده از سایت علی بابا

خرید عمده از سایت علی بابا

خرید عمده از سایت علی بابا برای افرادی است که همیشه به دنبال محصولات باکیفیت در وب سایت های خارجی هستند.
فروشگاه اینترنتی علی بابا و  خرید از سایت علی بابا می تواند یکی از بهترین روش ها باشد. اما برای خرید مطمئن و مقرون به صرفه باید نکات و اصول مهمی را رعایت کنید.
سایت خرید علی بابا یکی از بزرگترین فروشگاه های بین المللی و عمده فروشی در چین است و در حال حاضر یکی از قدرتمندترین شرکت های تجارت الکترونیک در جهان محسوب می شود.
از آنجایی که این وب سایت یکی از بهترین ها برای خرید عمده و خرده است و خدمات خوبی را به کاربران خود ارائه می دهد،
برای اطلاع از تمامی مراحل و هزینه خرید در علی بابا را بررسی کنیم، با پویان توسعه همراه باشید.

چه کسانی از علی بابا (Alibaba) استفاده می‌کنند؟

فروشگاه آنلاین Alibaba برای ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان و صاحبان مشاغل ایجاد شده است.
بنابراین، از آنجایی که این یک پلتفرم B2B است، اکثر خریداران و فروشندگان فعال در آن، مشاغل هستند.
در این وب سایت، تامین کنندگان معمولی افرادی هستند که مواد اولیه یا محصولات تولیدی را می فروشند و خریداران معمولی عموما خرده فروشان، عمده فروشان، نمایندگی های تامین منابع و تولیدکنندگانی هستند که محصولات مختلفی را از علی بابا برای فروش مجدد یا برای تجارت خود خریداری می کنند. .

علاوه بر این، تولیدکنندگان گاهی اوقات مواد اولیه را از علی بابا خریداری می کنند، از آنها برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند.
و در نهایت در این وب سایت به فروش می رسانند. بنابراین، این پلتفرم در درجه اول توسط تولیدکنندگان و خرده فروشان استفاده می شود که می توانند از محصولات با کیفیت و مناسب در علی بابا برای گسترش تجارت خود بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید :کسب درآمد دلاری از آمازون

آیا سایت علی بابا (Alibaba) معتبر است؟

احتمالاً بزرگترین و اولین سؤالی که شما را نگران می کند این است که آیا خرید از وب سایت علی بابا ایمن است یا خیر. به طور کلی باید بگوییم که اگر چند نکته اساسی را در نظر داشته باشید، علی بابا بی خطر است. با این حال، باید بدانید که همیشه امکان دریافت یک محصول ضعیف وجود دارد که تا حد زیادی می توان از آن اجتناب کرد. استفاده از ابزار Jungle Scout برای بررسی سابقه صادرات فروشندگان، سفارش فقط از شرکت‌های چینی، خرید از تامین‌کنندگان طلا، پرداخت از طریق Trade Assurance یا PayPal و تأیید اعتبار فروشنده و اطلاعات مرتبط از جمله مواردی هستند که به شما کمک می‌کنند تا امنیت و امنیت داشته باشید. خرید تجربه خرید ایمن آنها از علی بابا کمک می کنند.

معرفی فروشگاه اینترنتی علی بابا

امروزه با گسترش ارتباطات بین کشورها و افزایش فروشگاه های اینترنتی معتبر، خرید از وب سایت های خارجی و بین المللی به یکی از انتخاب های مشتریان تبدیل شده است.
در سراسر جهان تبدیل شود. یکی از بزرگترین شرکت های چینی که خدمات متنوعی را در این زمینه ارائه می دهد هلدینگ علی بابا است.
که خدمات مشتری به مشتری، فروشنده به فروشنده، مشتری به فروشنده و فروشنده به مشتری را به روش های مختلف ارائه می دهد – خدمات ارائه می دهد. . سایت علی بابا در سال ۱۹۹۹ توسط جک ما راه اندازی شد و توانسته است روابط بسیار خوبی بین تولید کنندگان چینی و کل جهان در سال های اخیر ایجاد کند.

از آنجایی که وب سایت خرید علی بابا امروزه به یکی از معتبرترین و بهترین سایت های خرید و فروش در جهان تبدیل شده است، بسیاری از کاربران این وب سایت را برای خرید محصولات متنوع، باکیفیت، مقرون به صرفه و مطمئن انتخاب می کنند. خرید و فروش در این وب سایت مانند هر فروشگاه اینترنتی دیگری تابع قوانین و مقررات خاصی است. بنابراین اگر می خواهید از علی بابا خرید کنید، باید با برخی شرایط و ضوابط و نحوه خرید از علی بابا آشنا شوید. با توجه به افزایش ارتباطات و روابط اقتصادی ایران و چین، خرید از این وب سایت چینی در بین تجار ایرانی نیز بسیار محبوب شده است. بدین منظور می توانید خرید اینترنتی و حمل و نقل محصولات مورد نظر خود را به گروه تجاری فونیکس بسپارید و خریدی مطمئن و راحت را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید : کسب درآمد از علی بابا

معایب و مزایای خرید از علی بابا

فروشگاه علی بابا یکی از بزرگترین تامین کنندگان در جهان است. و به مشتریان این امکان را می دهد که محصولات را مستقیماً از تولید کننده سفارش دهند.
لطفا توجه داشته باشید که محصولات علی بابا در این وب سایت فروخته نمی شود، اما خرید و فروش از طریق ارتباط بین افراد و شرکت ها انجام می شود.
علاوه بر این، مانند هر سایت دیگری، سایت علی بابا علاوه بر خدمات و مزایای مختلف، معایبی نیز به خصوص برای کاربران غیر چینی دارد. در زیر برخی از مزایا و معایب خرید و فروش در این وب سایت عالی آورده شده است:

مزایای خرید از Alibaba

کمترین قیمت و بالاترین سود در بین عمده فروشان دیگر
تنوع گسترده محصولات
امکان طراحی محصولات شخصی
دسترسی آسان به انواع تامین کنندگان بر اساس نوع کالا، اعتبار، تعداد تراکنش ها و غیره.
مدیریت خوب بسته بندی محصول و حمل و نقل
قابلیت بررسی سفارشات قبل از ارسال

معایب خرید از Alibaba

گاهی ممکن است تصویر محصول شبیه خودش نباشد. از
ضرورت انجام ترخیص گمرکی و واردات
مدت طولانی تحویل
وجود تفاوت فرهنگی در نحوه انجام کسب و کار
نیروی کار کم

بررسی گواهی‌های سایت علی‌بابا:

این روش به شما امکان می‌دهد گواهی‌هایی را که سایت برای فروشندگان قابل اعتماد صادر می‌کند بررسی کنید و مطمئن شوید که آنها از مهارت‌های خرید و فروش مطمئنی برخوردار هستند.
سؤالات مختلفی را از فروشندگان بپرسید. : پرسش و پاسخ یکی از روش های خوبی است که به شما کمک می کند تا فروشندگان مطمئن را بشناسید. این امر اعتبار شرکت و کیفیت کالا را تضمین می کند.
نمونه های محصول را بررسی کنید: برای اطمینان از خرید خود، گاهی اوقات می توانید از فروشنده بخواهید که نمونه محصول را برای بررسی کیفیت و نوع ارسال کند. محصولاتی که باید بررسی شوند.
بازخوردهای فروشنده را بررسی کنید: برای اطمینان از اعتبار فروشندگان، می توانید نظرات فروشندگان مختلف را در علی بابا بررسی کنید. امتیاز فروشندگان بر اساس هزینه های معقول، کیفیت محصول و انجام تعهدات و … می باشد

زمان تحویل کالای خریداری شده چقدر است؟ 

چه مدت طول می کشد تا کالای خریداری شده تحویل داده شود؟
در خصوص زمان ارسال و تحویل کالای خریداری شده شما در سایت علی بابا باید بگوییم که تا حد زیادی بستگی به نحوه حمل و نقل از چین به ایران دارد. اما برای ارسال کالا از چین به ایران از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟ حمل و نقل هوایی و دریایی از چین دو سرویس محبوبی هستند که توسط گروه بازرگانی فونیکس برای حمل کالاهای خریداری شده از چین به ایران ارائه می شود. انتخاب این خدمات تا حد زیادی به شرایط شما و نوع و مقدار کالای ارسالی بستگی دارد. به عنوان مثال، در جداول زیر سعی کردیم زمان تقریبی ارسال کالا از چین را به طرق مختلف نشان دهیم:

این مدت برای هر نوع محصول و فروشنده متفاوت باشد، این مدت قطعا بر تحویل محصول به شما تأثیر می گذارد.

وزن و ابعاد کالا، روش ارسال کالا به ایران (هوایی یا دریایی)
مدت حمل دریایی بسیار متفاوت از حمل و نقل هوایی است. به شدت تحت تأثیر زمان تحویل کالا است. برای افرادی که عجله دارند یا کالاهای سبک خریداری کرده اند، حمل و نقل هوایی ممکن است گزینه بهتری باشد. با این حال، اگر کالاهای سنگین را در وب سایت علی بابا خریداری کرده اید، خدمات حمل و نقل دریایی گروه بازرگانی فونیکس مقرون به صرفه تر است.

ضمناً کالاهای با وزن بیش از ۱۰۰ کیلوگرم از طریق هواپیما ارسال نمی شوند. البته اگر وزن کالای خریداری شده زیاد باشد و مشتری تمایلی به ارسال آن از طریق دریا نداشته باشد، می توان از فروشنده درخواست کرد که کالا را به چند بسته کوچکتر با ابعاد کوچکتر تقسیم کرده و به دفتر ما ارسال کند. چین. آنها را با هواپیما تحویل دهید.

مواد استفاده شده در محصول
پس از خرید از علی بابا، نوع مواد استفاده شده در کالای خریداری شده ممکن است بر زمان ارسال از چین به ایران نیز تاثیر بگذارد. به عنوان مثال، کالاهای حاوی باتری یا آهنربا به طور جداگانه توسط حمل و نقل هوایی حمل می شوند و زمان حمل و نقل آنها ممکن است طولانی تر شود. مواد شیمیایی نیز باید از نظر محدودیت حمل و نقل بررسی شوند.

بیشتر بخوانید : درآمد دلاری از دراپ شیپینگ

مزایای خرید عمده کالا از علی بابا چین

سایت علی بابا چین در زمینه خرید عمده کالا بسیار معروف است و یکی از بهترین منابع برای خرید عمده کالا از چین . کارشناسان گروه بازرگانی فونیکس همواره به مشتریانی که قصد خرید و واردات کالا از چین را دارند توصیه می کنند حداقل یک بار به این وب سایت مراجعه کرده و طیف وسیعی از کالاها و فروشندگان مختلف را مشاهده کنند. انواع تجهیزات و قطعات الکترونیکی، جواهرات، فرآورده های نفتی و گازی، تجهیزات دیجیتال، ابزار دقیق، اسباب بازی های مختلف، تجهیزات صنعتی، پوشاک و … در این فروشگاه اینترنتی به صورت انبوه به فروش می رسد و شرایط خوبی را برای خریداران فراهم می کند. .

باید بگوییم که گروه تجاری فونیکس یکی از اولین شرکت های فعال در زمینه خرید عمده کالا از علی بابا است که توانسته خرید مطمئن و باکیفیت را برای مشتریان خود تضمین کند. شما می توانید با استفاده از خدمات خرید عمده گروه تجاری ققنوس علی بابا چالش های خرید عمده را به حداقل برسانید و از سالم بودن کالای خریداری شده کاملا مطمئن باشید. زیرا کارشناسان ما تمامی مراحل تایید صلاحیت فروشنده، مذاکره با تامین کنندگان، بازرسی کالا در چین، انبارداری و … را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهند. تعداد تامین کنندگان و عمده فروشان در سایت علی بابا بی نظیر است و شما می توانید در این سایت حتی در نمایشگاه های آنلاین هر چیزی را که از چین بخواهید به صورت عمده خریداری کنید.

ایجاد حساب کاربری در وب سایت علی بابا

آموزش تصویری نحوه ایجاد حساب کاربری در وب سایت علی بابا
ایجاد حساب کاربری در وب سایت علی بابا برای استفاده از خدمات ارائه شده، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید یا به حساب کاربری خود وارد شوید. با ایجاد حساب کاربری علی بابا، می توانید محصولات را خرید و فروش کنید و پرداخت های خود را در محیطی امن انجام دهید. برای اینکه بتوانید یک حساب کاربری ایجاد کنید، ابتدا به صفحه اصلی وب سایت در Alibaba.com بروید و روی گزینه “ورود به سیستم” (مانند تصویر بالا) کلیک کنید تا اطلاعات اضافه شود. همانطور که مشاهده می کنید برای عضویت و ثبت نام در سایت نیاز به مدارک خاصی ندارید. فقط باید قصد خرید داشته باشید. البته لازم است هزینه ها و مالیات های کشور مقصد را خودتان متقبل شوید و با قبول شرایط موجود می توانید از خدمات متنوع علی بابا بهره مند شوید.

نحوه خرید از وب سایت علی بابا در ۶ مرحله
خرید از وب سایت علی بابا کمی متفاوت از خرید از سایر فروشگاه های آنلاین مانند آمازون یا علی اکسپرس است. با این حال، به گونه ای طراحی شده است که فرآیند خرید را برای کاربران بسیار راحت کند. در زیر فرآیند خرید در علی بابا را در ۶ مرحله به طور کامل طی خواهیم کرد. پس از ورود به Alibaba.com مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید

ایجاد یک حساب

ایجاد یک حساب کاربری Alibaba اولین مرحله در فرآیند خرید است. مانند هر وب سایت دیگری، پس از افزودن برخی اطلاعات باید در وب سایت ثبت نام کنید. کشور یا منطقه، نقش تجاری، نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، نام شرکت، شماره تلفن و رمز عبور از جمله مواردی هستند که برای تکمیل عضویت خود باید وارد کنید. در رابطه با قسمت “نقش تجاری”، باید یکی از دو گزینه “خریدار” یا “هر دو” را انتخاب کنید. بنابراین اگر قصد خرید و فروش در علی بابا را دارید، هر دو گزینه را انتخاب کنید.

جستجو و یافتن یک محصول خاص

بعد از ایجاد یک حساب کاربری Alibaba، باید محصول مورد نظر خود را با استفاده از نوار جستجو جستجو کنید یا درخواست قیمت (RFQ) ارسال کنید. جستجو با استفاده از نوار جستجو بسیار ساده است و مانند هر جستجوی دیگری باید عبارت مورد نظر را وارد کرده و نتایج نمایش داده شده را مرور کنید. علاوه بر این، گزینه ای برای آپلود تصویر از طریق گزینه آپلود تصویر در وب سایت و فیلتر کردن محصولات بر اساس معیارهایی مانند نوع تامین کننده، نوع محصول، حداقل مقدار سفارش (MQO)، کشور یا منطقه تامین کننده، گواهی ها و امکانات وجود دارد. برای تسهیل دسترسی به این محصول نظر شما وجود دارد.

مقایسه فروشندگان

در خرید آنلاین، توجه به اعتبار فروشنده بسیار مهم است. میلیون ها فروشنده در فروشگاه Alibaba.com وجود دارد. با این حال، برخی از این فروشندگان دارای صلاحیت ها یا گواهینامه های خاصی هستند که آنها را از دیگران متمایز می کند. تامین کنندگان طلا، تامین کنندگان تایید شده و تامین کنندگان تضمین تجارت راه هایی برای معرفی فروشندگان در وب سایت علی بابا هستند. تامین کنندگان طلا کاربرانی هستند که به عنوان شرکت هایی با قابلیت های صنعتی یا تجاری تایید شده اند، تامین کنندگان تایید شده شرکت هایی هستند که مشخصات شرکت، سیستم مدیریت و قابلیت های تولید آنها توسط اشخاص ثالث تایید شده باشد و تامین کنندگان بیمه تجارت تامین کنندگانی هستند که پرداخت های آنها مستقیما از طریق شرکت پذیرفته می شود. درگاه پرداخت علی بابا علاوه بر این، هنگام انتخاب یک فروشنده مطمئن، توجه به نظرات و تجربیات سایر مشتریان و بررسی مشخصات فروشندگان کمک زیادی می کند.

مذاکره

هنگامی که محصول و تامین کننده مورد نظر خود را پیدا کردید، می‌توانید فوراً اقدام به خرید کرده و معامله تجاری یا مذاکره کنید. برای خرید فوری محصول، محصول باید دارای برچسب “آماده برای ارسال” باشد و گزینه “شروع سفارش” را در صفحه جزئیات محصول نمایش دهد. اگر می‌خواهید نمونه‌هایی از محصول را دریافت کنید، حداقل مقدار سفارش را درخواست کنید و از فروشنده بخواهید که قیمت را کاهش دهد یا از طریق گزینه‌های «تماس با تأمین‌کننده» و «اکنون چت» با فروشنده در ارتباط باشید. توصیه می کنیم در هنگام برقراری ارتباط و مذاکره با فروشنده درباره جزئیات و شرایط خرید، پیام خود را به صورت تخصصی و دقیق بیان کنید تا بتوانید بدون خطا و با رویکردی صحیح معامله خود را انجام دهید و تمامی نکات مورد توافق طرفین باشد. معامله.

سفارش خود را ثبت کنید

پس از تایید خرید و بررسی جزئیات، نوبت به ثبت سفارش می رسد. امکان حذف تراکنش انجام شده در وب سایت علی بابا وجود دارد. با این حال، توصیه می کنیم این کار را انجام ندهید. پس از حذف تراکنش از پلتفرم، دیگر واجد شرایط حمایت از تجارت نیست. بنابراین برای محافظت بهتر از خریداران و فروشندگان و اطمینان از پرداخت مطمئن این کار را انجام ندهید. کارت های اعتباری، کارت های نقدی، پرداخت آنلاین بانکی، وسترن یونیون و پی پال از جمله روش های پرداخت امن و پشتیبانی شده در وب سایت علی بابا هستند. گزینه Pay Later همچنین امکان پرداخت معوق (حداکثر ۶ ماه) را فراهم می کند تا به خریداران اجازه دهد در شرایط خاص سرمایه مورد نیاز خود را تامین کنند.

کالای خود را دریافت کنید

مرحله نهایی در فرآیند خرید در وب سایت علی بابا، دریافت کالای خریداری شده است. اگر به دنبال حمل و نقل ایمن و شفاف هستید، می توانید از خدمات حمل و نقل سریع دریایی، هوایی و پستی جهانی علی بابا استفاده کنید. علاوه بر این، گروه تجاری فونیکس می تواند با ارائه خدمات قابل اطمینان زمینی، هوایی، دریایی و حمل و نقل سریع پستی، به شما کمک کند تا محصولات خرده فروشی یا عمده فروشی خود را راحت تر حمل کنید.

چرا علی بابا را برای خرید و واردات کالاهای فله انتخاب کنید؟

 

با توجه به توسعه روابط اقتصادی در بین چین و ایران، بسیاری از تجار و بازرگانان خرید و واردات کالاهای فله به چین را انتخاب می کنند. در این میان سایت خرید و فروش علی بابا می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای ارتباط با تولیدکنندگان و فروش محصولات باشد، دلایل زیادی وجود دارد که خریداران را برای خرید از علی بابا ترغیب می کند. به همین دلیل، بیایید نگاهی به رایج ترین و مهم ترین دلایل خرید و واردات کالاهای عمده از این فروشگاه بزرگ باکس بیاندازیم.

فروشگاه مورد اعتماد

یکی از دلایل اصلی خرید از علی بابا، قابلیت اطمینان این شرکت است. یکی از نگرانی های اصلی مردم هنگام خرید آنلاین همیشه عدم اطمینان از پرداخت امن بوده است. اما علی بابا با ایجاد درگاه پرداخت امن و تضمین پرداخت مطمئن توانست اعتماد کاربران خود را جلب کند. خدمات اصلی این شرکت شامل تضمین دریافت به موقع کالا، کیفیت محصول، ذخیره سازی اطلاعات کارت بانکی و خدمات بازرسی می باشد.

استفاده آسان از وب سایت

جستجو در سایت علی بابا بسیار راحت است و فرآیند خرید را برای کاربران بسیار آسان می کند. خریداران به راحتی می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه کنند تا پس از پرداخت و ثبت سفارش، کالا به دست آنها برسد. علاوه بر این، امکان ارتباط مستقیم با فروشندگان وجود دارد و مشتریان می توانند در مورد قیمت ها یا شرایط خرید و فروش مذاکره کنند.

تنوع گسترده محصولات

یکی دیگر از دلایلی که بسیاری از مردم علی‌بابا را برای خرید عمده انتخاب می‌کنند، میلیون‌ها محصول مختلف برای فروش است. میلیون ها فروشنده در این تجارت مشغول هستند و تنوع گسترده محصولات، انتخاب های بیشتری را برای خرید مناسب ترین محصول در اختیار خریداران قرار می دهد. به عنوان مثال، اگر کلمه “تی شرت” را جستجو کنید، حدود ۱۸۰۰۰۰ محصول به شما نشان داده می شود و با اعمال برخی فیلترها می توانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. همچنین برای برآورد هزینه خرید محصول مورد نظر خود در وب سایت های خارجی می توانید لینک محصول انتخابی را از طریق قسمت کاربری برای کارشناسان فونیکس ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن مشاوره لازم را دریافت کنید.

ارائه ابزارهایی برای منبع یابی جهانی

به طور کلی، پلتفرم علی بابا می تواند برای شرکت هایی که می خواهند در سطح بین المللی فعالیت کنند بسیار مفید باشد. این وب سایت ابزارها و خدمات تخصصی را در اختیار خریداران و فروشندگانی قرار می دهد که مایل به انجام تجارت در خارج از مرزها هستند. از جمله این خدمات می توان به ترجمه خودکار ویترین ها و پیام های خصوصی اشاره کرد که در حال حاضر از ۱۶ زبان دنیا پشتیبانی می کند و کمک زیادی به رفع موانع زبانی برای برقراری ارتباط کرده است.

بهترین راه برای جستجوی کالا در علی‌بابا چیست؟

اگر می‌خواهید در علی‌بابا خرید کنید، پس از ورود به حساب کاربری خود، می‌توانید از روش‌های مختلفی برای یافتن محصول خود استفاده کنید. خواستن . جستجو جستجوی یک محصول در فروشگاه های اینترنتی که تعداد زیادی کالا را ارائه می دهند برای یافتن آسان و صحیح محصول بسیار مهم است. برای مثال می توانید با استفاده از نوار جستجوی وب سایت عبارت یا کلمه کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید تا محصولات مرتبط به شما نمایش داده شود. از آنجا، میلیون ها محصول توسط میلیون ها فروشنده در علی بابا ارائه می شود. یافتن و انتخاب یک محصول خاص همیشه آسان نیست و بهتر است بهترین روش جستجو و ترفندهای موجود را بشناسید.

بهترین راه برای جستجوی یک محصول در وب سایت علی بابا می تواند استفاده از فیلترهای مختلف باشد. اعمال فیلتر کمک زیادی به محدود کردن موارد پیشنهادی می کند. در نهایت می توانید انتخاب ساده تر و دقیق تری داشته باشید. نوع تامین کننده، قیمت و کشور تامین کننده برخی از فیلترهایی هستند که می توانید برای محدود کردن نتایج جستجو استفاده کنید. علاوه بر این، امکان استفاده از تابع MOQ (حداقل مقدار سفارش) نیز وجود دارد. این روش به شما این امکان را می دهد که تعداد محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و لیست کوتاهی از محصولات را بر اساس سرمایه خود مشاهده کنید.

همه چیز درباره پرداخت Alipay

خدمات Paypal یکی از محبوب ترین کیف پول های الکترونیکی در سطح بین المللی است و برای پرداخت ارز خارجی، انتقال ارز و خرید در وب سایت های خارجی استفاده می شود. با این حال سرویس دیگری به نام Alipay با مزایا و خدمات بهتر در بین مردم چین محبوبیت پیدا کرده است. درگاه پرداخت Alipay بسیار شبیه به سرویس PayPal است. اما این روزها، بسیاری از کاربران چینی Alipay را برای خرید از Alibaba و سایر وب سایت های خارجی ترجیح می دهند.

یکی از خدمات اصلی پی پال، اتصال به حساب بانکی است. با این حال، بسیاری از افراد همیشه نگران اطلاعات شخصی حساب بانکی خود هستند و ترجیح می دهند به روش های دیگری مانند کارت اعتباری متوسل شوند. درگاه علی پی علاوه بر اتصال به حساب بانکی، توانست جایگزین انواع کارت های اعتباری و سایر روش های پرداخت آنلاین شود.

برای استفاده از درگاه پرداخت Alipay می توانید کد QR را اسکن کرده و به صفحه پرداخت Alipay بروید و یا از طریق صفحه پرداخت این درگاه وارد حساب خود شوید. علاوه بر این، انتقال سریع پول به سایر حساب های بانکی، انتقال پول به سایر حساب های Alipay، پرداخت قبوض آب و برق بدون کارمزد، پرداخت قبوض کارت اعتباری بدون کارمزد اضافی، خرید بلیط اتوبوس، بررسی موجودی حساب های بانکی و افزایش موجودی تلفن همراه از جمله مزیت ها هستند. و مزایای Alipay نسبت به سایر روش های پرداخت آنلاین.

چگونه می‌توانید از کیفیت محصولاتی که خریداری می‌کنید مطمئن باشید؟

یکی از دغدغه‌های اصلی ما هنگام خرید آنلاین، مانند خرید از علی‌بابا، همیشه کیفیت بالای آن بوده است. محصول استانداردهای مورد نظر ما است و مطابقت دارد. چند نکته بسیار مهم وجود دارد: پس از دریافت کالا می توانید کالای خریداری شده را بررسی کرده و در صورت مشاهده ایراد یا مشکل از خدمات مرجوعی کالا استفاده نمایید. به نکات زیر توجه کنید:

هر محصول خریداری شده را بررسی و آزمایش کنید

هنگام خرید لباس، به پارگی لباس توجه کنید. این به ویژه برای لباس های توری مهم است. همچنین اندازه و اندازه لباس را دوباره بررسی کنید و از تناسب آن مطمئن شوید. اگر محصولاتی از چوب، نمد یا مواد چسبنده خریداری کرده اید، مطمئن شوید که هیچ لکه یا گرد و غباری روی محصولات باقی نمی ماند. به تمام قسمت های دستگاه توجه کنید و مطمئن شوید که هیچ قسمتی از آن جا نمانده است.

تعداد کالاها را بررسی کنید

حتی اگر ۳۰۰ محصول سفارش داده اید و تعداد کالاهای خریداری شده بسیار زیاد است، باید تعداد آنها را بشمارید و مطمئن شوید که تمام قطعات به تو فرستاده شدی زیرا ممکن است به دلیل تعداد زیاد محصولات خطایی رخ داده باشد. بدیهی است در چنین شرایطی با استفاده از خدمات بازرسی کالا و با کمک دلالان خرید مجرب در این زمینه، احتمال خطا به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و خریدی مطمئن را تجربه خواهید کرد.

بسته بندی محصولات خریداری شده را بررسی کنید

یکی از مواردی که همیشه بر آن تاکید داریم بسته بندی مناسب و صحیح محصولات است. زیرا نقش ویژه ای در حفظ ایمنی محصول و کاهش آسیب دارد. هنگام انعقاد قرارداد خرید با فروشنده خارجی، حتما به بسته بندی دقیق کالا توجه کرده و آن را بررسی کنید. در واقع، برای اطمینان از بسته بندی مناسب کالای خریداری شده، موارد مختلفی باید بررسی شود. این موارد عبارتند از:

  1. آیا بسته بندی های پلاستیکی، مقوایی یا حباب دار برای محصولات شما مناسب هستند؟
  2. آیا همه اقلام به طور ایمن بسته بندی شده اند؟
  3. چاز کدام فروشنده دریافت کرده اید؟ بهترین بسته بندی؟

بررسی روش های پرداخت در وب سایت علی بابا

فرایند خرید در وب سایت های خارجی با ورود به حساب کاربری و انتخاب محصول آغاز می شود و به پایان می رسد تایید نهایی و پرداخت محصول. برای خرید مطمئن در سایت علی بابا باید در انتخاب کالا و فروشنده آن دقت کافی را داشته باشید. پس از اطمینان از خرید خود، تمامی روش های پرداخت را بررسی کرده و بهترین را انتخاب کنید. علی بابا از روش های پرداخت مختلفی پشتیبانی می کند که بسته به شرایط و اعتبار فروشنده و خریدار ممکن است منطقی باشد. روش های پرداخت کالا در این وب سایت عبارتند از:

مراجع
یکی از روش‌های پرداخت موجود در وب‌سایت علی‌بابا، که هم خریدار و هم فروشنده می‌توانند آن را انتخاب کنند، اعتبار اسنادی است. اعتبار اسنادی کمی پیچیده است، اما ایمن و راهی راحت برای پرداخت وجوه بیش از ۲۰۰۰۰ دلار است.

حواله بانکی
در این روش پرداخت، پیش پرداخت به تامین کننده از طریق حواله بانکی انجام می شود و یکی از روش های پرخطر برای خریدار است. بنابراین، اگر به اندازه کافی در مورد اعتبار فروشنده مورد نظر خود اطمینان ندارید، نباید این گزینه را انتخاب کنید.

PayPal
PayPal یکی از مطمئن‌ترین و محبوب‌ترین روش‌ها در بین خریداران بین‌المللی در وب‌سایت علی‌بابا در نظر گرفته می‌شود. اما معایبی مانند مالیات بالا دارد و در همه کشورها قابل استفاده نیست.

Western Union
این روش پرداخت کالا در وب سایت علی بابا به هیچ وجه توصیه نمی شود و فقط باید در شرایطی استفاده شود که پرداخت توسط سند تضمین و فروشنده محافظت می شود. بسیار قابل اعتماد و قابل اعتماد است.

سند ضمانت
برای کاربران Alibaba، این روش پرداخت بسیار ایمن است. زیرا با این روش پرداخت پس از تایید نهایی و تحویل کالا توسط شخص ثالث انجام می شود.

بهترین محصولات برای خرید در علی بابا

خرید عمده از فروشگاه اینترنتی علی بابا به دلیل تنوع محصولات و ارتباط مستقیم بین نمایندگی ها که توسط بسیاری از تجار ایرانی برای واردات کالا استفاده می شود. منتخب از چین ایران شده است. نکته انتخاب یک محصول برای خرید این است که مطمئن شوید بهترین محصولات ارائه شده در این وب سایت را خریداری می کنید. بسیاری از محصولات با تقاضای بالا در علی بابا وجود دارد. اما بسیاری از ماشین آلات صنعتی و محصولات با قیمت های بالا در حال حاضر در فروش هستند. در چنین مواردی، بررسی مزایا و معایب و همچنین بهترین محصولات برای خرید از این وب سایت و جلوگیری از آسیب های احتمالی می تواند بسیار مفید باشد.

به طور کلی، بهترین محصولاتی که باید در هنگام خرید از علی بابا در نظر گرفت، محصولاتی با ارزش خالص پایین، سود بالا و کیفیت طولانی مدت هستند. . ضمناً نسبت حجم به وزن باید حداقل باشد و از خرید محصولات شکننده و ظریف مانند ظروف شیشه ای به دلیل احتمال زیاد آسیب خودداری شود. ترجیحا از خرید لباس در این فروشگاه خودداری کنید و محصولاتی با وزن، سایز و قیمت مناسب انتخاب کنید. در صورت توجه به این نکات می توانید تجربه خرید خوبی را ایجاد کنید و کارشناسان گروه تجاری فونیکس با ارائه خدمات و مشاوره خرید در وب سایت های خارجی می توانند به کسب و کار شما هر چه بهتر و موفق تر کمک کنند.

علی بابا یا علی اکسپرس؟ کدام یک برای خرید بهتر است؟

اگر در مورد خرید از وب سایت های خارجی مختلف مطمئن نیستید و مطمئن نیستید که کدام یک از آنها ممکن است برای شما مفیدتر باشد، می توانید دو وب سایت بزرگ چینی را با هم مقایسه کنید: Alibaba. و علی اکسپرس.

علاوه بر این ویژگی ها، باید بگوییم که علی بابا و علی اکسپرس هر دو متعلق به علی بابا هستند و برای انواع مشاغل کوچک و بزرگ طراحی شده اند تا محصولات اصلی خود را با قیمت بسیار ارزان تری به فروش برسانند. به مشتریان خود پیشنهاد دهید. همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، قیمت ها در سایت عمده فروشی علی بابا کمی بالاتر از علی اکسپرس است. بنابراین، اگر کسب و کار کوچکی دارید، خرید از علی بابا ممکن است گزینه مناسب تری برای شما باشد. همچنین برای مشاوره بیشتر می توانید با کارشناسان ما در گروه تجاری فونیکس تماس بگیرید. خرید از این دو فروشگاه اینترنتی انتخاب خوبی برای کاربران ایرانی است. اما در برخی موارد ممکن است ترجیح دهید یکی از آنها را انتخاب کنید. جدول زیر را بررسی کنید:

علی بابا
علی اکسپرس
قیمت ها بسیار ارزان و قابل مذاکره (قیمت عمده) کمی بالاتر و غیر قابل مذاکره (تعرفه پایین)
تامین مالی خرید ۶۰ روزه بدون بهره ندارد
حداقل الزامات سفارش بسته به ارائه دهنده متفاوت است 
هزینه حمل و نقل بسته به ارائه دهنده به طور معمول رایگان< a i=6>خدمات تجاری نداردمحافظت خریدار بله بلهاین خدمات وجود ندارد محصولات دارای برچسب خصوصی داشته باشید

زمان تحویل (پردازش سفارش، تولید، ارسال) ۱۴ تا ۴۵ روز ۷ تا ۴۵ روزسهولت استفاده به سادگی بسیار آسان چگونه می توانیم از کارت های اعتباری داخلی برای خرید در خارج از کشور استفاده کنیم؟یکی از راه های پرداخت هنگام خرید در علی بابا، استفاده از کارت های بین المللی است که توسط شرکت های مختلف فروخته می شود. با توجه به اینکه در سال های اخیر کارت های اعتباری بین المللی کشورهایی مانند تاجیکستان، امارات متحده عربی، آذربایجان و … از طریق شرکت ها و صرافی ها توزیع می شود، امکان استفاده از این کارت ها برای ایرانیان نیز وجود دارد.

البته در نظر داشته باشید که احتمال بلوکه شدن این گونه کارت های بین المللی و بلوکه شدن پول این کارت ها وجود دارد. بنابراین حتما باید نسبت به دریافت کارت اعتباری بین المللی از شرکت های معتبر داخلی اقدام کنید. علاوه بر این، سرعت بارگیری مجدد، موجودی و تراکنش کارت و همچنین استفاده از آنها از دیگر دغدغه های بسیاری از کاربران ایرانی است. برای اینکه نگران روش های پرداخت بین المللی نباشید ما اینجا هستیم تا در ارائه خدمات پرداخت خارجی به شما کمک کنیم تا در این زمینه دچار مشکل نشوید.

چگونه می توانم بهترین فروشندگان را در علی بابا پیدا کنم؟

بخش مهمی از فرآیند خرید در وب سایت های خارجی، شناسایی و یافتن یک فروشنده قابل اعتماد و قابل اعتماد است. قبل از اینکه نگران هزینه های حمل و نقل باشید، ابتدا باید تامین کننده مناسب را پیدا کنید. ابتدا وارد صفحه اصلی و حساب کاربری خود شوید و کلمه کلیدی محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. شما می توانید نتایج جستجوی خود را مرتب کنید و تامین کنندگان بهتری را با اعمال فیلتر بر اساس نوع تامین کننده پیدا کنید.

بعد از اینکه دو تا سه فروشنده را انتخاب کردید که به نظرتان خوب می‌آیند، حتما با آنها تماس بگیرید و در مورد قیمت محصول و شرایط خرید و فروش صحبت کنید. توجه به عکس محصولات نیز یکی از مهم ترین نکاتی است که به شما در انتخاب پرفروش ترین ها در سایت علی بابا کمک می کند. برخی از فروشندگان از عکس های نامربوط استفاده می کنند. بنابراین، لطفاً تمام تصاویر ارائه شده را از نظر نشانه هایی از محصول چینی و کیفیت عکس بررسی کنید.

۲۰ محصول پرفروش در Alibaba

هیچ روش یا ابزاری وجود ندارد که بتواند به شما در شناخت محصولات پرفروش در وب سایت Alibaba کمک کند. اما تحقیقات دقیق بازار می تواند به شما کمک کند تا بهترین محصولات را برای خرید یا توسعه کسب و کار خود پیدا کنید. ۲۰ محصول پر درخواست در این فروشگاه اینترنتی بزرگ عبارتند از:

  • شیشه حرارتی آیفون
  • ایستگاه شارژ قابل حمل
  • هدفون بی سیم و بلوتوث
  • انواع گردنبند
  • قاب آیفون
  • کابل شارژ
  • آیفونبرس آرایش رنگین کمان
  • محصولات طراحی ناخن
  • پودر سفید کننده دندان
  • قاب گلدار آیفون
  • برچسب ناخن
  • تی شرت آستین بلند دخترانه
  • کابل Micro USB (Android)کابل میکرو USB مغناطیسی
  • مژه مصنوعی و اکستنشن مژه
  • ژل ناخن محافظ صفحه آیفون
  • تلفن همراه
  • AirPods
  • قفل هوشمند درب

شرایط عمومی وب سایت علی بابا را بدانیدMOQ:

تنظیم حداقل مقدار سفارش، که می تواند برای جستجوی بهتر محصول بسیار مفید باشد.PayPal: یکی از موارد است. روش‌های پرداخت امن اما پرطرفدار در وب‌سایت علی‌بابا.بیمه تجارت: بیمه تجارت از خریداران در برابر عدم ارسال به موقع یا ارسال محصولات بی‌کیفیت محافظت می‌کند. رتبه‌بندی معامله: امتیاز این سیستم برای ارائه اطلاعات در مورد کیفیت نقل و انتقالات مالی در وب سایت علی بابا طراحی شده است.


تامین کننده طلا چیست؟

 

طبق بررسی ها و رتبه بندی های انجام شده توسط علی بابا، در این فروشگاه اینترنتی بزرگ دو نوع تامین کننده وجود دارد، تامین کننده طلا و تامین کننده غیر طلا. فروشندگان طلا برای افزایش رتبه، خدمات بازاریابی و غیره پاداش پرداخت می کنند و هویت این فروشندگان توسط علی بابا تأیید می شود. البته به خاطر داشته باشید که چنین ویژگی به این معنا نیست که عرضه کننده طلای مورد نظر الزاماً محصولات باکیفیت ارائه می کند. بلکه این توانایی مشروعیت فعالیت او را ثابت می کند.

توصیه می کنیم از این ویژگی فقط برای فیلتر کردن و محدود کردن نتایج محصولات مورد نظر خود استفاده کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که همه تامین کنندگان طلا کامل و مناسب نیستند. علاوه بر این، اگر تامین کننده ای پیدا کردید که محصول مورد نظر شما را با قیمت و کیفیت مناسب می فروشد، اما عرضه کننده طلا نیست، آنها را رد نکنید. بلکه می توانید با انجام تحقیقات بیشتر و بررسی رتبه اعتباری و سوابق فروشنده از آنجا خرید کنید.

امن‌ترین شیوه پرداخت در سایت علی بابا (Alibaba) چیست؟

بعد از انتخاب محصول، مهمترین بخش از مراحل خرید در وب سایت علی بابا، برقراری ارتباط با فروشنده در مورد روش است؟ و روش پرداخت مذاکره از آنجایی که پرداخت ها به صورت آنلاین انجام می شود، شناسایی و انتخاب مطمئن ترین روش پرداخت ضروری است. PayPal یکی از محبوب ترین و کم خطرترین روش های پرداخت در وب سایت علی بابا است. با اتصال به حساب های بانکی در اکثر کشورهای جهان، پی پال می تواند گزینه مناسبی برای پرداخت های بین المللی باشد. اما با توجه به شرایط کنونی ایران ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید زیرا گروه تجاری فونیکس در شرایط ایمن این روند را برای شما تسهیل می کند.

چگونه با فروشندگان کالا در سایت علی بابا (Alibaba) ارتباط برقرار کنیم؟

جستجوی محصول مناسب، یافتن فروشنده قابل اعتماد و در نهایت شروع مذاکره مهمترین اصول هنگام خرید آنلاین وب سایت های خارجی است.
برقراری ارتباط با فروشندگان به مهارت و شانس زیادی نیاز دارد و معمولا تامین کنندگان قابل اعتماد در انتخاب خریدار بسیار حساس و دقیق هستند. به همین دلیل لازم است راه های مختلفی را برای افزایش احتمال پاسخ از طرف فروشنده امتحان کنید. در مورد محصول مورد نظر خود به اندازه کافی تحقیق کنید، توضیحات خود را مختصر و مفید بیان کنید، سوالات خود را روشن کنید و تمام جزئیات لازم را در یک ایمیل کوتاه اما جامع توضیح دهید تا شانس بیشتری برای انتخاب شدن داشته باشید. با فروشنده تماس بگیرید.

نحوه ثبت سفارش و پرداخت در سایت علی بابا (Alibaba)

هنگامی که فروشنده مناسب و قابل اعتماد محصول مورد نظر خود را پیدا کردید و شرایط و روش تحویل را به توافق رسیدید، باید ثبت سفارش و پرداخت هزینه های مورد نیاز پس از تایید سفارش، اکثر فروشندگان سندی به نام پیش فاکتور حاوی جزئیات محصول را برای اطلاعات و تایید خریدار ارائه می دهند. همچنین برای ترخیص کالا از گمرک به پیش فاکتور نیاز دارید. بنابراین اطلاعات وارد شده را به دقت بررسی کرده و نزد خود نگه دارید. اگر ارزش سفارش شما کمتر از ۵۰۰۰ دلار است

مهمترین نکاتی که باید قبل از خرید از علی بابا (Alibaba) بدانید

تا کنون قطعاً می دانید که خرید از علی بابا فرصت ها و مزایای زیادی را به همراه دارد. با این حال، اگر بتوانید از آنها به درستی و به نفع خود استفاده کنید، همه خدمات مفید هستند. در زیر چند نکته مهم و موثر برای جهت گیری بیشتر و تجربه خرید ایمن تر به شما ارائه خواهیم داد.

پروفایل خود را تکمیل کنید

فروشندگان هر سفارشی را قبول نمی کنند و به دنبال خریدار قابل اعتماد و قابل اعتمادی هستند که یک تجارت معتبر را اداره می کند. برای نشان دادن عملکرد قانونی خود به فروشندگان، اطلاعات بیشتری را به نمایه خود اضافه کنید و عکس مناسبی را انتخاب کنید. اطلاعات تماس مناسب و به راحتی قابل دسترسی، مانند آدرس ایمیل معتبر نیز می تواند بسیار موثر باشد. برای انجام چنین تغییراتی، وارد حساب Berberi خود شوید و نمایه من را از قسمت دسکتاپ Alibaba انتخاب کنید.

جستجوی بهتری داشته باشید

یکی از مهمترین چیزها برای یافتن محصول مناسب، جستجوی صحیح است. بهتر است فقط کلمه کلیدی مورد نظر را جستجو نکنید و برای یافتن محصول از جزئیات بیشتر استفاده کنید. همچنین، جستجوی تصویر و اعمال فیلترهای مختلف در سمت چپ صفحه جستجو به شما کمک می‌کند محصولی را انتخاب کنید که با معیارهای شما مطابقت داشته باشد.

اعتبار فروشندگان را بررسی کنید

یکی از مهمترین جنبه های منبع یابی از Alibaba.com این است که بدانید از چه کسی خرید می کنید.
بررسی اعتبار و صلاحیت تامین کنندگان طلا و غیرطلا شروع خوبی است و بررسی مشخصات آنها نیز می تواند بسیار مفید باشد. سعی کنید اطلاعاتی مانند نوع شرکت و دوره فروش تامین کنندگان را به دقت بررسی کنید و سوالات مختلفی در مورد محصولات و شرایط خرید عمده از سایت علی بابا بپرسید.

درخواست نمونه داشته باشید

نکته مهم دیگر هنگام خرید از علی بابا و سایر وب سایت های خارجی، اطمینان از کیفیت محصول است. اگر قصد خرید مقدار زیادی از محصولات از علی بابا را دارید، حتماً یک نمونه درخواست کنید تا کیفیت محصول را به دقت بررسی کنید و از مناسب بودن آن برای کسب و کار خود مطمئن شوید.

آیا امکان بازگشت وجه از سایت علی بابا (Alibaba) وجود دارد؟

یکی از بهترین خدماتی که علی بابا برای رضایت کاربران ارائه می دهد، امکان بازگرداندن پول است. در صورت عدم رضایت از کیفیت محصول تا ۳۰ روز پس از تحویل، می توانید درخواست استرداد وجه نمایید. کارشناسان علی بابا به شما در حل مشکلات کمک می کنند و در صورت لزوم پولی را که پرداخت کرده اید به شما بازپرداخت می کنند. بنابراین اگر از کیفیت محصول ناراضی هستید یا فروشنده ظرف ۵ روز کاری به شما پاسخ نمی دهد، می توانید درخواست بازپرداخت را در وب سایت علی بابا ارسال کنید.

آیا امکان خرید عمده از علی بابا (Alibaba) برای ایرانیان می‌باشد؟

توسعه تجارت الکترونیک و ارزان شدن قیمت کالاهای چینی باعث افزایش خرید کالا در وب سایت های چینی مانند سایت خرید علی بابا . با تشدید روابط بین کشورمان و چین در سال های اخیر، چین سهم زیادی از واردات این کشور را به خود اختصاص داده است. امروزه بسیاری از تجار ایرانی ترجیح می دهند خرید عمده خود را در وب سایت های چینی انجام دهند و برای صاحبان مشاغل کوچک، چنین روشی می تواند راحت اما دشوار باشد. همانطور که می دانید برای خرید و برقراری ارتباط با فروشندگان باید شخصا مراجعه کنید که می تواند روند کسب و کار را پیچیده کند. اما توسعه شرکت های بازرگانی و کارگزاری در سال های اخیر کمک شایانی به این معاملات به ویژه در حوزه واردات کالا کرده است. این امر به مشتریان ایرانی این امکان را می دهد که با کمک بهترین شرکت بازرگانی و تیمی از کارشناسان، به راحتی خرید خود را انجام داده و کالا را در ایران دریافت کنند.

چرا برای خرید عمده از سایت علی بابا (Alibaba) از یک کارگزار باید استفاده کنید؟

علی رغم محدودیت های ناشی از تحریم های بین المللی، خرید محصولات در وب سایت های خارجی برای مردم ایران دشوار است. در چنین شرایطی حضور افراد مجرب و شایسته در زمینه های مختلف خرید در سایت علی بابا و واردات کالا می تواند بسیار مفید باشد. به دنبال کارگزارانی باشید که در چین به خوبی در ارتباط هستند و شما را در تمام مراحل حمل و نقل، ترخیص کالا از گمرک و ذخیره سازی راهنمایی می کنند. با استفاده از دانش و تجربه کارگزار، تجربه خرید متفاوت و مطمئنی خواهید داشت و می توانید از بسیاری از آسیب های احتمالی جلوگیری کنید.

در مورد خرید عمده از علی بابا (Alibaba) سوال دارید ؟

فروشگاه آنلاین علی بابا در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد توسط یک مرد چینی به نام جک ما تاسیس شد. این شرکت از بدو تاسیس با ۱۸ پرسنل کار خود را آغاز کرد و یک سال بعد در سال ۲۰۰۰ توانست یک میلیون نفر را استخدام کند. این فروشگاه اینترنتی توانسته با سایر رقبای فعال خود در چین مانند eBay و Amazon رقابت کند و از آن پیشی بگیرد. نام این شرکت برگرفته از شخصیت افسانه ای علی بابا است. و موسس این مجموعه به دلیل محبوبیت و آشنایی مردم دنیا با این شخصیت آن را انتخاب کرد.

جمع بندی

علیرغم محدودیت های ناشی از تحریم های بین المللی، خرید محصولات از وب سایت های خارجی برای مردم ایران دشوار است. در چنین شرایطی حضور افراد مجرب و شایسته در زمینه های مختلف خرید عمده از سایت علی بابا و واردات کالا می تواند بسیار مفید باشد. به دنبال کارگزارانی باشید که در چین به خوبی در ارتباط هستند و شما را در تمام مراحل حمل و نقل، ترخیص کالا از گمرک و ذخیره سازی راهنمایی می کنند. با استفاده از دانش و تجربه کارگزار، تجربه خرید متفاوت و مطمئنی خواهید داشت و می توانید از بسیاری از آسیب های احتمالی جلوگیری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.