کسب درآمد از دیجی کالا

کسب درآمد از دیجی کالا

در این مطلب از پویان توسعه میخواهیم کسب درآمد از دیجی کالا را توضیح بدهیم با ما همراه باشید.

دیجی کالا را می توان بزرگترین و پررونق ترین فروشگاه اینترنتی خرده فروشی ایران دانست. سال ها از تاسیس این فروشگاه اینترنتی بزرگ می گذرد و همچنان به عنوان بهترین و شناخته شده ترین فروشگاه اینترنتی به فعالیت خود ادامه می دهد.

جالب است بدانید که فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در ابتدا یک فروشگاه بسیار کوچک با محصولات محدود بود; اما اکنون به موفقیت بزرگی دست یافته است که آمارها نشان می دهد این فروشگاه حدود ۸۵ درصد از خرید و فروش اینترنتی کشور را به خود اختصاص داده است.

به جرات می توان گفت که این فروشگاه در حال حاضر یکی از بزرگترین خرده فروشان آنلاین در خاورمیانه است. دیجی کالا دارای فروشگاه های بزرگ در کشور می باشد و همچنین بخشی از فروش آن توسط فروشگاه های همکار با این سایت تامین می شود.

بر اساس آخرین آمار حدود ۸۰۰۰ نفر در دیجی کالا مشغول به کار هستند و تخمین زده می شود که این تعداد در سال های آینده به ۱۰۰۰۰ نفر برسد. در سال‌های اخیر، همه‌گیری کرونا باعث شده است که بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی و آنلاین پیشرفت زیادی داشته باشند و رونق کسب‌وکار آنلاین بیش از پیش گسترش یافته است.

حال در این مقاله می خواهیم به بررسی این فروشگاه اینترنتی، راز موفقیت آن و نحوه همکاری با آن بپردازیم. یکی از راه های کسب درآمد با دیجی کالا، سامانه همیار فروش است. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا این روش کسب درآمد آنلاین را بررسی کنیم.

تاریخچه ظهور دیجی کالا

حمید و سعید محمدی، بنیانگذاران دیجی کالا، ایده شروع این کار را در سال ۱۳۸۳ در سر داشتند. این روزها بیش از ۱۵ سال از تاسیس دیجی کالا می گذرد. حمید و سعید محمدی با ایده جدیدی برای راه اندازی سایت شروع کردند. وب سایتی که می تواند راهنمای خوبی برای خرید ابزار دیجیتال برای افراد باشد.

این دو تا قبل از اینکه این حرفه را شروع کنند به عکاسی می پرداختند. تجربه بد در خرید دوربین، آنها را به این تصمیم تاثیرگذار سوق داد که پس از سال‌ها به یکی از فروشندگان پیشرو آنلاین تبدیل شده است.

آنها سعی کرده اند در این سایت برخی از نکات مورد نیاز مردم در تهیه ابزار دیجیتال را برجسته کنند. اما دقیقا یک سال بعد، یعنی در سال ۲۰۰۵، تصمیم گرفته شد که مسیر سایت تغییر کند.

در ابتدا، دیجی کالا یک وب سایت بسیار ساده بود که اطلاعات ساده ای در مورد ابزارهای دیجیتال ارائه می کرد. از زمستان ۱۳۹۴ بنیانگذاران این سایت تصمیم گرفتند این سایت را در زمینه فروش برخی محصولات فعال کنند. در سال های اولیه طیف محصولات موجود در دیجی کالا بسیار محدود بود.

اکنون پس از گذشت بیش از ۱۵ سال از افتتاح آن، می توانید همه چیز را از شیر مرغ گرفته تا جان انسان ها پیدا کنید! اولین سال های فعالیت دیجی کالا مصادف با گسترش فضای مجازی و اینترنت بود و از این سال ها به تدریج دسترسی افراد زیادی به امکانات آنلاین افزایش یافت.

حالا دی جی هر روز بیشتر از روز قبل به سمت موفقیت و اهدافش حرکت می کند. جالب است بدانید که حمید و سعید محمدی دو برادر دوقلوی صاحب امتیاز و بنیانگذار این فروشگاه بزرگ هستند که حالا به یک هلدینگ معتبر تبدیل شده است.

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد از وبسایت دیوار

 

خانواده بزرگ دیجی کالا و زیرمجموعه‌ها

همانطور که گفتیم دیجی کالا دیگر یک فروشگاه خرده فروشی آنلاین یا یک فروشگاه اینترنتی ساده نیست. دیجی پس از سال ها فعالیت و تلاش بنیانگذاران خود به یکی از بزرگترین هلدینگ های ایران تبدیل شده است.

شاید جالب باشد بدانید که این شرکت در ابتدا با سرمایه ۲۰ میلیونی توسط برادران محمدی تاسیس شد. اما طی چند سال آینده و با بهبودهای مکرر، آنها توانستند سرمایه گذاران را به سمت پیشرفت شرکت خود جذب کنند. این تزریق وجه در مراحل مختلف کمک زیادی به توسعه این فروشگاه اینترنتی کرده است.

اکنون هلدینگ بزرگ دیجی کالا زیر گروه های زیادی دارد. خدماتی که برخی از آنها در دیجی کالا راه اندازی و توسعه یافتند و برخی دیگر با سرمایه گذاری دیجی کالا به این خانواده پیوستند و به پیشرفت و توسعه خود در دیجی کالا ادامه دادند.

برخی از این خدمات از زیرمجموعه و خانواده دیجی کالا شامل فروشگاه کتاب الکترونیکی و صوتی فیدیبو، دیجی استایل، سوپرمارکت آنلاین، دیجی پی، دیجی نکست و همچنین استارت آپ های جدید مانند کومدا، پیندو و دیجی اکسپرس می باشد. در زیر برخی از این زیرخدمات را به اختصار ارائه می دهیم انبار کالا دیجی

فیدیبو

امروز فیدیبو یکی از بزرگترین سامانه های فروش کتاب الکترونیکی و صوتی در ایران است. در سال ۱۳۹۴ بود که دیجی کالا تصمیم گرفت در راستای مسئولیت های فرهنگی خود در اولین و بزرگترین فروشگاه کتاب الکترونیکی و صوتی کشور سرمایه گذاری کند.

فیدیبو در حال حاضر با ناشران زیادی همکاری می کند و پیشرفت ها و پیشرفت های زیادی داشته است.

تنوع موضوعات در فیدیبو بسیار گسترده است و شما می توانید از خدمات فیدیبو در انواع موضوعات مورد علاقه خود استفاده کنید. بازدیدکنندگان فیدیبو در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است و جالب است بدانید که این آمار در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال گذشته ۳.۵ برابر شده است.

فیدیبو در سال های اخیر با حمایت دیجی کالا توانسته است فیدی بوک خوان را برای سیستم عامل های مختلف راه اندازی کند.

 

همچنین بخوانید : درآمد فروشگاه اینترنتی

 

دیجی استایل

Digistyle یکی از اولین فروشگاه های فعال در بخش مد و لباس و تجارت الکترونیک مد است. این فروشگاه توسط دیجی کالا در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و در حال حاضر نمایندگی تعداد زیادی از برندهای داخلی و خارجی در زمینه مد و لباس را دارد.

البته در سال های اخیر و با وجود برخی محدودیت ها، این فروشگاه از نمایندگی برخی برندهای خارجی صرف نظر کرده است. دیجی استایل بخشی را با عنوان طراحان ایرانی برای نمایش برندهای ایرانی راه اندازی کرد و فضای تبلیغاتی را به این بخش اختصاص داد.

دیجی استایل در حال حاضر بیش از ۲۳۰۰ برند و ۱۷۰۰۰۰ محصول مختلف را به خریداران ارائه می دهد. شخصی که پشت لپ تاپ است با لپ تاپ کار می کند.

دیجی پی

در سال ۲۰۱۷ بود که دیجی کالا تصمیم گرفت در حوزه فناوری مالی سرمایه گذاری کند. یک سرمایه گذاری مطمئن که می تواند فرآیندهای پرداخت شما و مشتریان شما را بهبود بخشد.

دیجی کالا تصمیم به سرمایه گذاری در استارت آپ همپی دارد. دیجی‌پ در حال حاضر یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه‌های مختلف از جمله اپلیکیشن دیجی‌پ و ارائه انواع خدمات اعتباری و پرداخت فعالیت می‌کند.

دیجی کالا با کمک دیجی‌پی می‌تواند پس از سال‌ها خدمات اعتباری را به مشتریان خود ارائه کند و امکان خرید اقساطی از طریق کیف پول دیجیتال دیجی‌پی را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

همچنین بخوانید : چگونه با سایت کسب درآمد کنیم؟

پیندو

یکی دیگر از خدمات تحت نظارت دیجی کالا، پیندو است. پیندو سرویسی است که در آن می توانید کالاها و خدمات خود را بفروشید. سیستم پیندو یک سیستم فروش شخص به فرد است و کاربران این امکان را دارند که کالاها و خدمات خود را به فروش برسانند.

در پیندو نیز می توانید مشخصات فنی، نظرات، قیمت و سایر مشخصات کالای مورد نظر را در دیجی کالا مشاهده کرده و از خدمات محتوای آن استفاده کنید. پس اگر خدماتی ارائه می دهید یا کالایی برای فروش دارید که قابل استفاده نیز باشد، می توانید به این سرویس بپیوندید. پیندو در سال ۲۰۱۹ به خانواده دیجی کالا اضافه شد.

دیجی کالا مگ

یکی دیگر از سرویس های زیر مجموعه خانواده دیجی کالا دیجی مگ است که همانطور که از نامش پیداست این سرویس یک سرویس مبتنی بر محتوا است. این تیم با نام تیم بازاریابی محتوای گروه دیجی کالا نیز شناخته می شود.

دیجی مگ از سال ۱۳۹۳ شروع به کار کرد و هم اکنون در سایت دیجی کالا و اینستاگرام فعال است. جالب است بدانید که دیجی‌مگ در ابتدا تنها در حوزه فناوری‌های دیجیتال فعال بود، اکنون پس از مدت‌ها و با گسترش محصولات موجود در وب‌سایت فروشگاه که شامل دسته‌های مختلفی می‌شود، حوزه فعالیت خود را گسترش داده است.

امروزه دیجی مگ در زمینه های مختلف محتوا ارائه می کند و تمرکز اصلی آن بازاریابی محتوا برای دیجی کالا است. شمارنده دارایی دیجیتال

کمدا

کومدا یک شبکه اجتماعی خرید و فروش لباس است. این شبکه اجتماعی از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۷ با حمایت دیجی کالا توانست ایده تجاری خود را گسترش دهد. Komda یک پلتفرم خرید و فروش تعاملی است که عمدتاً زنان را هدف قرار می دهد.

افراد در این پلتفرم می توانند لباس های خود را برای فروش عرضه کنند و همچنین لباس های مورد نظر خود را خریداری کنند. کومدا اکنون کاربران زیادی دارد و خانم های زیادی برای دریافت و ارائه خدمات از آن استفاده می کنند.

احتمالاً تا این مرحله در مقاله متوجه حمایت دیجی کالا از ایده های جدید شده اید. این شرکت هنوز در مرحله توسعه است و به دنبال گسترش بیش از پیش خانواده خود است.

دیجی اکسپرس

در پاییز ۲۰۱۹، دیجی کالا تصمیم به راه اندازی دیجی اکسپرس برای بهبود خدمات پستی خود گرفت. دیجی اکسپرس خدمات مختلفی ارائه کرده و در این زمینه موفق بوده است.

یکی از مواردی که دیجی اکسپرس را متمایز می کند استفاده از سرویس تحویل فوری به نام جت است که این سرویس کالاهای مورد نیاز مشتریان را که معمولا محصولات سوپرمارکتی هستند در کمترین زمان ممکن ارسال می کند.

این بار حدود ۳۰-۱۲۰ دقیقه است. همانطور که گفتیم هدف دیجی کالا از سرویس جت اکسپرس کاهش زمان تحویل کالا به مشتریان است. هنوز شهرهای زیادی هستند که تحت پوشش دیجی اکسپرس نیستند. اما تاکنون بسیاری از شهرهای بزرگ و کلانشهرها امکان استفاده از خدمات دیجی اکسپرس از جمله جت را دارند.

کسب درآمد از دیجی کالا

اکنون که خانواده بزرگ دیجی کالا و زیرگروه های آن را به اختصار بررسی کردیم، تصمیم گرفتیم راه های کسب درآمد را با دیجی کالا مطرح کنیم. بله، درست است، شما می توانید عضوی از این خانواده شوید و به عنوان زیرمجموعه این شرکت بزرگ کسب درآمد کنید.

درآمدی که حتی می تواند شما را برای پرداختن به هر فعالیت دیگری زائد کند. همانطور که می دانید دیجی کالا یکی از پربازدیدترین سرویس های داخلی ما در ایران است و اگر در زمینه تخصصی آن را بررسی کنید متوجه می شوید که دیجی کالا بزرگترین و پربازدیدترین وب سایت فروشگاهی در ایران و شاید حتی خاورمیانه است. که چیزی را بریده اند

اگر در زمینه فناوری و اخبار فناوری به روز هستید، حتماً آمازون را می شناسید. بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان که توسط جف بزوس تاسیس شد. آمازون اکنون یکی از غول‌های صنعت خرده‌فروشی آنلاین است و حالا با شنیدن نام آمازون، ابتدا به یاد این وب‌سایت فروشگاهی می‌افتید و ماهیت آمازون را فراموش می‌کنید!

بله، این یکی از شگفتی های توسعه فناوری و بازاریابی است که فقط از جف بزوس می تواند حاصل شود! در هر صورت اگر دقت کنید متوجه شباهت هایی بین دیجی کالا و آمازون خواهید شد.

به نوعی DJI راه آمازون را در پیش گرفته و به عنوان نمونه آن را دنبال می کند. این مشکل توسط سیستم های درآمد دیجی کالا نیز قابل درک است. دیجی کالا راه هایی را برای کسب درآمد برای کاربران خود در نظر گرفته است که در ادامه می خواهیم به بررسی این روش ها بپردازیم.

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد از وبسایت باسلام

 

سیستم‌های کسب درآمد از دیجی کالا

  1. کسب درآمد با دیجی کالا با روش همکاری در فروش یا بازاریابی وابسته
  2. کسب درآمد با دیجی کالا با فروش محصول و به عنوان فروشنده

اکنون در ادامه مقاله به توضیح هر یک از این روش ها می پردازیم.

روش اول: همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ در دیجی کالا

حتما نام افیلیت مارکتینگ را شنیده اید. افیلیت مارکتینگ یا همکاری فروش یکی از روش های کسب درآمد از طریق واسطه گری در فروش محصولات است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

در سال های اخیر به خصوص با گسترش فضای مجازی، افراد زیادی از این طریق کسب درآمد می کنند و گاه درآمدهای خوب و قابل قبولی نیز به دست می آورند. این روش کسب درآمد سال ها پیش توسط جف بزوس در آمازون پایه گذاری شد.

آمازون با استفاده از این روش موفق شده است به موفقیت های زیادی دست یابد و با بکارگیری کارشناسان بازاریابی در بازاریابی وابسته، سود شرکت را افزایش دهد. اکنون با پیروی از روند آمازون، دیجی کالا چندین سال است که سیستم همکاری تجاری را به فروشگاه خود اضافه کرده است.

یعنی می توانید برای فروش انواع محصولات با این فروشگاه همکاری کنید و پورسانت خود را دریافت کنید. برای این کار باید در بخش ویژه سایت ثبت نام کنید. پس از انجام این کار و تکمیل مراحل ثبت نام، کار شما آغاز می شود. افرادی که در مقابل شرکت دیجی کالا ایستاده اند.

به عنوان یک بازاریاب، می توانید لینک های محصول را در شبکه های اجتماعی، وب سایت یا کانال های ارتباطی خود قرار دهید و با تشویق مردم به خرید از دیجی کالا، پورسانت دریافت کنید. البته پورسانتی که از این طریق دریافت می کنید در رابطه با محصولات مختلف متفاوت است که در ادامه به تفصیل در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

پس به تعریف کاملی از افیلیت مارکتینگ می‌پردازیم:

بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش را می توان بازاریابی اینترنتی نامید. شما به عنوان یک واسطه، کاربران را تشویق به خرید محصول مورد نظر با استفاده از لینک محصولات وب سایت مورد نظر می کنید.

اکنون شرکت مورد نظری که با آن کار می کنید به ازای هر خریدی که از طریق لینک انحصاری شما انجام شود، به شما سود و پورسانت پرداخت می کند.

فرآیند کار در بازاریابی وابسته بسیار شبیه به بازاریابی سنتی است با این تفاوت که این همکاری فروش تنها از طریق لینک در فضای مجازی صورت می گیرد.

مزایای کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ

همکاری در فروش یا بازاریابی وابسته مزایای زیادی دارد. افراد و حتی شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و درآمد زیادی دارند. در زیر برخی از مهم ترین مزایای همکاری در فروش مشترک را شرح می دهیم.

این یک کسب و کار خانگی بسیار سودآور است و می توانید روی آن به عنوان راهی برای کسب درآمد آنلاین و از خانه حساب کنید. بسیاری از افرادی که ترجیح می دهند در خانه کار کنند یا مادرانی که به دلایلی بیشتر وقت خود را در خانه سپری می کنند، می توانند از این روش به عنوان روشی مناسب برای کسب درآمد استفاده کنند.

با این روش نیازی به سرمایه ندارید. شما می توانید بدون سرمایه درآمد کسب کنید و فقط به وسیله ای برای تبلیغات آنلاین نیاز دارید.
نیازی به تامین کالای معرفی شده نیست.

تامین کالا از سایت فروشگاه مورد نظر انجام می شود و شما فقط سود حاصل از تبلیغات و بازاریابی خود را دریافت می کنید. پس نگران تامین و تولید کالا نباشید فردی که کت و شلوار پوشیده و دستش را دراز کرده است.

شما مسئولیتی در قبال تحویل و تحویل کالا به مشتری ندارید. تمامی این موارد توسط وب سایت فروشگاه مورد نظر انجام می شود.
در هر مکان و هر زمان درآمد کسب کنید.

یکی از ویژگی های مهم بازاریابی وابسته این است که برای شروع کسب و کار خود به مکان خاصی نیاز ندارید. علاوه بر این، هیچ زمان مشخصی برای کار شما وجود ندارد. شما می توانید در هر زمانی از روز کار کنید و درآمد کسب کنید. به عنوان مثال، حتی زمانی که در سفر هستید، سیستم همکاری تجاری شما متوقف نمی شود و می توانید درآمد کسب کنید.

مسئولیت پشتیبانی محصولات و کالاها بر عهده وب سایت مورد نظر می باشد. بنابراین نیازی به خدمات پشتیبانی نخواهید داشت و می توانید تمام وقت خود را به فروش و دریافت پورسانت اختصاص دهید.

 

چرا افیلیت مارکتینگ دیجی کالا؟

اگر این سوال را دارید، دلایلی را بیان می کنیم که احتمالاً بسیاری از شما را متقاعد می کند که دیجی کالا می تواند همراهی مطمئن برای ورود به عرصه بازاریابی وابسته باشد.

در ابتدا لازم به ذکر است که دیجی کالا معتبرترین و بزرگترین سایت خرید در کشور است و اگر تصمیم به ورود به این حوزه کسب درآمد دارید، ثبت نام در دیجی کالا می تواند راهی مطمئن برای شما باشد. حال به بیان چند مزیت همکاری در فروش کالاهای دیجیتال و کسب درآمد از طریق آن می پردازیم.

  • بازدید بالا و تعداد زیاد کاربران

یکی از دلایلی که می تواند شما را به همکاری در فروش برساند، تعداد بازدیدکنندگان و تعداد کاربران زیاد است. ترافیک بالا نیز به اعتبار سایت کمک می کند و کار شما در معرفی محصولات بسیار آسان می شود. در هر صورت تعداد کاربران و بازدیدکنندگان دیجی کالا احتمال خرید و دریافت خدمات از کاربران شما را افزایش می دهد. فردی با یک کارت در دست و یک لپ تاپ در مقابل خود

  • پورسانت‌های قابل قبول و متناسب

اگر به کمیسیون های سیستم همکاری تجاری این فروشگاه نگاهی بیندازید و آن را با سایر وب سایت ها مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که این پورسانت ها در برخی موارد بسیار بیشتر از وب سایت های مشابه است.

جالب است بدانید که دیجی کالا در بسیاری از محصولات خود پورسانت بالاتری نسبت به آمازون دارد و این عدد نشان دهنده اهمیت این فروشگاه برای این سیستم یعنی بازاریابی وابسته است.

این درصد پورسانت نیز گاهی با افزایش سابقه فروش و امتیاز و تغییر سطح کاربری تغییر خواهد کرد و این موضوع در انگیزه شما به عنوان یک بازاریاب وابسته بسیار موثر است. میزان پورسانت بر اساس دسته بندی محصولات متفاوت است که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود.

کمیسیون های متناسب حاکی از تبحر دیجی کالا در روش های بازاریابی و تسلط بر موضوع است!

  • تنوع بالای خدمات و محصولات موجود در سایت

احتمالاً محصولی وجود ندارد که در دیجی کالا پیدا نکنید. همانطور که در قسمت قبل گفتیم، در این فروشگاه اینترنتی همه چیز از شیر مرغ گرفته تا زندگی انسان را خواهید یافت! همین مشکل می تواند کار شما را برای کسب درآمد از طریق فروش وابسته بسیار آسان کند. شما با تنوع بالایی از محصولات روبرو هستید و می توانید در هر زمینه ای که فکر می کنید قابلیت تجاری سازی بیشتری برای آن دارید، همکاری خود را آغاز کنید. حتی کار در زمینه های مختلف می تواند سکوی پرشی برای سود شما باشد.

البته قبل از هر چیز برای موفقیت در این نوع درآمد باید علایق و نیازهای مخاطبین خود را در نظر بگیرید. در این صورت می توانید با استراتژی بهتری کسب و کار خود را پیش ببرید و به سود مطلوب برسید. دیجی کالا در انتخاب محصولات مورد نظر برای همکاری در فروش دست شما را کاملا باز گذاشته است.

  • اعتبار بالا و شناخته شدن توسط بسیاری از افراد

اعتبار بالای یک وب سایت می تواند کار شما را در معرفی محصولات بسیار آسان کند. زیرا برای تبلیغ و متقاعد کردن مخاطبین خود برای خرید محصولات دیگر نیازی به هدر دادن زمان برای ارائه وب سایت فروشگاه مورد نظر خود ندارید.

امروزه کمتر کسی را پیدا می کنید که با محصولات و خدمات دیجی آشنایی نداشته باشد. بسیاری از ما در طول سالیان متمادی از خدمات این شرکت استفاده کرده ایم و اکنون این نام نامی آشنا در صنعت خرده فروشی و فروشگاه های اینترنتی کشورمان است.

این موضوع اعتماد به مخاطبین خود و مراجعه به این وب سایت را برای خرید محصول بسیار آسان می کند. علاوه بر این، سود شما با خرید آنها افزایش می یابد. بنیانگذاران دیجی کالا

  • امکان دریافت پورسانت حتی با تاخیر ۱۵ روزه در خرید کاربر

یکی از مواردی که ممکن است مورد توجه برخی قرار نگیرد، اما موضوع مهم و قابل توجهی است، مدت زمان فعال بودن کوکی ها در وب سایت است. در حالی که کوکی ها فقط به مدت ۲۴ ساعت در آمازون و شاید برخی از وب سایت های فروشگاهی مشابه فعال هستند.

اما این بازه زمانی در دیجی کالا می تواند تا ۱۵ روز باشد. شاید برایتان سوال باشد که این موضوع چه مزیتی در زمینه همکاری تجاری به ما می دهد.

نکته این است که وقتی لینک مورد نظر را در دسترس مخاطبین خود قرار می دهید، کاربر می تواند از طریق لینک شما وارد سایت شود. اما در عین حال خرید را کامل نکنید یا اصلا خرید نکنید.

اما این کوکی در مرورگر کاربر ذخیره می شود و اگر این کاربر تا ۱۵ روز آینده، یعنی تا زمانی که کوکی فعال است، از وبسایت خریدی انجام دهد، این خرید به نام شما ثبت می شود. یعنی تا ۱۵ روز پس از معرفی می توانید کمیسیون را دریافت کنید.

  • ثبت نام ساده و امکان همکاری آسان نسبت به سایت‌های خارجی مثل آمازون

افراد زیادی هستند که ترجیح می دهند از طریق همکاری در فروش آمازون و برخی از وب سایت های خارجی به دیجی کالا کسب درآمد کنند. البته از نظر درآمد هم معقول به نظر می رسد.

اما در نظر داشته باشید که با همکاری در فروش کالاهای دیجیتال نیازی به انجام مراحل پیچیده ندارید، در حالی که برای بازاریابی وابسته به وب سایت های خارجی مانند آمازون ممکن است با مشکلاتی مانند تحریم های مختلف یا مشکلاتی برای افتتاح حساب بین المللی مواجه شوید.

البته این موارد در اکثر موارد قابل حل است; اما در هر صورت با سامانه دیجی کالا با این موارد برخورد نخواهید کرد و سود پورسانت شما بدون مشکل به حساب شما درج می شود.

قیمت خوب محصولات و تخفیف‌های متعدد و شگفت انگیز

یکی از مواردی که منجر به فروش بالای محصولات مورد نظر می شود قیمت مناسب است. اگر وب سایتی که در زمینه بازاریابی وابسته با آن کار می کنید از نظر کیفیت، قیمت، رابط کاربری یا حتی محتوای مناسب مخاطب و کاربر را خشنود نکند، نمی توانید فروش خوبی داشته باشید و پورسانت دریافت کنید. بنابراین یکی از مواردی که شما را به همکاری با دیجی کالا ترغیب می کند قیمت مناسب محصولات و تخفیف های مشتری پسند است. این تخفیف های فصلی، روزانه یا فوق العاده می تواند نظر مخاطبین شما را جلب کرده و آنها را به خرید ترغیب کند.

چگونگی عضویت در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

اکنون که به برخی از مزایای سامانه همکاری در فروش کالاهای دیجیتال نگاهی انداختیم، می‌خواهیم نحوه عضویت در این سامانه را به شما بگوییم. همانطور که می دانید برای عضویت در این سیستم نه نیازی به سرمایه دارید و نه نیازی به داشتن شبکه، صفحه، وب سایت یا کانال محبوب دارید.

البته داشتن سرنخ های بیشتر قطعا سود شما را از این تجارت افزایش می دهد. اما برای عضویت در این سیستم به هیچ یک از این مزایا نیازی ندارید و حتی با تشویق تعداد کمی از مخاطبین خود به خرید محصولات با استفاده از لینک انحصاری خود، می توانید پورسانت خود را دریافت کنید.

این سیستم می تواند منبع درآمد خوبی برای بسیاری از افراد علاقه مند به کار در منزل یا کار آنلاین باشد. افرادی اعم از زنان خانه دار و مادرانی که بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانند، نوجوانان و دانش آموزان علاقه مند به داشتن منبع درآمد مستقل و هر فرد دیگری که علاقه مند به کار و درآمد در این زمینه است.

در زیر، می‌خواهیم مراحلی را که باید برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود به‌عنوان یک فروشنده وابسته در این وب‌سایت انجام دهید، شرح دهیم.

 

 

مراحل شروع کار

اولین قدم
اولین قدم برای شروع همکاری در فروش کالاهای دیجیتال ایجاد حساب کاربری است. قبل از انجام هر کاری، باید یک داشبورد شخصی برای خود ایجاد کنید. برای این امر لازم است به لینک https://panel.affilio.ir/ مراجعه و اطلاعات درخواستی را تا اتمام افتتاح حساب تکمیل نمایید.مجسمه های شیشه ای

مرحله دوم
پس از تکمیل مراحل ثبت نام در قسمت مربوطه، باید مشخصات کاربری خود را تکمیل کنید. مواردی که حاوی هویت و اطلاعات شخصی شما هستند. همچنین در این قسمت برای دریافت درآمد حاصل از همکاری تجاری باید اطلاعات بانکی خود را وارد کنید.

مرحله سوم
در این مرحله باید اطلاعات رسانه ای خود را در اختیار وب سایت دیجی کالا قرار دهید. رسانه شما می تواند یک وب سایت، یک شبکه اجتماعی یا یک صفحه و کانال اجتماعی باشد.

همانطور که گفتیم برای راه اندازی کسب و کار خود نیازی به شبکه اجتماعی با مخاطب بالا ندارید، می توانید با یک صفحه شخصی و رسانه ساده شروع کنید. به سادگی اطلاعات رسانه ای خود را در اختیار دیجی کالا قرار دهید.

مرحله چهارم
اکنون زمان ایجاد یک اتصال است. در این مرحله بسته به نوع رسانه ای که به وب سایت معرفی کرده اید و قصد استفاده در آن را با بازاریابی وابسته دارید، باید یک لینک برای خود ایجاد کنید.

شما باید بتوانید لینک های خاصی را برای هر رسانه ای ایجاد کنید و با به اشتراک گذاری آنها در صفحات یا وب سایت خود، درآمد کسب کنید.

مرحله پنجم
پس از گذراندن تمام مراحل قبلی و تکمیل آنها، اکنون می توانید کار خود را شروع کنید! با بررسی مشخصات شخصی خود می توانید به میزان سود کسب شده دسترسی داشته باشید.

لطفا توجه داشته باشید که پس از رسیدن درآمد شما به بیش از ۲۰۰۰۰۰ تومان، می توانید درخواست انحلال حساب کنید تا دیجی کالا درآمد خود را به حساب ثبت شده در سایت دیجی واریز کند. توجه داشته باشید که برای مبالغ کمتر از ۲۰۰ هزار تومان امکان درخواست انحلال وجود ندارد!بسته بندی کالاهای دیجیتال

درآمد سیستم همکاری در فروش دیجی کالا چقدر است؟

همچنین ممکن است سوالی در مورد نحوه عملکرد سیستم وابسته از نظر درآمد در فروش کالاهای دیجیتال داشته باشید. میزان کمیسیون برای دسته بندی های مختلف محصولات چقدر است؟ آیا میزان این هزینه برای همه افراد یکسان است؟ برای پاسخ به این سوالات دنبال کردن این بخش را از دست ندهید.

ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که کمیسیون همکاری در فروش در دیجی کالا برای همه یکسان نیست. شما بر اساس سطح فعالیت خود در این سیستم در سه دسته مختلف قرار می گیرید. یعنی دیجی کالا همکاران خود را به سطوح برنز، نقره و طلا تقسیم می کند.

  • سطح برنزی

ساده ترین سطح در همکاری تجاری سطح برنز است. یعنی بلافاصله پس از ثبت نام در سامانه همکاری تجاری و شروع به کار خود به عنوان بازاریاب وابسته، در رده برنز قرار می گیرید. در این سطح، مقدار کمیسیون پایه تعیین شده برای هر دسته محصول را دریافت می کنید.

  • سطح نقره‌ای

سطح بعدی که فرد پس از مدتی فعالیت تحت شرایط خاص به آن صعود می کند، سطح نقره است. هنگامی که تعداد سفارش شما به ۷۰۰ یا بیشتر در ماه برسد، کاربر نقره ای خواهید شد. با تبدیل شدن به شریک نقره ای در سیستم همکاری تجاری میزان پورسانت شما در رده های مختلف حدود ۲ درصد افزایش می یابد.

  • سطح طلایی

هنگامی که موفق به ثبت ۱۷۰۰ فروش در ماه شوید، به سطح طلا خواهید رسید. سطح کاربر Gold مانند سطح قبلی ۲% به سود فروش شما اضافه می کند. در نتیجه، در سطح طلا ۲ درصد بیشتر از سطح نقره و ۴ درصد بیشتر از سطح برنز کمیسیون دریافت خواهید کرد. این سطح بالاترین سطح همکاری در فروش کالاهای دیجیتال است.

دیجی کالا با تعیین این سطوح انگیزه افراد را برای همکاری در سطوح کلان افزایش داد.کالاهای دیجیتال و تلفن همراه

اکنون می خواهیم به بررسی برخی از کارمزدهای سیستم همکاری تجاری در دسته بندی های مختلف بپردازیم.

  • کالاهای سوپرمارکتی

نرخ کمیسیون این کالاها برای سطح برنز تقریباً ۲۰ درصد است.

  • خودرو، ابزار و اداری

میزان پورسانت در این دسته بسته به نوع محصول متفاوت است. به عنوان مثال، ۱۲٪ برای مواد مصرفی خودرو و ۲٪ برای خودرو. این کمیسیون ها برای سطح برنز است.

  • ورزش و سفر

ورزش و تجهیزات مرتبط با سفر ۸ درصد را برای کاربران برنزی تشکیل می دهد.

  • مد و پوشاک

که در دسته مد و پوشاک قرار می گیرند تقریباً ۲۰٪ از فروش را به کمیسیون شما در سطح برنز اختصاص می دهند.

  • آرایشی بهداشتی و سلامت

دسته لوازم آرایشی و بهداشتی به شما ۸ درصد کمیسیون همکاری در فروش ارائه می دهد.

  • کالای دیجیتال

برای کالاهای دیجیتال سطح برنز ۲% کارمزد در نظر گرفته شده است.

دسته بندی هایی که نام بردیم بخشی از محصولات اصلی دیجی کالا بودند. البته نکته ای که بهتر است به آن توجه کنید و برای شما به عنوان فروشنده مزیت بزرگی است این است که این درصدها از قیمت کل حاصل می شود نه فقط سود محصول.

روش دوم: کسب درآمد از فروشندگی در دیجی کالا

روش دومی که می توانید به عنوان راهی برای کسب درآمد از طریق کالاهای دیجیتال در نظر بگیرید، همکاری به عنوان فروشنده محصولات است. شما می توانید محصولات تولیدی، وارداتی و یا هر نوع دیگری را در دیجی کالا آپلود و به فروش برسانید.

دیجی کالا که تعداد محدودی محصول برای فروش داشت در ابتدای فعالیت خود از انبارهای خود در داخل کشور برای عرضه محصولات استفاده می کرد. اکنون با گذشت سالها و گسترش و توسعه این شرکت بزرگ، تمامی فروشندگان حقیقی و حقوقی می توانند محصولات خود را در این فروشگاه به فروش برسانند.

البته برای این کار باید مجوزهای مورد نیاز فروش یا شرکت خود را به دیجی کالا نشان دهید.

مزیت های متعدد و سود بالای این روش فروش کالا، بسیاری از اشخاص حقیقی و حقوقی را ترغیب به فروش کالاهای خود در دیجی کالا کرده است.

پس اگر محصولی تولید یا وارد می کنید، مشاغل خانگی و کالایی برای فروش دارید، استفاده از سامانه فروش دیجی کالا می تواند فرصت خوبی برای افزایش درآمد شما باشد.

به خصوص در این سال ها که افراد زیادی به کسب و کارهای اینترنتی روی آورده اند، می توانید فروش محصولات خود را به این سایت فروشگاهی معتبر بسپارید و سود مطمئن و مطمئنی کسب کنید.

برای این کار باید پنل کاربری خود را در سایت دیجی کالا ایجاد کنید و با مطالعه دقیق قوانین و مقررات و تهیه مدارک لازم، به عنوان فروشنده در این سایت ثبت نام کرده و به کسب درآمد اینترنتی بپردازید.

در مقالات بعدی از پویان توسعه به بررسی دقیق سیستم فروش کالاهای دیجیتال می پردازیم.

کلام آخر

این روزها دیجی کالا به آشناترین و معتبرترین وبسایت فروشگاهی کشور تبدیل شده است. این فروشگاه بزرگ که در حال حاضر به عنوان یک هلدینگ شناخته می شود، توانسته در طول این سال ها زیرمجموعه های زیادی را به خانواده خود اضافه کند.

در این مقاله از پویان توسعه به بررسی روش های کسب درآمد از این فروشگاه پرداخته و همکاری در فروش یا بازاریابی وابسته را در دیجی به طور کامل بررسی کرده ایم.

امیدواریم این مقاله ی کسب درآمد از دیجی کالا برای شما مفید بوده باشد و بتوانید از این راه درآمد بالایی کسب کنید. آیا تجربه ای با سیستم های همکاری تجاری داشته اید؟ نظرات خود را با پویان توسعه در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.