درآمد بلاگرها چقدر است؟

درآمد بلاگر ها چقدر است

امروز برنامه اینستاگرام به سلطان تمامی برنامه های مجازی پلتفرم بصیری تبدیل شده است. این برنامه بیشترین مخاطب را در گروه سنی ۱۸ تا ۳۰ سال دارد. اما چگونه می توانیم از میلیون ها کاربر مجازی میلیاردها درآمد کسب کنیم؟ با نگاهی به این برنامه متوجه درآمد بالای بلاگر ها می شود. بلاگرها افرادی در اینستاگرام هستند که در زمینه خاصی فعالیت می کنند.

این صفحات ارتباط خوبی با مردم دارند و تاثیر فوری بر مردم دارند. هر بلاگری هدفی دارد و کسب و کار خود را با آموزش، تولید محتوا در زمینه هایی مانند آشپزی، صنایع مختلف و غیره شروع می کند. شرق. سپس پس از به دست آوردن تعداد زیادی فالوور، اقدام به تبلیغات می کنند. در واقع منبع اصلی درآمد بلاگر «تبلیغات» است. مطمئنا با دیدن این افراد در اینستاگرام ذهن شما هم درگیر شده و قصد دارید به راحتی از آنها کسب درآمد کنید. اگر به درآمد بلاگران معروف ایرانی فکر می کنید یا می خواهید بدانید گران ترین تبلیغات کدام است؟ با تیم پویان توسعه تا انتها همراه باشید.

بلاگر کیست؟

 

بلاگر کیست؟

اول از همه، شما باید دقیقا بدانید که یک بلاگر چیست یا در نظر گرفتن درآمد او به چه معناست. بلاگر یعنی بلاگر. یعنی کسی که وبلاگ می نویسد، اما امروزه معنای اصلی این کلمه به افرادی نسبت داده می شود که در حرفه خود به شهرت و شهرت رسیده اند.

این افراد آنقدر محبوب هستند که اگر محصول یا شرکتی را معرفی کنند، فالوورها بلافاصله از آن حمایت کرده و شروع به خرید می کنند. بلاگر شخصی است که برای بسیاری از افراد الگو است و نقش ویژه ای در زندگی آنها ایفا می کند.

 

بیشتر بخوانید: تیک آبی اینستاگرام چیست و چگونه می توان آن را دریافت کرد؟

 

درآمد بلاگر های اینستاگرام

اگر به پردرآمدترین مشاغل جهان نگاهی بیاندازید، قطعا بلاگری را در لیست خواهید یافت. یکی از دلایل اصلی محبوبیت بلاگری «ماهیت مجازی» این حرفه است. با خواندن و دیدن بلاگران، مطمئناً فکر می کنید که این حرفه آسان است. اما اینطور نیست. مهمترین بخش یک وبلاگ موضوع صفحه است. یک بلاگر موفق باید در زمینه علایق و مهارت های خود کار کند وگرنه نمی تواند سال ها متوالی محتوا تولید کند و موفق باشد.

هر دامنه در اینستاگرام فعالیت خاص خود را دارد و درآمد بلاگران در هر دامنه با یکدیگر متفاوت است. مهمترین ویژگی مشترک همه بلاگران “خرید فالوور اینستاگرام از سایت دیجی فالوور” است. به این ترتیب به راحتی می توانند اعتماد سایر فالوورها را برای فالو کردن جلب کنند و تعداد پیشنهادات تبلیغاتی افزایش می یابد. بلاگران رابط بین برندها و افراد هستند. مهمترین راه کسب درآمد بلاگران از طریق تبلیغات است. راه های دیگری نیز برای کسب درآمد برای بلاگران وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

ویژگی یک بلاگر پر درآمد چیست؟

بسیاری از مردم تعجب می کنند که بلاگران اینستاگرام چقدر درآمد دارند. مطالعه اخیر ما نشان می دهد که درآمد بلاگران اینستاگرام حتی در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

آنها می خواهند برای این افراد تبلیغ کنند تا در جامعه محبوب اینستاگرام حضوری معنادار پیدا کنند. گاهی اوقات آنها حتی می خواهند با یک بلاگر اینستاگرام شریک شوند تا از تعامل فالوورهای خود با برند استفاده کنند.

 

همچنین بخوانید : ۱۰ یوتیوبر برتر ایران ۲۰۲۴

 

چه چیزی یک بلاگر را خاص می کند؟

اگر دنبال کننده زیادی در اینستاگرام دارید، می توانید یک بلاگر پولی شوید. اگر به این فکر می کنید که بلاگران اینستاگرام چقدر درآمد دارند، باید به کیفیت آن نگاه کنید و همه آنها را در کنار هم قرار دهید.

مثلا:
او چه تأثیری دارد؟ (بلاگر کلان، میکرو بلاگر یا نانو بلاگر)

بلاگر چند بار در هفته تبلیغ می کند؟

آیا این تبلیغات عمدتاً در استوری ها یا پست های اینستاگرام و روش های تولید محتوا (عکس، فیلم و غیره) نشان داده می شوند.

قیمت هر تبلیغ در صفحه بلاگر چقدر است؟

ببینید، آخرین عامل سطح روی پلتفرم است. اگر بالا باشد، به راحتی می توان فهمید که چرا برندها مایلند برای تبلیغات در صفحه خود هزینه کنند. هنگامی که یک پست به اندازه کافی لایک و نظر دریافت می کند، می توان به آن حق داد تا برای مدتی در صفحات کاوش فید اضافی ظاهر شود. آنها چای های مختلفی ارائه می دهند.

هزینه هر داستان نیز با داستان دیگر متفاوت است. نمایش چهره، نوع گویش و گفتار از هم جدا شده و در نهایت بر اساس زمان، تلاش و … هزینه آن پیام یا داستان تبلیغاتی مشخص می شود.

برخی از افراد سعی می کنند تبلیغاتی را که هفته هاست داشته اند و به زودی پست نمی کنند، محدود کنند، اما برخی دیگر همه پیشنهادات را بدون توجه به تعداد آنها می پذیرند و تمام درآمد را به دست می آورند. بنابراین، همه بلاگران اینستاگرام، حتی با تعداد فالوورهای یکسان، درآمد یکسانی ندارند.

انواع بلاگرها

انواع بلاگرها

اگر بخواهیم بدانیم که «بلاگرهای اینستاگرام چقدر درآمد دارند» یا میانگین حقوق بلاگران، ابتدا باید ببینیم که در مورد چه نوع بلاگرانی صحبت می کنیم.
مگا بلاگرها ۱ میلیون یا بیشتر دنبال کننده دارند.

برخی افراد مشهور مانند خوانندگان، بازیکنان فوتبال، بازیگران تلویزیون و سینما. مجازی شهرت و محبوبیت زیادی به دست آورده است. آنها پردرآمدترین وبلاگران اینستاگرام را دارند.
ماکروبلاگرها بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۱ میلیون دنبال کننده دارند. این اینستاگرام برای توصیه است و می توان علاقه، تجربه و توصیه های آنها را برجسته تر و موثرتر کرد.
میکرو اینفلوئنسرها بین ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ دنبال کننده دارند.

میکروبلاگرها با استارتاپ ها و برندهای کوچک کار می کنند. بلاگران میکرو هزینه کمتری نسبت به بلاگران کلان دارند، اما به دلیل تمرکز بیشتر بر تخصص و جذب کم مخاطب، همچنان از اعتماد فالوورهای بیشتری برخوردار هستند.

بلاگران نانو ۱۰۰۰۰ مشترک یا کمتر دارند. معمولا بلاگران این دسته فقط در منطقه جغرافیایی خود مفید هستند. به همین دلیل است که به آنها بلاگر محلی نیز می گویند. در مقایسه با سایر بلاگران، کار با این افراد نتایج خوبی به همراه نخواهد داشت و بازدیدهای خوبی را به همراه نخواهد داشت.

اما نکته مثبت این رابطه بسیار نزدیک با فالوورهای بی نظیرش.

 

همچنین بخوانید : ویدئو مارکتینگ

 

روش‌های درآمدزایی بلاگرها

روش‌های درآمدزایی بلاگرها

 

درآمد بلاگر ها از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است، بنابراین آنها از قبل نمی دانستند که این یک مشکل است. درآمد بلاگران با توجه به تعداد مشترکان آنها تغییر می کند.

برای هر داستان ۳۰۰ در اینجا برخی از رایج ترین روش های کسب درآمد بلاگران آورده شده است:
یکی از راه هایی که آنها می توانند کسب درآمد کنند، حمایت مالی است، یعنی هر بار که یکی از پست های آنها توسط یکی از فالوورهایشان لایک یا به اشتراک گذاشته می شود، بخشی از درآمد را دریافت می کنند.

راه دیگر دریافت پورسانت ثابت از یک شرکت یا نمایندگی آن در ازای توزیع بر روی پلتفرم است.
سومین روشی که برخی از بلاگران اینستاگرام برای رشد و کسب درآمد استفاده می کنند، فروش تبلیغات در صفحات خود است. به عنوان مثال، برندها محصولات خود را برای نمایش به بلاگران می فرستند و با استفاده از آنها و نمایش آن محصولات، درآمد بالایی به دست می آورند.

بلاگران اینستاگرام اگر محتوای باکیفیتی تولید کنند که خوانندگان را مجذوب خود کند، نکات و ترفندهایی را ارائه دهد و افکار روشنگرانه (نکات آموزشی) ارائه دهد، می توانند ماه به ماه جریان پول ثابتی داشته باشند.

تبلیغات افراد دیگر به ازای هر کلیک (لایک کردن یا ذکر کردن یکدیگر) ارائه می شود.

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد از یوتیوب

 

گران‌ترین تبلیغات برای چه کسی است؟

معمولا صفحاتی که بیش از سه میلیون فالوور دارند گران ترین تبلیغات اینستاگرام را دارند. به عنوان مثال در زمینه کمدی «سرنا امین»، در حوزه زیبایی و زیبایی «صدف بیوتی» و در زمینه آشپزی «نواب ابراهیم زاده» جزو گران ترین اینفلوئنسرها محسوب می شوند و از این طریق درآمد زیادی کسب می کنند. دلیل این امر مراجعه زیاد این افراد است.

آیا تبلیغات با مبلغ خیلی زیاد، به تناسب تعرفه، بازدهی دارد؟

به طور کلی خیر بلاگران با بیش از یک میلیون دنبال کننده نرخ تبلیغات بالایی ارائه می دهند و شما باید زمان زیادی را در صف تبلیغات بگذرانید. از این نظر تبلیغات با این نوع صفحات برای شما مفید نیست.

اگر می خواهید بازدهی بالا داشته باشید، پیشنهاد می کنیم تبلیغات را به بلاگرانی که کمتر از ۳۰۰۰۰۰ مشترک دارند ارائه دهید. برای این روش، به چندین بلاگر تبلیغ کنید تا بازده کاری خود را افزایش دهید.

 

همچنین بخوانید : راز ساخت ویدیو وایرال

 

نتیجه گیری

با وجود درآمد بالای اینفلوئنسرها، اکثر مردم بلاگر شده اند. اما به یاد داشته باشید که بلاگر شدن نیز هزینه دارد و باید تلاش مستمری برای رسیدن به تعداد فالوورها انجام دهید. اکثر اینفلوئنسرها یک ویژگی مشترک دارند “خرید فالوورهای اینستاگرام با برند دیجی فالوور”.

بلاگران اینستاگرام می توانند خلاقانه به روش های مختلف از جمله فیلم، عکس، استوری سلفی، استوری بنر و موارد دیگر تبلیغات کنند. برخی حتی از پادکست ها و سریال های IGTV شروع به کسب درآمد کرده اند. بنابراین، می توانید با استفاده از اشکال مختلف محتوا نیز تبلیغ کنید. pdf این مقاله منبع را دانلود کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.