۱۰ یوتیوبر برتر ایران ۲۰۲۴

+10 تا یوتیوبر برتر ایرانی

در این مقاله ی جدید از پویان توسعه به معرفی و برسی + ۱۰ یوتیوبر برتر ایران ۲۰۲۴ میپردازیم پس با ما همراه باشید.

رسانه های اجتماعی در یوتیوب یکی از محبوب ترین و چالش برانگیزترین رسانه ها هستند. طبق آخرین تحقیقات، یوتیوب بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد که حساب کاربری خود را در این رسانه ایجاد می کنند و از طریق این حساب محتوای یوتیوب را مصرف می کنند.

پیش از این در مقاله بهترین یوتیوبرهای جهان به بررسی ۱۵ یوتیوبر فعال و محبوب پرداختیم. در آن مقاله به مبنای خود برای تعیین بهترین YouTubers، تعداد مشترکین نگاه کردیم. در این مقاله قصد داریم با بهترین یوتیوبرهای ایرانی آشنا شویم و به ۱۰ نفر از آنها از نظر فعالیت و تعداد مشترک امتیاز دهیم. 

اگر شما هم دوست دارید راز موفقیت هر یک از این افراد را کشف کنید و دلیل موفقیت آنها را در رسانه YouTube درک کنید، تا پایان این مقاله با شریک آکادمی همراه باشید.

پس از خواندن این مقاله با ایده های این افراد آشنا می شوید، با استفاده از آنها می توانید خود را به یک یوتیوبر موفق تبدیل کنید و شاید دفعه بعد که بخواهیم این مقاله را به روز کنیم نام شما در لیست بهترین یوتیوبرهای ایرانی قرار گیرد.

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد از یوتیوب

به چه کسی یوتیوبر می گویند؟

قبل از اینکه به لیست بهترین یوتیوبرهای ایرانی بپرید، بد نیست کمی با کلمه یوتیوبر آشنا شوید و بفهمید که یوتیوبر چیست یا کیست.

یوتیوبر شخصی است که در یوتیوب کانالی ایجاد کرده و با محتوای جذاب، متمایز و مفیدی که در کانال خود منتشر کرده است توانسته است مخاطبان این کانال را جذب کند.

نکته دیگر در مورد برترین یوتیوبرهای ایرانی این است که این افراد به طور مرتب و منظم مطالبی را در یوتیوب منتشر می کنند و با همتایان خود همگام هستند.

بهترین یوتیوبرهای ایرانی و خارجی کسانی هستند که با انتشار مطالب در یوتیوب به شهرت رسیدند و به همین دلیل شهرت خود را مدیون یوتیوب هستند. در سال های اخیر راه های زیادی برای کسب درآمد از یوتیوب وجود داشته است.

وقتی این روش‌ها را مطالعه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که یوتیوب‌برها می‌توانند در عین حال که خود و دیگران را سرگرم می‌کنند، از YouTube درآمد خوبی داشته باشند.

مزایای تبدیل شدن به یک یوتیوبر معروف چیست؟

تبدیل شدن به یک یوتیوبر معروف با چندین مزیت همراه است. یکی از این مزایا، آشنایی است. بسیاری از مردم در این دنیا به شهرت فکر می کنند و می خواهند در کنار ثروت به شهرت برسند.

در این بین افراد کمی هستند که بتوانند به سینما یا تلویزیون راه پیدا کنند و طعم شهرت را بچشند. یوتیوب یکی از بهترین ابزارها برای ارضای احساس درونی این افراد است.

در اینجا برخی از مزایای تبدیل شدن به یک YouTuber آورده شده است:

  • اول از همه، یوتیوب جایی است که تمام مخاطبان در آن هستند. تعداد کاربران فعال این رسانه ها (به صورت ماهانه) بیش از ۲ میلیارد نفر است. بنابراین اگر بتوانیم محتوای جذاب و مفید تولید کنیم، می توانیم مخاطب را به سمت خود جذب کنیم. از طرفی در کسب و کارهای اینترنتی یک قانون وجود دارد: “شما در فضای اینترنت مخاطب را به سمت خود جذب می کنید و درآمد خود به خود جذب شما می شود”
  • با تبدیل شدن به یک یوتیوبر می توانید از طریق خود یوتیوب درآمد کسب کنید. YouTube حتی برای تبلیغاتی که در طول ویدیوهای شما پخش می شود به شما پول می دهد.
  • برخی از کاربران یوتیوب در طول ویدیوهای خود یک محصول یا خدمات خاص را تبلیغ می کنند و در ازای این تبلیغ، از شرکت تولید کننده آن محصول پول دریافت می کنند.
  • شما می توانید یک سیستم وابسته فروش را بر اساس این واقعیت که خودتان یوتیوبر هستید راه اندازی کنید. به عنوان مثال از آکادمی همیار یا دیجی کالا درخواست لینک ویژه کنید و در ویدیوهایتان از مخاطبان خود بخواهید از آکادمی همیار یا دیجی کالا خرید کنند. سپس مخاطب از طریق لینک اختصاصی شما به آن سایت ها می آید و خرید می کند. در نهایت دیجی کالا یا آکادمی همیار درصدی از سود فروش را به شما اختصاص می دهد.

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد از آپارات

 

با بهترین یوتیوبرهای ایرانی آشنا شوید

اکنون که با تعریف یوتیوبر آشنا شدیم و با مزایا و محاسن یوتیوبر شدن آشنا شدیم، وقت آن رسیده است که با ۱۰ تا از بهترین یوتیوبرهای ایرانی آشنا شویم. معیاری که برای تعیین بهترین یوتیوبرهای ایرانی در نظر گرفتیم، تعداد مشترکین است.

 

همچنین بخوانید : ۱۰ کارآفرین برتر ایران

 

۱. پوریا پوتاک (PUTAK)

پوریا عرب خواننده رپ ایرانی است که بیشتر مردم او را با نام مستعار “پوتک” می شناسند. و به همین دلیل به او پوریا پوتک می گویند. نام کانال یوتیوب او “PUTAK» و با ۵۱۴ هزار مشترک یکی از بهترین یوتیوبرهای ایرانی محسوب می شود.

وی متولد ۲۷ ژوئن ۱۹۹۱ (۱۵ تیر ۱۳۷۰) در تهران است و هم اکنون در زمینه رپ فعال است و ساکن اوکراین است. رپ های او بیشتر بر مسائل اجتماعی، فلسفی و سیاسی متمرکز است.

آهنگ های رپ او طرفداران زیادی دارد. یکی از دلایل محبوبیت کانال یوتیوب پوریا پوتک این است که او علاوه بر فعالیت های حرفه ای، ویدیوها یا فیلم های خنده دار از فعالیت های روزانه خود را منتشر می کند.

 

همچنین بخوانید : راز ساخت ویدیو وایرال

 

۲. فرشاد سایلنت (Farshad Silent)

فرشاد سایلنت جز یکی از ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی است که با ویدیوهای منحصر به فرد و جذاب خود توانسته ۴۷۹ هزار مشترک را جذب کند. او در حال حاضر یکی از محبوب ترین استریمرها و یوتیوبرهای ایرانی است و مخاطبان و طرفدارانش ارتش خاموش نام دارند.

گاهی اوقات ویدئوهایی که او پست می کند می تواند هر مخاطبی را با صدای بلند بخنداند. البته او فیلم هایی نیز در مورد بازی پخش می کند.

نام واقعی صاحب کانال فرشاد سایلنت فرشاد دهقانی ساکن امارات است. اولین روز از آبان ماه ۱۳۶۷ در بندرعباس به دنیا آمد. او چندین سال است که به طور جدی روی یوتیوب تمرکز کرده و کاملاً موفق بوده است.

از نظر او خوش تیپ بودن و خوش تیپ بودن برای کار در یوتیوب بسیار مهم است و به همین دلیل فرشاد دهقانی نیز به ورزش اهمیت زیادی می دهد. او مدتی را در ترکیه گذراند و روابط صمیمانه ای با یوتیوبرهای برتر ایرانی برقرار کرد.

یکی از رازهای موفقیت فرشاد سایلنت تقلید از محتوای بهترین یوتیوبرهای جهان است. قبل از اینکه روی یوتیوب تمرکز کند، به عنوان مدل کار می کرد.

 

۳. آریا کئوکسر (ARIA KEOXER)

آریا کئوسر جز یکی از ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی است و در حال حاضر ۳۸۱۰۰۰ مشترک دارد. کانال آریا کیوسر متعلق به آریا رحمتی است. وی در سال ۱۳۷۵ (۱۳۷۵ خورشیدی) در تهران به دنیا آمد.

او در کانال خود ویدیوهایی درباره بازی های رایانه ای منتشر می کند. مدتی نیز در هند زندگی کرد. او علاقه زیادی به انتشار ویدیوهایی در مورد بازی های رایانه ای جدید دارد و همیشه قبل از انتشار آنها را توضیح می دهد.

اگر آریا کوسر را دنبال کنید، همیشه می توانید اخبار بازی های رایانه شخصی را در اسرع وقت دریافت کنید.

او در ویدیوهای خود از طنز استفاده می کند، بنابراین وقتی ویدیوهای او را تماشا می کنید می خندید و از خود لذت می برید و در عین حال بیشتر در مورد بازی های رایانه ای یاد می گیرید. توجه داشته باشید که آریا نه تنها در کانال خود بازی می کند و سعی می کند مطالب جالب و خنده دار را در اختیار مخاطبان و طرفداران قرار دهد.

البته او به تنهایی کار نمی کند و سعی کرده با سایر یوتیوبرهای حرفه ای ایرانی مانند Toxic Girl ارتباط خوبی برقرار کرده و با آنها همکاری کند. او فارغ التحصیل رشته تجربی است و از طریق یوتیوب درآمد زیادی کسب می کند. او در حال حاضر در ترکیه زندگی می کند.

آریا کوسر تا ۱۹ فوریه ۲۰۲۱ ۱۰۰۰۰۰ مشترک داشت. هشت ماه بعد، در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱، تعداد مشترکان به ۲۰۰ هزار نفر رسید. در ۲۵ فوریه ۲۰۲۲، او توانست به ۳۰۰۰۰۰ مشترک در کانال یوتیوب خود برسد.

 

۴. مدگل (MadGal)

آتوسا مادگال، ملقب به مدگال، یکی از محبوب ترین و جز ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی، یکی از خوانندگان رپ و هیپ هاپ به شمار می رود. او در کانال خود در مورد مسائل مختلف جالب صحبت می کند.

جالب است که مطالب او به گونه ای است که هیچکس حتی به فکر صحبت کردن در مورد آن نیست و شاید یکی از دلایلی که تعداد مشترکان او به ۳۶۳ هزار نفر رسیده است همین باشد. البته آهنگ های او پرطرفدار است و این موضوع در افزایش طرفدارانش نیز تاثیر داشته است.

وی متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۷۴ در تهران است، مدتی در پاریس زندگی می کند و اکنون در تورنتو کانادا زندگی می کند و به طور جدی به تولید محتوا در یوتیوب ادامه می دهد.

در سال ۲۰۱۹، آتوسا مدگال توانست آهنگ وحشی خود را منتشر کند و با این آهنگ شناخته شد. او در اینستاگرام نیز فعال است و توانسته است ۱.۲ میلیون دنبال کننده را به صفحه خود جذب کند.

 

۵. سوگنگ (SoGang)

علیرضا سوگنگ یکی از ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی است که در کانال یوتیوب خود در مورد موضوعات مختلف صحبت می کند، اما تمرکز اصلی او اضافه کردن طنز به تمام ویدیوهایش است تا مخاطبانش را خوشحال کند.

او متولد ۱۹ فروردین ۱۳۷۸ در بوشهر است و به گفته خودش عربی را خیلی خوب صحبت می کند. از سال ۲۰۱۹، او به طور جدی شروع به کار با YouTube کرد. گاهی برای ضبط ویدیوهای جالب و باحال از خواهرش سحر کمک می گیرد. سوگنگ حرفه اصلی خود را تولید محتوا در یوتیوب و اینستاگرام ذکر کرده است.

پس از مدتی اقامت در بوشهر به همراه خانواده به اصفهان مهاجرت کرد. پس از چند سال اقامت در اصفهان تصمیم به مهاجرت به مسقط عمان گرفت و اکنون در عمان زندگی می کند.

فعالیت های او در یوتیوب برای خیلی ها آموزشی بوده است. درست است که او از سال ۲۰۱۹ فعالیت خود را در یوتیوب آغاز کرد، اما به لطف پشتکار و خلاقیت خود، طی دو سال توانست ۳۴۸ هزار فالوور را به کانال خود جذب کند و بیش از ۱.۳ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

 

۶. میا پلیز (Mia Plays)

میا پلیس واقعا شایسته حضور در لیست بهترین یوتیوبرهای ایرانی است و با ویدیوهای جذابی که منتشر می کند توانسته است ۳۲۹ هزار مشترک را جذب کند.

صاحب کانال میا لطفا کیمیا روانگر نام دارد و در سالی که در کنکور سراسری شرکت کرد رتبه ۲ رشته هنری را کسب کرد و به همین دلیل بسیار خلاق و باهوش و توانمند است و در چند سال سال فعالیت او به این سطح از مشترکین رسید. او در رشته طراحی صنعتی تحصیل کرد.

او در حال حاضر در کانادا زندگی می کند و محتوای ویدئویی مختلفی را در کانال خود منتشر می کند. برخی از ویدیوهای او شامل معرفی بازی ها می شود.
در بخشی دیگر از ویدئوها شاهد گفتگوهای وی هستیم.

مجموعه دیگری از ویدئوها صحنه هایی از زندگی شخصی و اجتماعی او را پوشش می دهیم. در نهایت می توان گفت که ویدیوهای او کاربران و مخاطبان زیادی را سرگرم کرده و همین موضوع باعث محبوبیت محتوای او در بین کاربران ایرانی شده است. او اکثر ویدئوهای خود را با شخصی به نام کروش ضبط و منتشر می کند.

میا یا کیمیا روانگر در ۲۴ آبان ۱۳۷۱ در تهران به دنیا آمد. او از سال های نوجوانی علاقه زیادی به موسیقی داشت و از همان ابتدا پیانو را به عنوان ساز اصلی خود انتخاب کرد. او از سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را در یوتیوب آغاز کرد، در ابتدا از یوتیوبرهای معروف تقلید کرد اما پس از مدتی توانست سبک خاص خود را پیدا کند.

 

۷. پویان ان آر (Pouyan NR)

پویان نوروزی با نام مستعار پویان ان آر یکی دیگر از یوتیوبرهای خوب و توانمند ایرانی است که در یوتیوب مطالب جالب و خنده دار تولید و منتشر می کند.

وی متولد ۱۵ تیر ۱۳۷۶ در تهران است و از ۲۰ سالگی فعالیت حرفه ای خود را در یوتیوب آغاز کرد. گفته می شد او قصد مهاجرت به ترکیه را داشت اما اکنون شاهد فعالیت او در ایران هستیم.

او در اینستاگرام نیز فعال است و صفحه او با ۱.۱ میلیون فالوور حاوی ویدیوهای جالبی است.

پویان ن. آر مدتی در زمینه خوانندگی و آهنگسازی فعالیت داشت. او با شبکه های مختلف خارجی قرارداد داشت و از این راه درآمد کسب می کرد. اکنون از طریق تبلیغات اینستاگرام کار می کند و در وبلاگ نویسی تخصص خوبی دارد.

 

۸. کومان (Kouman)

کومان ترکیبی از نام دو یوتیوبر سرشناس (کوروش زراندوز و ایمان دست پاک) است که با هم ویدیوهای جذابی را در این شبکه های اجتماعی منتشر می کنند. دلیل محبوبیت کانال کومان این است که در ویدیوهای خود غذاهای عجیب و غریب تهیه و تست می کنند.

هر جمعه یک ویدیو منتشر می کنند و مخاطب هر هفته منتظر انتشار ویدیویی از این دو نفر است.

چای سوسیس، چای بیسکویت مادر، خیار سرخ شده، چای چیپس و هر چیزی که خیلی ها فکرش را نمی کنند تهیه و آزمایش می کنند. آنها در اینستاگرام نیز فعال هستند و صفحه آنها تا کنون ۱۷۹ هزار دنبال کننده جذب کرده است. فعالیت اصلی آنها البته در یوتیوب است.

 

۹. موبونیوز (MoboNews)

مهدی شجری یکی از بهترین وبلاگ نویسان در زمینه فناوری است و با همین هدف، کانال یوتیوب MoboNews را راه اندازی کرد، یعنی معرفی محتوای جدید فناورانه، خرید کتابچه راهنمای گوشی یا ترفندها و اپلیکیشن های مختلف.

مهدی شجری در دهم بهمن ۱۳۷۳ در تهران به دنیا آمد و از سال ۱۳۹۳ فعالیت حرفه ای خود را در یوتیوب آغاز کرد. در همان سال فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرد و در حال حاضر صفحه اینستاگرام موبنیو بیش از ۱.۳ میلیون دنبال کننده دارد.

شعار صفحه اینستاگرام او “ماجراجویی های من در دنیای فناوری” است. مهدی شجری دنبال کنندگان و مخاطبان موبونیوز را موبوبکس می خواند.

دلیل موفقیت مهدی شجری در یوتیوب و اینستاگرام علاقه شدید او به موبایل و اخبار فناوری از دوران نوجوانی است. پس از قبولی در کنکور در یک فروشگاه موبایل مشغول به کار شد و در آن شرکت توانست اطلاعات خود را در مورد موبایل و فناوری های مرتبط افزایش دهد.

وی تکیه بر منابع انگلیسی را یکی از دلایل موفقیت خود می داند و با ترجمه منابع قوی و صحیح انگلیسی سعی در تولید محتوای خارجی دارد.

او برای تبلیغ و مدیریت این حجم از محتوا روزی ۱۸ ساعت کار می کرد، اما اکنون با افراد مختلف کار می کند و تمرکز خود را روی محتوای ناب، مفید و تازه گذاشته است.

اگر بتوانید از طریق یوتیوب کسب درآمد کنید، می توانید از زحمات مهدی شجری الهام بگیرید و مطمئن باشید که با سخت کوشی موفق خواهید شد.

 

۱۰. تاکسیک گرل (Toxic Girl)

Toxic Girl نیز یکی از برترین یوتیوبرهای ایرانی است که مخاطبان زیادی را جذب کرده و در حال حاضر ۱۶۹ هزار مخاطب دارد.  مشترکین دارد. در محافل پخش، دختر سمی به عنوان اولین استریمر دختر ایرانی شناخته می شود.

اگر می خواهید دانش خود را در مورد استریم افزایش دهید، توصیه می شود مقاله استریم را مطالعه کنید. در این مقاله اطلاعات کاملی در این زمینه به دست خواهید آورد.

صاحب کانال دختر سمی کوثر عزیزی است که همکاری های زیادی با آریا کوسر داشته است و در برخی از ویدئوهای منتشر شده نیز آریا رحمتی دیده می شود. دلیل اصلی شهرت و محبوبیت آن انتشار ویدیوهای جالب و عالی در مورد بازی های رایانه ای است.

پخش بازی های ترسناک یکی دیگر از فعالیت های جذابی است که مخاطبان خود را افزایش داده است.

البته او فقط به بازی نمی پردازد و ویدیوهای جذاب مختلفی از مهمانی، دورهمی و سرگرمی های مختلف خود را در یوتیوب منتشر می کند. یکی دیگر از دلایل موفقیت او این است که همیشه بازی های جذابی انجام می دهد.

کوثر عزیزی در اولین روز بهمن ۱۳۷۳ در تهران به دنیا آمد. او در دانشگاه معماری خوانده اما آینده خود را در این شغل نمی بیند به همین دلیل به ترکیه مهاجرت کرده و اکنون در این کشور (استانبول) زندگی می کند.

او از دوران کودکی به بازی های رایانه ای علاقه داشت و همین علاقه باعث شد که به یک گیمر تبدیل شود.

 

۱۱. سرنا امینی (Serna Amini)

سرنا امینی در حال حاضر یکی از +۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی است که با ویدیوهای جذاب و طنز خود مخاطبان بسیاری را به وجد آورده است. او از سال ۲۰۲۰ فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرد و توانست با تکیه بر خلاقیت خود به چنین جایگاهی دست یابد. او ادعا می کند که خودش بین ۰ تا ۱۰۰ کلیپ تولید می کند.

شاید این موضوع برای شما عجیب باشد اما آکادمی همیار با ارائه آموزش گرافیک موبایل به همه ثابت کرده است که با گوشی هوشمند و اپلیکیشن های موجود می توانید خودتان محتوای حرفه ای تولید کنید.

اگر تجهیزات پیشرفته ای دارید، شرکت در آموزش تولید محتوای حرفه ای می تواند به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه محتوای عالی تولید کنید و محتوای مورد نظر خود را در یوتیوب، اینستاگرام یا پلتفرم اجتماعی دیگر تولید و منتشر کنید.

خانم سرنا امینی در ۷ دی ماه ۱۳۷۲ در مشهد به دنیا آمد و در رشته عکاسی دیجیتال تحصیل کرد. تحصیلات او تاثیری در موفقیت او نداشت و مدتی در یک آتلیه عکاسی کار کرد.

او مادر است و ثابت کرده است که می توان در کنار انجام وظایف همسری و مادری موفق بود. اتفاقا همسرش نیز در برخی از ویدئوهای او حضور دارد.

او قبل از کار در اینستاگرام به عنوان مربی ایروبیک کار می کرد اما همیشه به بازیگری علاقه داشت و این هدف را در سر داشت تا اینکه احساس کرد با استفاده از شبکه های اجتماعی می تواند به هدفش برسد.

اگر شما هم به بازیگری علاقه دارید، توصیه می کنیم اولین قدم برای بازیگر شدن را از طریق اینستاگرام و یوتیوب بردارید.

 

۱۲. ترند فارسی (TrendeFarsi)

 

کانال فارسی ترند و جزو +۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی است که به دلیل داشتن محتوای جذاب و کاربرپسند می تواند بسیار سریع رشد و توسعه یابد. این کانال متعلق به امیر ایمانی است. او کار حرفه ای خود را در سپتامبر ۲۰۲۱ در YouTube آغاز کرد.

در ۲۶ فوریه ۲۰۲۲، او به ۱۰۰۰ مشترک رسید، به تلاش های خود ادامه داد و دو ماه بعد در ۶ مارس به ۱۰۰۰۰ دنبال کننده رسید.

او در عرض ۲۲ روز توانست تعداد مشترکین خود را به ۵۰ هزار نفر برساند. در ماه می ۲۰۲۲ توانست رکود ۱۰۰۰۰۰ مشترک را بشکند و اکنون تقریباً ۱۶۱۰۰۰ مشترک دارد.

راز موفقیت او را می توان در خلاقیت، تعهد و پشتکار او خلاصه کرد. صفحه اینستاگرام فارسی ترند نیز بسیار موفق بوده و ۴۵۸ هزار فالوور دارد. بنابراین، اگر بتوانید محتوای جدید و جالبی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید، می توانید خیلی سریع به موفقیت دست پیدا کنید.

۱۳. ختن یا خوتن (KHOTAN)

ختن یا ختن یکی از +۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی است که توانسته ۱۶۰ هزار مشترک جذب کند. ختان به دلیل انتشار ویدیوهای جذاب از رویدادهای اجتماعی و مقابله با چالش های بزرگ به یکی از برترین یوتیوبرهای ایرانی تبدیل شده است.

یکی از چالش های اخیر ختنه، چالش پلک نزنید بود که با استقبال خوبی روبرو شد.

ختان در سال ۱۳۷۳ در تهران به دنیا آمد و هم اکنون در ترکیه زندگی می کند. در ابتدا به روانشناسی علاقه خاصی داشت اما در نهایت رویاهای اولیه خود را رها کرد و در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد تحصیل کرد.

او یوتیوبر شدن خود را مدیون علی بروکس است که او نیز یکی از یوتیوبرهای معروف ایرانی به حساب می آید. او همچنین یک کمربند قهوه ای در کاراته را در کارنامه خود دارد.

یکی از قسمت های جالب کانال این یوتیوبر معروف ایرانی، قسمت دوربین مخفی است. او همچنین یکی از معروف ترین استریمرهای زن ایرانی است که اکنون درآمد خوبی از یوتیوب دارد. او معتقد است که رمز موفقیت در زمینه یوتیوب پشتکار و پشتکار است.

هرکسی که می خواهد از یوتیوب درآمد خوبی کسب کند، باید این راه را با قدرت دنبال کند و دلسرد نشود.

کیودی پای (kewDiePie P)

کیودی پای نیز +۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی است که در این مقاله می خواهیم با او آشنا شویم. کانال قدی پی در حال حاضر ۱۵۲ هزار مشترک دارد و یکی از جذاب ترین کانال های یوتیوب برای ایرانیان است.

صاحب این کانال کیان نام دارد و در حال حاضر در آمریکا زندگی می کند. موضوع اصلی کانال او شوخی و خنده است و به لطف مطالب جالبی که در کانالش منتشر می کند مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. البته به خاطر داشته باشید که این یوتیوبر فقط شوخی و خنده ندارد و گاهی اوقات ویدیوهایی از لحظات بازی خودش را نیز منتشر می کند.

برخی معتقدند که او از حضور در یوتیوب درآمد زیادی کسب می کند. وی در صفحه اینستاگرام خود ۲۵۸ هزار دنبال کننده دارد. وی در رشته دامپزشکی فارغ التحصیل شد و فعالیت خود را در یوتیوب از سال ۲۰۱۶ آغاز کرد.

او نام کانال خود را در یوتیوب با الهام از کانال PewDie Pie، یکی از بهترین یوتیوبرهای جهان، انتخاب کرد. PewDie Pie نیز مانند کیان ویدئوهای مختلفی با بازی، طنز و سرگرمی منتشر می کند. در حال حاضر PewDie 111 میلیون مشترک دارد.

 

۱۵. پریسا پورمشکی (Pooorblack)

پریسا پورمشکی با نام مستعار Porblack کار می کند. او کانال خود را در سال ۲۰۱۶ راه اندازی کرد و اکنون ۶ سال است که در یوتیوب حضور دارد. البته او در اینستاگرام هم صفحه پرطرفداری دارد و توانسته ۴.۴ میلیون فالوور جذب کند.

وی متولد ۲۰ تیر ۱۳۸۹ در خوزستان و فارغ التحصیل رشته تجربی دیلپام است. او اعتقادی به ادامه تحصیل در دانشگاه و دانشگاه ندارد. به همین دلیل ترجیح داده به طور جدی در شبکه های اجتماعی کار کند. او بیشتر به مطالب طنز می پردازد و خنداندن و شاد کردن مردم را وظیفه خود می داند.

از ۱۴ سالگی با گوشی پدرش فیلم می گرفت و سپس روی کامپیوتر ادیت می کرد اما از سال ۱۳۹۷ با حمایت خانواده صفحه ای راه انداخت و فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

او جمله معروفی دارد که شاید برای بسیاری از افراد جذاب باشد: “خوشبختی از بین نمی رود و به وجود نمی آید، بلکه هر از گاهی منتقل می شود.” در واقع، شادی دقیقاً مانند انرژی رفتار می کند.”

پریسا پورمشکی به ما می آموزد که در هر سنی می توانیم درآمد و شهرت داشته باشیم. کافی است به کاری که انجام می دهیم ایمان داشته باشیم و تمام توجه خود را معطوف کار یا شغل خود کنیم.

۱۶. آیسی وایرس (ICY VIRUS)

Ice Wires یکی دیگر از +۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی است متعلق به مهدی است. مهدی متولد مازندران است و اکنون در استانبول ترکیه زندگی می کند. او تجربیات منحصر به فرد خود را با مخاطبان به اشتراک می گذارد.

مثلا در یکی از ویدیوها به باغ وحش استانبول می رسد و وارد قفس چند حیوان می شود. تعامل او با حیوانات برای بسیاری از گروه های هدف جذاب است.

تحقیقات نشان می دهد که او به طور متوسط ​​۲۵۰ میلیون تومان از طریق یوتیوب درآمد دارد. اگر شما هم تجربه های خاص را دوست دارید، می توانید این تجربیات را ضبط کنید، در یوتیوب به اشتراک بگذارید و یک کانال شگفت انگیز و سودآور برای خود ایجاد کنید.

 

۱۷. اهورا نیازی (Ahoora Niazi)

اهورا نیازی از فعالان حوزه فناوری است. و جزو +۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی است او در کانال یوتیوب خود آخرین اخبار فناوری را منتشر می کند و در مورد آخرین فناوری ها صحبت می کند. در کنار این موارد، البته اپلیکیشن های مختلفی را معرفی کرده و گوشی های موجود در بازار را برای مخاطبان خود بررسی می کند.

او صفحه اینستاگرام خوبی دارد و ۶۶۰ هزار دنبال کننده دارد. در صورت علاقه مندی به فناوری روز می توانید با عضویت در اهورا نیازی آخرین اخبار را دریافت کنید. همچنین می توانید بسیاری از تکنیک ها و ترفندها را یاد بگیرید و از گوشی خود بهتر استفاده کنید.

 

۱۸. امیر توسلی (Amir Tavassoly)

امیر طاوسلی بدون شک یکی از +۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی است که در این قسمت از مقاله به معرفی او می پردازیم. او در حال حاضر در کانادا زندگی می کند و با محتوای جذاب خود توانسته ۱۰۵۰۰۰ مشترک را به کانال خود جذب کند.

او به طور منظم چالش ها را سازماندهی می کند و مخاطبان خود را به چالش می کشد. یکی از چالش های او که مورد توجه قرار گرفت، چالش ۲۴ ساعته استخر ژله ای بود. کارهای بسیار جالبی هم انجام می دهد. مثلاً به خیابان های کانادا می رود و با آنها فارسی صحبت می کند تا واکنش آنها را ببیند.

مطمئن باشید با ورود به این کانال لذت خواهید برد و سرحال خواهید شد. کانال او به عنوان یکی از پربازدیدترین کانال های یوتیوب فارسی فهرست شده است.

 

۱۹. اسکیل وید (SkillVid)

کانال محبوب YouTube که محتوای واقعاً ناب ​​و آموزنده تولید و منتشر می کند SkillVid است. این کانال متعلق به امیر عباس عبدالعلی است. حرفه اصلی او طراحی سایت است و سال هاست که سعی می کند دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارد اما به گفته خودش علاقه زیادی به تولید محتوا در یوتیوب دارد.

محتوای آموزشی او عمدتا به یوتیوب اختصاص دارد. او در ویدیوهای خود نحوه راه اندازی یک کانال یوتیوب و کسب درآمد از آن را آموزش می دهد. علاوه بر آموزش یوتیوب، موضوعات دیگری مانند موضوعات گرافیکی را نیز آموزش می دهد.

اگر شما نیز تخصص خاصی دارید و می‌خواهید این تخصص را به دیگران منتقل کنید، یوتیوب یکی از بهترین ابزارها است. این به شما این امکان را می دهد که در زمینه خود به یک برند تبدیل شوید، از طریق YouTube کسب درآمد کنید و آموزش های خود را با بازاریابی YouTube بفروشید.

 

 

 

۲۰.آروین شو (Rwin Show)

آروین شو کانال بعدی است که می خواهیم به آن بپردازیم. آروین با محتوای خود توانست ۷۰.۲ هزار مشترک را به کانال خود جذب کند. یکی از کارهای جالبی که انجام می دهد بازی مافیا است.

او همچنین در کانال خود بحث های رایگان دارد. در این بحث ها با افراد مشهور صحبت می کند. بخشی دیگر از فعالیت او پخش بازی ها است. آروین علاقه خاصی به بازی Call of Duty دارد.

او تاکنون از استریمرهای زیادی حمایت کرده است. و در یکی از صحبت هایش عنوان کرد که بیش از ۳۰ میلیون تومان به استریمرهای مورد علاقه اش هدیه داده است.
در حال حاضر در سوئد زندگی می کند. او در ویدیوهای خود از بهترین یوتیوبرهای ایرانی از جمله فرشاد سایلنت و آریا کیوسر استفاده کرده است.

 

۲۱. امیر فانتوم (AmirPhanThom)

امیر فانتوم کانالی با طرفداران بسیار و بیش از ۱۲ هزار مشترک است. صاحب کانال امیر فانتوم امیرحسین محبوبی نام دارد. و تاکنون جوایز بین المللی زیادی را کسب کرده و یکی از بهترین یوتیوبرهای ایرانی است.

امیر موفق شد رسماً به عضویت تیم برترین استریمرهای ایرانی درآید و در مسابقات جهانی بازی های رایانه ای حضور داشته باشد. او همچنین در توییچ استریم می کند و یکی از بهترین گیمرهای ایرانی به حساب می آید.

اگر به بازی های کامپیوتری علاقه دارید، امیر فانتوم واقعا می تواند شما را سرگرم کند. او در حال حاضر در انگلستان زندگی می کند. امیر فانتوم یکی از حرفه ای ترین گیمرهای Dota 2 است. او با توجه به تجربه ای که در زمینه بازی های رایانه ای دارد جوایز بسیاری را کسب کرده است.

 

۲۲. نیلو (iNiloowf)

نیلو یکی از +۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی مقیم کانادا است و توانسته با کانال خود ۸.۴۷ هزار مشترک جذب کند. نیلوفر در کانال خود ویدیوهای جالبی از رویدادها و اتفاقات مختلف منتشر می کند.

او گاهی اوقات بازی ها را استریم می کند و به بازی های رایانه ای مانند Call of Duty علاقه دارد.
می گوید از همان ابتدا به بازی علاقه زیادی داشت و از کودکی با دستگاه سگا بازی می کرد.

نیلو در اینستاگرام نیز بسیار فعال است. او در توییچ استریم می کند. درست است که او از سایر یوتیوب‌برهای برتر جوان‌تر است، اما عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته است در مدت کوتاهی تعداد زیادی مشترک را به کانال خود جذب کند.

او به عنوان یک PC گیمر معروف در بین گیمرها شناخته می شود. او در اینستاگرام فعالیت خوبی دارد و افراد زیادی را از اینستاگرام به کانال یوتیوب خود جذب کرده است. نیلو ۴۳ هزار فالوور در اینستاگرام دارد و ویدیوهای جالبی را در این رسانه منتشر می کند.

 

ممنون که با ما همراه بودید اگر شما هم در یوتیوب فعالیت دارید میتوانید کانال خود را در زیر این مطلب قرار بدید تا ایشالا در اپدیت های بعدی این مطلب بتوانید در بین ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی قرار بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.