کسب درآمد از یوتیوب

کسب درآمد از یوتیوب

کسب درآمد از یوتیوب برای بسیاری از مردم یک رویا است زیرا به نظر می رسد یوتیوبرها زندگی خوبی با ثروت بالا دارند و مانند افراد مشهور و افراد مشهور طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. 

همراه پویان توسعه باشید تا یکی دیگر از راه های کسب درآمد دلاری را برسی کنیم. کسب درآمد از یوتیوب یکی از ترند ترین روش های درآمد دلاری میباشد.

از آنجایی که ایجاد کانال یوتیوب از بسیاری جهات مانند سرمایه اولیه، مجوزها و زمان مورد نیاز برای سودآوری آسان تر از کار در سینما یا صنعت خوانندگی است، نظر بسیاری از افراد حتی در ایران را به خود جلب کرده است.

اگرچه ایجاد یک کانال یوتیوب آسان است، اما تبدیل آن به یک ماشین پول چندان آسان نیست. ممکن است بتوانید صد دلار اول خود را با فروش یک محصول یا امضای یک قرارداد حمایت مالی به دست آورید. اما به حداکثر رساندن درآمد مستلزم دانستن نکاتی است که در این مقاله به شما خواهیم داد.

در پایان این مقاله، راه‌های مختلف کسب درآمد در یوتیوب را می‌شناسید و می‌توانید با یکی از بزرگترین پلتفرم‌های اینترنتی دنیا، کسب‌وکار خود را توسعه دهید. برای دریافت اطلاعات لازم در مورد کسب درآمد در یوتیوب، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کسب درآمد از یوتیوب؛ واقعیت یا شایعه؟!

آیا می توانیم از یوتیوب پول دربیاوریم؟ پاسخ بله است! هزاران نفر این کار را می کنند و جالب اینکه همه آنها میلیون ها مشترک و دنبال کننده ندارند. برخلاف تصور رایج، کسب درآمد در یوتیوب تنها به تعداد فالوورها بستگی ندارد.

پتانسیل کسب درآمد شما نیز به جایگاهی که می خواهید، سطح تعاملی که ایجاد می کنید و جریان های درآمدی که استفاده می کنید بستگی دارد. البته این به این معنی نیست که تعداد فالوورها و بازدیدها مهم نیست.

چرا یوتیوب؟ این همه پلتفرم!

می دانید که ویدیوها نقش مهمی در تجارت و بازاریابی شما دارند. بنابراین، مهم است که این ویدیوها را در کجا منتشر می کنید. آره؛ وب سایت ها و پلتفرم های زیادی برای انتشار ویدیوهای آنلاین وجود دارد. اما آیا همه آنها ارزش وقت و پول را دارند؟

مردم در سراسر جهان با هر رنگ، نژاد و زبان از یوتیوب به عنوان پلت فرم اصلی خود برای تماشای ویدیوهای آنلاین، ویدیوهای حیوانات خانگی، مد، کلیپ های ورزشی، کارتون ها، بررسی های فنی، جعبه گشایی محصول، نکات آشپزی و انواع مختلف استفاده می کنند.

فیلم های آموزشی. به یاد داشته باشید که یوتیوب سال هاست که در این بازی بوده است و به طور مداوم بهبودها و به روز رسانی ها را برای رفع نیازهای ما منتشر می کند.

چرا یوتیوب بهترین پلتفرم اشتراک ویدیو است؟

Google پادشاه موتورهای جستجو است و همه ما آن را می دانیم. گوگل مالک یوتیوب است! و این به تنهایی برای توضیح اینکه چرا باید YouTube را از بین همه پلتفرم‌ها انتخاب کنیم کافی است.

  • میلیون‌ها بیننده: این شوخی نیست! هزاران نفر به طور منظم ویدیوهای یوتیوب را تماشا می کنند. اگر می‌خواهید در YouTube کسب درآمد کنید، به همه این بازدیدها نیاز دارید.
  • بازاریابی رایگان: همه افراد بازاریابی را دوست دارند رایگان. هنگامی که شروع به آپلود ویدیوها در YouTube کردید، خواهید دید که چقدر آسان است که پیوندها را وارد کنید و ترافیک سایت خود را افزایش دهید.
  • تبلیغات:YouTube به شما امکان می دهد بدون صرف یک دلار تبلیغات کنید.

اکنون این واقعاً خوب به نظر می رسد، اما چگونه می توان یک کانال YouTube را راه اندازی کرد؟ و پول درآوردی؟ برای اینکه بدانید چگونه یک کانال YouTube ایجاد کنید، به هیچ دانش فنی نیاز ندارید. فقط کافی است به YouTube.com بروید، به حساب Google خود وارد شوید. شما اکنون کانال رسمی YouTube خود را دارید!

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد از آپارات

راه های کسب درآمد در یوتیوب

راه های زیادی برای کسب درآمد در یوتیوب وجود دارد که بیشتر آنها حول محور ایجاد محتوای ویدیویی جذاب می چرخد.

۱. به برنامه شریک YouTube بپیوندید

برای کسب درآمد در YouTube، ابتدا باید به برنامه شریک YouTube بپیوندید. تا زمانی که در این برنامه پذیرفته نشوید، نمی‌توانید از محتوای YouTube خود کسب درآمد کنید. زمانی که کانال YouTube شما از ۱۰۰۰ فالوور و ۴۰۰۰ بازدید عمومی بیشتر شود، درخواست شما برای تبدیل شدن به یک شریک YouTube بررسی خواهد شد. تا زمانی که به این اعداد نرسید، نمی توانید پول دربیاورید.

نحوه فعال کردن گزینه درآمدزایی YouTube به شرح زیر است:

  1.  به حساب YouTube خود وارد شوید.
  2.  روی نماد حساب در کلیک کلیک کنید. در بالا سمت راست، سپس YouTube Studio را انتخاب کنید.
  3.  از منوی سمت چپ، سایر ویژگی‌ها > کسب درآمد را انتخاب کنید.
  4.  شرایط را مرور کنید و روی پذیرش کلیک کنید.
  5.  یک حساب AdSense جدید ایجاد کنید یا، اگر دارید، به کانال خود پیوند دهید. a>
  6.  اولویت های کسب درآمد خود را مشخص کنید.

برای کسب درآمد در یوتیوب به چند بازدید نیاز دارید؟

تعداد بازدیدهایی که ویدیوهای شما به دست می آورند هیچ ارتباطی با درآمد YouTube شما ندارد. اگر هزاران بازدید دارید؛ اما اگر هیچ کس روی تبلیغات شما کلیک نکند یا به اصطلاح سئوکارها و بازاریابان محتوای شما را مصرف کنند، درآمدی کسب نخواهید کرد.

YouTube حتی معیارهایی برای پرداخت به ناشرانی دارد که در کانال های خود تبلیغات دارند: بیننده باید روی تبلیغ کلیک کند یا آن را به طور کامل تماشا کند تا شما بتوانید درآمد کسب کنید. با این حال، خبر خوب این است که شما دیگر برای کسب درآمد در یوتیوب تنها به تبلیغ کنندگان وابسته نیستید.

اکنون برنامه‌هایی مانند YouTube Premium وجود دارند که به شما کمک می‌کنند بدون کلیک کردن یا هزینه کردن روی تبلیغات درآمد کسب کنید.

 

همچنین بخوانید : راز ساخت ویدیو وایرال

 

۲. در YouTube Premium برجسته شوید

YouTube Premium یک سرویس عضویت پولی است که به افراد امکان می‌دهد ویدیوها را بدون تبلیغات تماشا کنند. سازندگان هیچ کار اضافی انجام نمی‌دهند، اعضای YouTube Premium ویدیوهای خود را پخش می‌کنند و یک جریان درآمد خودکار ایجاد می‌شود.

همانند قوانین درآمدزایی YouTube برای درآمد مبتنی بر آگهی، بیشتر درآمد حاصل از حق امتیاز عضویت Premium تعلق می‌گیرد. سازندگان (تقسیم درآمد کل بر اساس تعداد اعضای Premium است که محتوای شما را مشاهده می کنند). اعضای Premium همچنین توانایی دانلود و تماشای آفلاین ویدیوهای شما را خواهند داشت که به افزایش زمان مشاهده شما کمک می کند.

به خاطر داشته باشید که این گزینه را برای کسب درآمد در YouTube در نظر بگیرید.

۳. پیشنهاد عضویت در کانال

هنگامی که کانال یوتیوب شما بیش از ۳۰۰۰۰ دنبال کننده داشته باشد، می توانید با استفاده از اشتراک کانال درآمد دیگری کسب کنید.

در اینجا، طرفداران ۴.۹۹ دلار در ماه برای بسته عضویتی که شامل مواردی مانند دسترسی زودهنگام به ویدیوها، چت زنده فقط اعضا، شکلک‌ها و برچسب‌های انحصاری و غیره می‌پردازد.

از ویدیوهای خود استفاده کنید تا به مردم یادآوری کنید که می توانند با کلیک کردن روی دکمه Join در صفحه شما عضو انحصاری کانال شما شوند.

۴. محصولات مارک دار را در ویدیوهای خود تبلیغ کنید تا در YouTube کسب درآمد کنید

کسب و کارها به خوبی از پتانسیل کانال های یوتیوب با فالوورهای زیاد آگاه هستند و همیشه به دنبال استفاده از آن برای رشد کسب و کار خود هستند. با افزایش فالوورهای شما، برندهای مختلف با شما تماس می گیرند و از شما می خواهند که محصولاتشان را با پول نقد تبلیغ کنید.

۵. از طریق سوپرچت در پخش زنده از YouTube درآمد کسب کنید

سوپرچت یک راه محبوب جدید برای کسب درآمد در YouTube است. این ویژگی به مخاطبان امکان می‌دهد پیام‌های چت را بخرند و در موارد خاص آن‌ها را به بالای بخش نظرات یک جریان زنده پین ​​کنند.

بنابراین می‌توانید از Superchat برای کسب درآمد هنگام پخش زنده در YouTube استفاده کنید. کسب درآمد از YouTube برای Superchat از ۱ تا ۵۰۰ دلار متغیر است.

۶. یک اینفلوئنسر یوتیوب شوید

با ظهور اینفلوئنسر مارکتینگ، فرصت بزرگی برای ورود و کسب درآمد در یوتیوب وجود دارد. اما شما از کجا شروع می کنید؟ به گفته کارشناسان بازاریابی یوتیوب، سازندگان محتوا و کانال‌ها باید با در نظر گرفتن تعداد بازدیدهایی که معمولاً ویدیوهایشان دریافت می‌کند و ضرب آن در ۱۵ سنت در هر بازدید، هزینه ثابتی را تعیین کنند.

 

همچنین بخوانید : ۱۰ یوتیوبر برتر ایران ۲۰۲۴

 

آژانس بازاریابی دیجیتال WebFX ارقام زیر را برای میزان درآمد اینفلوئنسرهای YouTube فهرست کرده است:

  • ۲۰۰۰۰ دلار برای هر ویدیو برای یک میلیون دنبال کننده
  • ۲۰۰۰ دلار برای هر ویدیو برای ۱۰۰۰۰۰ دنبال کننده
  • ۲۰۰ دلار برای هر ویدیو با ۱۰۰۰۰ دنبال کننده

افزایش درآمد از یوتیوب؛ چطور؟!

برای کسب درآمد در YouTube موارد زیر را به خاطر بسپارید:

  1.  ویدیوهای طولانی تر از ۱۰ دقیقه بسازید
  2.  با سایر کاربران YouTube همکاری کنید
  3.  با حضور مداوم و منظم، می توانید از بینندگان و دنبال کنندگان خود برای ویدیوهای خود استفاده کنید• بیشترین استفاده را از توضیحات خود ببرید
  4.  ایجاد جذاب و جذاب کنید محتوای آموزنده

چه نوع محتوایی در یوتیوب پرطرفدارتر است؟

می‌توانید با ساختن هر ویدیویی در YouTube مشهور شوید، به شرطی که نسبت به کاری که انجام می‌دهید خلاق و پرشور باشید. مردم ویدئوهای مختلفی را در یوتیوب تماشا می کنند.

 

همچنین بخوانید : ویدئو مارکتینگ

 

در اینجا لیستی از دسته بندی های ویدیوی محبوب YouTube آمده است:

  •  آواز خواندن
  •  آموزش
  •  مشاوره مد
  •  مراقبت شخصی، لوازم آرایشی و بهداشتی
  •  آشپزی
  •  ویدیوهای حیوانات خانگی
  •  ویدیوهای خنده دار< ویدیوهای فنی و فناوری

YouTube چگونه به شما پول می دهد؟

چگونه باید با YouTube پرداخت کنیم؟ هرکسی که می‌خواهد در یوتیوب کسب درآمد کند، می‌خواهد بداند چگونه از درآمد خود درآمدزایی کند. برای دریافت پول از YouTube باید چند مرحله را طی کنید.

  1.  ابتدا با شناسه Gmail خود برای یک حساب Google AdSense ثبت نام کنید.
  2.  سپس گزینه پرداخت خود را از بین انتقال بانکی، وسترن یونیون Quick Cash، EFT (انتقال وجوه الکترونیکی)، SEPA (منطقه پرداخت واحد یورو) و چک انتخاب کنید.
  3.  بسته به موقعیت مکانی خود، ممکن است لازم باشد هنگام ایجاد حساب AdSense خود، اطلاعات مالیاتی خود را ارسال کنید.

پس از راه‌اندازی AdSense، وقتی به حداقل آستانه پرداخت رسیدید، می‌توانید درخواست واریز کنید.

 

همچنین بخوانید : هر ۱۰۰۰ بازدید در یوتیوب چقدر درآمد دارد؟ تعرفه درآمد یوتیوب

آخرین کلمه پویان توسعه در مورد کسب درآمد از یوتیوب

در این مقاله سعی کردیم شما را با روش های مختلف کسب درآمد در یوتیوب آشنا کنیم. اگر قصد کسب درآمد از یوتیوب را دارید، محتوای ذکر شده در این مقاله از پویان توسعه را در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.