۱۰ کارآفرین برتر ایران

۱۰ کارآفرین برتر ایران

در این مطلب از پویان توسعه میخواهیم به سراغ افراد کارآفرین ایرانی برویم با ما همراه باشید تا بیشتر از ۱۰ کارآفرین برتر ایران را به شما معرفی کنیم.

یک کارآفرین کسی است که یک مدل کسب و کار ایجاد می کند و سرمایه فیزیکی و انسانی لازم را برای یک سرمایه گذاری جدید فراهم می کند. کارآفرین نیز برنامه خود را انجام می دهد و مسئولیت شکست و موفقیت طرح بر عهده کارآفرین است.

در واقع تعریف رسمی کارآفرینی فرآیند راه اندازی یک کسب و کار یا سازمان برای کسب سود یا رفع نیازهای اجتماعی است. به تعبیر ساده تر، کارآفرین اساساً فردی است که توانسته است با اقدامات خود برای دیگران شغل ایجاد کند. در این مقاله قصد دارم چند کارآفرین ایرانی را معرفی کنم و ترتیب معرفی به شرح زیر است:

  1. برادران محمدی دیجی کالا (بنیانگذاران دیجی کالا)
  2. مجید حسینی نژاد، بنیانگذار علی بابا
  3. میلاد منشی پور موسس TAP C
  4. ایسمینار در مانوئل اوهانجانیان
  5. محمدرضا آقایا موسس استارت آپ باسلام
  6. نازنین دانشور، کارآفرین ایرانی و بنیانگذار تاسفان
  7. محمدرضا فرهی، کارآفرین ایرانی، موسس بیمه بازار
  8. علیرضا صادقیان موسس نتبرگ
  9. حامد تاج الدین، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت آچاره
  10. مهدی نایبی موسس Elo Peak
  11. راه اندازی استارتاپ Mr. بلیط با حمیدرضا اشجا
  12. حامد ولی پوری، مدیرعامل بیمیتو
  13. رضا اربابیان موسس شیپور
  14. حسام ارمندهی موسس دیوار و کافه بازار
  15. مهدی صفایی، کارآفرین برتر ایرانی

 

همچنین بخوانید : ۱۰ مرد ثروتمند ایران + شغل ثروتمندان ایران

 

برادران محمدی دیجی کالا:

حمید محمدی و سعید محمدی برادران دوقلو و بنیانگذاران فروشگاه اینترنتی دیجی کالا هستند. به همت برادران محمدی، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در سال ۱۳۸۵ متولد و راه اندازی شد.

برادران محمدی، کارآفرینان ایرانی و یکی از مهم ترین شرکت های دیجیتال، کار خود را با دفتر کوچکی متعلق به برادرشان آغاز کردند. دیجی کالا را با سرمایه ۱۰ میلیون تومانی راه اندازی کردند و ۵ نفر را استخدام کردند. در واقع دیجی کالا کار خود را با دو نیروی تولید محتوا آغاز کرد: یک مدیر خرید، یک حسابدار و یک پیک.

در حال حاضر دیجی کالا بزرگترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی در ایران و بسیار محبوب در بین تمامی ایرانیان می باشد. کاربران می توانند انواع کالاها را از دیجی کالا از کالاهای دیجیتال گرفته تا اقلام سوپرمارکت خریداری کنند.

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد از دیجی کالا

 

کارآفرین برتر ایران جناب آقای مجید حسینی نژاد، بنیانگذار علی بابا:

علی بابا توسط مجید حسینی نژاد تاسیس شد. علی بابا پلتفرمی است که به شما امکان خرید بلیط برای سفر با هواپیما، قطار و اتوبوس را می دهد. همچنین وب سایت و اپلیکیشن علی بابا به شما این امکان را می دهد.

که برای سفرهای خود حتی به خارج از کشور، هتل رزرو کنید. مجید حسینی نژاد علی بابا را تأسیس کرد زیرا خدمات مسافرتی آنلاین در ایران وجود نداشت. امروزه سایت علی بابا در ایران یکی از بزرگترین سایت های ارائه دهنده خدمات آنلاین خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط قطار، خرید بلیط اتوبوس و رزرو هتل و … می باشد.

 

همچنین بخوانید : ۱۰ مرد ثروتمند ایران + شغل ثروتمندان ایران

 

میلاد منشی پور،کارآفرین برتر ایران و بنیانگذار تپسی:

یکی از سامانه های هوشمند درخواست آنلاین خودرو و تاکسی فعال در ایران تپسی است. در سال ۱۹۹۵ از طریق اپلیکیشن TAP C رونمایی شد. TAP C در سال ۱۳۷۴ فقط در تهران فعالیت می کرد اما اکنون در سایر شهرهای ایران نیز فعالیت می کند.

میلاد منشی پور موسس و مدیرعامل تپسی است. میلاد منشی پور نیز یک کارآفرین ایرانی است وتپسی در حال حاضر نقاط قوت زیادی دارد. یکی از رقبای اصلی تی پی سی در ایران اسنپ است که هر دو در زمینه حمل و نقل آنلاین و تاکسی اینترنتی فعال هستند.

البته از تاکسی های اینترنتی دیگر می توان به کارپینو نیز اشاره کرد اما رقیب سرکت تپ سی اسنپ است.

 

ایسمینار در مانوئل اوهانجانیان:

Isseminar یک پلتفرم برای مدیریت و برگزاری وبینارها و رویدادهای آنلاین است و توسط مانوئل اوهانجانیان تاسیس شده است. مانوئل اوهانجانیان متولد ۱۳۶۷ و لیسانس مهندسی صنایع است. مانوئل اوهنجانیان تحصیلات خود را در رشته مدیریت اجرایی با گرایش مدیریت استراتژیک در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران ادامه داد.

از سال ۱۹۹۶، او بر روی ایده استارتاپ خود، Isminar، تمرکز کرد و بر توسعه تیم Isminar با Takshile تمرکز کرد. در حال حاضر سایت Isseminar یکی از بهترین بسترها برای مدیریت و برگزاری وبینارها و رویدادهای آنلاین است و رشد خوبی نیز داشته است.

دلایل رشد خوب Isminar سخت کوشی تیم Isminar است که برای این پلتفرم زحمت می کشند. یکی دیگر از دلایل موفقیت Isminar جذب پول از آیکن است.

 

محمدرضا آقایا موسس استارت آپ باسلام:

استارتاپ باسلام یک بازار اجتماعی برای خرید و فروش محصولات خانگی و محصولات محلی است. این استارت آپ توسط محمدرضا آقایا تاسیس شد. در حال حاضر هزاران غرفه دار در این بازار فعال هستند و هزاران محصول از طریق این بازار در نقاط مختلف ایران به فروش می رسد.

این استارت آپ در حال حاضر دو دفتر در تهران و قم دارد و قصد دارد توسعه پیدا کند. در باسلام محصولاتی در زمینه مواد غذایی، صنایع دستی و محصولات کشاورزی به فروش می رسد.

یکی از مزایای استارت آپ محمدرضا آقایا، معرفی کسب و کارهای کوچک فعال در سراسر ایران است. در واقع مشاغل کوچک خانگی و روستایی از طریق باسلام به دیگران معرفی می شوند و می توانند محصولات خود را از طریق باسلام به فروش برسانند.

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد از وبسایت باسلام

 

نازنین دانشور، کارآفرین برتر ایران و بنیانگذار تخفیفان:

خانم نازنین دانشور، کارآفرین ایرانی، موسس و مدیرعامل این شرکت است. نازنین دانشور در سی و دومین نشست کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنایع آسیا و اقیانوسیه به عنوان کارآفرین برتر جوان انتخاب شد.

سایت تخفیفان که توسط خانم دانشور تأسیس شده است، یکی از معتبرترین و محبوب ترین سایت های تخفیف و خرید گروهی در ایران است. با استفاده از سایت می توانید از خدمات رستوران ها، هتل ها، مراکز زیبایی، شهربازی ها و … با تخفیف استفاده کنید.از طریق وب سایت و اپلیکیشن این سامانه می توان از خدمات تخفیف استفاده کرد.

 

کارآفرین برتر ایران محمدرضا فرحی موسس بیمه بازار:

بیمه بازار در واقع روشی جدید برای خرید بیمه است و از شهریور ۹۵ راه اندازی شده است. بیمه بازار سامانه ای برای مقایسه و خرید آنلاین بیمه مسئولیت، بیمه عمومی، بیمه آتش سوزی و غیره است که به کاربران امکان قیمت گذاری بیمه را در کوتاه ترین زمان ممکن می دهد.

زمان و خروج بیمه بازار توسط شخصی به نام محمدرضا فرهی تاسیس شد. بنیانگذاران بیمه بازار محمدصادق منتظری و محسن فدایی هستند.

 

علیرضا صادقیان، بنیانگذار نت برگ:

یکی دیگر از سایت های فعال در ایران در زمینه خرید گروهی و تخفیف، سایت نت برگ است. نتبرگ توسط علیرضا صادقیان تاسیس شد. علیرضا صادقیان دارای مدرک مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت است و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته MBA از دانشگاه کلمبیا به پایان رسانده است.

دیلی نتبرگ پیشنهادات مختلفی را با تخفیف از ۴۰ تا ۹۹ درصد برای مکان های تفریحی مانند رستوران ها، شهربازی ها، مراکز درمانی، مراکز درمانی و … ارائه می دهد که می توانید از طریق وب سایت و اپلیکیشن این سامانه از خدمات نتبرگ استفاده کنید.

 

حامد تاج الدین، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت آچاره و اوبار:

حامد تاج الدین یک کارآفرین ایرانی و یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت های آچاره و اوبار است. آچاره وب سایتی است که خدمات نظافت منزل و محل کار، خدمات سردخانه، خدمات نصب و تعمیر لوازم خانگی، خدمات زیبایی بانوان، خدمات تعمیر و بازسازی و … را به صورت آنلاین ارائه می دهد.

با آچارا، کاربران حتی امکان دریافت خدمات حرفه ای برای انواع خدمات را دارند.

اوبار یک سیستم هوشمند برای حمل کالا یا باربری اینترنتی است. اوبار در اصل یک سرویس حمل و نقل آنلاین است که سفارشات مشتریان را در سراسر کشور دریافت می کند و سفارش را به رانندگان وسایل نقلیه سنگین اعلام می کند.

هام تاج الدین همچنین بنیانگذار آچاره و اوبار، کارآفرین ایرانی است و فرصت های شغلی زیادی را در این دو استارت آپ ایجاد کرده است.

 

مهدی نایبی، بنیانگذار الو پیک:

آقای مهدی نایبی موسس و مدیر عامل شرکت آلو پیک و یک کارآفرین برتر ایرانی است. Elo Peak در واقع یک سرویس حمل و نقل آنلاین است و وانت های سبک، پیک موتور سیکلت، وانت های سنگین، تاکسی موتورسیکلت و باربری از جمله خدمات این سامانه است.

کاربران می توانند با نصب اپلیکیشن Allo Peak از تمامی خدمات این سامانه استفاده کنند. آلوپیک همچنین یکی از اعضای اتحادیه ملی کسب و کارهای مجازی است.

 

استارت آپ مستر تیکت با حمیدرضا اشجع آشنا شد:

حمیدرضا اشجع متولد ۱۳۷۳، موسس و مدیر شرکت Mr. بلیط و راه اندازی استارتاپ Mr. در سال ۱۹۹۴. بلیط. آقای. Ticket که توسط یک کارآفرین ایرانی تأسیس شده است، خرید بلیط را برای کاربران آسان کرده است.

کاربران این وب سایت می توانند به راحتی بلیط هواپیما، بلیط قطار و اتوبوس را به صورت آنلاین خریداری کنند. کاربران می توانند از طریق اپلیکیشن و وب سایت سامانه از خدمات مستر تیکت استفاده کنند.

 

حامد ولی پوری، مدیرعامل بیمیتو:

حامد ولیپوری مدیرعامل بیمیتو و یک کارآفرین ایرانی است. بیمیتو که توسط حامد ولی پوری و یکی از دوستانش راه اندازی شده است همانطور که از نامش پیداست در زمینه بیمه فعال است.

بیمیتو یکی دیگر از سامانه های خرید و مقایسه بیمه در ایران است. بیمه نامه شخص ثالث، بیمه بدنه، موتورسیکلت، آتش سوزی، زلزله، زندگی، سلامت و سایر بیمه نامه ها را می توانید به صورت آنلاین در بیمیتو خریداری کنید.

 

مدیر عامل شیکسون، مهدی جعفری:

یکی دیگر از کارآفرینان برتر ایرانی که معرفی می کنیم آقای مهدی جعفری، مدیرعامل شیکسون است. شیکسون یکی از استارتاپ های فعال در زمینه مد و لباس است. شیکسون در واقع یک فروشگاه اینترنتی لباس است.

این استارت آپ به سرپرستی مهدی جعفری امکان خرید آنلاین پوشاک زنانه، پوشاک مردانه، پوشاک بچه گانه، کیف و کفش، انواع عطر، ادکلن و اکسسوری را برای کاربران فراهم کرده است.

 

رضا اربابیان موسس شیپور:

رضا اربابیان، بنیانگذار شیپور، یک کارآفرین برتر ایران است که در سال ۲۰۱۱ وب سایت شیپور را راه اندازی کرد. اربابیان با تقلید از یک نمونه خارجی یعنی eBay شروع به نواختن شیپور کرد.

در حال حاضر دیوار رقیب سرسخت ترامپ در ایران است. سایت ترومپت با موضوع نیازمندی های آنلاین راه اندازی شد و هدف اصلی ترومپت ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده است.

در این وب سایت می توانید یک آگهی درج کنید و سایر آگهی ها را مشاهده کنید. آگهی های موجود در وب سایت و اپلیکیشن ترومپت شامل دسته بندی وسایل نقلیه، املاک، اشتغال، خدمات و مشاغل، خرید لوازم خانگی، وسایل الکترونیکی و غیره می شود.

 

حسام آرمندهی موسس دیوار و کافه بازار:

آقاحسام ارمندهی یک کارآفرین ایرانی، بنیانگذار اپلیکیشن دیوار و کافه بازار است. حسام آرمندی نیز یکی از اولین مدیران ویکی پدیای فارسی بود. حسام آرمندی در سال ۱۳۶۴ متولد شد و در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه شریف تحصیل کرد.

دیوار مانند ترومپت پایگاه خرید و فروش مستقیم است و در تمامی شهرهای ایران قابل استفاده است. شما به راحتی می توانید تبلیغات خود را به صورت رایگان بر روی دیوار قرار دهید و همچنین سایر تبلیغات را مشاهده کنید.

آگهی های دیواری برای خرید و فروش خودرو، خانه، لوازم خانگی، اشتغال، خرید گوشی و … می باشد. بر روی دیوار می توانید به راحتی نیازهای خود را بر اساس محله دسته بندی کرده و نزدیک ترین آنها را بیابید. اپلیکیشن دیوار را می توانید بر روی گوشی های همراه با سیستم عامل اندروید و iOS نصب کنید.

 

همچنین بخوانید :کسب درآمد از وبسایت دیوار

 

مهدی صفایی، کارآفرین برتر ایران:

آقای مهدی صفایی یک کارآفرین ایرانی است که تا سال ۱۳۷۷ هفت سال متوالی کارآفرین برتر کشور بود. مهدی صفایی دارای مدرک DBA از دانشگاه تهران است و مبانی کارآفرینی را در دانشگاه تهران تدریس می کند. یکی دیگر از فعالیت های مهدی صفایی مربوط به هلدینگ کانسپت است.

فعالیت دیگر او در زمینه ورزش و قهرمانی جهان در کیک بوکسینگ است. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نیز مهدی صفایی به عنوان دستیار کیروش حضور داشت. مهدی صفایی نماینده سازمان های مردم نهاد ایران در سازمان ملل است. شرکت در خیریه های مختلف بخشی دیگر از فعالیت های کارآفرین برتر ایرانی مهدی صفایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.