کسب درآمد از وبسایت دیوار

آیا می توان از سایت دیوار پول درآورد؟ این سوالی است که در این قسمت با مراجعه به وبسایت پویان توسعه قصد توضیح آن را داریم.

این روزها همه ما به فکر افزایش درآمد هستیم اما به دلیل افزایش قیمت اجناس در بازار ایران کار را برایمان سخت کرده است.

از طرفی همه ما می دانیم که یکی از بهترین ایده ها و راه های کسب درآمد از طریق اینترنت و فضای مجازی است که دقیقا یکی از راه های کسب درآمد روی دیوار است، اما چگونه می توان روی دیوار پول درآورد. ? در آینده به ما بپیوندید.

همچنین بخوانید : کسب درآمد از دیجی کالا

معرفی برنامه دیوار

قبل از اینکه روش های کسب درآمد روی دیوار را بررسی کنیم، لازم است ابتدا با خود برنامه دیوار آشنا شویم.

دیوار و ترومپت در حال حاضر دو تا از بزرگترین پلتفرم های ایران برای درج آگهی هستند. در واقع پس از ورود به حساب کاربری خود در وال، به راحتی می توانید کالای مورد نظر خود را که می تواند یک کالای کارکرده یا دست اول باشد و یا حتی آگهی کار در آن درج کنید، تبلیغ کنید.

همان مشکلی که باعث شده بسیاری از افراد اقلام مستعمل یا حتی نو را در آن قرار دهند، بهترین فرصت را برای کسب درآمد روی دیوار به ما داده است.

کسب درآمد از دیوار برای چه کسانی خوب است؟

به طور کلی، این روش کسب درآمد را نمی توان به گروه یا دسته خاصی اختصاص داد، اما معمولاً موارد زیر را شامل می شوند:

  1. ۱- مادران و زنان خانه دار
  2. ۲- افرادی که به اینترنت و دیجیتال مارکتینگ علاقه دارند.
  3. ۳ دانش آموز
  4. ۴- کسانی که در طول روز مرخصی دارند.
  5. ۵- افرادی که به دنبال شغل دیگری هستند.
  6. روش های کسب درآمد از دیوار

حالا که با برنامه دیوار آشنا شدیم، وقت آن است که روش ها و ایده های مختلف برای کسب درآمد از دیوار را توضیح دهیم.

 

همچنین بخوانید : کار در منزل با ۲۴ ایده برای خانم ها و آقایان

۱-کسب درآمد از دیوار با فروش مستقیم کالا

“این روش برای کسانی است که مواد و کالا دارند”

اولین راه برای کسب درآمد از دیوار، فروش مستقیم اقلام است. در واقع به این معنی است که شما محصول مورد نظر خود را در این صفحه قرار داده اید و به راحتی می توانید به میلیون ها بیننده دسترسی پیدا کنید. برای مثال تصویر زیر را مشاهده می کنید که فردی که احتمالاً مغازه دار است، برنج ایرانی خود را در این صفحه قرار داده است. داده است.

با فروش مستقیم اقلام از دیوار درآمد کسب کنید

۲-کسب درآمد از دیوار از طریق همکاری در فروش

“این روش برای کسانی است که محصولات خود را ندارند و می خواهند محصولات دیگران را بفروشند”

بیشتر بخوانید : کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ

دومین و شاید ساده ترین راه برای کسب درآمد از دیوار، همکاری در فروش است. همکاری در فروش یا بازاریابی وابسته یکی از بهترین راه های کسب درآمد آنلاین است. برای اولین بار وب سایت آمازون راه اندازی شد تا کسانی که محصولات خود را ندارند بتوانند به راحتی محصولات خود را از طریق وب سایت آمازون بفروشند و در ازای فروش سایت آمازون. آن کمیسیون را به آنها بدهید.

هم اکنون برای کسب درآمد از دیوار از طریق همکاری در فروش می توانید از سایت دیجی کالا با مراجعه به آدرس https://dash.affilio.ir/ استفاده نمایید. توجه داشته باشید که لازم است قبل از شروع کار یک تحقیق خوب انجام دهید. کدام نوع برای شما سودآورتر است تا کمیسیون خوبی از فروش به شما پرداخت شود.

همچنین اگر قصد همکاری با دیجی کالا را نداشتید می توانید با یکی از فروشندگانی که دوست، آشنا و یا حتی در محل شما هستند برای فروش نمایندگی آنها صحبت کنید و از او پورسانت دریافت کنید که برای انجام این کار به صورت یکجا کافی است. روز اطلاعات محصول و عکس ها را از فروشنده دریافت کنید.

۳-کسب درآمد از دیوار از طریق خرید کالاهای ارزان قیمت

«این روش برای افرادی مناسب است که می خواهند سرمایه گذاری کنند و مقداری پول اولیه داشته باشند».

یکی از رایج ترین راه های کسب درآمد از روی دیوار، خرید اقلام ارزان قیمت است. به این ترتیب شما در واقع به دنبال کالاهایی هستید که با قیمت ارزان تری نسبت به قیمت فعلی بازار به فروش می رسند. متوجه می شوید که به دلیل نیاز جدی مالی، قیمت بسیار کمتری برای آگهی خود ثبت کرده اند که در مرحله اول آن را خریداری نمی کنید و سپس می توانید آن را به قیمت اصلی خود (نه بالاتر از بازار) روی دیوار بفروشید. در مدتی .

۴- کسب درآمد از دیوار از طریق معرفی خدمات خود

“این روش برای کسانی است که حرفه و تخصص خاصی دارند”

شاید یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای کسب درآمد از دیوار، معرفی خدمات شما باشد. به این ترتیب در صورت داشتن تخصص و مهارت می توانید تخصص و مهارت و خدمات خود را به طور کلی معرفی و سفارش دهید. به عنوان مثال در تصویر زیر یکی از خدماتی که افراد بر روی دیوار تبلیغ کرده اند را مشاهده می کنید.

با معرفی خدمات خود از دیوار درآمد کسب کنید

۵- کسب درآمد از دیوار از طریق تعمیر محصولات قابل تعمیر

“این روش برای کسانی است که در تعمیر دستگاه های خاص تخصص دارند”

این روش یکی از روش های جذاب دیگر برای کسب درآمد از دیوار است. برای این منظور می توانید در زمینه هایی که در آن تخصص دارید به دنبال اقلام قابل تعمیر باشید و پس از خرید و تعمیر آن محصول تعمیر شده را با قیمتی بالاتر بفروشید.

به عنوان مثال، بسیاری از افراد وقتی صفحه نمایش ال سی دی گوشی موبایل خود را می شکند، نمی خواهند و آن را برای فروش روی دیوار می گذارند. در اینجا اگر تعمیر گوشی موبایل را بلد باشید به راحتی می توانید این مجموعه اجناس را با قیمتی مناسب خریداری کرده و پس از تعمیر به فروش برسانید.

چگونه درآمد خود را از طریق دیوار بیشتر کنیم؟

اکنون که یکی از روش های بالا را انتخاب کرده ایم، آیا می توان تبلیغات خود را بیشتر در معرض دید مشتریان قرار داد؟ پاسخ باید مثبت باشد. کسب درآمد از روی دیوار به این صورت است که بتوانید با استفاده از روش های زیر به راحتی تبلیغ خود را در معرض دید مشتریان قرار دهید.

امکان فعال سازی حالت نردبانی روی دیوار که با پرداخت هزینه ای ناچیز انجام می شود و هر بار تبلیغ شما مانند یک نردبان بالا می رود.

امکان فعال کردن علامت قرمز فوری در جایی که برچسب فوری روی تبلیغ شما قرار می گیرد و در نتیجه اثربخشی تبلیغ افزایش می یابد.

آگهی خود را در شبکه ها و سایت های دیگر مانند روبیکا، بله، سروش، اینستاگرام، تلگرام، سایت با سلام، وب سایت ترب و ایمیل و … منتشر و بازنشر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.