روش های کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ

کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ

ایده آل به نظر می رسد که یک وب سایت راه اندازی کنید، چند لینک افیلیت اضافه کنید و شروع به کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ غیرفعال کنید که همیشه آرزویش را داشتید. بسیاری از وبلاگ نویسان از این راه درآمد زیادی کسب می کنند. با پویان توسعه همراه باشید

اما وبلاگ نویسی تنها راه کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ نیست. میکروسایت‌ها، لیست‌های ایمیل و بازاریابی ویدیویی تنها تعدادی از راه‌های کسب درآمد آنلاین افراد هستند. بازاریابی افیلیت یک تاکتیک محبوب برای افزایش فروش و ایجاد درآمد قابل توجه آنلاین است و شما می توانید با یادگیری نحوه کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

هجوم جدید به تاکتیک های بازاریابی غیر سنتی برای برندها و بازاریابان افیلیت به طور یکسان نتیجه داده است. در حقیقت:

۸۱ درصد از برندها و ۸۴ درصد از ناشران از قدرت بازاریابی افیلیت استفاده می کنند. این آمار هر سال با افزایش سرمایه گذاری در بازاریابی افیلیت به رشد خود ادامه می دهد.
سرمایه گذاری در بازاریابی افیلیت ۱۰.۱ درصد نسبت به سال گذشته رشد کرد و به ۶.۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ رسید.
در سال ۲۰۱۸، هزینه های بازاریابی محتوا ۶۲ درصد از برنامه های بازاریابی سنتی تعیین شد و در عین حال سه برابر بیشتر از روش های سنتی درآمد ایجاد کرد. در واقع، ۱۶ درصد از تمام سفارشات انجام شده به صورت آنلاین را می توان به تأثیر بازاریابی افیلیت نسبت داد.

کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ چیست؟

بازاریابی افیلیت فرآیندی است که در آن یک شرکت افیلیت برای بازاریابی محصولات شخص یا شرکت دیگری کمیسیون دریافت می کند. ناشر افیلیت محصولی را که از آن لذت می‌برد جستجو می‌کند، سپس آن را تبلیغ می‌کند و از هر فروش که انجام می‌دهد، سودی نصیبش می‌شود.

فروش از طریق پیوندهای افیلیت از یک وب سایت به وب سایت دیگر ردیابی می شود. احتمالاً در اکثر وب سایت هایی که بازدید می کنید، تیترهایی با برچسب “پیوند افیلیت” یا “پست حمایت شده” دیده اید. یا شاید قبلاً اولین قدم را برداشته اید و برای یک شبکه افیلیت ثبت نام کرده اید.

اگر در بازاریابی افیلیت تازه کار هستید، بیایید نحوه عملکرد آن را بررسی کنیم.

کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ چگونه کار می‌کند؟

ابتدا یک برنامه یا شبکه افیلیت را پیدا کنید که به آن علاقه دارید. بررسی اجمالی برنامه، از جمله انواع محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهند، روش‌های پرداخت و کمیسیون‌ها را بررسی کنید.

اگر این برنامه به شما علاقه مند است، ثبت نام کنید و منتظر تایید پذیرش خود باشید. سپس شروع به تولید محتوا و اضافه کردن لینک های برنامه سفارشی کنید. این پیوندها هر زمان که یکی از کاربران شما خریدی انجام دهد، ردیابی می شود و کمیسیون دریافت خواهید کرد.

می توانید با شرکت های افیلیت یا شبکه هایی که در آنها عضو هستید کار کنید و برنامه های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. برای سهولت در انتخاب، برنامه ها اغلب به دسته ها تقسیم می شوند.

پس از تأیید، شروع به تبلیغ پیوندهای افیلیت خود در وب سایت، خبرنامه ها، رسانه های اجتماعی و هر جای دیگری که مجاز به اشتراک گذاری پیوندها هستید، کنید. پس از رسیدن به حداقل سطح پرداخت، شبکه برای شما یک پرداخت ارسال می کند. روش های پرداخت متفاوت است و اغلب شامل پی پال، حواله های سیمی و چک می شود.

 

 

همچنین بخوانید : کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه

 

از آنجایی که بازاریابی افیلیت با توزیع مسئولیت‌های بازاریابی و تولید محصول بین طرفین کار می‌کند، می‌تواند از استعدادهای افراد مختلف برای استراتژی بازاریابی مؤثرتر استفاده کند و در عین حال سهمی از سود را به مشارکت‌کنندگان بدهد. برای ساخت این اثر، چهار طرف مختلف باید درگیر شوند:

تاجر و تولید کنندگان محصول مصرف کننده
افیلیت یا تبلیغ کننده شبکه افیلیت بیایید به رابطه پیچیده بین این چهار طرف برای اطمینان از موفقیت بازاریابی افیلیت نگاه کنیم.

  1. فروشنده و سازندگان محصول (The Merchant)

تاجر فروشنده، تاجر، خالق محصول یا خرده‌فروشی است که محصولی برای بازاریابی دارد، خواه یک کارآفرین انفرادی یا یک شرکت بزرگ. این محصول می تواند یک شیء فیزیکی مانند وسایل منزل یا خدماتی مانند آموزش آرایش باشد.

فروشنده که به نام برند نیز شناخته می شود، نیازی به مشارکت فعال در بازاریابی ندارد، اما می تواند یک تبلیغ کننده باشد و از سهم درآمد مرتبط با بازاریابی افیلیت بهره مند شود. به عنوان مثال، فروشنده ممکن است یک تاجر تجارت الکترونیکی باشد که در حال راه‌اندازی یک کسب و کار dropshipping است و می‌خواهد با پرداخت هزینه به وب‌سایت‌های افیلیت برای تبلیغ محصولات خود، به مخاطبان جدیدی دست یابد.

یا ممکن است فروشنده یک شرکت SaaS باشد که از شرکت های افیلیت برای کمک به فروش نرم افزار بازاریابی استفاده می کند.

  1. افیلیت مارکتر یا تبلیغ‌کننده (The Affiliate Marketers)

این دسته به عنوان ناشر نیز شناخته می شود. بازاریاب افیلیت می تواند شخص یا شرکتی باشد که محصول فروشنده را به گونه ای بازاریابی کند که توجه مصرف کنندگان بالقوه را به خود جلب کند.

به عبارت دیگر، بازاریاب افیلیت، محصول را تبلیغ می کند تا مشتریان را متقاعد کند که محصول برای آنها ارزشمند یا مفید است و آنها را برای خرید محصول متقاعد کند. اگر مصرف کننده محصول را خریداری کند، شرکت یا فرد افیلیت به انتشارات بخشی از درآمد را دریافت می کند.

شرکت‌های افیلیت معمولاً مخاطبان بسیار خاصی دارند که برای آنها بازاریابی می‌کنند و عموماً به علایق آن مخاطبان وفادار می‌مانند. این یک جایگاه مشخص یا نام تجاری شخصی ایجاد می کند که به شرکت د کمک می کند تا مشتریانی را جذب کند که احتمال بیشتری برای اقدام در تبلیغات دارند.

  1. مصرف‌کننده (The Consumer)

صرف نظر از اینکه مصرف کنندگان بدانند یا ندانند، آنها (و محصولاتی که خریداری می کنند) محرک های بازاریابی افیلیت هستند. شرکت های افیلیت این محصولات را در رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و وب سایت ها به اشتراک می گذارند.

هنگامی که مصرف کننده محصول را خریداری می کند، فروشنده و شرکت افیلیت در سود تقسیم می شوند. گاهی اوقات شرکت افیلیت تصمیم می گیرد با اعلام اینکه از فروش هایی که انجام می دهد پورسانت دریافت می کند، در مقابل مصرف کننده خود ظاهر شود.

در مواقع دیگر، ممکن است مصرف کننده از زیرساخت بازاریابی شرکت افیلیت ای که خریداری می کند کاملاً بی اطلاع باشد. با این حال، آنها به ندرت برای محصولی که از طریق بازاریابی افیلیت خریداری می شود، بیشتر پرداخت می کنند. سهم شرکت فرعی از سود در قیمت خرده فروشی منظور می شود.

مصرف کننده فرآیند خرید را کامل می کند و محصول را به طور معمول دریافت می کند، بدون اینکه تحت تأثیر سیستم بازاریابی افیلیت که در آن نقش مهمی ایفا می کند، قرار گیرد.

  1. شبکه افیلیت

تعداد کمی از افراد شبکه را بخشی از معادله بازاریابی افیلیت می دانند. با این حال، ما معتقدیم که راهنمای بازاریابی افیلیت باید شامل شبکه ها نیز باشد، زیرا در بیشتر موارد شبکه به عنوان یک واسطه بین افیلیت و فروشندگان عمل می کند.

شما می توانید از نظر فنی دوره شخص دیگری را تبلیغ کنید و مستقیماً با آنها تقسیم درآمد را تنظیم کنید، اما اجازه دادن به شبکه ها برای مدیریت پرداخت و تحویل محصول تمرکز جدی تری بر بازاریابی افیلیت شما دارد.

گاهی اوقات شرکت‌های افیلیت نیاز دارند تا حتی برای تبلیغ محصول از طریق یک شبکه افیلیت عبور کنند. این اتفاق می افتد، برای مثال، اگر تاجر برنامه افیلیت را فقط در آن شبکه مدیریت کند.

سپس شبکه افیلیت به عنوان پایگاه داده ای از بسیاری از محصولات عمل می کند که بازاریاب افیلیت می تواند انتخاب کند که کدام را تبلیغ کند. به عنوان مثال، Clickbank یک شبکه افیلیت است.

 

همچنین بخوانید : چگونه پولدار شویم؟

 

بازاریابان افیلیت چگونه حقوق می‌گیرند؟

یک راه سریع و ارزان برای کسب درآمد بدون زحمت، فروش واقعی یک محصول است. بازاریابی د برای کسانی که به دنبال افزایش کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ خود هستند جذابیت غیرقابل انکاری دارد. بنابراین چگونه یک شرکت افیلیت پس از اتصال یک تاجر به یک مصرف کننده، پول می گیرد؟ پاسخ به این سوال می تواند پیچیده باشد.

یک مصرف کننده همیشه نیازی به خرید محصولات از شرکت افیلیت برای دریافت بازپرداخت ندارد. بسته به برنامه، سهم شرکت د از فروش فروشنده متفاوت است. شرکت افیلیت می تواند به روش های مختلف پول دریافت کند:

  1. پرداخت به ازای هر فروش

این ساختار استاندارد بازاریابی افیلیت است. در این روش پرداخت، فروشنده پس از خرید، درصد معینی از قیمت محصول را به شرکت افیلیت پرداخت می کند. به عبارت دیگر، ناشر افیلیت، سرمایه گذار را مجبور می کند تا قبل از دریافت پاداش برای فروش محصول، روی آن سرمایه گذاری کند.

  1. پرداخت به ازای هر عمل (مثل دانلود نرم افزار، پر کردن فرم و…)

سیستم پیچیده‌تر، برنامه‌های افیلیت پرداخت به ازای اقدام است که در آن بر اساس میزان ارجاع‌ها، به شرکت افیلیت پاداش داده می‌شود. شرکت افیلیت باید مصرف کننده را متقاعد کند که از وب سایت تاجر بازدید کند و اقدام مورد نظر را انجام دهد. چه پر کردن فرم تماس، ثبت نام برای آزمایش یک محصول، اشتراک در خبرنامه یا دانلود نرم افزار یا فایل ها.

  1. پرداخت به ازای هر کلیک

این برنامه بر تشویق شرکت های افیلیت به ارجاع مصرف کنندگان از پلتفرم های بازاریابی خود به وب سایت تاجر تمرکز دارد. این بدان معنی است که شرکت افیلیت باید مصرف کننده را تا حدی درگیر کند که از سایت شرکت افیلیت به سایت تاجر تغییر کند. هزینه شرکت افیلیت بر اساس افزایش ترافیک وب پرداخت می شود.

چرا یک بازاریاب افیلیت شویم؟

دلایل تبدیل شدن به یک بازاریاب افیلیت چیست؟ در این بخش از مقاله خود در مورد راه های کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ به دلایل استفاده از این روش بازاریابی می پردازیم.

  1. کسب درآمد غیرفعال یا پسیو  از افیلیت مارکتینگ

در حالی که هر شغل «معمولی» مستلزم آن است که برای کسب درآمد در محل کار باشید، بازاریابی افیلیت به شما امکان می دهد در هنگام خواب درآمد کسب کنید. هنگامی که زمان اولیه خود را صرف یک کمپین می‌کنید، در روزها و هفته‌های بعدی بازدهی مستمری را برای خرید محصول مشاهده خواهید کرد. شما مدت ها بعد از اتمام کارتان حقوق دریافت می کنید. حتی اگر جلوی رایانه خود نباشید، مهارت های بازاریابی شما جریان درآمدی ثابتی را برای شما فراهم می کند.

  1. بدون پشتیبانی مشتری

فروشندگان و شرکت‌هایی که محصولات یا خدمات ارائه می‌دهند باید مراقب مشتریان خود باشند و اطمینان حاصل کنند که آنها از خرید خود راضی هستند. به لطف ساختار بازاریابی افیلیت، هرگز نباید نگران پشتیبانی مشتری یا رضایت مشتری باشید. تمام وظیفه بازاریاب افیلیت اتصال فروشنده به مصرف کننده است. در واقع، در حالی که کمیسیون خود را از فروش دریافت می کنید، شخصی که به شکایات مصرف کنندگان رسیدگی می کند، فروشنده است.

  1. از خانه کار کنید

اگر شما فردی هستید که از رفتن به دفتر متنفر هستید، بازاریابی افیلیت راه حل مناسبی برای شما است. در حالی که از خانه کار می کنید، می توانید کمپین هایی را اجرا کنید و از محصولات ایجاد شده توسط فروشندگان درآمد کسب کنید. این کاری است که می توانید بدون بلند شدن از رختخواب انجام دهید.

اقتصادی
بیشتر کسب و کارها برای تامین مالی محصولات و همچنین جریان نقدینگی قبل از اینکه بتوانند آنها را بفروشند به هزینه های راه اندازی نیاز دارند. با این حال، بازاریابی د را می توان با هزینه کم انجام داد، به این معنی که می توانید به سرعت و بدون دردسر زیاد شروع کنید.

هیچ هزینه برنامه افیلیت برای نگرانی وجود ندارد و نیازی به ایجاد محصولات نیست. شروع کار بسیار ساده است.

  1. مقرون به‌صرفه

از آنجایی که شما اساساً یک فریلنسر هستید، در تعیین اهداف خود، تغییر جهت هر زمان که بخواهید، انتخاب محصولات مورد علاقه خود و حتی تعیین ساعات کاری خود، از استقلال نهایی برخوردار هستید.

این راحتی به این معنی است که در صورت تمایل می توانید نمونه کارها خود را متنوع کنید یا فقط روی کمپین های ساده و ساده تمرکز کنید. همچنین از محدودیت‌ها و مقررات شرکت و تیم‌هایی که عملکرد نامناسبی دارند آزاد خواهید بود.

  1. راحت و انعطاف‌پذیر

در مشاغل دیگر، می توانید ۸۰ ساعت در هفته کار کنید و همچنان همان حقوق را دریافت کنید. بازاریابی افیلیت فقط بر اساس عملکرد شما است. شما آنچه را که در آن قرار داده اید بیرون می آورید.

بهبود مهارت های شما در بررسی و نوشتن کمپین های اینفلوئنسر به معنای افزایش مستقیم درآمد شماست. در نهایت برای کار باورنکردنی که انجام داده اید پاداش خواهید گرفت!

  1. قدرت سئو (SEO) را دست کم نگیرید

اگر سئو را درست انجام دهید، ترافیک ارگانیک زیادی وجود دارد که می توانید از موتورهای جستجو دریافت کنید. دورانی که سئو در مورد تقلب گوگل بود گذشته است. هدف امروز بهبود وب سایت شما برای بازدیدکنندگان است.

مردم به طور طبیعی به دنبال اطلاعات در اینترنت هستند. بنابراین، شما باید اصول اولیه سئو داخلی، تحقیق کلمات کلیدی و لینک سازی را بیاموزید تا اولین منبع اطلاعاتی باشید که آنها پیدا می کنند. چه کسی نمی‌خواهد برای عباراتی مانند “بهترین محصول” یا “بررسی محصول” رتبه ۱ را در گوگل کسب کند؟

 

همچنین بخوانید : روش ‌های کسب درآمد از سئو در سال ۲۰۲۳

 

انواع رایج کانال های کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ

اکثر شرکت های افیلیت روش های مشترکی را به اشتراک می گذارند تا مخاطبان هدف خود را علاقه مند نگه دارند و برای خرید محصولات تبلیغاتی باز نگه دارند. اما همه شرکت های افیلیت محصولات را به یک شکل تبلیغ نمی کنند. در واقع چندین کانال بازاریابی مختلف وجود دارد که می توانند از آنها استفاده کنند.

  1. اینفلوئنسرها

فردی است که قدرت تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید قشر وسیعی از مردم را دارد. این شخص در موقعیت عالی برای بهره مندی از بازاریابی افیلیت است. آنها در حال حاضر طرفداران قابل توجهی دارند، بنابراین برای آنها آسان است که مشتریان را از طریق پست های رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و سایر تعاملات با دنبال کنندگان خود به سمت محصولات فروشنده هدایت کنند.

سپس اینفلوئنسرها سهمی از سودی که به ایجاد آن کمک کرده اند دریافت می کنند.

کمپین های هدف گذاری مجدد اینفلوئنسرها به ویژه در اینستاگرام محبوب هستند، جایی که برندها با اینفلوئنسرهایی همکاری می کنند که به عنوان متخصص یا رهبر فکری در جایگاه خود دیده می شوند.

بسته به معامله، یک کمپین ممکن است شامل مجموعه‌ای از بررسی‌های محصول با عکس، تصاحب حساب یا ویدیوهای زنده باشد. در حالی که ممکن است یک اینفلوئنسر برند و زیبایی شناسی خاص خود را داشته باشد، مهم است که عناصر مرتبط با برند شما را برای اطمینان از یادآوری و شناسایی برند در نظر بگیرید.

این را می توان با استفاده از برنامه هایی مانند Instasize انجام داد، جایی که می توانید به سرعت خلاقیت های کمپین خود را با یک ضربه ویرایش و سفارشی کنید.

  1. بلاگ نویسان یا بلاگرها

وبلاگ نویسان متخصص در افزایش تبدیل فروشنده از طریق توانایی رتبه بندی ارگانیک در جستجوهای موتورهای جستجو هستند.
بلاگ نویس محصول یا خدمات را نمونه برداری می کند و سپس یک بررسی عمیق می نویسد که نام تجاری را به شیوه ای جذاب معرفی می کند و ترافیک را به سایت فروشنده باز می گرداند.

نویسنده ی وبلاگ به خاطر تأثیری که در انتشار اخبار در مورد ارزش محصول و کمک به افزایش فروش فروشنده دارد، پاداش می گیرد.

  1. میکروسایت‌های متمرکز بر جستجوهای پولی

توسعه و کسب درآمد از میکروسایت ها نیز می تواند فروش زیادی ایجاد کند. این سایت ها در یک سایت شریک یا در لیست های حمایت شده موتور جستجو تبلیغ می شوند. آنها متمایز و جدا از سایت اصلی سازمان هستند.

میکروسایت‌ها محتوای متمرکز و مرتبط‌تری را به مخاطب خاصی ارائه می‌کنند که به لطف دعوت به عمل ساده‌شان منجر به افزایش تبدیل می‌شود.

  1. لیست‌های ایمیل

علیرغم ریشه های باستانی آن، بازاریابی ایمیلی هنوز یک منبع قابل دوام برای درآمد بازاریابی افیلیت است. برخی از شرکت های افیلیت دارای لیست های ایمیلی هستند که می توانند از آنها برای تبلیغ محصولات فروشنده استفاده کنند.

دیگران ممکن است از خبرنامه های ایمیل با پیوند به محصولات استفاده کنند و پس از خرید یک محصول توسط مشتری، کمیسیون دریافت کنند. راه دیگر این است که شرکت افیلیت به مرور زمان یک لیست ایمیل بسازد.

آنها از کمپین های مختلف خود برای جمع آوری ایمیل ها به صورت انبوه و سپس ارسال ایمیل در مورد محصولاتی که تبلیغ می کنند استفاده می کنند.

 

همچنین بخوانید : ایمیل مارکتینگ چیست؟ راهنمای جامع موفقیت در بازاریابی ایمیلی

 

  1. وب‌سایت‌های رسانه‌ای بزرگ

که همیشه برای ایجاد حجم زیادی از ترافیک طراحی شده‌اند، این سایت‌ها بر روی ایجاد میلیون‌ها مخاطب تمرکز دارند. این وب سایت ها با استفاده از بنرها و لینک های افیلیت درون متنی، محصولات را به مخاطبان بزرگ خود تبلیغ می کنند.

این روش دید عالی را فراهم می کند و نرخ تبدیل را بهبود می بخشد و در نتیجه درآمد بالایی هم برای فروشنده و هم برای شرکت افیلیت به همراه دارد.

نکاتی که شما را به یک بازاریاب افیلیت موفق تبدیل می‌کند

  1. ایجاد یک تخصص

زمانی که حرفه بازاریابی افیلیت خود را شروع می کنید، می خواهید مخاطبانی با علایق بسیار خاص ایجاد کنید. این به شما این امکان را می دهد که کمپین های افیلیت خود را به این جایگاه هدف قرار دهید و احتمال تبدیل افراد را افزایش دهید.

به جای تبلیغ طیف گسترده ای از محصولات، می توانید با معرفی خود به عنوان متخصص در یک زمینه، خود را برای افرادی که احتمال خرید محصول را دارند بازاریابی کنید.

  1. شخصی‌سازی آن

هیچ کمبودی در محصولاتی که بتوانید تبلیغ کنید وجود ندارد. شما قادر خواهید بود محصولاتی را که شخصاً به آنها اعتقاد دارید انتخاب و انتخاب کنید. بنابراین مطمئن شوید که کمپین های شما بر روی محصولات واقعاً ارزشمندی متمرکز می شوند که مصرف کنندگان از آن لذت می برند.

با افزایش اعتبار برند شخصی خود، نرخ تبدیل قابل توجهی به دست خواهید آورد. شما همچنین می خواهید در ارتباط با ایمیل برای کار با وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرها بسیار خوب باشید.

از ابزاری مانند ContactOut یا Voila Norbert برای جمع‌آوری اطلاعات تماس و ارسال ایمیل‌های شخصی‌شده برای استفاده از وبلاگ‌نویسی مهمان و فرصت‌های افیلیت استفاده کنید.

  1. شروع به بررسی محصولات و خدمات کنید

بر بررسی محصولات و خدمات در جایگاه خود تمرکز کنید. سپس، از رابطه ایجاد شده خود با مخاطبان و موقعیت تخصصی خود استفاده کنید تا به خوانندگان خود بگویید که چرا از خرید محصول یا خدماتی که تبلیغ می کنید سود می برند.

تقریباً هر چیزی که به صورت آنلاین فروخته می شود را می توان از طریق یک برنامه افیلیت بررسی کرد. می‌توانید محصولات فیزیکی، نرم‌افزارهای دیجیتال و حتی خدماتی را که به‌صورت آنلاین رزرو شده‌اند، مانند رزرواسیون اقامتگاه‌های مسافرتی یا همنشینی، مرور کنید.

مقایسه این محصول با سایر محصولات هم رده نیز بسیار موثر است. مهمتر از همه، مطمئن شوید که محتوای دقیق و واضحی برای افزایش تبدیل تولید می کنید.

  1. از چندین منبع استفاده کنید

به جای تمرکز بر یک کمپین ایمیلی، از منابع متعدد استفاده کنید ، وقت خود را صرف کسب درآمد از وبلاگ خود، ارتباط با مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی و حتی کاوش در تبلیغات بین کانالی کنید.

استراتژی های بازاریابی مختلف را آزمایش کنید تا ببینید مخاطب هدف شما به کدامیک از آنها بهترین پاسخ را می دهد. از این تکنیک اغلب استفاده کنید.

  1. کمپین ها را با دقت انتخاب کنید

مهم نیست که مهارت های بازاریابی شما چقدر خوب باشد، از یک محصول بد کمتر از یک محصول ارزشمند درآمد کسب خواهید کرد. قبل از معرفی محصول، زمانی را به بررسی تقاضای آن اختصاص دهید.

حتما قبل از کار با فروشنده به دقت در مورد آنها تحقیق کنید. زمان شما ارزشمند است و می‌خواهید مطمئن شوید که آن را صرف محصولی می‌کنید که سودآور است و از فروشنده‌ای که می‌توانید به آن اعتماد کنید.

  1. در جریان ترندها باشید

رقابت جدی در زمینه کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ وجود دارد. برای رقابتی ماندن، باید مطمئن شوید که در صدر روندهای جدید قرار دارید. همچنین احتمالاً می توانید از حداقل چند تکنیک بازاریابی جدید که دائماً در حال توسعه هستند بهره مند شوید.

مطمئن شوید که همه این استراتژی های جدید را دنبال کنید تا مطمئن شوید که نرخ تبدیل شما و بنابراین درآمد شما تا حد امکان بالا است.

برترین ترندهای کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ در سال ۲۰۲۴ چیست؟

 

  1. گزارش دهی و اسناد افیلیت بهبودیافته

بسیاری از برنامه های افیلیت با انتساب آخرین کلیک کار می کنند، جایی که افیلیت ای که آخرین کلیک را قبل از فروش دریافت می کند ۱۰۰٪ اعتبار برای تبدیل دریافت می کند. این در حال تغییر است.

به لطف مدل‌های مستندسازی جدید و ویژگی‌های گزارش‌دهی ارائه شده توسط پلتفرم‌های افیلیت، می‌توانید یک نمای کامل و بین کانالی از نحوه عملکرد تاکتیک‌های بازاریابی منحصربه‌فرد خود را مشاهده کنید.

برای مثال، ممکن است ببینید که یک کمپین اجتماعی پولی اولین کلیک را ایجاد می کند، Affiliate X دومین کلیک و Affiliate Y آخرین کلیک را دریافت می کند. با این تصویر کامل، می توانید کمیسیون های افیلیت خود را طوری ساختار دهید که X افیلیت درصدی از اعتبار فروش را دریافت کند، حتی اگر آخرین کلیک را دریافت نکرده باشد.

  1. جایگاه اینفلوئنسرها بیش از حد هدفمند شده‌اند

در گذشته، شرکت‌های د بزرگ محور اصلی بودند، زیرا سایت‌های کوپن و رسانه‌ای محبوب ترافیک را برای صدها یا هزاران تبلیغ‌کننده فراهم می‌کردند. این دیگر مشکلی نیست.

اینفلوئنسرها با استفاده از کلمات کلیدی طولانی و جستجو برای محصولات و خدمات بسیار خاص، می توانند از جایگاه بسیار متمرکز خود برای موفقیت در بازاریابی افیلیت استفاده کنند.

اینفلوئنسرها ممکن است حجم زیادی از ترافیک را برای تبلیغ‌کنندگان ارسال نکنند، اما مخاطبانی که ارسال می‌کنند معتبر، هدفمند و دارای نرخ تبدیل بالاتری هستند.

  1. GDRP نحوه جمع‌آوری داده‌های شخصی را تغییر می‌دهد

مقررات عمومی حفاظت از داده‌ها (GDPR) که در ۲۵ مه ۲۰۱۸ لازم‌الاجرا شد، مجموعه‌ای از مقررات است که استفاده از داده‌های شخصی را در سراسر اتحادیه اروپا کنترل می‌کند.

این امر برخی از شرکت های افیلیت را مجبور می کند تا داده های کاربر را از طریق رضایت خود بازیابی کنند (خط مشی های حفظ حریم خصوصی و اعلامیه های کوکی به روز شده)، حتی اگر در اتحادیه اروپا واقع نشده باشند.

مقررات جدید همچنین باید به شما یادآوری کند که با قوانین FTC مطابقت داشته باشید و روشن کند که کمیسیون های افیلیت را از مراجعین خود دریافت می کنید.

  1. بازاریابان افیلیت هوشمندتر می‌شوند

فروشندگانی که درصد زیادی از درآمد خود را از طریق کانال افیلیت به دست می آورند، می توانند به شرکای افیلیت اعتماد کنند. این می‌تواند باعث شود بازاریابان افیلیت از موقعیت برجسته خود برای دریافت کمیسیون بالاتر و معاملات بهتر با تبلیغ‌کنندگان خود استفاده کنند.

چه ساختارهای کمیسیون CPA، CPL یا CPC باشد، برنامه های افیلیت پردرآمد زیادی در بازار وجود دارد و بازاریابان افیلیت در موقعیتی هستند که می توانند در بالای آن باقی بمانند.

در سال ۲۰۲۴ کدام استراتژی‌های کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ را باید به کار بگیرید؟

  1. فقط محصولاتی را توصیه کنید که بسیار با آن‌ها آشنا هستید

ایجاد اعتماد مخاطبان هدف در کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ بسیار مهم است و سریعترین راه برای از دست دادن اعتماد، توصیه محصولاتی است که قبلاً استفاده نکرده اید یا برای مخاطبان هدف شما مناسب نیستند.

همچنین مطمئن شوید که هرگز مستقیماً به کسی نمی گویید که یک محصول را بخرد. شما فقط محصول را توصیه می کنید. هرچه مفیدتر باشید و مشاوره با کیفیت تری ارائه دهید، احتمال بیشتری وجود دارد که بازدیدکنندگان وب شما برای آشنایی با تخصص شما بازگردند.

  1. محصولات را از تجار مختلف و متعدد تبلیغ کنید

تمام وقت و سرمایه خود را روی یک محصول سرمایه گذاری نکنید. اگر فقط یک فروشنده یا محصولات فروشنده را تبلیغ می کنید، با کمیسیون، صفحات فرود و در نهایت نرخ تبدیل آنها مواجه خواهید شد.

این مهم است که با بسیاری از بازرگانان مختلف در حوزه تخصصی خود کار کنید و طیف گسترده ای از محصولات را تبلیغ کنید. این استراتژی کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ، تعداد کمیسیون هایی را که می گیرید متنوع می کند و در هنگام ایجاد یک وب سایت افیلیت، یک جریان درآمد ثابت ایجاد می کند.

  1. به‌طور مداوم نرخ تبدیل خود را تست و بهینه‌سازی کنید

فرض کنید یک صفحه تبلیغاتی دارید که در آن یک محصول را از طریق پیوندهای افیلیت تبلیغ می کنید. اگر در حال حاضر ۵۰۰۰ بازدید در ماه با نرخ تبدیل ۲٪ دریافت می کنید، ۱۰۰ ارجاع دارید.

برای رسیدن به ۲۰۰ ارجاع، می توانید روی جذب ۵۰۰۰ بازدیدکننده بیشتر تمرکز کنید یا نرخ تبدیل را به ۴ درصد افزایش دهید. کدام ساده تر به نظر می رسد؟ به جای صرف ماه ها برای ایجاد Domain Authority با وبلاگ نویسی و پست مهمان برای دریافت ترافیک ارگانیک بیشتر، فقط باید نرخ تبدیل خود را ۲٪ افزایش دهید.

این ممکن است شامل بهینه سازی صفحه فرود، آزمایش دعوت به عمل شما و داشتن یک استراتژی بهینه سازی نرخ تبدیل باشد. با تست و بهینه سازی سایت خود، با تلاش بسیار کمتر نتایج بسیار بهتری خواهید گرفت.

  1. روی منابع ترافیک افیلیت خود تمرکز کنید

این مهم است که بدانید ترافیک شما از کجا می آید و مخاطبان هدف شما چگونه از سایت شما مطلع می شوند. این به شما امکان می دهد پیام های خود را سفارشی کنید تا بتوانید بهترین توصیه های محصول افیلیت را ارائه دهید.

شما باید نه تنها بر روی جایگاهی که در آن هستید، بلکه بر منابع ترافیک و مخاطبانی که از سایت شما بازدید می کنند نیز تمرکز کنید. منابع ترافیک ممکن است شامل ترافیک ارگانیک، پولی، رسانه های اجتماعی، ارجاع، نمایش، ایمیل یا ترافیک مستقیم باشد.

می‌توانید داده‌های منبع ترافیک را در Google Analytics مشاهده کنید تا اطلاعاتی مانند زمان در صفحه، نرخ پرش، موقعیت جغرافیایی، سن، جنسیت، زمان روز، دستگاه‌ها (موبایل و دسکتاپ) را مشاهده کنید، بنابراین می‌توانید تلاش‌های خود را متمرکز نگه دارید. . بیشترین تبدیل ترافیک این داده های تحلیلی، تصمیم گیری آگاهانه است.

خلاصه کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ سخن پایانی پویان توسعه

کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ راه حل ایده آلی برای کسانی است که می خواهند با تمرکز بر گزینه های درآمد مبتنی بر عملکرد درآمد خود را کنترل کنند و راه های کسب درآمد از بازاریابی افیلیت بی پایان است! با مشارکت با یک فروشنده، یک بازاریاب افیلیت با انگیزه قادر خواهد بود بدون نگرانی در مورد تولید محصول یا خدمات خود، از راحتی خانه خود درآمد کسب کند.

اگرچه موفقیت کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ شما بستگی دارد، اما می تواند راهی موثر برای رسیدن به اهداف درآمدی شما به عنوان یک تجارت اصلی سودآور یا شغل دوم باشد. نکات این مقاله را دنبال کنید تا مخاطبان خود را جذب کنید، خوانندگان را به مصرف کنندگان فعال تبدیل کنید و دستمزد خود را تنها با یک کلیک افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.