کار در منزل با ۲۴ ایده برای خانم ها و آقایان

 این روزها همه دوست دارند در خانه کار کنند و درآمد کسب کنند. با وجود مشکلات اقتصادی در کشور ما، بسیاری از مردم خانه نشین شده و دیگر نمی توانند به مشاغل قبلی خود ادامه دهند. به همین دلیل باید در خانه بمانند و درآمد کسب کنند. اما چطوری؟ کسب درآمد در خانه برای هر کسی و در هر شرایطی امکان پذیر است. اگر به دنبال مشاغل خانگی پردرآمد و بدون سرمایه گذاری هستید، به مکان مناسبی برای یافتن ایده آمده اید. در این مقاله قصد دارم در مورد ایده های کسب و کار خانگی با شما صحبت کنم.

اما باید بدانید که هر کاری، به خصوص کار در منزل، با استفاده از فناوری های امروزی امکان پذیر یا بهتر است بگوییم آسان تر است. برای اینکه بتوانید در خانه کار کنید و درآمد کسب کنید، باید یک کامپیوتر یا تلفن همراه با اتصال به اینترنت داشته باشید. زیرا امروزه هر چیزی که فکرش را بکنید آنلاین است و اگر می خواهید عقب نمانید، باید محصولات و خدمات خود را حتی با وجود اینکه در خانه هستید، از طریق اینترنت ارائه دهید. شما در واقع باید یک کسب و کار اینترنتی برای خودتان راه اندازی کنید.

اما مشکلی که خیلی از دوستان دارند این است که نمی دانند چگونه می توانند در خانه کار کنند و درآمد کسب کنند. خیلی از دوستان تخصص دارند اما واقعا نمی دانند که با تخصص خود می توانند درآمد کسب کنند یا نه!

دوستان دیگری هم هستند که در این زمینه تخصص ندارند اما در خانه دنبال کار می گردند و می خواهند برای خود درآمد داشته باشند. نگران نباشید من برای شما که تخصص ندارید راه حل هایی دارم.

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله قصد دارم راهکارهایی ارائه دهم تا بتوانید از همین الان به صورت آنلاین کار در منزل را شروع کنید.

 

همچنین بخوانید : ۱۰ شغل پولساز که شما را پولدار خواهد کرد

 

چرا کار در منزل اینترنتی بهترین شغل دنیاست؟

شاید این جمله کمی عجیب به نظر برسد، اما واقعا درست است. با دلایلی که در ادامه به آنها اشاره می کنم به شما ثابت می کنم که کار در منزل به صورت آنلاین را می توان یکی از بهترین مشاغل دنیا دانست.

بدون نیاز به سرمایه

می توانید کسب و کار اینترنتی خود را از خانه خود بدون نیاز به سرمایه راه اندازی کنید. بسیاری از کارهایی که مردم در خانه انجام می دهند نیازی به سرمایه ندارند. کاری مانند بسته بندی حبوبات یا ساخت جعبه کادو به هیچ وجه نیاز به سرمایه نخواهد داشت و معمولاً کارفرما مواد اولیه آن را در اختیار شما قرار می دهد. یا به سرمایه بسیار ناچیز دو تا سه میلیون تومانی نیاز خواهد داشت.

بدون نیاز به تخصص

مشاغل زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای کسب درآمد در خانه و بدون تخصص استفاده کنید. به عنوان مثال، تایپ نیاز به تخصص خاصی ندارد و هرکسی می تواند با کمی تمرین تایپ متون طولانی را بیاموزد. یا اینگونه کارهایی که نیاز به تخصص خاصی ندارند. فقط با کمی تمرین می توانید آنها را یاد بگیرید و از طریق آنها کسب درآمد کنید. 

بدون نیاز به مجوز

شخصی که در خانه کار می کند نیازی به مجوز ندارد. در واقع مشاغل خانگی حتی اگر آنلاین باشند نیازی به مجوز ندارند و از پرداخت مالیات معاف هستند. بهتر است بگوییم تا زمانی که شرکت ثبت نکرده اید نیازی به داشتن مجوز نیست. اگر فریلنسر هستید، اگر طراح وب هستید، اگر جعبه های هدیه درست می کنید، اگر حبوبات بسته بندی می کنید و اگر مشغول انجام هر کار دیگری هستید، نیازی به مجوز ندارید. اگر برای دیگران کار می کنید، صاحب کسب و کار باید مجوزهای لازم را داشته باشد، اما اگر برای خودتان در خانه کار می کنید، نیازی به مجوز خاصی ندارید.

کسب درآمد بالا

در مشاغل خانگی به خصوص اینترنت در منزل درآمد به صورت تصاعدی افزایش می یابد و محدودیتی در کسب درآمد وجود نخواهد داشت. مشاغل زیادی به خصوص مشاغل آزاد وجود دارند که با انجام آنها می توانید درآمد بالایی کسب کنید. برای مثال پروژه های طراحی وب سایت و سئو که می توانید به صورت فریلنسری قبول کنید هزینه های زیادی برای کارفرما دارد و از این طریق می توانید درآمد بالایی داشته باشید.

بدون ریسک

همانطور که قبلا ذکر شد این کار نیازی به سرمایه ندارد و ریسک را به صفر می رساند. وقتی سرمایه ای برای شروع کار ندارید، ریسک شما را تهدید نمی کند. معمولاً کارهایی که در منزل به صورت آنلاین و آفلاین انجام می شود ریسکی ندارد.

داشتن کار دائمی

این گونه مشاغل رایج هستند و به خصوص اگر در کاری تخصص داشته باشید، در هر شرایطی همیشه کاری برای شما وجود دارد. تخصص چیزی نیست که نتوانید به دست آورید. هر کاری که برای یک تا دو سال انجام دهید، متخصص خواهید شد و از آن به بعد می توانید کارهای مشابه را انجام دهید و انجام دهید. مانند ساخت عروسک، بسته بندی، ساخت جعبه های تزئینی و ….

بهترین ایده های کار در منزل آسان و با سرمایه کم

همانطور که اشاره کردم کار در منزل برای کسانی که به هر دلیلی نمی توانند خارج از منزل کار کنند مفید است. ممکن است یک زن خانه دار یا افرادی باشد که از کارکردن به عنوان کارمند خسته شده اند و نمی خواهند تا آخر عمر برای افراد دیگر کار کنند.

این را هم بگویم که ایده هایی که قرار است ارائه کنم این پتانسیل را دارد که شما را در آینده از شغل دیگری برای کسب درآمد بیشتر بیکار کند و هر کدام از آنها شغل آینده شما را به عنوان اولین و آخرین شغل شما فراهم کند. پس فکر نکنید چون کار در خانه را انتخاب کرده اید، درآمدتان همیشه کم خواهد بود. نه اصلا اینطور نیست و حتی با کار در منزل می توانید به هر میزان درآمدی که بخواهید برسید.

۱.تایپ کنید و پول در بیاورید

یکی از کارهایی که هر کسی می تواند در خانه انجام دهد و واقعاً نیاز به تخصص ندارد و فرقی نمی کند که مرد باشید یا زن در حال تایپ کردن است. بله، با تایپ کردن می توانید در خانه کسب درآمد کنید.

هنوز افراد یا شرکت های زیادی هستند که به تایپیست نیاز دارند و شما می توانید بهترین گزینه برای آنها باشید. به نظر من کار تایپ می تواند شغل دوم در خانه برای آقایان باشد.

تایپ کردن ممکن است یک شغل خسته کننده و کم درآمد باشد، اما می تواند گزینه بسیار خوبی برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی باشد. برای انتخاب تایپ متون دیگران به عنوان کار در خانه، فقط به کامپیوتر و البته اینترنت نیاز دارید.

زیرا برای دریافت سفارش باید از طریق سایت های آگهی مانند شیپور، دیوار و سایت «ای استخدام» یا ایران استخدام این کار را انجام دهید. همچنین اگر سرمایه کمی دارید می توانید از تبلیغات آفلاین مانند تراکت و بروشور برای معرفی خود استفاده کنید. حتی می توانید به نیازمندی های روزنامه ها مراجعه کرده و به دنبال استخدام تایپیست از راه دور باشید.

۲.خدمات ترجمه ارائه دهید

اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید، می توانید خدمات ترجمه را ارائه دهید. این می تواند یکی از بهترین و سودآورترین راه ها برای کار در خانه باشد. امروزه تولید محتوا در وب اهمیت زیادی پیدا کرده است و بسیاری از سایت ها برای ارائه محتوای خود مجبور به ترجمه متون و مقالات انگلیسی هستند.

در صورت داشتن مهارت های لازم در زمینه ترجمه مقالات خارجی می توانید در خانه درآمد خوبی کسب کنید. برای اطلاع از قیمت ها بهتر است به سایت هایی که در حال حاضر در این زمینه فعال هستند مراجعه کنید و نرخ خود را مشخص کنید.

در کل اگر در ترجمه متون تسلط داشته باشید می توانید کارهای زیادی انجام دهید و درآمد کسب کنید. به عنوان مثال ترجمه نامه های رسمی، ترجمه رزومه، نگارش پروپوزال، جمع بندی متون و … که هر کدام نرخ جداگانه ای دارند.

برای دریافت سفارش می توانید از طریق سایت های نیازمندی ها و همچنین سایت هایی که در زمینه ترجمه فعالیت می کنند اقدام نمایید. بسیاری از سایت های خدمات ترجمه حتی از راه دور به مترجم نیاز دارند.

۳.تولید محتواانجام دهید

اگر به دنبال کار اینترنتی در منزل با حقوق روزانه هستید، تولید محتوا بهترین شغل برای شماست. در قسمت قبل به مترجم اشاره کردم اما در این قسمت منظور تولید کننده محتوا است.

همانطور که گفتم اکنون بسیاری از سایت ها نیاز به محتوا دارند و برای ارائه محتوای خود نیاز به تولید کننده محتوا دارند. به معنای شخصی است که می تواند مقالات یا مطالبی را در سایت منتشر کند.

در قسمت قبل نیاز به تخصص در ترجمه داشتید اما در این شغل تولید محتوا نیاز به تخصص خاصی ندارید! با کمی تمرین می توانید به یک تولید کننده محتوای معمولی تبدیل شوید. تولید محتوا در وب خیلی سخت نیست! به این معنی که همیشه نیازی به ایجاد محتوای جدید نیست، بلکه می توان با جمع آوری اطلاعات نیز محتوا ایجاد کرد.

البته هر کاری با توجه به کیفیتش ارزش دارد. منظورم این است که بسیاری از سایت ها نیز به محتوای باکیفیت و ناب نیاز دارند و در این شرایط به تولیدکنندگان محتوای حرفه ای نیاز است.

برای اینکه بتوانید در مورد یک موضوع مقاله بنویسید کافی است چند مقاله در آن زمینه مطالعه کنید و سپس شروع به جمع آوری اطلاعات و تبدیل آنها به مقاله کنید. خیلی سخت نیست فقط باید کمی تمرین کنید.

بسیاری از سایت ها برای نوشتن مقاله از ۱۷۰۰۰ تومان تا ۵۰۰۰۰ تومان هزینه می گیرند. یعنی حاضرند به ازای هر مقاله ای که برایشان می نویسید این مبلغ را به شما بپردازند. البته این قیمت ها بیشتر به طول محتوا بستگی دارد. هر چه محتوا طولانی تر باشد و عکس های بیشتری داشته باشد، گران تر خواهد بود.

 

 

سایت هایی به نام پونیشاو انجام میدم وپارس فریلنسر وهمچنین ورکفا وجود دارند که می توانید از آنها به عنوان معرفی استفاده کنید. یعنی به این سایت ها سر بزنید و همراه با تعرفه خود و تخصص خود را معرفی کنید. در این صورت بسیاری از افرادی که به شما نیاز دارند به سرعت شما را پیدا می کنند و اگر نمونه کار خوبی داشته باشید قطعا شما را برای رفع نیاز خود انتخاب می کنند.

۴.مدیریت سایت از راه دور در منزل

 

شرکت هایی هستند که به افرادی برای مدیریت سایتشان نیاز دارند. مدیریت سایت یعنی همه چیز مربوط به سایت. به عنوان مثال، ارسال اخبار یا مقالات در سایت، تغییر برخی از اجزای سایت یا بررسی ترافیک ورودی روزانه سایت و غیره.

کار سختی نیست، فقط از طریق آموزش های رایگان در اینترنت، نحوه مدیریت و کار با سیستم های سایت ساز معروف مانند وردپرس و جوملا را یاد بگیرید. همچنین یک سری ابزارهای مرتبط با تحلیل سایت مانند Google Webmaster Tools و Google Analytics را یاد بگیرید. یا نحوه کار با نرم افزارهای فتوشاپ، اکسل و ورد را بدانید.

در واقع شما باید به یک وب مستر کامل تبدیل شوید و اطلاعات کاملی در مورد همه چیز مربوط به مدیریت یک سایت داشته باشید. بسیاری از شرکت ها به دنبال چنین افرادی هستند تا وب سایت خود را از راه دور مدیریت کنند. این کار قطعا یک کار خوب در خانه برای شما محسوب می شود.

اگر متوجه شده اید، با پرداختن به هر کار یا ایده ای که تا کنون معرفی کرده ام، می توانید در دراز مدت در آن متخصص شوید و کسب و کار جدیدی برای خود راه اندازی کنید. البته زود است و باید سرمایه بیشتری جمع کنید.

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد از وردپرس

 

۵.کار در منزل با راه اندازی کترینگ مواد غذایی

این روزها که دلار بسیار گران شده، بسیاری از کسب و کارها در معرض ورشکستگی قرار گرفته اند، هر کسب و کاری که مربوط به معده باشد، هرگز ورشکست نمی شود. زیرا مردم هرگز از خوردن دست نمی کشند.

اگر آشپز خوبی هستید، تهیه غذای خانگی یکی از بهترین شغل های پولساز برای شما خواهد بود. درآمد در خانه برای خانم ها مثل قبل سخت نیست!

شاید در روزها و ماه های اول هیچ درآمدی نداشته باشید، اما مطمئن باشید در ماه های آینده افراد زیادی مشتری ثابت شما خواهند شد. زیرا بسیاری از افراد غذای خانگی را به غذاهای رستورانی ترجیح می دهند.

برای راه اندازی این کسب و کار به سرمایه زیادی نیاز ندارید. ظروف آشپزخانه هم دارید و نیازی به تهیه وسایل زیادی ندارید. فقط برای جذب مشتری باید از تبلیغات آفلاین (توزیع تراکت) استفاده کنید زیرا فقط می توانید به منطقه خود خدمات رسانی کنید. البته می توانید از گروه ها و کانال های تلگرام و همچنین اینستاگرام کمک بگیرید.

نکته مهم در جذب مشتری کیفیت خدمات ارائه شده و همچنین بسته بندی مواد غذایی است که باید بسیار جذاب این کار را انجام دهید. همچنین سفارشات را تا حد امکان به موقع تحویل دهید. در صورت تاخیر در تحویل حتما به مشتریان خود هدیه بدهید تا اصول مشتری مداری را رعایت کرده باشید.

سوالی که ممکن است بسیاری از خانم های خانه دار از خود بپرسند این است که در خانه چه چیزی بسازم و بفروشم؟ پاسخ به این سوال چندان دشوار نیست. ابتدا باید با کیک های خانگی شروع کنید. زیرا کیک های خانگی بسیار پرطرفدار هستند و به راحتی می توانید آن ها را به کافی شاپ ها بفروشید.

۶.کار در منزل از طریق ساخت محصولات دست ساز

 

 محصولات دست ساز شامل زیور آلات، کیف دستی، حوله حمام، جعبه و پاکت هدیه، نمد دوزی، عروسک سازی، شمع سازی، ست آشپزخانه، بسته بندی حبوبات و خشکبار در منزل، گل سازی و قلاب بافی و … می باشد.

توجه داشته باشید که یادگیری ساخت محصولاتی که نام بردم چندان سخت نیست. برای آموزش آنها فقط باید کمی پول خرج کنید.

همچنین می توانید محصولات خود را از طریق وب سایت های آنلاین مانند دیوار و شیپور یا ایسام به صورت رایگان به فروش برسانید. همچنین می توانید از شبکه های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام و تلگرام کمک بگیرید.

اگر نمی خواهید آنلاین بفروشید، پیشنهاد می کنم به مغازه هایی بروید که محصولات مرتبط با شما را می فروشند. پیشنهاد خود را برای فروش عمده محصولات خود ارسال کنید. اگر بتوانید آنها را متقاعد کنید، می توانید همکاری دائمی با آنها داشته باشید.

ساخت جعبه های هدیه

ساخت جعبه های هدیه یکی از بهترین کارهایی است که می توانید در خانه انجام دهید و از آن درآمد زیادی کسب کنید. ساخت و فروش آسان آنها به هزینه اولیه کمی نیاز دارد. این بدان معنی است که بسیاری از مغازه ها، از جمله مغازه های عطر، جعبه های هدیه می خواهند. و از این طریق می توانید با بسیاری از معاملات مقابله کنید.

 

۷.پروش گل های خانگی

یکی از بهترین مشاغل خانگی که می توان گفت برای خانم ها مناسب است، پرورش گل و گیاه است. تزئینی یا دارویی فرقی نمی کند! توانایی شما در رشد گل و گیاه مهم است. به عنوان مثال می توانید گل های دارویی مانند آلوئه ورا که در صنعت زیبایی کاربرد فراوانی دارد پرورش دهید و یا می توانید گل های تزیینی خاصی مانند نژادهای مختلف کاکتوس پرورش دهید.

پرورش کاکتوس در خانه

در پرورش گل های خانگی باید به دو موضوع مهم توجه کنید. اول اینکه با توجه به مکانی که دارید چه نوع گل یا گیاهی برای کاشت و رشد در اختیار شما قرار می گیرد و دوم اینکه بازار پرورش گل و گیاه چه نیازی دارد؟ گل های تزئینی را ترجیح می دهید یا گیاهان دارویی؟

من خیلی ها را می شناسم که گل های تزئینی مخصوصا کاکتوس را از طریق اینستاگرام فروخته اند و فروش خوبی هم دارند. می توانید فروش محصولات خود را در اینستاگرام شروع کنید. پیشنهاد می کنم اگر به پرورش گل و گیاه علاقه دارید حتماً به فکر این ایده عالی برای کار در منزل باشید.

 

۸.همکاری در فروش را در منزل تجربه کنید

 

 اگر به هر دلیلی توانایی ساخت محصول را ندارید و یا در زمینه ای تخصص خاصی ندارید، بهتر است از طریق همکاری در فروش، کسب درآمد را در خانه تجربه کنید که بدون سرمایه امکان پذیر خواهد بود.

شاید با عبارت drop shipping برخورد نکرده باشید. Dropshipping همان خرده فروشی است. سایت هایی وجود دارند که محصولات را از طریق فروشندگان دیگر به فروش می رسانند. یعنی هیچ انباری برای نگهداری محصولات خود ندارند و با دریافت سفارش مستقیماً آن سفارش را به فروشنده اصلی اطلاع می دهند و فروشنده اصلی کالا را برای مشتری ارسال می کند.

اکنون دیجی کالا به یکی از بزرگترین خرده فروشان آنلاین در ایران تبدیل شده است و فروشندگان زیادی محصولات خود را در دیجی کالا به فروش می رسانند. اما کاری که باید انجام دهید مشارکت در فروش این کالاهاست.

به این ترتیب با راه اندازی یک وب سایت ارزان و استفاده از روش های مختلف تبلیغاتی و جذب بازدیدکننده به وب سایت، شروع به تبلیغ محصولات کنید. برای این کار بهتر است محصولات پرفروش اینترنت را شناسایی کنید. به عنوان مثال دمنوش های گیاهی نیوشا یکی از پرفروش ترین محصولاتی است که می توانید به صورت همکاری در فروش به فروش برسانید.

در فروش به دو صورت می توانید همکاری کنید. ابتدا مستقیما از طریق سایت هایی که دارای سیستم همکاری در فروش هستند این کار را انجام دهید که در این صورت لینک همکاری در فروش دریافت خواهید کرد. یعنی وقتی هر شخصی از طریق لینک انحصاری شما سفارشی را ثبت می کند به نام شما ثبت می شود.

راه دیگر این است که خودتان (شخصی) به فروشندگان عمده محصولات مراجعه کنید و در مورد فروش محصولاتشان به صورت آنلاین و از طریق واسطه ها با آنها صحبت کنید.

یعنی شما بدون خرید قبلی محصولات آنها را تبلیغ می کنید و به محض ثبت سفارش مشتری، سفارش مورد نظر را به فروشنده اصلی ارجاع می دهید و فروشنده موظف است سفارش را به مشتری تحویل دهد. توجه داشته باشید که برای این کار باید از قبل با فروشنده مورد نظر هماهنگ کرده باشید.

 

۹.فروش مجدد محصولات دیگران

 

کاری که سوفیا آموروسو آمریکایی به خوبی انجام داد و اکنون به یکی از کارآفرینان پولساز جهان تبدیل شده است.

همچنین می توانید با یافتن محصولات دست دوم از لباس گرفته تا بدلیجات و عتیقه ها درآمد بالایی را تجربه کنید. کافی است ابتدا محصولات مفید را پیدا کنید و سپس آنها را خریداری کرده و پس از بازسازی مجدداً بفروشید.

این شغل یکی از پولسازترین مشاغل در کشورهای خارجی است و مطمئن باشید در ایران هم پتانسیل پولساز بودن را دارد.

پس از تهیه محصولات و آماده سازی آنها برای فروش می توانید از فروشگاه های اینترنتی درخواست همکاری با شما را داشته باشید. مزیت فروش محصولات در فروشگاه های اینترنتی این است که اکثر آنها بازاریاب های زیادی دارند و این باعث می شود روند فروش محصولات شما سریعتر شود.

نگران نباشید و فکر نکنید که برای خرید محصولات دست دوم به سرمایه زیادی نیاز دارید. شما می توانید بسیاری از محصولات را با هزینه بسیار کم خریداری کنید. ابتدا از بدلیجات شروع کنید و کم کم خرید کنید تا فروش محصولاتتان افزایش یابد.

 

۱۰.ادمین شبکه های اجتماعی شوید

این روزها کانال های تلگرامی درآمدهای فوق العاده بالایی دارند و برای بقا در عرصه رقابت باید محتوای مفید، جذاب و سرگرم کننده ارائه دهند.

به همین دلیل به افرادی برای نوشتن و تولید محتوا نیاز دارند. صفحات اینستاگرام نیز همین رویه را دنبال می کنند. اکثر صفحات اینستاگرام چندین مدیر برای تولید محتوا دارند. همچنین می توانید در این زمینه مهارت کسب کنید و در خانه کسب درآمد کنید.

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی کار سختی نیست. برای تولید محتوا کافیست از کانال ها یا صفحات دیگر دیدن کنید و ایده های جالب زیادی برای تولید محتوا دریافت کنید.

 

۱۱.تولید فایل های صوتی در منزل

۱۲.بلاگر یا اینفلوئنسر شوید

 

اگر صدای خوبی دارید، می توانید این ایده را در خانه خود پیاده کنید. در این ایده شما باید مقالات متنی را به صوتی تبدیل کنید. این یک ایده بسیار ناب است که هنوز توسط کسی اجرا نشده است.

برای این کار ابتدا باید یک دستگاه ضبط صدای ارزان (حدود ۲۰۰ تومان) بخرید و۱۲.بلاگر یا اینفلوئنسر شوید شروع به تمرین برای ضبط صدا کنید. برای شروع، می توانید همان مقالاتی که در سایت ها هستند را به صوتی تبدیل کنید. یعنی روش را بخوانید و با ضبط صدا ضبط کنید.

پس از این به سایت ها بروید و به آنها پیشنهاد دهید که مقالات خود را به صوتی تبدیل کنند. این روزها گوش دادن به فایل های صوتی بسیار آسان تر از خواندن متون طولانی است. بسیاری از کاربران از سایت هایی که مقالات صوتی ارائه می دهند استقبال می کنند.

در ابتدای کار می توانید بسیاری از مقالات را به فایل صوتی تبدیل کرده و با هزینه ای ناچیز در اختیار صاحبان سایت قرار دهید. این کار به راحتی با کمی تمرین امکان پذیر است. مطمئن باشید که مدیران سایت از اقدام شما استقبال می کنند و به شما دستور کار می دهند.

شما می توانید این ایده را به روش های مختلف اجرا کنید. همچنین می توانید خودتان سایتی راه اندازی کنید و مقالات صوتی را در آن قرار دهید و پس از مدتی که بازدید سایت شما افزایش یافت، درآمد کسب کنید.

همچنین می توانید فایل های صوتی را از طریق کانال تلگرام منتشر کنید. همچنین می توانید کتاب های PDF را به کتاب های صوتی تبدیل کنید. و می توانید از طریق سایت هایی مانند پونشا و میادم کار یعنی ساخت فایل های صوتی را سفارش دهید.

۱۲.بلاگر یا اینفلوئنسر شوید

اگر متوجه شده باشید، اینفلوئنسرهای زیادی در زمینه های مختلف فعال هستند و در اینستاگرام به فعالیت خود ادامه می دهند. اکثر این افراد کارشان را در خانه و با موبایل خودشان شروع کرده اند 

توجه داشته باشید که تخصص اصلا مهم نیست! مهم این است که به چیزی علاقه مند باشید و بتوانید در آن موضو حتوا تولید کنید. مهم نیست که به خیاطی، گلدوزی، صنایع دستی، آشپزی، مسافرت و گردشگری علاقه دارید، مهم این است که بخشی از زندگی شماست و به راحتی می توانید آن را با مخاطبان علاقه مند خود به اشتراک بگذارید.

برای آشنایی با کار یک وبلاگ نویس یا اینفلوئنسر کافی است به صفحات اینستاگرام افراد مشهور سر بزنید تا از تولید محتوای آنها و نحوه برخورد با مخاطبان خود مطلع شوید. نترسید تعداد فالوورها اصلا مهم نیست! نیازی به خرید فالوورهای تقلبی نخواهید داشت. کافی است بهترین محتوا را در زمینه کاری خود تولید کنید و در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. این تنها چیزی است که شما را در زمینه کاری خود مشهور و محبوب می کند.

 

۱۳.کار در منزل با ساخت ماکت های مینیاتوری

 هنر کوچک کردن اجسام بزرگ را ساختن مدل مینیاتوری می نامند که این روزها یکی از بهترین کارهایی است که هر کسی می تواند در خانه انجام دهد. ساخت ماکت های مینیاتوری به مدلی از یک شی خاص مثل خانه یا ماشین محدود نمی شود! همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ماکت های مینیاتوری در موضوعات مختلفی مانند کیک و شیرینی، ظروف آشپزخانه، میوه و سبزیجات و … ساخته می شوند و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.

ساخت این مدل های مینیاتوری کار سختی نیست، فقط باید یاد بگیرید. بعد از یادگیری می توانید با کمی خلاقیت ماکت های بسیار زیبا و جذابی را در منزل خود بسازید و به علاقه مندان بفروشید. در حال حاضر درآمد تقریبی ماهیانه این کار در منزل حدود ۱۰ میلیون تومان است. اما باید بازاریابی محصولات خود را به خوبی انجام دهید.

مواد لازم برای ساخت ماکت های مینیاتوری کاغذ هایپر، مقوای اسفنجی، مقوای پارافینی، مقوای ماکت و مقوای نازک، فوم و یونولیت، چوب پنبه، خاک رس و خمیر و … می باشد.

برای شروع می توانید کارتون را از اینستاگرام شروع کنید. حتی بدون ساختن کپی های مینیاتوری، می توانید از ماه اول شروع به کسب درآمد کنید. زیرا همانطور که می دانید یادگیری این گونه صنایع دستی کمی زمان می برد.

۱۴.کار در منزل با ساخت جاشمعی دیواری

دیوارکوب ها در مدل های مختلف طرفداران زیادی دارند و یکی از اجزای اصلی خانه هایی با دکوراسیون مدرن به حساب می آیند. قیمت دیوارکوب از ۳۵ هزار تومان تا ۱۳۹ هزار تومان است.

شما می توانید از این ایده به دو روش درآمد کسب کنید. اول باید بری و طرز ساخت لامپ دیواری رو یاد بگیری که واقعا آسونه و بعد تولید کننده باشی و خودت بفروشی یا اینکه به عنوان واسطه با تولیدکنندگان این محصولات شروع به فروش کنی که فکر کنم روش دوم باشه. که بسیار بهتر و سودآورتر است. سریعتر می دهد.

همچنین می توانید از اینستاگرام برای بازاریابی و فروش دیوارکوب استفاده کنید. برای شروع کافیست از محصولات تولیدکنندگان عکس بگیرید و در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید. سپس هر زمان که سفارشی از طرف مشتری ثبت شد، کافی است محصول را از تولید کننده خریداری کرده و به دست مشتری برسانید.

۱۵.کسب درآمد با شمع سازی در منزل

شمع سازی یکی از هنرهای جذاب و دوست داشتنی است و طرفداران زیادی  دارد. درست کردن شمع در خانه اصلا سخت نیست! با آموزش های تصویری موجود در اینترنت به راحتی می توانید این هنر جذاب و پرطرفدار را بیاموزید. درآمد حاصل از فروش شمع های دست ساز فانتزی حدود ۳ تا ۷ میلیون تومان در ماه است. ممکن است درآمد متوسطی باشد، اما کار در خانه برای زنان ایده بسیار خوبی است.

۱۶.کسب درآمد برای خانمها با ساخت ست آشپزخانه در منزل

ساخت ست آشپزخانه در خانه برای خانم ها یک کار سودآور در خانه محسوب می شود. پیج های زیادی در اینستاگرام دیده ام که سرویس های آشپزخانه را در مدل های مختلف می فروشند. اگر دقت کنید می بینید که بازاری داغ و پرطرفدار است. ست های آشپزخانه اندز عبارتند از: پیش بند آشپزخانه، دستکش فر، دستگیره آشپزخانه، سبد نان پارچه ای، حوله آشپزخانه، حوله گازی و انواع بخار پز.

برای کسب درآمد از این روش می توانید به عنوان یک واسطه با تولیدکنندگان بفروشید یا خودتان یاد بگیرید و شروع به کار ساخت ست آشپزخانه کنید. برای فروش سرویس های آشپزخانه نیز می توانید از اینستاگرام و تلگرام استفاده کنید. 

۱۷.کار در منزل برای خانمها (بافتنی، لیف بافی، دکمه دوزی)

برای انجام این کار در خانه نیاز به سرمایه زیادی ندارید. شما فقط به الیاف طبیعی یا پشم های مدرنی که اخیراً به بازار آمده اند و یک سوزن بافندگی نیاز دارید. آن وقت است که می توانید با یک میل بافتنی و یک قرقره کاموا جادو کنید و درآمد کسب کنید. وسایلی که نیاز دارید و می توانید بعداً تهیه کنید و برای شروع کار نیازی به آن نیست، عبارتند از: سنجاق نگهدارنده گره بافندگی، گیره علامت گذاری گره بافندگی، نوار اندازه گیری، ردیف شمار، محافظ انتهای میله، قیچی و سوزن گلدوزی

اگر می خواهید از این هنر در خانه کسب درآمد کنید، پیشنهاد می کنم روی بافت لباس های زمستانی مانند کلاه، جوراب، دستکش تمرکز کنید، زیرا بسیار پرطرفدار است و می توانید محصولات خود را با قیمت های بالا بفروشید. سعی کنید در بافت های خود خلاقیت به خرج دهید تا بتوانید طرح های بافتنی زیبا و منحصربفردی خلق کنید.

۱۸.کسب درآمد در منزل برای خانم ها با بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی یکی از بهترین راه ها برای درآمدزایی زنان در خانه است. کافی است در فروش تلفنی مهارت خود را ارتقا دهید و سپس می توانید از فروش هر محصول پورسانت خوبی دریافت کنید. اگر به دنبال کسب و کار خانگی پردرآمد هستید، بازاریابی تلفنی را امتحان کنید.

۱۹.کار در منزل با بسته بندی حبوبات

 

در این روش فقط کافی است حبوبات را به صورت خام خریداری کرده و یا به صورت عمده از توزیع کنندگان خریداری کنید و پس از شستشو و فرآوری های لازم، آن ها را در بسته بندی های شیک درآورید و در فروشگاه های مختلف به فروش برسانید. فروش انجام دهید

دقت داشته باشید که این کار نیاز به مجوز از جهاد کشاورزی دارد و شاید سخت ترین کار مجوز گرفتن باشد. اما اگر فضای مناسب و تمیزی دارید می توانید برای مجوز اقدام کنید. این روش نیاز به سرمایه اولیه چند میلیونی دارد و شغلی پردرآمد برای زنان و مردان محسوب می شود.

۲۰.کار در خانه با خرد کردن و بسته بندی سبزیجات

اگر بتوانید سبزیجات مختلفی را که مردم مصرف می کنند خرد و بسته بندی کنید، فروش خوبی را تجربه خواهید کرد. انواع سبزیجات، کوکوی، آشی و … را تهیه و بسته بندی کرده و در یخچال قرار دهید. سپس می توانید به مشتریان خود بفروشید و سود ببرید. برای راه اندازی چنین کسب و کاری به سرمایه زیادی نیاز ندارید، اما باید بدانید که این بخشی از کارهای خانه پولساز است.

۲۱.کار در خانه با نگهداری از حیوانات خانگی

آیا دوست دارید در میان حیوانات باشید؟ آیا حوصله کافی برای تمیز کردن و آرایش حیوانات خانگی خود را دارید؟ اگر چنین است، این می تواند یک شغل خانگی عالی باشد، زیرا بسیاری از افراد باید در حین کار از حیوانات خانگی خود مراقبت کنند.

۲۲.کارشناس معاملات ملکی شوید

اگرچه می توانید یک تجارت واقعی را از خانه راه اندازی کنید، اما تا زمانی که مجوز ملک در کشور خود دارید باید خانه را به خریداران بالقوه نشان دهید. اما به یاد داشته باشید که شما همچنین باید خانه را برای نمایش به خریداران آماده کنید. به لطف فناوری، می توانید به یک مشاور املاک مجازی تبدیل شوید، جایی که می توانید ملک را بدون حضور در آنجا نشان دهید

۲۳.کار کوتاه مدت انجام دهید

کار کوتاه مدت کار یا کاری است که می توان آن را به سرعت انجام داد. به عنوان مثال، می توانید یک نظر بنویسید، در نظرسنجی شرکت کنید یا یک فیلم تماشا کنید. ممکن است هزینه زیادی نداشته باشد، اما راهی سریع و آسان برای کسب درآمد از خانه است.

۲۴.در یک حوزه متخصص شوید

امروزه، مردم می خواهند متخصصانی را به صورت آنلاین در مورد مشکلاتی که ممکن است با آنها دست و پنجه نرم کنند پیدا کنند. امروزه افراد و برندها تمایل دارند به جای استخدام یک شرکت از متخصص برای حل مشکلات خود استفاده کنند و این یک روند است. در حال رشد است. شرکت هایی وجود دارند که افراد حرفه ای را با قیمت ۱۵ دلار در ساعت و ۲۸۰ دلار در ساعت استخدام می کنند، بنابراین اگر در یک شغل تخصص داشته باشید، می توانید درآمد زیادی کسب کنید.

۸ توصیه برای افزایش تمرکز در کسب و کارهای خانگی

به طور خلاصه باید به موارد زیر توجه کنید:
زمان مناسب برای کار خود را تعیین کنید

محل کار خود را مشخص کنید

کار خود را برنامه ریزی کنید

خانواده خود را توجیه کنید

تلفن همراه خود را از خود دور کنید

برای زمان استراحت خود حساب کنید

به اندازه کافی خوابیدن

هرگز ورزش را فراموش نکنید

سوالات متداول در مورد کار در منزل

 

آیا هر کس می تواند کار در خانه داشته باشد؟

همانطور که در این مقاله ذکر شد، ایده های زیادی برای کار در خانه وجود دارد که هر کسی می تواند از آنها استفاده کند. مهم نیست، همه ایده ها برای مردان و زنان قابل اجرا هستند.

سرمایه مورد نیاز برای کار در منزل چقدر است؟

 

مشاغل خانگی معمولاً به سرمایه زیادی نیاز ندارند. می توانید با همان لپ تاپ یا تلفنی که در دست دارید، در خانه شروع به کسب درآمد کنید. مهمترین دارایی شما دانش و مهارت شماست. بنابراین بهترین راه این است که روی خود سرمایه گذاری کنید و به دنبال یادگیری مهارت های مورد نیاز خود باشید.

کار در منزل چی خوبه برای اقایان؟

بهترین راه کار در خانه برای مردان، کار در بخش فروش یا بازاریابی وابسته است. می توانید بدون هیچ زحمتی درآمد ماهانه خوبی برای خود داشته باشید.

آیا راه اندازی کار در منزل آسان است؟

راه اندازی هر کسب و کاری سختی های خاص خودش را دارد، اما تجربه کار در خانه در این شرایط ارزشش را دارد.

جمع بندی

امیدوارم از ایده ها و روش هایی که برای کار در منزل با شما در میان گذاشته ام استفاده کافی را برده باشید. برخی از ایده ها برای زنان و برخی برای مردان مناسب است.

نکته مهم این است که در برخی از راه حل های کار در منزل ارائه شده، شما به یک وب سایت نیاز دارید. فکر نکنید راه اندازی یک وب سایت مستلزم هزینه های سنگین است. اصلا شبیه به آن نیست! به لطف سیستم های سایت ساز رایگان مانند وردپرس امکان طراحی و راه اندازی سایت با هزینه کمتر از ۵۰۰ هزار تومان وجود دارد و به راحتی می توانید بدون هیچ دانشی خودتان سایت بسازید.

نکته مهم بعدی این است که حتما از سایت های ذکر شده برای بازاریابی محصولات یا خدماتی که قرار است ارائه دهید استفاده کنید. سایت هایی مانند دیوار و سیپور برای تبلیغ محصولات عالی هستند.

نکته بعدی این است که اگر چیزی را نمی دانید یا در آن تخصص کافی ندارید، ناامید نشوید. اگر تخصص نداشته باشید اشکالی ندارد. همانطور که اشاره کردم با کمی تمرین و مطالعه می توانید اطلاعات خود را در آن موضوع افزایش دهید. پس فکر نکنید که همه ذاتاً متخصص هستند. شما هم می توانید متخصص شوید.

و نکته آخر اینکه ممکن است برای راه اندازی برخی از مشاغل خانگی ذکر شده به سرمایه کمی نیاز باشد. خیلی از دوستان فکر می کنند نیاز به سرمایه زیادی دارند که اصلا اینطور نیست. تخصص مشاغل خانگی این است که می توان با کمترین هزینه راه اندازی کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.