نصب واتساپ قدیمی خودم – راهنمای کامل نصب

نصب واتساپ قدیمی خودم

یکی از مشکلات بزرگ و شایع کاربران اندروید عدم سازگاری نرم افزار های مورد استفاده با گوشی همراه خود، بعد از بروزرسانی نرم افزار می باشد. واتساپ به عنوان یکی از پر استفاده ترین اپلیکیشن در ایران نیز از این مساله مستثنا نیست. پس از آپدیت های جدید واتساپ گزارش شده است که کاربران بسیاری دسترسی خود را از این برنامه از دست داده اند. بنابراین ما در این مقاله یک راهنمای کامل و جامع را برای نصب واتساپ قدیمی خودم به وجود آورده ایم تا با مطالعه آن از شر این مشکل خلاص شوید.

نصب واتساپ قدیمی

واتساپ در بروزرسانی های اخیر خود امکانات قابل توجهی را به اپلیکیشن محبوب خود اضافه کرده است که کاربران را مجاب به آپدیت واتساپ فعلی خود می کند. ولی یکی از مشکلاتی که اخیرا برای کاربران اندرویدی واتساپ به وجود آمده است عدم سازگاری نرم افزار با سخت افزار گوشی آن ها می باشد.

نسخه قدیمی واتساپ

نسخه قدیمی واتساپ

 طبیعتا این مشکل بسیار نگران کننده می باشد چرا که امروزه بسیاری از فعالیت های تجاری و آموزشی از طریق این پلتفرم انجام می شود. یک راهکار در این زمینه استفاده از آپدیت های قبلی این نرم افزار می باشد.

مشکل عدم سازگاری واتساپ با دستگاه های مختلف در بروزرسانی های بعد این نرم افزار حل خواهد شد ولی تا آن زمان برای از بین رفتن این مشکل میتوانید از طریق لینک های زیر نسخه های قبل این نرم افزار پرکاربرد را دانلود کنید و تا اطلاع ثانوی بتوانید مشکل نصب واتساپ قدیمی خودم را حل کنید.

در مطلب زیر ادامه لینک های دانلود نرم افزار واتساپ برای شما قرار داده شده است:

 

دانلود واتساپ ورژن v2.17.427-452100

واتساپ ورژن v2.18.427-452100

دانلود واتساپ ورژن v2.20.427-452100

 واتساپ ورژن v2.23.12.78

دانلود واتساپ ورژن v2.22.5.72

شما میتوانید از طریق نصب نسخه های قدیمی تر واتساپ که در قسمت بالا برای شما عزیزان قرار داده شده است، موقتا بتوانید به اکانت واتساپ خود دسترسی پیدا کنید تا زمانی که در آپدیت های بعدی از شر مشکل نصب واتساپ قدیمی خودم راحت بشوید.

 

نصب نسخه قدیمی واتساپ

نصب نسخه قدیمی واتساپ

 

بیشتر بخوانید : تبلیغات واتساپ راهنمای کامل و جامع روش های تبلیغاتی

 

 

نکات مهمی که در مورد نسخه های قدیمی واتساپ باید رعایت کنیم:

در ادامه نکاتی را که در نصب نرم افزار بایستی به آن توجه کنیم را مورد بررسی قرار می دهیم.

تایید مجوزهای لازم نرم افزار از منبعی دیگر:

هنگام نصب نسخه قدیمی واتساپ، مطمئن شوید که اجازه نصب برنامه ها از منابع ناشناس را در دستگاه خود فعال کرده اید یا خیر. در بعضی از گوشی های هوشمند، باید به قسمت ” تنظیمات –> امنیت “ بروید و گزینه «نصب از منابع ناشناس» را فعال کنید. در غیر این صورت بهتر است با جستجوی دقیق مدل گوشی همراه و تنظیمات دقیق دستگاه خود این گزینه را فعال کنید تا مشکلی برای نصب واتساپ قدیمی خود به وجود نیاید.

بک آپ و پشتیبان گیری از اطلاعات قبل از نصب:

قبل از شروع روند نصب نسخه قدیمی واتساپ خودتان، بهتر است از این فرصت استفاده کرده و به طور کامل از اطلاعات خود مثل تصاویر و اسناد مورد نیاز نسخه پشتیبان تهیه کنید. می توانید از قسمت پشتیبان گیری واتساپ در خود برنامه یا به روش های دیگر مانند ذخیره فایل های مختلف در کامپیوتر یا حافظه خارجی این کار را انجام دهید.

همچنین بخوانید : آموزش بازگردانی پیام های پاک شده در واتساپ

دریافت نسخه قدیمی واتساپ:

اگر فایل هایی که در این مقاله برای شما قرار داده شده است به کارتان نیامد می توانید با جستجوی مدل دستگاه خود در وبسایت های معتبر خارجی نسخه های قدیمی تر مناسب گوشی همراهتان را پیدا کنید. و به راحتی نسخه دقیق واتساپ قدیمی خودتان را نصب کنید.

غیرفعال کردن به آپدیت خودکار واتساپ:

بعد از نصب و فعالسازی واتساپ قدیمی روی دستگاهتان حالا زمان آن رسیده است که با غیر فعالسازی آپدیت خودکار واتساپ از طریق تنظیمات برنامه و غیر فعال کردن آپدیت خودکار گوگل پلی، خیال خودتان را راحت کنید. که مشکلی برای اکانت شما تا برطرف کردن این مشکل از طرف بخش فنی واتساپ پیش نخواهد آمد.

تایید نصب نرم افزار

بعد از نصب نرم افزار شما بایستی، آن را تایید کنید و پیامی را حاوی ” نرم افزار واتساپ نصب شد ” دریافت کنید که بعد از آن می توانید پس از تایید این پیام شما موفق به نصب واتساپ قدیمی خودتان شده اید و حالا زمان تنظیمات اولیه نرم افزار است.

تنظیمات اولیه:

بعد از اینکه موفق به نصب نسخه قدیمی واتساپ شدید، باید تنظیمات اولیه را انجام دهید. این مرحله از نصب ممکن است شامل تنظیمات حساب کاربری، بروزرسانی شماره تلفن، آپلود بک آپ گرفته شده از اطلاعات و اسنا و تصاویر و سایر تنظیمات مربوط به نسخه قدیمی واتساپ باشد.

 

همچنین بخوانید : آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

 

هشدار امنیتی

باید به این نکته توجه داشته باشید، زمانی که واتساپ آپدیت می شود. و ما آن را بروزرسانی نمیکنیم، پشتیبانی امنیتی از نسخه مورد استفاده ما برداشته می شود. و این ممکن از برای ما گران تمام شود.

پس زمانی که احساس کردید اطلاعات شما در خطر است و واتساپ نیز مشکلات اخیر را حل کرده است. سریعا واتساپ خود را به جدیدترین آپدیت خود برسانید تا مشکلات امنیتی شما و اطلاعات ارشمند شما را تهدید نکند.

آیا امکان نصب نسخه قدیمی واتساپ خودم از گوگل پلی و بازار وجود دارد؟

با توجه به اینکه در نسخه های قدیمی تر نرم افزار ها امکان حملات امنیتی به اکانت ها و اطلاعات کاربران وجود دارد. سیاست های فروشگاه های نرم افزار بر این است که آخرین نسخه نرم افزار را ارائه دهند. بنابراین متاسفانه امکان نصب نسخه های قدیمی تر واتساپ از طریق گوگل پلی و بازار وجود ندارد.

 

بیشتر بخوانید : چطور لوکیشن بفرستیم ؟

 

چه وبسایت هایی را برای نصب واتساپ قدیمی خودم پیشنهاد می کنید؟

اگر لینک های دانلودی که برای شما در ابتدای این مقاله قرار داده شده است مشکل شما را برطرف نکردند در ادامه با پویان توسعه همراه باشید. با توجه به محدویت های اخیر و عدم دسترسی ما به وبسایت های خارجی، بایستی از وبسایت هایی استفاده کنیم که اجازه دسترسی و دانلود نرم افزار را بدون مشکل به ما بدهند. بنابراین میتوانید از بسایت های زیر استفاده کنید:

https://androidpicks.com/download-whatsapp-older-versions-apk

https://www.9apps.com/android-apps/WhatsApp-Messenger/version-history-1

http://www.oldversion.com/android/com-whatsapp

صحبت پایانی

در این مطلب سعی کردیم که تمامی نکاتی که شما برای نصب نسخه قدیمی واتساپ خودتان نیاز دارید پوشش بدهیم. اگر سوالی دارید لطفا از طریق بخش نظرات سوال خود را مطرح نمایید تا بررسی شود.

4 دیدگاه در “نصب واتساپ قدیمی خودم – راهنمای کامل نصب

  1. مرتضی عبدالهی گفت:

    خوبه راضی هستم

  2. مرتضی عبدالهی گفت:

    خوبه راضی هستم اگر سرعت اینترنت بلا باشه خیلی بهتر هستش هر جند میدانم فیلتر شکن

  3. مرتضی عبدالهی گفت:

    از برنامه های دیگر خیلی بهتر هستش وتنها ایرادی که میشه گرفت نیاز به فیلتر شکنداره

  4. Mohammad Ali rafee گفت:

    واتساپ قدیمی خودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.