آموزش بازگردانی پیام های پاک شده در واتساپ

آموزش بازگردانی پیام های پاک شده در واتساپ

در این پست می خواهیم در مورد پیام های حذف شده در واتس اپ بیشتر بدانیم. آموزش بازگردانی پیام های پاک شده در واتساپ؟ گاهی اوقات ما واقعاً به پیام های حذف شده نیاز داریم و نیاز به دریافت اطلاعات از آنها داریم.

واتس اپ یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در بین مردم است که بعد از تلگرام جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است. اکثر مردم از آن در تلفن همراه خود استفاده می کنند.

بازیابی پیام های پاک شده در واتس اپ به روش های مختلفی انجام می شود و انجام آن آسان است. بیایید این روش ها را با هم بررسی کنیم…

بازگردانی پیام های پاک شده در واتساپ

قبلاً نمی توانستید پیام های واتس اپ را بازیابی کنید، اما اکنون این پیام رسان تغییراتی ایجاد کرده است که به شما امکان می دهد پیام ها را به راحتی بازیابی کنید.
در این مقاله ۳ روش برای بازیابی پیام ها در نظر گرفته ایم که می توانید از آنها بهره مند شوید.

 

همچنین بخوانید : چطور بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم

 

روش۱: استفاده از نسخه بک‌آپ واتساپ

اگر پشتیبان گیری معمولی WhatsApp را فعال کرده اید، می توانید به راحتی چت حذف شده خود را با این نسخه پشتیبان بازیابی کنید. بسته به حساسیت پیام های خود می توانید گزینه پشتیبان گیری را به روزانه، هفتگی و ماهانه تغییر دهید تا همیشه به روز باشد. حال فرض کنید یک نسخه پشتیبان داریم و می خواهیم آن را بازیابی کنیم. چگونه این کار انجام می‌شود؟
برنامه WhatsApp را از تلفن خود حذف نصب کنید و آن را از Google Play دانلود و دوباره نصب کنید. با نصب کامل، گزینه ای برای بازیابی چت های WhatsApp در اختیار شما قرار می دهد. فقط روی گزینه Restore کلیک کنید تا همه چت های خود را بازیابی کنید.

این کار تمام شد و مشکل شما پس از بازیابی کامل در اینجا حل می شود.

همچنین بخوانید : نصب واتساپ قدیمی خودم – راهنمای کامل نصب

روش ۲: بازیابی پیام های واتساپ با کمک +WhatsRemoved

با فرض اینکه پشتیبان‌گیری را در پیام‌رسان خود فعال ندارید! راه حل چیست؟ مشکلی نیست. در این موارد، برنامه هایی مانند WhatsRemoved+ به کمک شما می آیند. با نصب این برنامه، تمام پیام هایی که حذف کرده اید را پیدا کرده و بازیابی می کند. فقط کافیست این برنامه را از گوگل پلی دانلود و فعال کنید. از شما مجوزی خواسته می شود که باید برای بازیابی اطلاعات خود ارائه دهید. این برنامه ویژگی هایی مانند موارد زیر را در اختیار شما قرار می دهد:

  • پنجره ای برای مشاهده همه پیام های حذف شده
  • پیکربندی آسان
  • ذخیره تاریخ و زمان پیام های حذف شده
  • آسان رابط کاربری
  • سیستم جستجو بر اساس نام افراد
  • الگوریتم های یادگیری دقیق تر و آسان تر

روش ۳: مشاهده پیام های حذف شده با کمک Auto RDM

برنامه Auto RDM نیز برای مشاهده پیام های حذف شده استفاده می شود تا بتوانید این پیام ها را بخوانید. کار با این اپلیکیشن بسیار آسان است و رابط کاربری ساده ای دارد. این اپلیکیشن علاوه بر بازیابی پیام های حذف شده در واتس اپ، امکان ذخیره وضعیت و داستان مخاطبین را نیز ارائه می دهد.
از ویژگی های این اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. رابط کاربری ساده
  2. کاهش اشکالات نرم افزار
  3. ذخیره داستان

همچنین بخوانید : اتصال پروکسی به واتساپ

نتیجه گیری

گاهی اوقات پیامی را در واتس اپ حذف می کنیم و اکنون به آن نیاز داریم. شما لازم نیست نگران باشید. این پیام ها برگشت پذیر هستند و شما به راحتی می توانید آنها را برگردانید. در این مقاله ما ۳ روش را برای شما قرار داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.