آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

آموزش دریافت شماره مجازی رایگان

شماره مجازی به شماره تلفنی گفته می شود که در واقعیت وجود نداشته باشد و بدون نیاز به سیم کارت کارایی اعداد واقعی را دارد. به عبارت دیگر این سرویس نوعی تلفن مجازی است که امکان استفاده از خدمات ارتباطی مانند دریافت و ارسال تماس و پیام را بدون نیاز به سیم کارت با پیش شماره کشورهای مختلف ارائه می دهد.

داشتن Virtual Number یکی از چالش هایی است که امروزه بسیاری از افراد هنگام استفاده از خدمات بین المللی با آن مواجه هستند. خرید شماره مجازی یک مزیت بزرگ برای بسیاری از کاربران است که می توانند از آن برای تجارت خود یا حتی برای استفاده شخصی استفاده کنند.

برای ساخت شماره مجازی رایگان می توانید از روش ها و برنامه های مختلفی استفاده کنید که در این مقاله به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

 

شماره مجازی

 

کاربرد ساخت شماره مجازی

پس از پاسخ به این سوال که شماره مجازی چیست؟! دانستن نحوه استفاده از این سرویس مهم ترین نکته ای است که باید به آن بپردازیم. یکی از کاربردهای اصلی ایجاد Virtual Number استفاده از آن برای بهبود ارتباط با مشتریان است.

امروزه یکی از شروط موفقیت کسب و کارهای کوچک و بزرگ، ارتباط با مشتریان و مخاطب قرار دادن کاربران به روش های مختلف است که نیاز به ابزار و تجهیزات لازم دارد.

جالب است بدانید که بسیاری از کسب و کارهای حرفه ای برای بهبود و ارتباط با مردم با خرید یک شماره مجازی خطوط تلفن ثابت خود را جایگزین کرده اند! مزایایی مانند عدم محدودیت مکان، عدم نیاز به سیم کارت، ایجاد اکانت های مختلف، امکان استفاده در چندین دستگاه، بدون نیاز به احراز هویت و حفاظت از حریم خصوصی و غیره آنها استفاده از Virtual Number را معقول کردند.

 

سایر کاربرد های شماره مجازی

یکی دیگر از کاربردهای رایج شماره مجازی استفاده از آن برای ایجاد حساب کاربری برای شبکه های مجازی مختلف است. با ساخت یک شماره مجازی می توانید بدون نیاز به خرید سیم کارت برای هر حساب، چندین حساب برای خود بسازید و در نتیجه هزینه ها را کاهش دهید.

از سوی دیگر، شماره های مجازی، امکان برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک با سایر افراد خارج از کشور را آسان و با هزینه بسیار کمتری فراهم کرده است. تماس با خارج از کشور علاوه بر نیاز به خرید سیم کارت های خارجی، هزینه های گزافی را نیز در پی خواهد داشت که شماره مجازی آن را برطرف کرده است.

یکی دیگر از کاربردهای شماره های مجازی حفظ موقعیت مکانی شما و نشان ندادن آن به افراد دیگر است. این بدان معناست که شما به راحتی می توانید با سایر کشورهای خارجی از داخل ایران با پیش شماره کشور دیگر تماس بگیرید بدون اینکه موقعیت خود را برای آنها فاش کنید.

و در نهایت یکی از پرکاربردترین مواردی که ایجاد Virtual Number رایگان برای کاربران ایرانی را ضروری کرد، ممنوعیت بسیاری از سایت ها و سرویس های خارجی است که برای استفاده از خدمات خود نیاز به تایید شماره دارند. با ایجاد شماره مجازی به راحتی می توانید از خدمات سایت ها و پلتفرم های بین المللی که دسترسی محدودی به خدمات آنها برای کاربران ایرانی دارند استفاده کنید.

کاربرد شماره مجازی

نحوه ساخت شماره مجازی رایگان

برنامه ها و سایت های زیادی وجود دارند که می توان از آنها برای ایجاد یک شماره مجازی رایگان استفاده کرد. نکته مهم برای رایگان کردن شماره های مجازی، انتخاب اپلیکیشن های معتبر و قابل اعتماد است.

زیرا بسیاری از این برنامه ها غیرقابل اعتماد هستند و می توانند به راحتی حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را فاش کنند. به عنوان مثال می توانید از این شماره برای تایید سایت و حساب های خود با ایجاد یک Virtual Number با اسکایپ استفاده کنید.

برای ایمن نگه داشتن اطلاعات شخصی خود، باید قبل از انتخاب آن از معتبر بودن برنامه مطمئن شوید. برای این منظور سعی کنید برنامه مورد نظر را فقط از پلتفرم های معتبری مانند گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید و به هیچ وجه از برنامه های ناشناس استفاده نکنید.

همچنین پس از نصب برنامه، به مجوزهای درخواستی اپلیکیشن توجه کافی داشته باشید و تنها مجوزهای لازم را به آنها بدهید. با تمام این نکات باید توجه داشته باشید که شماره های مجازی رایگان امنیت و اعتبار شماره های مجازی پولی را ندارند و خطر استفاده از آنها برای انجام کارهای مهم زیاد است. بنابراین، اگر قصد انجام کارهای مهم یا ایجاد حساب کاربری برای تبادل اطلاعات حیاتی خود را دارید، توصیه می کنیم از شماره های مجازی پولی استفاده کنید.

مراحل ساخت شماره مجازی رایگان در برنامه Temp Number

 

شماره مجازی

برنامه Temp Number یکی از پربارترین برنامه ها برای ایجاد Virtual Number کشورهای مختلف است. اعداد ارائه شده توسط این برنامه از کیفیت خوبی برخوردار بوده و از میزان رضایت بالایی در بین کاربران خود برخوردار است. برای دانستن نحوه ساخت شماره مجازی رایگان مراحل ساخت شماره را در این برنامه توضیح می دهیم.

 

مرحله ۱: دانلود و نصب برنامه Temp Number
، اپلیکیشن Temp Number را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کرده و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. (لینک دانلود برنامه: دانلود نسخه اندروید شماره موقت ) شماره موقت را از گوگل پلی دانلود کنید

مرحله دوم: ثبت درخواست Virtual Number
وارد برنامه Temp Number شوید و روی دکمه دریافت شماره رایگان کلیک کنید. ثبت نام رایگان برنامه شماره مجازی شما

مرحله سوم: انتخاب ریجن شماره
از لیست کشورها، منطقه ای را که می خواهید Virtual Number رایگان دریافت کنید انتخاب کنید. انتخاب منطقه شماره مجازی رایگان

مرحله چهارم: انتخاب Virtual Number
در لیست شماره های مجازی، شماره مورد نظر را انتخاب کنید. (به خاطر داشته باشید که شماره های رایگان قبل از شما برای افراد دیگر در دسترس بوده است.) شماره ای را برای ایجاد یک Virtual Number رایگان انتخاب کنید.

مرحله پنجم: بررسی inbox
اگر از شماره مجازی برای ایجاد حساب کاربری استفاده می کنید، کد فعال سازی به صندوق ورودی شما ارائه می شود. نحوه استفاده از شماره مجازی رایگان

برنامه های رایگان ساخت شماره مجازی

در زیر چند برنامه برای آموزش ساخت Virtual Number رایگان به شما ارائه می دهیم:

یک شماره مجازی رایگان در Textnow ایجاد کنید

برنامه Textnow

شماره مجازی

 

یکی از برنامه های قابل اعتماد برای ساخت Virtual Number رایگان است که می توانید با جستجو در گوگل از آن برای گوشی های آیفون و اندروید استفاده کنید.

مزایای استفاده از Textnow

  • برقراری تماس صوتی با خارج از کشور
  • ایجاد Virtual Number برای آمریکا یا کانادا
  • ارسال و دریافت اس ام اس
  • رایگان و بدون هزینه
  • تماس بین المللی فوق العاده ارزان

لینک های دانلود برنامه Textnow

دانلود برنامه Textnow (نسخه اندروید )
دانلود برنامه Textnow (نسخه ios)
Virtual Number رایگان Textplus

برنامه TextPlus

شماره مجازی

TextPlus یکی دیگر از برنامه های مطمئن برای دریافت و ایجاد Virtual Number به صورت رایگان است که به کمک آن می توانید از خدمات مشابه شماره تلفن واقعی استفاده کنید.

با این برنامه می توانید در ایران حضور داشته باشید و در عین حال از یک شماره تلفن ثابت آمریکایی استفاده کنید. در زیر به مزایای ایجاد Virtual Number textplus خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از TextPlus

  • بهره مندی از کلیه خدمات تلفن ثابت در آمریکا یا کانادا
  • ارسال و دریافت پیامک رایگان
  • تماس با خارج از کشور با هزینه مناسب
  • امکان ارسال پیامک گروهی به شماره مقصد خود در آمریکا و کانادا
  • سادگی و سهولت استفاده

لینک های دانلود برنامه TextPlus

 

Text Me

Text Me

یکی دیگر از بهترین برنامه ها برای ایجاد Virtual Number رایگان TextMe است. با استفاده از این برنامه خدمات ارتباطی شماره های آمریکایی و کانادایی در دسترس شما خواهد بود.

مزایای استفاده از برنامه Text me

  1. ارسال و دریافت پیامک نامحدود
  2. تماس با خارج از کشور با هزینه کم
  3. دریافت شماره تلفن واقعی از ایالات متحده و کانادا به صورت رایگان
  4. امکان تبادل و اشتراک گذاری تصاویر، ویدئوها و سایر رسانه ها
  5. جستجو و ذخیره شماره تماس
  6. تماس های تصویری
  7. ساده و رابط کاربری بدون دردسر این برنامه
  8. ارسال و دریافت پیام مخفیانه

۲ndLine

App 2ndLine Second شماره تلفن از استودیو TextNow, Inc.. برای دستگاه های اندرویدی منتشر شد و به کاربران امکان برقراری تماس و ارسال پیامک به سایر نقاط جهان را می داد.

با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی و رایگان شماره های مجازی برای آمریکا و کانادا ایجاد کنید و از خدمات آن بهره ببرید: این برنامه از اینترنت برای تماس، ارسال و دریافت پیامک استفاده می کند. مزیت این برنامه این است که هیچ محدودیتی در تماس و پیامک ندارد و خدمات خود را با کمترین هزینه ارائه می دهد.

مزایای استفاده از برنامه ۲ndLine

  • داشتن Virtual Number آمریکا و کانادا
  • برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک
  • امکان ارسال و دریافت ایموجی، استیکر و گیف
  • رابط کاربری ساده و بدون دردسر این برنامه

 

SafeUM

 

 

سایر برنامه های رایگان ایجاد شماره مجازی توانایی ایجاد Virtual Number را فقط برای ایالات متحده و کانادا ارائه می دهند. اما برنامه Safe.UM به شما کمک می کند تا یک شماره تلفن رایگان از لتونی با کد +۳۷۱ دریافت کنید.

این برنامه بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS قابل استفاده بوده و برای ساخت اکانت شبکه های اجتماعی مناسب است. لطفا توجه داشته باشید که شماره های این برنامه فقط به مدت دو هفته در دسترس شما خواهد بود و پس از آن شماره شما به شخص دیگری داده می شود.

بنابراین، اگر از SafeUM برای ایجاد یک حساب شبکه اجتماعی استفاده می‌کنید، حتماً تأیید دو مرحله‌ای را فعال کنید تا از دسترسی افراد دیگر به حریم خصوصی خود جلوگیری کنید.

مزایای استفاده از برنامه SafeUM

  1. شما می توانید یک Virtual Number برای کشور لتونی به صورت رایگان ایجاد کنید
  2. استفاده از این برنامه به عنوان یک پیام رسان پرسرعت
  3. امکان برقراری تماس صوتی و تصویری امن
  4. امکان ایجاد سه حساب کاربری همزمان در یک گوشی

TalkUشماره مجازی

Second Phone Number یکی از بهترین نرم افزارهای رایگان تماس و پیامک برای گوشی های اندرویدی است. با برنامه TalkU می توانید با استفاده از اتصال ۳G/4G یا WiFi با کمترین هزینه در سراسر جهان تماس رایگان برقرار کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که تماس صوتی فقط برای کاربرانی که این برنامه را روی تلفن همراه خود نصب کرده اند رایگان است و برای برقراری تماس با افراد دیگر باید هزینه آن را پرداخت کنید.

مزایای استفاده از TalkU

  • ارائه یک Virtual Number رایگان به هر کاربر
  • امکان برقراری تماس صوتی رایگان با کاربران TalkU
  • تجربه تماس صوتی رایگان با کیفیت HD
  • تماس بین المللی ارزان با بیش از ۲۰۰ کشور
  • بدون پرداخت هزینه رومینگ حتی برای تماس های بین المللی
  • امکان مسدود کردن تماس های صوتی ناخواسته
  • امکان ضبط مکالمات تلفنی
  • امنیت بالا برای جلوگیری از دسترسی هکرها به تماس و اس ام اس

Numero eSIM

شماره مجازی

 

eSIM Number یک برنامه تماس Wi-Fi (اینترنتی) و تلفن همراه VoIP برای استفاده شخصی یا تجاری است. با این برنامه با کمترین هزینه ممکن تماس های خود را با خارج از کشور برقرار کنید.

مزایای استفاده از Numero eSIM

  1. امنیت بالای برنامه در برابر نفوذ هکرها
  2. امکان ایجاد Virtual Number مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا
  3. کیفیت تماس بالا
  4. دریافت و ارسال پیامک سریع و بدون وقفه
  5. طراحی حرفه ای و ساده
  6. امکان ثبت رایگان مجازی شماره
  7. قابلیت شارژ اکانت
  8. امکان تماس با تمامی کشورها امکان تماس
  9. با ایران
  10. امکان ثبت نام در پیام رسان ها
  11. ثبت نام نامحدود
  12. لینک های متعدد دانلود برنامه eSIM دانلود برنامه

Telos

برنامه Telos یکی از اپلیکیشن های مطمئن برای ساخت Virtual Number رایگان است که به لطف آن می توانید در کمترین زمان ممکن شماره مجازی آمریکایی بسازید و با کمترین هزینه به خارج از کشور تماس و پیامک برقرار کنید.

مزایای استفاده از Telos

  • ارائه یک شماره مجازی رایگان برای هر کاربر
  • ارسال پیام و تماس نامحدود برقراری
  • تماس صوتی با کیفیت بالا
  • ارائه یک شماره مجازی محلی به مسافران کشورهای خارجی
  • ایجاد شماره مجازی از کشورهای مختلف مانند هلند، سوئد و بلژیک
  • امکان مسدود کردن موارد ناخواسته مکالمات و پیام ها
  • و بسیاری ویژگی های منحصر به فرد دیگر

ساخت شماره مجازی رایگان از طریق سایت

ساخت شماره مجازی رایگان از طریق سایت
علاوه بر اپلیکیشن می توانید از سایت های معتبر فعال در این زمینه نیز برای ساخت Virtual Number رایگان کمک بگیرید. بسیاری از افراد سعی می کنند یک شماره مجازی بدون برنامه ها و اپلیکیشن های مختلف ایجاد کنند و ترجیح می دهند از سایت های معتبر استفاده کنند.

با توجه به نکات ذکر شده، برای حفظ امنیت و حریم خصوصی خود، قبل از استفاده از شماره های مجازی، از اعتبار سایت ارائه دهنده شماره اطمینان حاصل کنید. در زیر چند سایت برای ایجاد شماره مجازی رایگان ارائه می دهیم.

  • receive-smss.com

در این سایت می توانید شماره آمریکا، روسیه، اسپانیا، هلند، آلمان، اوکراین، هند، فرانسه، انگلستان و غیره را دریافت کنید. رایگان و پریمیوم

  • ۷sim.net

این سایت تعدادی شماره عمومی از کشورهای روسیه، ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کانادا، اسپانیا، بلژیک، سوئد و … ارائه می دهد که شماره مجازی رایگان هستند.

  • sms.sellaite.com

Virtual Number استونی توسط Sellaite SMS Receiver برای دریافت پیامک آنلاین ارائه شده است. این سایت به سرعت شماره های مجازی را که کار نمی کنند شناسایی و از لیست شماره حذف می کند.

  • freesmscenter.com

Freesmscenter شماره های مجازی رایگان را از ۹ کشور ارائه می دهد: سوئد، چین، لهستان، ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کانادا، روسیه، هنگ کنگ، استرالیا. لطفا توجه داشته باشید که به دلیل ترافیک بالا، پیام های این سایت معمولا با تاخیر انجام می شود.

  • freephonenum.com

سایت freephonenum شماره تلفن های جدید ۲ کشور آمریکا و کانادا را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. این سایت هر ۲ هفته یکبار شماره های خود را به روز می کند.

برنامه TextPlus

آخرین کلمه پویان توسعه

ایجاد یک شماره مجازی رایگان می تواند از طریق برنامه ها و سایت های متعدد انجام شود. اما از آنجایی که سطح امنیتی شماره های مجازی رایگان به اندازه شماره های پولی نیست، لازم است اعتبار پلت فرم ارائه کننده Virtual Number تضمین شود.

اگر قصد انجام فعالیت های تجاری یا تبادل اطلاعات مهم را دارید، پیشنهاد می کنیم خرید Virtual Number پولی را با شماره های رایگان جایگزین کنید.

در این مقاله چند نمونه از اپلیکیشن ها و سایت های معتبر و تست شده برای ساخت شماره مجازی رایگان ارائه کرده ایم. اگر تجربه استفاده از این برنامه ها را دارید، لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.