طراحی سایت عکاسی

طراحی سایت عکاسی

ساخت وب سایت عکاسی برای آتلیه و شخص

این روزها طراحی سایت عکاسی برای نمایش نمونه کارها و ارائه نرخ خدمات بسیار محبوب شده است. وقتی صحبت از طراحی سایت برای حوزه ی مرتبط به عکاسی می شود، مردم فکر می کنند که این وب سایت فقط برای نمایش نمونه عکس ها استفاده می شود. اگرچه صاحبان آتلیه های عکاسی ترجیح می دهند کار خود را با صفحه اینستاگرام شروع کنند، اما طراحی یک وب سایت عکاسی زیبا با ویژگی های خاص می تواند قدم به قدم شما را به موفقیت نزدیک کند. تا انتها با C5 همراه باشید تا روش جدید ساخت سایت عکاسی و ویژگی های یک سایت عکاسی موفق را توضیح دهیم.

وب سایت عکاسی حرفه ای

همانطور که یک کسب و کار یا فروشگاه رزومه یا محصولی دارد و آن را برای آشنایی کاربران در سایت قرار می دهد، رزومه یک عکاس نیز نمونه ای از عکس ها و فیلم هایی است که در طول کار خود گرفته است. با ساختن سایت عکاسی، بستر مناسبی برای نمایش عکس ها به دست می آورید.

به طور کلی، وب سایت استودیو عکاسی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

صفحه درباره ما

در این صفحه مواردی مانند تاریخ شروع کار، تعداد پروژه های موفق عکاسی یا سینمایی، معرفی تیم عکاسان و زمینه کاری (عکاسی صنعتی، عکاسی عروسی، عکاسی از مراسم رسمی و … .) باید مشخص شود.

گالری عکس

در این قسمت نمونه کارها بر اساس موضوعاتی مانند عروسی، تشریفات اداری، آلبوم صنعتی و … دسته بندی شده اند که مهمترین نکته برای جلب رضایت مشتری ارائه نمونه عکاسی می باشد. همچنین می توانید تعدادی از بهترین آثار خود را در صفحه اول وب سایت قرار دهید. توجه داشته باشید که فهرست کردن تمامی تصاویر در صفحه عکاسی ضروری نیست زیرا حجم میزبانی سایت پر است و سرعت سایت کاهش می یابد.

صفحه فروشگاه

ایده جدیدی که می توانید برای ساخت سایت عکاسی خود از آن استفاده کنید، ایجاد صفحه فروشگاهی برای فروش عکس های مهم مانند لنز، هلی شات، دوربین و غیره است. به این ترتیب درآمد شما نیز افزایش می یابد.

صفحه آموزش ترفند عکس

از آنجایی که اخبار و مقالات کمی در زمینه عکاسی وجود دارد، پیشنهاد می شود به جای صفحه خبر، محتوای آموزشی برای علاقه مندان به هنر عکاسی در قالب ترفندی برای افزایش تعداد قرار داده شود. از بازدیدکنندگان وب سایت عکاسی شما

ایجاد پنل کاربری

مشتریان شما می توانند به صفحه عکاسی مراجعه کرده، پس از عضویت وارد پنل کاربری خود شده و به صورت آنلاین سفارش دهند. به عنوان مثال اگر سفارش مشتری روتوش عکس باشد می تواند از طریق پنل کاربری عکس مورد نظر را برای شما ارسال کند و پس از اتمام کار هزینه به صورت آنلاین پرداخت می شود.
همچنین ایده خوبی است که بدون نیاز به مراجعه حضوری، با مدیر استودیو یا عکاس به صورت آنلاین چت کنید تا به سوالات مشتریان پاسخ دهید.

صفحه رزرو نوبت

اگر شما از آن دسته عکاسان یا صاحبان آتلیه هستید که تعداد بازدیدهای حضوری زیادی دارید، با ایجاد صفحه رزرو قرار در وب سایت عکاسی خود، مشتریان می توانند بدون نگرانی در مورد رویدادهای خود برنامه ریزی کنند.

 

همچنین بخوانید : طراحی سایت هنری

طراحی وب سایت عکاسی

یکی از مشکلات عکاسان یافتن مشتری برای خدماتی است که ارائه می دهند. بازاریابی اینترنتی و ساخت وب سایت عکاسی در کنار سئوی سایت مناسب قطعا درآمد و تعداد مشتریان شما را افزایش می دهد. طراحی صفحه عکس با اهداف مختلف انجام می شود. تقسیم بندی موضوعی صفحه عکس به شرح زیر است:

  1. یک صفحه عکاسی شخصی برای عکاس ایجاد کنید
  2. طراحی سایت عکاسی برای آتلیه
  3. ساخت سایت عکاسی برای عکاسان صنعتی و تبلیغاتی
  4. محل برگزاری آموزش عکس

ساخت سایت عکاسی شخصی

اگر به عنوان یک عکاس حرفه ای بدون وابستگی به گروه خاصی از هنر خود درآمد کسب می کنید، وقت آن است که با ساخت یک وب سایت عکاسی شخصی، رزومه کاری خود را در اینترنت به نمایش بگذارید.
آلبوم عکس، تعرفه خدمات، شماره تماس، زمینه های کاری و … را به وب سایت عکس خود اضافه کنید تا علاقه مندان بتوانند راحت تر با شما تماس بگیرند.

ساخت سایت عکاسی آتلیه

طراحی سایت عکاسی برای آتلیه نسبت به سایت عکاسی شخصی گستردگی بیشتری دارد و نیاز به امکانات بیشتری دارد. می توانید ویژگی هایی مانند تعیین وقت قبلی، جدول نرخ خدمات، صفحه ثبت سفارش آنلاین، صفحه آموزش عکاسی، نمونه کار فیلم یا عکاسی و غیره را به صفحه عکاسی خود اضافه کنید.

ساخت سایت عکاسی صنعتی

برخی افراد یا شرکت ها فقط در زمینه عکاسی تبلیغاتی یا عکاسی صنعتی فعالیت دارند. عکاسی صنعتی شامل عکس گرفتن از محصولات، خدمات و حتی افراد مشهور است.
در کمپین های تبلیغاتی مانند مجلات، روزنامه ها، کاتالوگ های تبلیغاتی و موارد دیگر از این تصاویر برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده می شود.

نحوه طراحی سایت عکاسی صنعتی با دو مورد قبلی کمی متفاوت است.
صفحه درباره ما (معرفی تیم عکاسی، اعلام سابقه کار و همکاری با برندهای خاص)، صفحه نمونه با محصولات عکس دار، مشاوره رایگان، صفحه تعرفه خدمات و … از جمله امکانات قابل پیاده سازی در طراحی سایت عکاسی صنعتی می باشد.

سایت آموزش عکاسی

بسیاری از هنرمندان با تجربه در زمینه عکاسی نیز به تدریس علاقه دارند. ساخت سایت آموزش عکاسی برای انتقال تجربه کاری، یادگیری مفاهیم اولیه عکاسی، جذب هنرجویان بیشتر، بهتر دیده شدن و ادامه کار انجام می شود.
آموزش عکاسی در ژانرهای مختلف به صورت آنلاین در وبسایت یکی از بهترین ایده ها برای کسب درآمد است.

اگر موسسه آموزشی دارید می توانید صفحه آموزش عکاسی شامل ارائه زمان بندی، هزینه هر دوره و ویژگی های دوره عکاسی را در دسترس عموم قرار دهید.
و از این طریق کاربران زیادی را به دانشجو تبدیل کنید. از طریق اینترنت.

ویژگی های سایت عکاسی موفق

یک وب سایت عکاسی در صورتی موفق خواهد بود که از تمام قوانین استاندارد طراحی وب سایت پیروی کند و تجربه کاربری خوبی را ارائه دهد. یک سایت عکاسی موفق باید ظاهری زیبا و شیک داشته باشد زیرا وب سایت شما مانند ویترین است و برای جذب مشتری باید بهترین آثار را در ویترین قرار دهید. موارد زیر به طور خلاصه ویژگی های وب سایت عکاسی موفق را نشان می دهد:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.