طراحی سایت ارزان وردپرس

طراحی سایت ارزان و اقتصادی با پویان توسعه

اگر اصلاً با دنیای طراحی سایت و وب سایت آشنایی دارید، حتماً نام وردپرس را شنیده اید. با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس می توانید با صرف کمترین زمان و هزینه یک سایت وردپرس ارزان طراحی کنید.
تیم پویان توسعه با ارائه بهترین خدمات در طراحی سایت اقتصادی با وردپرس به شما کمک می کند تا کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

وردپرس یکی از بهترین و محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوای آماده در جهان است که توانسته نظر بسیاری از طراحان وب سایت را به خود جلب کند.

با کمک طراحی سایت اقتصادی وردپرس می توانید یک وب سایت کاملا کاربردی و جذاب برای کسب و کار خود داشته باشید.

طراحی سایت وردپرس ارزان

هزینه طراحی سایت وردپرس ارزان چقدر است؟
قیمت طراحی سایت با وردپرس بسیار ارزان تر و بهینه تر از با توجه به در دسترس بودن این CMS و افزونه های از پیش نوشته شده آن، یک وب سایت اختصاصی طراحی کنید. از آنجایی که افزونه های زیادی برای این سیستم از پیش نوشته شده وجود دارد که به کاربران مختلف فروخته می شود، کاملا طبیعی است که هزینه هر یک برای کاربر مصرف کننده بسیار کمتر از یک طرح اختصاصی باشد.

مشاوره با قیمت مناسب طراحی سایت وردپرسی

قبل از انجام هر کاری بهتر است با مشاوران متخصص در این زمینه مشورت کنید. مشاوران طراحی سایت وردپرسی به شما کمک می کنند تا بهترین قالب را برای زمینه کاری خود انتخاب کنید.
همچنین با کمک آنها می توانید در صورت لزوم وب سایت خود را اصلاح کنید و ویژگی های مختلف دیگری را در آن اعمال کنید. تیم پویان توسعه با مشاوران حرفه ای و ۱۵ سال تجربه در طراحی سایت اقتصادی وردپرس می تواند به شما در این راه کمک کند.

مشاوره رایگان طراحی سایت اقتصادی با پویان توسعه

طراحی وب سایت وردپرسی اقتصادی با پویان توسعه
با توجه به محبوبیت و کارایی بسیار زیاد وردپرس، شرکت پویان توسعه یک وب سایت ارزان با وردپرس طراحی کرد. طراحی سایت ارزان وردپرس توسط شرکت پویا وب طی ۳ روز کاری و با بهترین پشتیبانی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. اگر به دنبال طراحی سایت سریع و ارزان با وردپرس هستید، می توانید با مشاهده نمونه کارهای طراحی شده با وردپرس، بهترین قالب را انتخاب کرده و کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

مزایای طراحی سایت ارزان با وردپرس پویان توسعه

از جمله مزایای طراحی سایت ارزان قیمت وردپرس در شرکت داینامیک وب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت بالا
  • امکان سئو و بهینه سازی وب سایت
  • امکان طراحی صفحه به چندین زبان
  • کنترل پنل و کاربری ساده
  • امکان توسعه و شخصی سازی
  • افزایش عملکرد وب سایت با کمک فعال سازی افزونه های مختلف
  • به روز رسانی مداوم و رایگان

تاریخچه سیستم مدیریت محتوای وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس اولین بار در سال ۲۰۰۳ توسط چند برنامه نویس خوش ذوق و خوش ذوق طراحی شد.
و بسیار ساده تر از وردپرس امروزی است.با استقبال کاربران از این سیستم مدیریت محتوا نیازهای جدیدی به وجود آمد که با حمایت تیم وردپرس و سایر برنامه نویسان علاقه مند هر روز به امکانات این سیستم مدیریت محتوای کاربرپسند اضافه شد. کد نویسی در وردپرس در زمان ظهور وردپرس، سیستم‌های مدیریت محتوا مانند جوملا و دروپال وجود داشت، اما با قوی‌تر شدن وردپرس، محبوبیت سایر سیستم‌های مدیریت محتوا به شدت کاهش یافت.

به طوری که بسیاری از کاربرانی که از سیستم های مدیریت محتوا دیگری مانند جوملا استفاده می کردند تصمیم به مهاجرت به وردپرس گرفتند.
امروزه این سیستم به چنان قدرتی رسیده است که می توان آن را بهترین سیستم مدیریت محتوای دنیا دانست و تا به امروز بیشترین طرفداران را به دست آورده است.

 

همچنین بخوانید : چطور کسب و کار سنتی خود را به کسب و کار آنلاین تبدیل کنیم ؟

 

مزایای طراحی سایت قیمت پایین وردپرس

۱. پنل کاربری استاندارد و مدیریت آسان وردپرس

یکی از مزایای طراحی سایت حرفه ای wordpress این است که پنل کاربری بسیار ساده و مدیریت آن آسان است. با توجه به اینکه کاربران زیادی از این سیستم استفاده می کنند، ویدیوهای آموزشی گسترده ای در اینترنت به صورت رایگان یا با هزینه اندک قسمت های مختلف مدیریت وردپرس وجود دارد.
علاوه بر این، محیط مدیریت وردپرس به صورت استاندارد طراحی شده است تا کاربران بدون دانش فنی قبلی بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

اخیرا با اضافه شدن صفحه ساز Elementor کار با وردپرس و ویرایش صفحات و قالب ها بسیار راحت تر از قبل شده است و بسیاری از بخش ها را می توان به راحتی و با کشیدن و رها کردن توسط کاربر معمولی ویرایش و استفاده کرد.

 

۲. طراحی جذاب

وردپرس دارای هزاران تم جذاب است که بسیاری از آنها رایگان هستند که می توانید از آنها برای طراحی زیبا وب سایت خود استفاده کنید.
از طرف دیگر، بسیاری از این قالب ها رایگان هستند و شما می توانید یک سایت style=”vertical-align: inherit;”>wordpress ارزان با کمترین قیمت ممکن طراحی کنید.

 

۳. پیاده سازی بر اساس PHP و MySQL

در حال حاضر php یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی وب سایت در دنیای طراحی وب سایت است. خوشبختانه زبان برنامه نویسی وردپرس php است.
و از پایگاه داده محبوب MySQL استفاده می کنند. بنابراین، بسیاری از طراحان وب سایت از هسته وردپرس استفاده می کنند.
و افزونه هایی با php روی آن، از این هسته قدرتمند برای طراحی اضافه می کنند.
انواع سایت های خرید، تجارت، اخبار و سایر سایت ها از آن استفاده می کنند.

افزایش روزافزون کاربران وردپرس بازار برنامه نویسان وردپرس و نویسندگان افزونه را هر روز داغتر کرده است و همین امر منجر به توسعه این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند شده است.

 

۴. سازگاری طراحی سایت وردپرسی با استانداردهای سئو

امروزه علاوه بر طراحان وب سایت، کاربران عادی نیز می دانند که وب سایت های مبتنی بر وردپرس بسیار سریعتر از سایر وب سایت ها در گوگل و موتورهای جستجو ظاهر می شوند.

دلیل این امر هسته قدرتمند وردپرس و آدرس دهی حرفه ای آن است. اخیراً افزونه های بسیار مؤثری مانند yoast وردپرس را به یک CMS قوی با آخرین استانداردهای SEO تبدیل کرده اند. با استفاده از Yoast و پلاگین Rank Meth، می توانید به راحتی سایت وردپرس خود را سئو کنید.

بیشتر بخوانید : مشاوره سئو

۵. امنیت بالا و به روز رسانی مداوم

شاید یکی از مهم ترین دلایل استفاده کاربران از وردپرس، به روز رسانی مداوم باشد. این بدان معنی است که نقص های امنیتی سیستم در کوتاه ترین زمان ممکن کشف شده و آخرین نسخه در دسترس کاربران وردپرس قرار می گیرد.

علاوه بر این، سیستم های مدیریت محتوایی که توسط کاربران بیشتری مورد استفاده قرار می گیرند و طرفداران بیشتری دارند، معمولاً برنامه نویسان بیشتری را علاقه مند به توسعه نشان می دهند و به طور کلی امنیت این سیستم ها بالاتر است. محتوای معرفی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس به شما کمک می کند تا بهترین افزونه امنیتی وردپرس را انتخاب کنید.

۶. پشتیبانی در وردپرس

تعداد نفرات زیادی هستند که تخصص حرفه ای در وردپرس دارند و به صورت رایگان مشاوره داده و مشکلات مردم را حل کرده اند. از سوی دیگر این سیستم طراحی وب سایت جهانی است و امروزه استفاده از آن افزایش یافته است. بنابراین در صورت بروز مشکل کافیست تالارهای گفتگوی مرتبط با وردپرس را پیدا کنید و سوال خود را در آنجا مطرح کنید، در کمترین زمان پاسخ خود را دریافت خواهید کرد.

حرف آخر پویان توسعه

در این مقاله به شما گفتیم طراحی سایت اقتصادی وردپرس چیست و چه مزایایی دارد؟

اگر قصد طراحی سایت ارزان وردپرس را دارید، حتما از یک تیم مشاور مجرب در زمینه طراحی سایت وردپرسی کمک بگیرید. ارتباط مستقیم با کارشناسان پویان توسعه : ۰۹۱۲۹۵۹۸۴۶۰
تا بتوانید بهترین قالب را انتخاب کنید. درست است که وردپرس بسیار ساده است و هرکسی می تواند از آن استفاده کند، اما نحوه طراحی و بهینه سازی کدها برای شما در آینده بسیار مهم خواهد بود. بنابراین شرکتی را برای این کار انتخاب کنید که طراحی وب سایت وردپرس حرفه ای را انجام دهد و سابقه درخشانی داشته باشد.

1 دیدگاه در “طراحی سایت ارزان وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.