چطور کسب و کار سنتی خود را به کسب و کار آنلاین تبدیل کنیم ؟

چطور کسب و کار سنتی خود را به کسب و کار آنلاین تبدیل کنیم

چطور کسب و کار سنتی خود را به کسب و کار آنلاین تبدیل کنیم ؟ اینبار در پویان توسعه میخواهیم به تبدیل کسب و کار سنتی به کسب و کار آنلاین بپردازیم. با ما همراه باشید

در دنیای مدرن هیچ اولویتی بالاتر از ورود به کسب و کار در دنیای دیجیتال و توسعه کسب و کار آنلاین نیست. اگرچه توسعه دیجیتال موضوع جدیدی نیست، اما امروزه با توجه به سرعت سریع رشد و گسترش آن، این نیاز به طور فزاینده ای احساس می شود.

در واقع می توان گفت که توسعه دیجیتال تا دهه گذشته تنها یک مزیت محسوب می شد. اما اکنون به یک ضرورت برای بقای مشاغل تبدیل شده است. امروزه نمی توان تنها به روش سنتی کسب و کار تکیه کرد و انتظار گسترش و پیشرفت زیادی در کسب و کار خود داشت.

برای درک بهتر نیاز این تغییر ابتدا به توضیح کارآفرینی سنتی و آنلاین می پردازیم.

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد از سایت

 

چه نوع کسب و کاری سنتی نامیده می شود؟

روش کسب و کار سنتی روشی است که در آن شرکت ها صرفاً به جذب مشتری و ارائه خدمات یا محصولات از طریق ابزار فیزیکی و نه آنلاین می پردازند. این مثال را در نظر بگیرید:

شما فروشگاهی دارید که در آن کالا را شخصاً می فروشید یا در نهایت مشتریان با شما تماس می گیرند و آن را برای آنها ارسال می کنید. برای تبلیغات از جمله از توزیع بروشور و کارت ویزیت استفاده می کنید. اگر دقت کنید تمامی این مراحل فیزیکی است و در فضای آنلاین هیچ تبلیغی وجود ندارد.

به این ترتیب این شرکت به روش سنتی نامگذاری می شود.

 

همچنین بخوانید : چرا باید کسب و کارمان را اینترنتی کنیم؟

 

توسعه آنلاین کسب‌وکار به چه معناست؟

 

توسعه آنلاین فرآیندی است که در آن شرکت‌های سنتی را با کمک فناوری‌های دیجیتال توسعه داده و از نظر فناوری تجهیز می‌کنیم. روش کسب و کار آنلاین از اهرم های دیجیتال و استراتژی های آنلاین جدید برای نزدیک شدن به بازار و مشتریان استفاده می کند.

در واقع از این طریق به صورت گسترده و هدفمند وارد شبکه های اجتماعی و آنلاین می شوید و کسب و کار خود را گسترش می دهید. می توان گفت که توسعه آنلاین برای همه رشته های شغلی، برای برخی بیشتر و برای برخی کمتر استفاده می شود.

بسته به رشته خود می توانید این روش را در قسمت های مختلف شرکت خود اعمال کنید.

 

همچنین بخوانید : سایت یا اینستاگرام؟ کدام یک برای کسب و کار بهتر است؟

 

ورود به کسب‌وکار آنلاین چه ضرورتی دارد؟

همانطور که گفتیم گسترش فعالیت های آنلاین یک ضرورت تلقی می شود. در دنیای امروزی که اکثر مردم بیشتر وقت خود را در اینترنت و شبکه های اجتماعی می گذرانند، این پلتفرم ها به ویترینی تبدیل شده اند که شرکت ها در آن بیشتر دیده می شوند.

هرچه افراد بیشتری برند و خدمات شما را ببینند، احتمال جذب مشتری بیشتر می شود. در نتیجه می توان گفت برای افزایش فروش، گذار از سنت به مدرنیته ضروری است.

 

همچنین بخوانید : برندینگ چیست ؟

 

امروزه تنها تکیه بر روش های سنتی کسب و کار می تواند کسب و کار شما را نابود کند. چرا که با افزایش دریافت خدمات آنلاین و خرید آنلاین، احتمالا مشتریان قبلی خود را از دست خواهید داد.

ما در دوره‌ای از تاریخ زندگی می‌کنیم که در آن برندگان واقعی کسانی هستند که به آینده فکر می‌کنند، جلوتر از تغییرات می‌مانند و مدل کسب‌وکار خود را به‌روزرسانی می‌کنند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند در آینده ای نه چندان دور چیزی به نام تجارت سنتی وجود نخواهد داشت. این باور اهمیت توسعه تجارت آنلاین و آینده حرفه بازاریابی دیجیتال را نشان می دهد.

علاوه بر این، مدل کسب و کار سنتی اغلب هزینه های بالاتری دارد. با این حال، در مدل جدید می توانید با هزینه کمتر به نتیجه بسیار بهتری برسید. در واقع با یک تیر به دو هدف رسیده ایم: هم هزینه های اولیه کسب و کار را کاهش می دهیم و هم درآمدزایی را افزایش می دهیم.

 

همچنین بخوانید : خدمات طراحی سایت مشاغل

 

مسئله کرونا و چالش کسب‌وکارهای سنتی

طی دو سال گذشته با شیوع ویروس کرونا شاهد ورشکستگی بسیاری از شرکت ها بوده ایم. یکی از دلایل اصلی این امر این است که تمرکز اصلی آنها بر جذب مشتری و کسب درآمد از راه های سنتی بوده است.

با شیوع کرونا، مردم به طور فزاینده ای شروع به خرید آنلاین کردند. نتیجه این شد که خدمات و محصولاتی که در دنیای مجازی حرفی برای گفتن داشتند برنده شدند. در حال حاضر نیاز به دیجیتالی شدن بیش از پیش در شرکت ها احساس می شود.

 

چطور کسب‌وکارمان را آنلاین کنیم و بین رقبا دیده شویم؟

 

تصمیم برای تغییر کارآفرینی سنتی به مدرن گام بزرگی در توسعه شما خواهد بود. اجرای این تصمیم از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از استراتژی درست ضامن پیشرفت شرکت ماست.

در طول این انتقال، بسیاری از فرآیندهای تجاری یکسان باقی خواهند ماند. اما بدیهی است که تغییراتی را تجربه خواهیم کرد. کارآفرینی آنلاین برخلاف روش سنتی، امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با توجه به نوع فعالیت تجاری خود از تمامی این امکانات برای توسعه آنلاین کسب و کار خود استفاده کنید.

برای شروع یک وب سایت ایجاد کنید. با طراحی سایت ، علاوه بر راه اندازی خدمات آنلاین، اعتبار برند خود را نیز افزایش می دهید و اعتماد مشتریان را به شما آسان می کنید.

در حالی که حضور گسترده در تمامی پلتفرم‌های آنلاین احتمال موفقیت را افزایش می‌دهد، باید بدانیم و بر روی آن تمرکز کنیم که مخاطبان هدف ما در کدام شبکه‌های اجتماعی بیشتر فعال هستند.

به عنوان مثال، ما خدمات یا محصولات خود را در فیس بوک ارائه می دهیم. در حالی که اکثر مخاطبان ما به دنبال خدمات مشابه در اینستاگرام هستند. همیشه به خاطر داشته باشید که راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی پایان کار شما نیست.

این تازه شروع توسعه آنلاین شماست. به این ترتیب باید دائماً فعالیت های خود را ارزیابی کنید تا به نتیجه مطلوب یعنی گردش مالی بالا برسید.

البته در این راه باید صبور باشید و زود ناامید نشوید، زیرا پیشرفت در این زمینه کمی زمان می برد.

خدمات مشاوره توسعه آنلاین کسب‌ و کار چیست؟

اکنون این سوال مطرح می شود: چگونه دیده شویم؟ هدف شرکت هایی که وارد دنیای دیجیتال می شوند افزایش فروش آنلاین یا افزایش خدمات است. این مشکل را نمی توان به سادگی با ساخت یک وب سایت یا ورود به شبکه های اجتماعی به دست آورد.

ما باید جزو اولین کسانی باشیم که محتوای مرتبط با کسب و کار خود را در گوگل جستجو می کنیم. همچنین برای دیده شدن باید در شبکه هایی مانند اینستاگرام فالوورهای زیادی داشته باشیم.

دستیابی به این هدف مستلزم استفاده از راهبردهای قوی در این زمینه است. از آنجایی که بهبود سئو ی وب سایت و افزایش رتبه صفحات شما در شبکه های اجتماعی نیاز به تخصص دارد، بهتر است از خدمات مشاوره سئو و توسعه کسب و کار آنلاین پویان توسعه کمک بگیرید.

این خدمات به شما کمک می کند تا جایگاه خود را در بین مشاغل آنلاین پیدا کرده و تثبیت کنید.

چطور کسب و کار سنتی خود را به کسب و کار آنلاین تبدیل کنیم بحث بسیار جالب و پر اهمیتی است خوشحال میشویم نظرات خود را در این زمینه برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.