راه های کسب درآمد برای نوجوانان

کسب درآمد برای نوجوانان

این مقاله از پویان توسعه برای کسب و کار برای نوجوانان است! تصمیم گرفتیم راه های کسب درآمد برای نوجوانان را بررسی کرده و تعدادی از آنها را ارائه دهیم. تعداد راه های کسب درآمد برای نوجوانان کم نیست. اما باید به کارهایی که فرزندتان انجام می دهد به گونه ای توجه کنید که به تحصیل او آسیبی وارد نشود.

البته برخی از نوجوانان نیز تصمیم می گیرند آینده خود را به گونه ای متفاوت از آموزش بسازند که در این مقاله سعی کردیم به آن توجه کنیم.

مشاغلی که برای کسب درآمد در دوران نوجوانی پیشنهاد می شود مشاغل پاره وقت، مشاغل اینترنتی یا دورکاری هستند. کسب تجربه کاری در دوران نوجوانی گاهی می تواند به افراد کمک کند تا شغل اصلی خود را در آینده انتخاب کنند و راه خود را در زندگی پیدا کنند.

در این مقاله با ما همراه باشید تا راه های کسب درآمد نوجوانان را بررسی کنیم.

 

راه های کسب درآمد برای نوجوانان

همانطور که گفتیم مشاغل پاره وقت یا کسب و کارهای اینترنتی و اینترنتی یکی از بهترین راه های کسب درآمد برای نوجوانان است. در زیر به معرفی برخی از این راه ها از جمله کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان می پردازیم.

 

ادمینی یکی از راه‌های کسب درامد با گوشی برای نوجوانان

امروزه با گسترش کسب و کارها در فضای مجازی، بسیاری از صاحبان کسب و کار برای مدیریت صفحات مجازی خود به یک مدیر نیاز دارند. شخصی که کارهایی مانند تولید محتوا و پاسخگویی به مخاطبین را به صورت آنلاین انجام می دهد.

قبول این مسئولیت یکی از بهترین راه های کسب درآمد برای نوجوانان در خانه است زیرا می توانید آن را به صورت پاره وقت و آنلاین انجام دهید. بنابراین می توان گفت که مدیر بودن بهترین شغل برای افراد زیر ۱۸ سال است.

 

همچنین بخوانید : ۱۰ شغل پولساز که شما را پولدار خواهد کرد

 

۲. انجام امور تایپ و ترجمه را برعهده بگیرید

اگر به زبان انگلیسی یا هر زبان خارجی دیگری مسلط هستید، می توانید کار ترجمه را که امروزه داوطلبان زیادی دارد انجام دهید و از این طریق کسب درآمد کنید. شما می توانید این کار را به عنوان پروژه و در خانه انجام دهید. به علاوه، انجام پروژه های تایپ یکی از کارهای ساده ای است که اکثر نوجوانان می توانند انجام دهند.

همچنین بخوانید : کسب درآمد از تایپ

۳. گیم بازی کردن یکی از کسب درامد با گوشی برای نوجوانان

شاید برای شما جالب باشد، اما امروزه بسیاری از افراد با بازی کردن پول در می آورند. اگر در بازی های رایانه ای مهارت دارید و به آنها علاقه مند هستید، می توانید به این بازیکنان بپیوندید. بسیاری از مردم علاقه مند به دیدن نحوه بازی شما هستند. با اشتراک گذاری این ویدیوها در پلتفرم های مختلف می توانید درآمد کسب کنید. علاوه بر این، برخی از تولیدکنندگان بازی های رایانه ای از تبلیغات خود به عنوان حامی مالی حمایت می کنند.

 

۴. عکاسی از راه‌های کسب درآمد برای نوجوانان

عکاسی یکی از مهارت هایی است که افراد زیادی به خصوص نوجوانان را مورد توجه قرار می دهد. اگر در زمینه عکاسی و ویرایش عکس آموزش دیده اید، حتی با تجهیزات بسیار ساده نیز می توانید در این حرفه فعالیت کنید.

به عنوان مثال، این روزها بسیاری از صفحات فروشگاهی و وب سایت ها برای عکاسی از محصولات خود به عکاسان حرفه ای نیاز دارند. می توانید روی این کار به عنوان یک شغل پاره وقت حساب کنید.

 

۵. صنایع هنری دستی بسازید

می توانید انواع هنرها و صنایع دستی را در خانه درست کنید و سپس به روش های مختلف به فروش برسانید. به عنوان مثال، می توانید تابلوهای هنری ایجاد کنید، جواهرات بسازید، لیوان و سرامیک طراحی کنید یا حتی محصولات بافتنی تولید کنید.

سپس یک صفحه رسانه اجتماعی برای ارائه محصولات خود باز کنید. حتی می توانید برای فروش محصولات خود از فروشگاه های شهر کمک بگیرید و با آنها همکاری کنید.

۶. آموزش زبان

اگر سطح زبان خوبی دارید ، می توانید در مدارس زبان آموزش دهید تا به افراد زیر سن قانونی و افراد با سطح زبان پایین آموزش دهند. شما همچنین می توانید این کار را به صورت خصوصی انجام دهید.

فقط چند دانش آموز پیدا کنید. امروزه بسیاری از افراد موضوعات آموزشی و زبانی را از طریق صفحات اجتماعی خود آموزش می دهند و از این طریق درآمد خوبی کسب می کنند.

 

۷. با برنامه نویسی کسب درآمد کنید

یکی از راه های کسب درآمد از خانه برای نوجوانان برنامه نویسی است. امروزه بسیاری بر این باورند که بهترین شغل برای افراد زیر ۱۸ سال برنامه نویسی است. نوجوانان و نسل های جوان امروزی استعداد خوبی برای یادگیری سریع این مهارت ها دارند.

اگر به دنبال مهارتی برای کسب درآمد هستید، پیشنهاد می کنیم یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی را یاد بگیرید و از طریق آموزش آنلاین موجود در فضای مجازی در این حرفه مهارت کسب کنید. انتخاب این مسیر می تواند روی شغل و حرفه شما تاثیر بگذارد.

۸. آموزش فتوشاپ و طراحی برنامه ها و کسب درآمد

امروزه با گسترش فعالیت افراد و شرکت ها در شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و در سراسر فضای مجازی، نیاز به طراحان و هنرمندان فتوشاپ بیش از پیش احساس می شود. با یادگیری این نرم افزار و برنامه های مشابه و کسب مهارت در آنها به راحتی می توانید فتوشاپ انجام دهید و برای صفحات و وب سایت های مختلف طرح طراحی کنید.

اگر کار شما در این زمینه خوب باشد، سن شما برای کارفرما فرقی نمی کند و به تدریج می توانید در این مسیر پیشرفت کنید. این روش به دلیل امکان کسب مهارت یکی از بهترین راه های کسب درآمد برای نوجوانان است.

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد از فتوشاپ

۹. کار در یوتیوب یکی از راه های کسب درآمد برای نوجوانان است

تولید محتوای ویدیویی برای یوتیوب یکی از راه های کسب درآمد برای نوجوانان است که امروزه طرفداران زیادی دارد. البته در پلتفرم داخلی آپارات هم می توانید کار کنید و کسب درآمد کنید.

یوتیوب در ازای تبلیغاتی که روی ویدیوهای شما که توسط برندها و شرکت های مختلف تولید می شوند، مبلغی دریافت می کند و درصدی را به شما به عنوان تولید کننده محتوا می پردازد.

 

۱۰. داشتن یک کسب و کار کوچک یکی از راه های کسب درآمد برای نوجوانان است

پس از اینکه اینستاگرام بخش تجارت و خرید خود را در سال ۲۰۱۶ ایجاد کرد، فعالیت تجاری آنلاین خود را افزایش داد. در سال های اخیر حتی نوجوانان نیز این رشته را جدی گرفته اند و در این زمینه مشغول هستند.

اکانت های اینستاگرام زیادی توسط نوجوانان اداره می شود. آنها نقاشی، کالا، هدایای دست ساز و خیلی چیزهای دیگر را از طریق این پلتفرم می فروشند و به صورت آنلاین درآمد کسب می کنند. همچنین می توانید اکانت تجاری اینستاگرام خود را باز کرده و کسب درآمد کنید.

اگرچه ممکن است شروع به کسب درآمد کمی طول بکشد، اما زمانی که کسب و کار شما رشد کند، می توانید بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید درآمد کسب کنید.

 

همچنین بخوانید : کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه

۱۱. ورود داده ها راهی برای کسب درآمد نوجوانان در خانه

شغل ورود اطلاعات اغلب به عنوان چیزی در نظر گرفته می شود که می تواند به شما کمک کند پول زیادی کسب کنید. این کار برنامه ریزی انعطاف پذیری را ارائه می دهد و حتی می تواند در خانه انجام شود.

تنها چیزی که نیاز دارید سرعت تایپ خوب و لپ تاپ یا کامپیوتر است. بدون سرمایه گذاری، نوجوانان به راحتی می توانند از این طریق به صورت آنلاین درآمد کسب کنند.

سایت های زیادی در اینترنت وجود دارند که نوجوانان را استخدام می کنند تا داده ها را برای آنها ایجاد یا دسته بندی کنند. از آنجا که این یک کار پیش پا افتاده است و نیاز به دانش خاصی ندارد، شرکت ها معمولاً نوجوانان را برای انجام کار به صورت موقت انتخاب و استخدام می کنند. از این رو این کار در بین نوجوانان بسیار محبوب است.

راه های کسب درآمد برای نوجوانان در خانه

اگر عاشق گربه، سگ و به طور کلی حیوانات خانگی هستید، چرا خدماتی را برای حیوان خانگی خود ارائه ندهید! این ممکن است شامل پیاده روی حیوانات خانگی همسایگان باشد.

شما می توانید کسب و کار خود را در فیس بوک، اینستاگرام، محله خود یا حتی در وب سایت های مختلف تبلیغ کنید! دریافت پول برای عشق خود به حیوانات خانگی معامله خوبی است، درست است؟

 

همچنین بخوانید : کسب و کار اینترنتی برای دانش آموزان

 

۱۳. به صورت آزاد نویسندگی کنید

اگر نویسنده ای با استعداد هستید یا همیشه می خواستید بنویسید، نویسندگی آزاد راهی عالی برای تمرین و ساختن رزومه شماست. مردم دائماً به دنبال استخدام دیگران برای نوشتن پست های وبلاگ یا حتی ویرایش بخشی از کتاب های خود هستند.

حتی می توانید وبلاگ خود را راه اندازی کنید تا نمونه هایی از نوشته های خود را به مردم نشان دهید و سپس آنها را به رزومه لینکدین یا رسانه های اجتماعی خود اضافه کنید تا مشتریان بیشتری را به کسب و کار خود جذب کنید.

 

۱۴. تحویل مواد غذایی درب خانه مشتری به عنوان یکی از راه‌های کسب درآمد برای نوجوانان

یک راه آسان برای کسب درآمد اضافی، کسب درآمد از طریق خرید و تحویل به مردم است. می توانید مواد غذایی را از دیگران بخرید و مستقیماً درب منزل تحویل بگیرید.

اگر در زمان اوج مصرف این کار را انجام دهید، می توانید ساعتی تا صد هزار تومان درآمد کسب کنید! البته فراموش نکنید که برای این کار باید حداقل ۱۵ سال سن داشته باشید.

۱۵. غذای رستوران را به مشتریان تحویل دهید

شما غذاهایی را که مردم از رستوران ها سفارش داده اند تحویل خواهید داد و از این طریق درآمد کسب خواهید کرد. برای انجام این کار باید حداقل ۱۸ سال یا بیشتر داشته باشید زیرا به گواهینامه رانندگی نیاز دارید. ساعات این کار مشخص است، بنابراین می توانید بقیه روز را صرف یادگیری مهارت های مختلف کنید.

 

۱۶. به عنوان یکی از راه‌های کسب درآمد برای نوجوانان در یک سینما مشغول به کار شوید

بوی پاپ کورن کره ای و فضای مفرح سینما می تواند محل کار شما باشد! به علاوه، وقتی می‌خواهید فیلم جدیدی ببینید، معمولاً می‌توانید تخفیف زیادی برای بلیط دریافت کنید. این یک مزیت است!

 

۱۷. آموزش موسیقی یکی از راه های کسب درآمد برای نوجوانان است

مردم همیشه به دنبال درس موسیقی هستند. مخصوصاً مبتدیان! اگر مهارتی در ساز یا موسیقی وجود دارد که در آن مهارت دارید، این کار می تواند برای شما یک کار سرگرم کننده باشد! شما می توانید برای تدریس هر درس دستمزد دریافت کنید و با انجام این کار درآمد خوبی کسب کنید.

مزیت دیگر این کار این است که می توانید ساعت کاری خود را به دلخواه تنظیم کنید.

 

۱۸. دستیار نظافت منزل نمونه ای از راه‌های کسب درآمد برای نوجوانان

با بزرگسالی که خانه را تمیز می کند تماس بگیرید و ببینید آیا می توانید بخشی از تیم او باشید یا خیر! به عنوان یک نوجوان، احتمالاً نمی توانید به تنهایی این کار را انجام دهید. با این حال، اگر به تیم مناسب بپیوندید، می توانید با آنها کار کنید و درآمد خوبی کسب کنید!

 

۱۹. ماشین ها را بشویید

سرویس کارواش خود را در محله خود تبلیغ کنید! اگر مردم بدانند که مجبور نیستند برای شستن ماشین به کارواش بروند، بیشتر مردم از پرداخت پول به شخصی برای شستن ماشینشان خوشحال خواهند شد.

این حرفه در بین نوجوانان بسیار محبوب است. روی همسایگان خود سرمایه گذاری کنید!

 

۲۰. کار در بستنی فروشی

این یک شغل فصلی یا تمام وقت عالی است. با سرو بستنی مقداری درآمد کسب کنید و مهارت های خدمات رسانی به مشتریان خود را بهبود بخشید!

 

۲۱. تعمیر و نگهداری زمین گلف نمونه ای از راه های کسب درآمد برای نوجوانان است

زمین های گلف همیشه به دنبال استخدام نوجوانان برای کمک در زمین هستند. چه در حال بازیابی توپ گلف در زمین گلف باشید، چه در حال چمن زنی یا کمک در فروشگاه لوازم ورزشی، همیشه کاری برای نوجوانان در زمین گلف وجود دارد!

۲۲. به افراد اطراف خود کمک کنید

در آمریکا برنامه ای به نام TaskRabbit وجود دارد که در آن نوجوانان می توانند برای کمک به افراد مختلف در کار خود ثبت نام کنند. همچنین می توانید از این موضوع ایده بگیرید و در ازای پول به اطرافیان خود کمک کنید.

از نصب تلویزیون، کمک به جابجایی اثاثیه، کمک به بسته بندی جعبه ها تا کاشت گل، می توانید با کمک به کسی که این کارها را در خانه خود انجام دهد، درآمد کسب کنید!

 

۲۳. عکس هایی که گرفته اید را بفروشید

اگر عکاس با استعدادی هستید، همیشه ایده خوبی است که عکس های خود را برای استفاده در جاهای دیگر بفروشید! اگر این حرفه به شما علاقه مند است، برای ایده ها به Shuttershock، Adobe Stock و Photoshelter مراجعه کنید.

فروش عکس بهترین شغل برای افراد زیر ۱۸ سال است که به عکاسی علاقه دارند.

 

۲۴. فروش کتاب های قدیمی یکی از راه‌های کسب درآمد برای نوجوانان

چندین وب سایت فروش کتاب دست دوم وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

حتی می توانید شخصاً کتاب های خود را به کتابفروشی های مختلف ببرید و از فروش آنها درآمد کسب کنید.

 

۲۵. در گل فروشی کار کنید

هزاران نوجوان به عنوان شغل در گل فروشی ها کار می کنند. آنها به گل های مختلف و گل آرایی برای رویدادها و جشن ها علاقه مند هستند.

آنها همچنین می توانند در رساندن گل به درب منزل شما کمک کنند. این یک محیط سرگرم کننده و آرام است که به خلاقیت شما اجازه می دهد جریان پیدا کند! اگر به گل و گیاه علاقه دارید حتما در این حرفه تحقیق کنید.

۲۶. آموزش شنا نمونه ای از راه های کسب درآمد برای نوجوانان است

اگر شناگر با استعدادی هستید یا فقط از شنا لذت می برید، آموزش شنا به همکلاسی های خود می تواند ایده خوبی برای کسب درآمد اضافی باشد!

​​۲۷. یک وبلاگ نویس بیایید

وقتی وبلاگ خود را ایجاد می کنید، می توانید مقالات یا حتی عکس های مختلف را در آن پست کنید. هنگامی که وبلاگ خود را رشد دادید و مخاطبان خود را افزایش دادید، می توانید با انتشار تبلیغات مختلف درآمد کسب کنید.

 

۲۸. آموزش یک ورزش به همسالان یکی از راه‌های کسب درآمد برای نوجوانان

اگر در ورزش خاصی مهارت دارید، بسیاری از والدین به شما پول می دهند تا به فرزندان خود آموزش دهید و به آنها کمک کنید ورزش کنند. خواه مسابقه فوتبال، اصول بسکتبال یا هر ورزش دیگری باشد، قطعاً می توانید با کمک کردن، درآمد کسب کنید.

اکنون بچه ها در حال توسعه مهارت های خود هستند، بنابراین شما می توانید درآمد خوبی از آن کسب کنید!

 

۲۹. در باشگاه بدنسازی کار کنید

اگر باشگاه بدنسازی را دوست دارید، می توانید در باشگاه مورد علاقه خود به عنوان مسئول پذیرش مشغول به کار شوید. پاسخ‌گویی به تلفن‌ها، کمک به افراد برای ثبت‌نام، و شناخت افراد زیادی برای تعامل می‌تواند کار بسیار خوبی باشد!

 

۳۰. کار پاره وقت در رستوران

اگر به این فکر می کنید که چگونه در دوران نوجوانی کسب درآمد کنید، فست فودها و فست فودها همیشه به کمک نوجوانان نیاز دارند. بسیاری به دنبال نوجوانانی هستند که مسئولیت آن را بر عهده بگیرند، به عنوان مثال، اداره صندوق پول یا پذیرش.

سایر فرصت های شغلی رستوران ممکن است شامل دستیار آشپز، سرور و غیره باشد.

بسته به نوع فعالیتی که در رستوران انجام می دهید، ممکن است مبالغی دریافت کنید یا حتی فرصت کسب انعام داشته باشید. علاوه بر این، اکثر رستوران ها نیز یک وعده غذایی رایگان یا تخفیف دار را به کارمندان خود ارائه می دهند.

 

۳۱. ارائه خدمات چمن کاری و محوطه سازی یکی از راه‌های کسب درآمد برای نوجوانان

وقتی صحبت از راه های کسب درآمد در دوران نوجوانی می شود، محوطه سازی ایده خوبی است! بسیاری از مردم آنقدر مشغول هستند که نمی توانند از چمن خود مراقبت کنند.

این کار سختی است که می توانید آن را به یک تجارت پر رونق برای خود تبدیل کنید. چمن زنی یکی از خدمات ساده ای است که می توانید در اوقات فراغت خود به مردم ارائه دهید.

شما می توانید خدمات مختلفی از تزئین باغ گرفته تا علف های هرز از باغ های گل، چیدن برگ ها، تمیز کردن محل یا آبیاری قسمت های مختلف حیاط و همچنین کاشت گیاهان جدید ارائه دهید. بر اساس چمن منطقه خود خلاق باشید.

اگر می خواهید بدانید که چگونه در نوجوانی بدون شغل کسب درآمد کنید، این یک ایده عالی است زیرا به شما این امکان را می دهد که به سرعت یک کسب و کار راه اندازی کنید و درآمد کسب کنید.

 

۳۲. خدمات برف روبی را به عنوان یکی از خدمات جانبی خود ارائه دهید

اگر در یک منطقه سردسیر زندگی می کنید، برف می تواند برای شما مشکل بزرگی باشد. مردم به طور کلی از تمیز کردن برف از پیاده روها به هر قیمتی اجتناب می کنند. بنابراین، حتی ممکن است برخی از شما بخواهند که برف محل کار یا پارکینگ خانه خود را پاک کنید.

شما می توانید از این نیاز استفاده کنید و به پارو زدن در پیاده روها، پیاده روها و غیره پیشنهاد دهید. یک چرخش منظم از مشتریان ایجاد کنید تا هرگز برف برای بیل زدن تمام نشود! از این طریق در زمستان درآمد خوبی کسب کنید.

 

۳۳. ارائه خدمات مهدکودک یکی از راه های کسب درآمد برای نوجوانان است

به راحتی می توانید شغل پرستاری را برای خود انتخاب کنید. یک مکان عالی برای شروع فعالیت های نگهداری از کودکان از طریق دوستان خانوادگی است. اگر کار خود را به خوبی انجام دهید، ممکن است این خبر را به دوستان خود منتقل کنند.

شاید تعجب کنید که چقدر می توانید به عنوان یک پرستار کودک قابل اعتماد درآمد کسب کنید. نرخ استاندارد این کار حداقل ۳۰۰۰۰ تومان در ساعت به اضافه ۱۵۰۰۰ تومان برای هر فرزند اضافه می باشد.

بیشتر والدین برای پرستار بچه غذا تهیه می کنند. هنگام نگهداری از کودکان باید به این نکته توجه کنید که سن آنها باید از سنشان بیشتر باشد. زیرا نوجوانان مهارت های لازم برای شیر دادن به نوزاد را ندارند.

یکی دیگر از فرصت های درآمدی مشابه نگهداری از کودک، کمک به والدین است. این حرفه یکی از بهترین ایده‌هاست وقتی به این فکر می‌کنید که چگونه در نوجوانی بدون شغل پول در بیاورید.

والدین در خانه خواهند بود در حالی که شما در کارهای خانه کمک می کنید. این حرفه می تواند شامل هر چیزی از سرگرمی کودکان گرفته تا لباس های تاشو باشد. اگر برای انجام مراقبت و نظافت خود آماده نیستید، این ممکن است اولین قدم خوبی باشد. برخی از سایت های عالی در کشورهای دیگر که در همان منطقه فعالیت می کنند

 

۳۴. یک کسب و کار عکاسی یا ویرایش فیلم راه اندازی کنید

آیا در عکاسی یا ویرایش فیلم شگفت انگیز هستید؟ پاسخ شما ممکن است راهی برای کسب درآمد در دوران نوجوانی باشد. می توانید پیشنهاد دهید از یک رویداد عکس بگیرید یا عکس های گرفته شده توسط مشتری را ویرایش کنید.

اگر می‌خواهید آن را امتحان کنید اما نمی‌دانید چگونه، می‌توانید با یادگیری از طریق ویدیوهای YouTube و مطالعه در مورد عکاسی شروع کنید. ویرایش ویدیو بسیار شبیه به ویرایش تصویر است.

نوجوانی زمان خوبی برای تقویت مهارت ها و کسب درآمد است. عکاسی و ویرایش فیلم یکی از بهترین مشاغل برای نوجوانان است.

۳۵. دی جی شوید

اگرچه ممکن است برای خرید تجهیزات نیاز به سرمایه اولیه باشد، اما تبدیل شدن به یک دی جی بسیار آسان است. به تمام مهمانی هایی فکر کنید که به شدت به دی جی نیاز دارند. مثل مهمانی هایی که دوستانت می گذارند!

اگر می دانید چگونه یک مهمانی را به خوبی برگزار کنید و می خواهید بدانید که چگونه در نوجوانی پول در بیاورید، این می تواند بهترین فرصت برای شما باشد. برای شروع کار جدید خود، این خبر را از طریق تبلیغات و دوستان منتشر کنید.

 

۳۶. مربی ورزشی برای لیگ های کوچک

مربیگری در ورزش های لیگ کوچک می تواند راهی سرگرم کننده برای کسب درآمد اضافی باشد. بسیاری از لیگ ها به بازیکنان باتجربه برای مربیگری نسل بعدی نیاز دارند. نه تنها مقداری درآمد کسب خواهید کرد، بلکه الگویی برای کل تیم لیگ کوچک خواهید بود.

ممکن است بیشتر از آنچه فکر می کنید سرگرم شوید. علاوه بر این، این حرفه بسیار انعطاف پذیر است.

 

۳۷. کار در باشگاه های ورزشی یکی از روش های کسب درآمد برای نوجوانان است

اگر در حال حاضر بیشتر وقت خود را در باشگاه می گذرانید، ممکن است بتوانید در آنجا نیز ورزش کنید. اکثر باشگاه‌ها به شما اجازه می‌دهند که به‌عنوان کارمند به صورت رایگان ورزش کنید.

نه تنها می توانید در عضویت در باشگاه ورزشی خود به عنوان یک امتیاز صرفه جویی کنید، بلکه یک چک حقوق نیز به خانه خواهید برد. خودتان را به ورزشگاه های سنتی محدود نکنید.

همچنین از سایر مراکز ورزشی دیدن کنید. این یک فعالیت واقعا سرگرم کننده برای نوجوانان است. اکثر مشاغل در این مراکز نسبتاً آرام و بدون استرس هستند، بنابراین می توانید با این حرفه ورود آرامی به دنیای کار داشته باشید.

 

۳۸. مراقب خانه همسایگان خود باشید

درست مانند مراقبت از حیوانات خانگی ، مردم به شخصی نیاز دارند که هنگام بیرون رفتن از شهر از خانه خود مراقبت کند. این حرفه ممکن است شامل تحویل نامه یا گیاهان آبیاری باشد. برخی از مشتری ها شما را ترجیح می دهند هنگام خارج از شهر در خانه خود بمانید.

اما بسیاری از آنها فقط می خواهند شما هر چند روز یکبار به خانه آنها بروید. بهترین مکان برای شروع این تجارت از طریق دوستان خانواده است. هرچه احساس راحتی بیشتری می کنید ، کلمه را از طریق طبقه بندی شده و ارجاع پخش کنید.

اگر در این زمینه خوب عمل کنید، بازخورد خوبی دریافت خواهید کرد که می توانید با مشتریان آینده به اشتراک بگذارید. خانه داری یکی از پردرآمدترین مشاغل برای نوجوانان است و انجام آن نیز آسان است.

 

۳۹. نظافت گاراژ یکی از روش های کسب درآمد برای نوجوانان است

اگر در سازمان خوب باشید، افراد زیادی به خدمات شما نیاز خواهند داشت. با وجود گاراژهای زیادی در سراسر شهر، می توانید در ازای دریافت پول به تمیز کردن زباله ها کمک کنید. بنابراین، در مورد هزینه ثابت برای خدمات خود تصمیم بگیرید.

می توانید حقوق خود را بر اساس اندازه گاراژ یا تعداد جعبه هایی که باید مرتب کنید، تعیین کنید.

 

۴۰. ماشین های محله خود را بشویید

اتومبیل می تواند یک سرمایه گذاری عالی باشد. بسیاری از مردم آنقدر مشغول هستند که نمی‌توانند ماشین‌هایشان را تمیز کنند. شستن اتومبیل راه خوبی برای کسب درآمد سریع است.

اگر خدمات مشتری خود را ارائه می دهید، می توانید هزینه بیشتری دریافت کنید. این یکی از بهترین ایده ها برای کسب درآمد در نوجوانی بدون شغل است. فراموش نکنید که صابون ، پارچه های پنبه ای و سایر محصولات تمیز کننده را با خود بیاورید!

مزایا و معایب کسب و کار برای نوجوانان

همانطور که نوجوانان بزرگتر می شوند و شروع به پذیرفتن مسئولیت های بیشتری می کنند، بسیاری می خواهند شغلی پیدا کنند تا شروع به کسب درآمد کنند. ممکن است هیجان زده باشید زیرا ممکن است در دوران نوجوانی هیچ مهارتی نداشته باشید.

همچنین ممکن است از خود بپرسید که آیا کار برای یک نوجوان ایده خوبی است یا خیر. در این قسمت می خواهیم به این سوال مهم پاسخ دهیم و مزایا و معایب اصلی کار را برای خود در دوران نوجوانی بررسی کنیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

  • نگاهی به مزایای کار برای نوجوانان

داشتن درآمد اغلب بارزترین مزیت است، به ویژه از دیدگاه خود نوجوانان. داشتن پول شخصی برای خرج کردن، به نوجوانان احساس پاداش ملموس برای تلاششان می دهد. از کسب درآمد گرفته تا خرج کردن و پس انداز کردن، آنها درس های مهمی در مورد مدیریت پول خواهند آموخت.

آنها همچنین احساس استقلال و قدرت بیشتری خواهند کرد. مشاغل پاره وقت راهی عالی برای نوجوانان برای کسب درآمد و یادگیری نحوه مدیریت موثر آن است.

دانش آموزان دبیرستانی و نوجوانان شاغل، مدیریت زمان و مهارت های سازمانی را به خوبی یاد می گیرند. آنها همچنین مهارت های ارتباطی مهم و نحوه کار تیمی را یاد می گیرند.

آنها تجربه کاری برای خود ایجاد می کنند و می توانند این مهارت ها را با خود به دنیای کار بزرگسالان ببرند.

آنها همچنین می توانند نکاتی را در مورد چگونگی ساخت شخصیت خود، مسئولیت وظایف و تعهد به کار، ابتکار عمل، مستقل بودن و پایبندی به تعهدات خود نسبت به شغلی که پذیرفته اند بیاموزند.

  • چه مشاغلی برای نوجوانان خوب است؟

قانون استانداردهای کار منصفانه (FLSA) استانداردهایی را برای تعداد ساعات کار نوجوانان، میزان حقوق دریافتی و استانداردهای ایمنی تعیین می کند. کودکان زیر ۱۸ سال مجاز به انجام کارهای خطرناک مانند حفاری و استفاده از وسایل سنگین نیستند.

تعداد ساعاتی که آنها می توانند کار کنند به سن آنها بستگی دارد، بنابراین نوجوانان بالای هجده سال می توانند ساعات بیشتری را در مناطق مختلف کار کنند.

برای شرایط خاص، مانند کارهای کشاورزی و کودکانی که برای والدین خود کار می کنند، استثناهایی از قوانین وجود دارد. هر ایالت قوانین کار کودکان خود را نیز دارد.

اگر قوانین ایالتی با قوانین بین المللی متفاوت باشد، دستورالعملی که بیشترین حمایت را از کودک ارائه می کند اعمال خواهد شد.

در این دستورالعمل ها، گزینه های زیادی برای کسانی که به دنبال کار برای نوجوانان هستند، وجود دارد. برخی از بهترین مشاغل پاره وقت برای نوجوانان در زیر ذکر شده است:

  • مراقبت از حیوانات خانگی
  • در کارهای خانه کمک کنید
  • پیشخدمت
  • مشاور کمپ
  • جعبه
  • فروشنده
  • پروفسور خاص
  • حیاط سازی و چمن زنی
  • سفیر نام تجاری

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد از وردپرس

 

آیا کار برای نوجوانان مضراتی دارد؟

یکی از بزرگترین معایب داشتن شغل برای نوجوانان این است که کار و فعالیت های فوق برنامه ممکن است در تضاد باشند. اگر نوجوان شما ورزش یا بسیاری از فعالیت های فوق برنامه دیگر را انجام می دهد، ممکن است در ابتدای شروع نتواند با این برنامه ها همراه شود.

اگر حجم کار سنگینی داشته باشند، کار ممکن است در کارهای مدرسه و پروژه های مدرسه اختلال ایجاد کند.

چندین مطالعه نتوانسته اند پاسخ روشنی در مورد اینکه آیا کار برای نوجوانان خوب است یا نه، تعیین کنند. این نشان می دهد که مزیت یا مضرات کار برای نوجوانان به عوامل مختلفی بستگی دارد. یک مطالعه بزرگ روی نوجوانان شاغل آنها را به چهار گروه طبقه بندی کرد.

گروه اول “بیشترین سرمایه گذاری” که به طور متوسط ​​۲۲ ماه از ۲۴ ماه سال کار می کردند و بیش از ۲۰ ساعت در هفته کار می کردند. علاوه بر این، گروه دوم به مدت ۲۲ ماه از ۲۴ ماه، اما کمتر از ۲۰ ساعت در هفته “به طور مداوم” کار کردند. گروه “پراکنده” بیش از ۲۰ ساعت کار کرد، اما تنها ۱۰-۱۲ ماه از ۲۴ ماه سال.

در نهایت، چهارمین گروه «گاه به گاه» کمتر از ۲۰ ساعت در هفته برای ۱۰ تا ۱۲ ماه از ۲۴ ماه سال کار کردند. در قسمت بعدی به نتایج به دست آمده در این تحقیق خواهیم پرداخت.

نتیجه یک نظرسنجی انجام شده با نوجوانان شاغل

گروه های معمولی و گاه به گاه بیشتر احتمال داشت که در یک دانشگاه برای مدرک لیسانس شرکت کنند و به سرعت فارغ التحصیل شوند. گروهی که بیشترین سرمایه گذاری را انجام دادند، احتمال بیشتری داشت که در یک دانشگاه محلی یا مدرسه حرفه ای شرکت کنند.

آنها سریعتر به سمت مشاغلی رفتند که آنها را شغل خود می دانستند. اکثر این گروه پراکنده در سالهای بعد از تحصیلات متوسطه بیکار و از تحصیل بازمانده بودند و در هیچ دانشگاهی ثبت نام نکردند.

اگر تصمیم دارید که کار در دوران نوجوانی برای شما مناسب است، باید مطمئن شوید که محل کار شما مکانی امن است. قوانین تجارت برای نوجوانان را بررسی کنید تا متوجه شوید آیا کارفرمای شما از آنها پیروی می کند یا خیر.

والدین شما همچنین باید ساعات کار و میزان کار شما را کنترل کنند تا مطمئن شوند که کار با اهداف شما سازگار است. اگر قصد دارید در دوران نوجوانی در دانشگاه شرکت کنید و در آن ثبت نام کنید، احتمالاً باید تصمیم بگیرید که ساعات کاری خود را به کمتر از ۲۰ ساعت در هفته محدود کنید.

همچنین بهتر است برای شروع از مشاغلی که استرس زا هستند و ارزش یادگیری کمی دارند اجتناب کنید. بعلاوه، بهتر است تصمیم بگیرید کارهایی را انجام ندهید که وقت شما را برای شرکت در فعالیت های فوق برنامه ارزشمند در مدرسه تان باقی نمی گذارد. هیچ شغلی برای همه نوجوانان مناسب نیست.

اما شغلی برای نوجوانان که به خوبی با برنامه شما مطابقت دارد، می تواند مسئولیت پذیری را به شما بیاموزد و همچنین آزادی جدیدی به شما بدهد.

راه هایی برای شروع کسب درآمد در نوجوانی

برنده شدن یک مهارت حیاتی در زندگی است. خرید غذا و لباس یا حتی لوازم مدرسه یک چیز یک بار نیست ، اما بخشی از زندگی است و همیشه خود را تکرار می کند. از آنجا که برای پرداخت هزینه به پول نیاز دارید ، برای تأمین هزینه آنها باید به اندازه کافی درآمد کسب کنید.

به عنوان یک نوجوان، ممکن است این اولین باری باشد که به چگونگی کسب درآمد فکر می کنید و ممکن است ندانید چگونه شروع کنید. نگران نباشید، تیم پویان توسعه اینجاست تا کمک کند! در زیر به چند نکته اساسی و توصیه‌هایی می‌پردازیم که به شما کمک می‌کند همین الان کسب درآمد کنید، بنابراین می‌توانید ببینید که این فرآیند چقدر می‌تواند مفید باشد.

شروع به درخواست برای مشاغل کنید

اولین جایی که باید شروع کنید این است که از خانواده و دوستان خود بخواهید راه هایی را به شما نشان دهند تا به شما در شروع کسب درآمد کمک کنند. چند نمونه کوچکتر از کارهایی که می توانید برای خانواده خود انجام دهید عبارتند از:

  1. کارهای خانه منظم
  2. شستن ظرف ها
  3. مراقبت از حیوانات خانگی

این نوع فرصت های شغلی فراتر از خانواده شما نیز هستند. این ایده خوبی است که از ارتباطات اجتماعی خود به عنوان راهی برای کسب درآمد استفاده کنید. در اینجا چند شغل برای نوجوانان وجود دارد که می توانید به همسایگان یا خانواده خود پیشنهاد دهید:

  1. بریدن چمن
  2. شستن ماشین آنها
  3. مراقبت از فرزندان خود
  4. جمع آوری برگ در پاییز
  5. برف شویی در زمستان
  6. مراقبت از حیوانات خانگی خود

راه اندازی یکی از این مشاغل راهی عالی برای ورود به دنیای کار و کسب درآمد است و از آنجا می توانید یک برنامه تکراری برای خود تنظیم کنید. این به شما کمک می کند جریان درآمد قابل اعتمادتری کسب کنید. وقتی شروع به پرسیدن از اطرافیان خود می کنید که آیا به کمک نیاز دارند، متوجه خواهید شد که بیشتر آنها واقعاً از محبت شما قدردانی می کنند.

اگر در مورد شغلی مطمئن نیستید یا می خواهید مهارت جدیدی یاد بگیرید، یوتیوب نیز یک منبع عالی است!

 

  • به عنوان یک کارآفرین موفق شوید

داشتن شغل برای نوجوانان می تواند واقعا سرگرم کننده باشد. یک مهارت منحصربه‌فرد را انتخاب کنید و آن را به راهی برای کسب درآمد تبدیل کنید: اگر در یک ورزش عالی هستید، سعی کنید به بچه‌های کوچک‌تر مربی یا آموزش دهید.

تدریس خصوصی همکلاسی ها در مورد موضوعی که مورد علاقه شماست می تواند به شما کمک کند ضمن کسب درآمد، دانش خود را افزایش دهید. آموزش موسیقی یکی دیگر از گزینه های عالی برای تبدیل کار سخت شما به پول است.

همچنین راه های خلاقانه زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. چندین بازار آنلاین مانند دیجی کالا و دیوار وجود دارد. شما می توانید اقلامی را که ارزان هستند یا نیاز به کمی تعمیر دارند پیدا کنید، آنها را بخرید و بعد از تعمیر با قیمت بالاتری بفروشید.

همچنین می توانید مهارت های کامپیوتری خود را بهبود ببخشید. این مهارت می تواند شامل طراحی گرافیک، ویرایش ویدئو، مهارت های اولیه وب سایت یا حتی تولید محتوا باشد.

  • قوانین استخدامی خود را بدانید

مهم است که حقوق خود را به عنوان یک کارمند بدانید. حداقل دستمزد ساعتی خود را مشخص کنید، به این معنی که کارفرمایان موظفند به ازای هر ساعت کار شما این مبلغ را به شما پرداخت کنند.

برخی از کشورها به نوجوانان نیاز دارند تا درآمد بیشتری کسب کنند. برای مثال، کلرادو، کالیفرنیا و اورگان حداقل دستمزد ۱۲ دلار در ساعت دارند و واشنگتن دی سی یکی از بالاترین ها با ۱۵ دلار در ساعت است.

همچنین کارفرمای شما موظف است وقفه های پنج دقیقه ای را در برنامه کاری شما فراهم کند. استراحت ناهار برای شیفت های بیش از پنج ساعت اجباری است. بنابراین، مطمئن شوید که با قوانین کار آشنا هستید.

 

چگونه کار پیدا کنیم

فرض کنید در دوران نوجوانی شغلی را پیدا کرده اید که دوست دارید، اکنون چه کاری باید انجام دهید؟ شما باید برای این ثبت نام کنید. بسته به شغل، مراحل مختلفی برای این فرآیند وجود دارد. با این حال، در بخش های بعدی، مراحل کلی را ارائه می دهیم.

  • برنامه کاربردی

این برنامه راهی است تا کارفرما در مورد شما و سابقه کاری شما اطلاعات بیشتری کسب کند تا ببیند آیا مهارت ها و تجربه شما واجد شرایط این کار است یا خیر. اگر این اولین کار شماست، ایده خوبی است که جزئیات مربوط به تجربه خود را در زمینه مسئولیت پذیری، تعهد و قابلیت اطمینان درج کنید.

آیا عضو شورای دانش آموزی، داوطلب یا کاپیتان یک تیم ورزشی هستید؟ آنها را در برنامه خود بنویسید.

  • رزومه

علاوه بر درخواست های شغلی، می توانند رزومه نیز درخواست کنند. رزومه یک سند کوتاه است که اطلاعات مشابهی را نشان می دهد، از جمله اطلاعات تماس، مدرسه ای که در آن تحصیل کرده اید و مشاغل قبلی مرتبط، مهارت های زندگی و سایر تجربیات.

یک رزومه تمام ویژگی ها و تجربیات شما را به کارفرما مشخص می کند. شما به راحتی می توانید با استفاده از الگوهای آنلاین یا با راهنمایی والدین خود یا بزرگسال مورد اعتماد دیگری، یک رزومه خوب تهیه کنید. لینکدین یکی دیگر از پلتفرم های عالی برای ساخت رزومه آنلاین شماست.

  • مصاحبه

مصاحبه جایی است که شما و کارفرما این فرصت را دارید که یکدیگر را بشناسید و در مورد مجموعه مهارت های خود و آنچه که شغل مستلزم آن است بیشتر بدانید.

این یک راه عالی برای توضیح بیشتر نکات ذکر شده در رزومه یا بیان درخواست های خود است. مصاحبه باید یک مکالمه دو طرفه باشد. در مصاحبه، نه تنها کارفرما می بیند که آیا شما برای این حرفه مناسب هستید یا خیر، بلکه می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این شغل خالی پیدا کنید و مطمئن شوید که آیا این شغل برای نوجوانان و شخص شما مناسب است یا خیر!

سخن آخر

امروزه بسیاری از نوجوانان برای گذراندن وقت و یادگیری مهارت به فکر کسب درآمد و داشتن یک شغل نیمه وقت هستند. این سوال بسیار قابل تحسین است; زیرا پرداختن به یک حرفه و مهارت خاص در سنین نوجوانی می تواند تاثیر بسیار زیادی در آینده شغلی و حرفه ای افراد داشته باشد و دید بازتری نسبت به بازار کار آینده برای آنها فراهم کند.

پویان توسعه در این مقاله راه های کسب درآمد و کار برای نوجوانان را بررسی کرده است که امیدواریم برای شما مفید باشد. آیا شما هم در دوران نوجوانی راهی برای کسب درآمد داشتید؟ آیا مشاغل پاره وقت را برای نوجوانان مناسب می دانید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.