کسب درآمد از وردپرس

کسب درآمد از طراحی سایت با وردپرس

آیا تا به حال به کسب درآمد از وردپرس فکر کرده اید؟ اگر می خواهید کسب و کار خود را با هزینه نسبتا کم راه اندازی کنید، وردپرس بهترین گزینه برای شماست. امروزه راه های مختلفی برای کسب درآمد از طراحی سایت با وردپرس وجود دارد و حتی می توانید درآمد دلاری نامحدودی را در این پلتفرم رایگان برای خود ایجاد کنید.

در ادامه این مقاله از پویان توسعه با معرفی ۸ روش تضمینی کسب درآمد با وردپرس را برسی میکنیم با ما همراه باشید.

 

 

مزایای وردپرس چیست؟

 

وردپرس چیست؟ به عنوان یک CMS، وردپرس رشد و توسعه فوق العاده ای داشته است و امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین سیستم های مدیریت محتوا شناخته می شود.

نزدیک به ۸۰ میلیون وب سایت در سراسر جهان با این سیستم ساخته شده است. بر این اساس وردپرس به تنهایی سهم زیادی از بازار ساخت وب سایت را به خود اختصاص داده است. برخی از مزایایی که باعث محبوبیت وردپرس شده است عبارتند از:

  • یادگیری وردپرس آسان است و ساخت وب سایت با آن نسبتا سریع است.
  • پلاگین های زیادی برای کار با آن وجود دارد. بنابراین امکان کدنویسی در وردپرس به حداقل می رسد.
  • به صورت رایگان در دسترس است.
  • دائما به روز می شود و امنیت بالایی دارد.
  • با وردپرس می توانید سایت های مختلفی بسازید. (شرکت، اخبار، فروشگاه و غیره)

 

همچنین بخوانید : چطور بفهمیم سایت با وردپرس ساخته شده

 

مهارت های مورد نیاز برای کسب درآمد از طراحی سایت با wordpress cms

 

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، یکی از مزیت های اصلی وردپرس این است که به مهارت برنامه نویسی بالایی نیاز ندارد. وردپرس قالب ها و افزونه های رایگان زیادی دارد که به شما کمک می کند تا از صفر تا صد وب سایتی را بر اساس طرح دلخواه کاربر طراحی کنید.

و به این ترتیب به جز آشنایی با محیط وردپرس و قابلیت های احتمالی قبل از آن نیازی به مهارت خاصی نیست.

اما در نظر داشته باشید که اگر با CSS، HTML و PHP آشنایی دارید، می توانید یک قالب سایت آماده را متناسب با نیاز کاربر شخصی سازی کنید. در قسمت های بعدی به طور مفصل به نحوه کسب درآمد از وردپرس با استفاده از این روش می پردازیم.

همچنین دانستن نیازهای جامعه وردپرس یکی از مهارت هایی است که در صورت داشتن آن می تواند به کسب درآمد بالا از وردپرس کمک کند.

 

همچنین بخوانید : زبان html چیست؟ چطور html یاد بگیریم؟

همچنین بخوانید : css چیست ؟ و چگونه css یاد بگیریم؟

۸ راه تضمینی برای کسب درآمد از wordpress و کسب درآمد دلاری

 

روش های اثبات شده و بهترین راه های کسب درآمد با وردپرس در زیر توضیح داده شده است. با استفاده از این روش ها و با تلاش و یادگیری می توانید به راحتی درآمد کسب کنید.

 

 

۱. از برنامه نویسی افزونه های وردپرسی کسب درآمد کنید

 

اگر از وردپرس استفاده کرده اید باید بدانید که بدون استفاده از حداقل چند افزونه امکان مدیریت سایت وجود ندارد. از افزونه ها برای افزودن ویژگی های اضافی استفاده می شود که به مدیران کمک می کند تا سایت ها را با موفقیت مدیریت کنند. هزاران افزونه وردپرس وجود دارد که برخی از آنها رایگان و برخی دیگر نیستند.

کسب درآمد از برنامه نویسی پلاگین های وردپرس یکی از روش های رایج در وردپرس است. اگر راه حلی برای مشکلی پیدا کردید و آن را به یک افزونه (افزونه ای که عموم مایل به خرید آن هستند) تبدیل کردید، راه کسب درآمد از وردپرس را پیدا کرده اید.

برای انجام این کار، برخی از افزونه‌های موجود را که درآمدزایی خوبی کسب کرده‌اند، بررسی کنید تا ببینید چگونه می‌توانید از طریق افزونه‌هایی مانند Pippins Plugins یا >  پول خوبی کسب کنید.OptinMonster

اگر قصد فروش افزونه های وردپرس را دارید، مطمئن شوید که افزونه شما نیاز خاصی را برطرف می کند. یکی از بهترین نمونه ها در این زمینه افزونه CommentLuv است. این افزونه هرزنامه را از قسمت نظرات سایت شما حذف می کند.

نسخه رایگان CommentLuv بیش از ۷۵۰۰۰۰ کاربر در سراسر جهان دارد. اما سازنده این افزونه با افزودن چند ویژگی دیگر نسخه پریمیوم افزونه خود را منتشر کرده و از آن درآمد کسب می کند. 

می توانید افزونه های خود را در سایت های ایرانی zhaket و rtl-theme یا در سایت خارجی CodeCanyon بفروشید. یا یک سایت مستقل برای آنها ایجاد کنید و آنها را در وب سایت شخصی خود بفروشید. همچنین می توانید با کار بر روی افزونه وردپرس شخصی دیگران درآمد کسب کنید. برای یافتن این پروژه ها می توانید از سایت های فریلنسینگ استفاده کنید. 

 

همچنین بخوانید : افزونه وردپرس چیست؟ معرفی بهترین پلاگین های وردپرس

 

۲. با طراحی قالب وردپرس درآمد کسب کنید

 

اگر شما یک طراح یا توسعه دهنده وب هستید، کسب درآمد با طراحی قالب وردپرس یکی از بهترین راه ها برای شماست. برای ایجاد قالب های جذاب وردپرس، لازم نیست یک طراح یا کدنویس حرفه ای باشید، اما باید بدانید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و می خواهید قالب را برای چه کسانی بسازید. در غیر این صورت نمی توانید مخاطب جذب کنید.

بسیاری از شرکت ها در زمینه طراحی قالب وردپرس فعالیت می کنند و از این راه درآمد زیادی کسب می کنند. به عنوان مثال، افرادی مانند برین کلارک و کریس پیرسون StudioPress و Thesis را برای ایجاد تم های جذاب و با کیفیت برای وب سایت های وردپرس تاسیس کردند.

آنها سال هاست که با استخدام چند طراح و فروش روزانه قالب های چشم نواز خود میلیون ها دلار درآمد کسب کرده اند. در ایران سایت های زیادی فعالیت های مشابهی دارند که سایت ژاکت یکی از آنهاست.

اگر به تازگی تصمیم به ساخت قالب وردپرس گرفته اید و به آن اطمینان کافی ندارید، به جای اینکه همه کارها را خودتان انجام دهید، می توانید یک گروه تشکیل دهید یا به یکی از گروه های موجود که با این زمینه سر و کار دارند بپیوندید.

به این ترتیب شما مجبور نیستید روی پروژه ها سخت کار کنید و در عین حال درآمد کسب می کنید.

می توانید قالب های خود را در سایت ایرانی جکات یا سایت های خارجی دانلود کنید Themeforest ،Creative Market یا در وب‌سایت خودتان بفروشید. علاوه بر این، درست مانند افزونه‌ها، در اینجا می‌توانید آزادانه روی الگوهای دیگران کار کنید و درآمد بیشتری کسب کنید.Mojo Marketplace ،

 

همچنین بخوانید : ۲۵ افزونه ضروری وردپرس در سال ۲۰۲۳

 

۳. با مشاوره وردپرس 

 

یکی از ساده‌ترین راه‌های کسب درآمد آنلاین، مشاوره وردپرس است. برای این کار فقط باید به وردپرس مسلط باشید. سپس می توانید با ایجاد طرح های سفارشی یا آموزش دادن به افراد مبتدی یا حرفه ای درآمد کسب کنید.

اگر می خواهید از این طریق پول زیادی به دست آورید، ابتدا باید یک نمونه کار قوی داشته باشید. یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک نمونه کار قوی، ارائه خدمات مشاوره رایگان (یا محصولات دلخواه شما) به وبلاگ نویسان با نفوذی است که در جامعه کاربران وردپرس برجسته هستند.

از آنها بخواهید اگر از کار شما راضی هستند به شما بازخورد بدهند یا نظر خود را در مورد خدمات شما در سایت خود به اشتراک بگذارند. این امر فروش آنلاین شما را افزایش می دهد زیرا توصیه های وبلاگ نویسان برتر یکی از بهترین ابزارهای اثبات اجتماعی هستند.

 

همچنین بخوانید : چک لیست سئو ۲۰۲۴

 

۴. کسب درآمد از طراحی سایت با wordpress

اگر شما یک وبلاگ نویس مبتدی یا پاره وقت هستید که مهارت زیادی در وردپرس ندارید اما می خواهید از طراحی سایت درآمد کسب کنید، خدمات راه اندازی سایت بهترین گزینه برای شما هستند. حتی مبتدیان هم می توانند این کار را انجام دهند. اما چگونه

بسیاری از افراد تمایل دارند از وردپرس برای سایت خود استفاده کنند، اما دانش فنی کافی ندارند، بنابراین به خدمات میزبانی وب سایت روی می آورند. به عنوان ارائه دهنده این خدمات، وظیفه شما نصب وردپرس، آپلود قالب های وردپرس، افزودن افزونه های لازم و غیره است.

از مشتریان خود بخواهید یک صفحه خدمات نصب سایت در وب سایت خود ایجاد کنند. برای جذب مخاطب هدف (سرنخ) یا ترافیک خاص به این صفحه، می توانید بنری مربوط به خدمات خود را در وب سایت شخصی خود قرار دهید، به عنوان مهمان در سایت های دیگر بنویسید یا تبلیغات را گزارش دهید. رسانه های اجتماعی نیز می توانند مفید باشند.

 

تاثیر پیشنهاد جذاب در افزایش نرخ تبدیل در سایت

 

اگر پیشنهاد شما برای مردم جذاب باشد، با شما تماس خواهند گرفت. اما بسیاری از وبلاگ نویسان جدید تمایلی به پرداخت هزینه برای این خدمات ندارند. در این شرایط می توانید سایت آنها را به صورت رایگان راه اندازی کنید، اما به جای آن لینک های خود را در صفحه خدمات آنها قرار دهید.

نمونه ای از درآمد برای افراد خارج از ایران این است که اگر می توانید استفاده از سرویس هاست وردپرس Bluehost را به آنها توصیه کنید. از آنجایی که قیمت خدمات این سرویس برای وبلاگ نویسان جدید مقرون به صرفه است، می توانید برای هر ثبت نام جدید ۶۵ دلار کمیسیون از آنها دریافت کنید.

همچنین می‌توانید قالب‌ها، افزونه‌ها، خدمات امنیتی و سایر محصولات همکاری خود را در صفحه خدمات معرفی کنید تا در هنگام ثبت‌نام مشاهده کنند. اما یک چیز را به خاطر داشته باشید: فقط محصولاتی را توصیه کنید که خودتان امتحان کرده اید و کیفیت خوبی دارند. 

 

 

۵. با سفارشی کردن تم با وردپرس پول کسب کنید

 

اگر یک توسعه دهنده با تجربه هستید که زمان اضافی دارید، می توانید خدمات سفارشی سازی تم را ارائه دهید و با وردپرس درآمد کسب کنید. بسیاری از توسعه‌دهندگان خدمات سفارشی‌سازی سایت، قالب‌ها و افزونه‌ها را در وب‌سایت‌های ایرانی مانند Punisha و وب‌سایت‌های خارجی مانند Upwork و =۳>Freelancer  ارائه می‌کنند که درآمد جانبی قابل توجهی کسب می‌کنند.

علاوه بر این، می توانید این خدمات را از طریق سایت شخصی خود ارائه دهید.

بسیاری از کاربران وردپرس می‌توانند یک تم را نصب کنند (یا آن را از طریق سرویس میزبانی خود انجام دهند)، اما همه مهارت‌های فنی برای تغییر طرح‌بندی صفحه، انواع پست سفارشی و غیره را ندارند. در اینجا می توانید خدمات خود را با قیمت مناسب به کاربران ارائه دهید.

 

 

۶. درآمد از سایت با تولید محتوا 

 

یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی، تولید محتوا است. آیا فکر می کنید مهارت های لازم برای انجام این کار را دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، از همین حالا شروع کنید. برای یافتن فرصت های شغلی مرتبط با تولید محتوا در وردپرس می توانید از جستجوی گوگل استفاده کنید و نمونه هایی از سایت های ایرانی متقاضی این سرویس را بیابید.

برای موارد خارجی، می توانید از ProBlogger Job Board، Elance، Use Odesk، Peopleperhour و غیره نیز استفاده کنید.

یا به سایت های مورد علاقه خود بروید و در صورت وجود همکاری با ما، درخواست خود را برای نوشتن مقالات مورد نظر ارسال کنید. این به شما امکان می دهد نه تنها بک لینک های قدرتمند (لینک های سیاه) را از سایت آنها دریافت کنید، بلکه برای کار خود نیز پول دریافت کنید. 

علاوه بر این، مطمئن شوید که صفحه ای در سایت خود دارید که می توانید کارهای قبلی خود را در آن به نمایش بگذارید. با انجام این کار، کارفرمایان آینده می توانند به سبک نوشتن شما و تأثیر مقالات شما در سایر سایت ها و رسانه های اجتماعی نگاه کنند.

 

همچنین بخوانید : ۲۵ روش یافتن ایده تولید محتوا

 

۷. با راه اندازی سایت شخصی با wordpress درآمد کسب کنید

 

در دنیای آنلاین، همیشه توصیه می شود که یک وب سایت برای کسب و کار خود راه اندازی کنید. پس برای چی منتظری؟ سایت وردپرس خود را آپلود کنید و با وردپرس درآمد کسب کنید.

شما می توانید یک صفحه ویژه برای نمایش تمام خدمات خود طراحی کنید. آثار قبلی خود را به وضوح در مجموعه خود قرار دهید. سعی کنید با وبلاگ نویسان تاثیرگذار ارتباط برقرار کنید تا شبکه ای از افراد در اطراف خود تشکیل دهید تا مشتری جذب کنید.

اگر نمی دانید چگونه وب سایت وردپرس خود را راه اندازی کنید، از راهنمای جامع وردپرس برای مبتدیان استفاده کنید. تمامی مراحل ایجاد سایت، از دریافت سرویس هاست و نوشتن پست و صفحات گرفته تا فرم های تماس و موارد دیگر را بیاموزید.

 

همچنین بخوانید : چگونه با سایت کسب درآمد کنیم؟

 

۸. با سایت خود پول بسازید

 

اگر وب سایت دارید، می توانید با ارائه محصولات و خدمات خود درآمد خوبی کسب کنید. برای کسب درآمد از طراحی سایت با وردپرس، می توانید از بازاریابی وابسته، تبلیغات، نظرسنجی های سفارشی و غیره کمک بگیرید. لازم نیست کار سختی باشد، فقط از محتوا و ترافیکی که در حال حاضر دارید حداکثر استفاده را ببرید.

اکثر ارائه دهندگان خدمات و سایت های تجاری دارای طرح های وابسته هستند. از جمله مواردی که کار با آنها آسان است می توان به Themeforest و Creative Market اشاره کرد. در مورد سایت های ایرانی هم مواردی وجود دارد که می توانید به گوگل مراجعه کنید.

برای استفاده از این خدمات کافی است یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید و لینک آن را در محتوای خود قرار دهید.

برای دریافت تبلیغات می توانید طرح تبلیغاتی خود را معرفی کنید یا با شرکت های تبلیغاتی شریک شوید. یا از حساب Google Adsense استفاده کنید و کد خود را در آنجا وارد کنید تا شبکه Google تبلیغات شما را مدیریت کند و درآمد شما را ماهانه پرداخت کند. . 

شما همچنین می توانید پیام های سفارشی بنویسید. برای استفاده از این ویژگی، یک صفحه یا فرم تماس را در سایت خود قرار دهید تا دیگران بتوانند برای بررسی پست ها، آموزش ها یا هر چیز دیگری با شما تماس بگیرند. به سادگی نشان دهید که همانطور که توافق شده است، تمام نظرات شما صادقانه بیان شده است.

 

همچنین بخوانید : درآمد فروشگاه اینترنتی

 

درآمد حاصل از طراحی سایت در ایران

 

لطفا توجه داشته باشید که در ایران منبع خاصی برای افشای درآمد برنامه نویس وردپرس وجود ندارد. اما با نگاهی به تابلوهای کار و افشای درآمد خود توسعه دهندگان می توان به این نتیجه رسید که یک توسعه دهنده وردپرس می تواند حداقل ۱.۵ و حداکثر ۷ میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشد.

(بسته به تعداد پروژه ها و سطح مهارتی که می توان به آن دست یافت) حتی بیشتر شود، کسب درآمد کنید. 

به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری روی دانش خود بهترین و مطمئن ترین راه برای ثروتمند شدن است و هیچ راهی برای رسیدن به موفقیت یک شبه و بدون تلاش وجود ندارد.

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد از برنامه نویسی

 

درآمد حاصل از طراحی سایت با وردپرس در خارج از ایران

 

بر اساس تجربه، یک توسعه‌دهنده وردپرس می‌تواند ۵۰ دلار در ساعت و حتی بیشتر کسب کند. میانگین درآمد طراحی سایت با طراحی قالب وردپرس و وردپرس در سایت های Theme Forest و سایر وب سایت های خارجی که قبلا معرفی کردیم بین ۵۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ دلار در سال است و این مبلغ می تواند کم و بیش به تعهد، حرفه ای بودن و فعالیت شما بستگی داشته باشد.

به طوری که درآمد بسیاری از برنامه نویسان حرفه ای در آمریکا ۱۰۰۰۰۰ دلار تخمین زده می شود.

 

همچنین بخوانید : درآمد دلاری با فریلنسری

 

درآمد دلاری از وردپرس – درآمد برای توسعه دهندگان جاوا اسکریپت در آمریکا

 

میزان درآمد وردپرس در آمریکا سالانه تقریباً ۵۲ هزار دلار است. کمترین مبلغ ۳۴۰۰۰ دلار و بیشترین مبلغ گزارش شده ۷۴۰۰۰ دلار است.

 

درآمد طراحان وردپرس در کانادا

 

فرصت های شغلی زیادی در وردپرس در کانادا وجود دارد. علاوه بر این، حقوق برنامه نویسان در مقایسه با سایر کشورها بالا است. هر توسعه دهنده وردپرس به طور متوسط ​​۷۳۰۰۰ دلار در سال و ۳۷.۵۰ دلار در ساعت درآمد دارد.

 

درآمد برای طراحان وبسایت با وردپرس در انگلستان

 

هر توسعه دهنده وردپرس به طور متوسط ​​تا ۳۵۰۰۰ پوند در سال حقوق دریافت می کند. توسعه دهندگان با تجربه می توانند این مبلغ را تا حدود ۶۵۰۰۰ پوند افزایش دهند.

 

درآمد برای طراحان وردپرس در استرالیا

 

وردپرس در استرالیا نیز کاملاً سودآور است. توسعه دهندگان در استرالیا می توانند حدود ۵۰۰۰ دلار در ماه کسب درآمد از طراحی سایت با وردپرس داشته باشید.

 

چگونه می توان با وردپرس درآمد کسب کرد؟

 

برای کسب درآمد از طراحی سایت با وردپرس لازم نیست نابغه باشید. اگر بتوانید روش های توضیح داده شده در این مقاله مانند توسعه تم ها و افزونه های وردپرس، ایجاد محتوا، ایجاد یک وب سایت شخصی وردپرس و … را بیاموزید و در کار خود حرفه ای شوید، فرصت های زیادی برای کسب درآمد هنگفت از وردپرس پیدا خواهید کرد.

بسیاری از کارشناسان وردپرس پس از انجام چندین پروژه و کسب مهارت کافی در این زمینه، از وردپرس کسب درآمد می کنند.

استراتژی شما برای کسب درآمد از طراحی سایت با وردپرس؟ چیست خوشحال می شویم نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر کاربران پویان توسعه به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.