ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران

ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران

اگر به دنبال ایده های کسب و کار اینترنتیهستید، بهتر است بدانید که ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران زیاد است، مثلاً همکاری در فروش و اگر بخواهید هر کدام از آنها را پیاده سازی کنید مسیر موفقیت شما تقریبا هموار خواهد بود و با راه اندازی کسب و کار اینترنتی درآمد بسیار خوبی کسب خواهید کرد.

ایده هایی که در زیر ارائه می کنیم به هیچ وجه در ایران اجرا نشده اند و اگر تیمی قوی برای اجرا و پیشبرد هر یک از این ایده ها داشته باشید، می توانید از آنها بهره مند شوید و به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنید.

با تمرکز مناسب و برنامه ریزی منظم می توانید این ایده های محقق نشده را پیاده سازی کنید و کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید. انجام دهید. بنابراین مطالعه این مقاله به افراد فرصت طلبی که به دنبال ایده کسب و کار در ایران هستند به شدت توصیه می شود. پس برو ببین چه ایده های نابی در ایران اجرا نشده است.

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد از وردپرس

 

ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران کدامند؟

۱. راه اندازی سرویس شنود موسیقی آنلاین

یکی از جذاب ترین ایده های کسب و کار اینترنتی که در ایران اجرا نشده است، سرویس آنلاین موسیقی مشابه نمونه های خارجی مانند اسپاتیفای است.
Spotify یکی از محبوب ترین برنامه های خارجی است که هر کاربر می تواند حساب کاربری خود را ایجاد کند و به موسیقی های مختلف آنلاین گوش دهد.
این سرویس دارای ویژگی های بسیاری از جمله انتخاب تصادفی آهنگ ها می باشد. به عبارت دیگر، می‌توانید آهنگ‌هایی را که قبلاً هرگز درباره آن‌ها نشنیده‌اید در Spotify گوش کنید.

ایجاد یک برنامه یا وب سایت ویژه موسیقی آنلاین یکی از کم اجراترین ایده ها در کشور ما محسوب می شود. البته برخی تلاش کرده اند سرویسی مشابه ایجاد کنند، اما آرشیو و کیفیت کار آنها اغلب غیرقابل قبول بوده است.

۲. ایجاد و فروش NFT

یکی از جدیدترین راه‌های راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین، ایجاد و فروش NFT است. NFT یا توکن غیر قابل تعویض نوعی دارایی دیجیتال است که مانند آثار هنری ارزش خود را در طول زمان حفظ می کند. هر هنرمندی می تواند آثار هنری خود را مانند یک نقاشی به NFT تبدیل کند. در این صورت، اگر نقاشی فیزیکی به هر دلیلی از بین برود، NFT آن دست نخورده باقی می ماند و قابل فروش است.

در خارج از ایران، پلتفرم هایی مانند Opensea وجود دارند که مرجع قابل اعتمادی برای فروش NFT محسوب می شوند. همزمان با گسترش دنیای ارزهای دیجیتال، بازار NFT نیز در سطح جهانی و ایران بسیار داغ شده است. بسیاری از هنرمندان از این طریق توانستند سود قابل توجهی به دست آورند. اگر می خواهید یک پلتفرم بومی برای خرید و فروش NFT بسازید، ابتدا باید دانش خود را در مورد دارایی های دیجیتال، فناوری بلاک چین و NFT ها بهبود بخشید.

۳. سرویس معرفی نویسندگان مخفی

Ghostwriters کسانی هستند که برای شخصیت های معروف کار می کنند و متن ها و سخنرانی های مختلف آنها را آماده می کنند. این افراد از نویسندگان چیره دست محسوب می شوند و می توانند در مدت زمان کوتاهی متون باکیفیت تولید کنند. راه اندازی سرویس نویسندگی مخفی یکی از خارق العاده ترین و در عین حال اجرا نشده ترین ایده های کسب و کار اینترنتی در ایران است. در چنین خدماتی مشتریان اصلی معمولا افراد مشهور یا سخنرانانی هستند که سفارشات خود را به کارفرما ارائه می کنند.

در خارج از ایران، شرکت هایی مانند Bibisco و Manuscript از نویسندگان مخفی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده می کنند.

 

همچنین بخوانید : ۱۰ شغل پولساز که شما را پولدار خواهد کرد

 

۴. خدمت پژوهشگران

محققان و دانشجویان رشته های مختلف به ویژه مهندسی با سایت ResearchGate آشنایی دارند. این وب سایت یکی از معتبرترین منابع برای محققان است که در آن دانشجویان، محققین، صنعتگران و اساتید دانشگاه نظرات خود را در زمینه های مختلف به اشتراک می گذارند.

در ResearchGate هر کسی می تواند سوال علمی خود را بپرسد و پاسخ ها و نظرات متفاوتی را از افراد زیادی دریافت کند. چنین سرویسی با تغییرات اندکی قابل بومی سازی است. تصور کنید سایتی وجود داشته باشد که دانشجویان، نخبگان، اساتید دانشگاه و نمایندگان صنعت بتوانند در آن به زبان فارسی در مورد موضوعات مختلف علمی و صنعتی به تبادل نظر بپردازند. وجود چنین خدمتی بدون شک می تواند به پیشرفت علم و فناوری در کشور ما کمک کند.

۵. وب‌سایتی که خدمات دستیار مجازی ارائه می‌دهد

بسیاری از کسب‌وکارها برای فعالیت‌های اداری خود مانند ورود داده‌ها، مدیریت برنامه‌ها و قراردادها و مدیریت ایمیل به کمک نیاز دارند. به همین دلیل معمولا افراد مختلفی را استخدام می کنند تا این وظایف را برای آنها انجام دهند. راه دیگر برای مقابله با این مشکلات، استفاده از خدمات دستیار مجازی یا VA است.

اگر سرویس قدرتمندی در کشور ما وجود داشته باشد که خدمات دستیار مجازی را با بالاترین کیفیت و با کمترین خطا ارائه دهد، قطعاً به سرعت مشتریان و شرکت های زیادی را جذب خواهد کرد. این سرویس ممکن است از فریلنسرها برای ارائه خدمات خود استفاده کند.

۶. راه اندازی فروشگاه آنلاین برای محصولات اشتراک

بعد از اینکه نام کسب و کار را انتخاب کردید، زمان ارائه محصولات اشتراکی فرا رسیده است. یکی از ایده های تجاری اجرا نشده در اینترنت راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای محصولات اشتراکی است. به این ترتیب محصولاتی را که به طور مرتب خریداری می کنیم، به صورت بسته و به صورت اشتراک ماهانه یا سالانه به مشتری ارائه می کنیم.

به عنوان مثال، برای لوازم آرایشی که به طور مرتب استفاده می کنیم، می توانیم اشتراک ماهیانه را بگیریم و یک بسته لوازم بهداشتی را با قیمت ارزان تر و ارزان تر تهیه کنیم. نمونه دیگری از محصولات اشتراک، انواع ابزارهای سئو مانند Moz، Alexa و غیره است که به دلیل قیمت بالای دلاری به صورت اشتراکی در اختیار مدیران سایت قرار می گیرد. .

۷. وب سایت تبادل و فروش تجهیزات بازی

سایت تبادل و فروش تجهیزات بازی
یکی از ایده های کسب و کار اینترنتی محقق نشده در ایران برای نوجوانان و جوانان راه اندازی است. وب سایت مبادله و فروش تجهیزات بازی. هیچ چیز برای گیمرها مهمتر از ابزار آنها نیست. با توجه به قیمت بالای تجهیزات بازی و تمایل به خرید تجهیزات کارکرده، این فرصت خوبی است تا شما با فروش تجهیزات بازی دست دوم درآمد کسب کنید و فرصتی برای استفاده از ایده های کسب و کار اینترنتی محقق نشده در ایران داشته باشید. مانند وب‌سایت جهانی Gameflip، بستری برای گیمرها ایجاد کنید تا لوازم جانبی مورد نیاز خود را بخرند یا بفروشند.

۸. نقد و ارزیابی دوره های آموزشی

بررسی دوره های آموزشی یکی از ایده های اجرا نشده کسب و کار اینترنتی در ایران است که می تواند درآمد خوبی برای شما به همراه داشته باشد. اگر در اینترنت جستجو کنید، متوجه می شوید که وب سایت های زیادی وجود دارند که دوره های آموزشی مرتبط را در انواع زمینه ها ارائه می دهند. افراد زیادی هستند که دوست دارند قبل از خرید دوره آموزشی نظرات سایر شرکت کنندگان دوره را بشنوند و در انتخاب رشته مناسب تردیدی نداشته باشند. با راه اندازی وب سایت بررسی دوره های آموزشی می توانید به عنوان مرجع انتخاب بهترین دوره آموزشی عمل کنید.

این به شما امکان می دهد از طریق استفاده از تبلیغات درآمد ایجاد کنید. یک راه بسیار خوب برای کسب درآمد از اینترنت استفاده از سیستم وابسته در فروش آنلاین است. این به شما امکان می دهد برای ارزیابی دوره های آموزشی مختلف و تبلیغ محصولات خود، به سایت های آموزشی همکاری کنید.

۹. نقطه فروش گوشت، مرغ و ماهی

شاید یکی از جدیدترین و در عین حال اجرا نشده ترین ایده های کسب و کار اینترنتی در ایران، ایجاد وب سایت فروش گوشت، مرغ و ماهی باشد. ایده جدیدی که با توجه به اهمیت غذا می تواند مشتریان زیادی را به خود جلب کند، ایجاد وب سایتی برای فروش بلال، مرغ و ماهی است. اگر بتوانید محصولات باکیفیت را برای مشتریان ارسال کنید و مشکلی برای نگهداری و ارسال نداشته باشید، ایده بسیار خوبی برای پیاده سازی در ایران پیدا کرده اید. نمونه ای از وب سایت های خارجی که این ایده را پیاده سازی کرده اند، وب سایت Freshthome است

۱۰. سایت های اجاره لباس

این ایده هنوز توسط وب سایتی در ایران اجرا نشده است و ممکن است برای کسانی که به دنبال ایده های کسب و کار اینترنتی محقق نشده هستند ایده جالبی باشد.

نمونه خارجی فعال در این زمینه Flyrobe است. اکثر لباس هایی که کرایه می کند از برندهای خاصی هستند که مشتریان را جذب می کنند.

 

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فروشگاه پوشاک

 

۱۱. شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری تجربیات سفر

یکی از بهترین ایده های تجاری اینترنتی اجرا نشده در ایران، شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری تجربیات سفر است. افراد زیادی هستند که تجربیات سفر خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. برای چنین افرادی که معمولا اینفلوئنسر اینستاگرام هستند، می توانید یک شبکه اجتماعی طراحی کنید که فقط برای علاقه مندان به سفر باشد. نمونه خارجی این کار از وبسایت تریپوتو گرفته شده است. اجرا شد

۱۲. فروش خشکبار بدون واسطه

وب سایت های زیادی در این زمینه وجود دارد اما این وب سایت ها به غیر از خشکبار محصولات دیگری را نیز به فروش می رسانند و به همین دلیل آنطور که باید در این زمینه موفق نیستند.

اگر در این زمینه هستید بهتر است تنوع محصولات خود را افزایش دهید و قیمت های بهتری نسبت به رقبا بدست آورید. این میتواند با دو راه انجام شود.

اولاً، می‌توانید خودتان یک فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کنید و محصولات را در آنجا بفروشید.
دوم، می‌توانید به‌عنوان یک واسطه عمل کنید و فروش‌های میانی انجام دهید. در واقع با روش دوم می توانید از نوعی سیستم همکاری در فروش یا بازاریابی وابسته استفاده کنید.

۱۳. شناسایی سهام بالقوه در بورس

یکی از بازارهایی که همیشه طرفداران زیادی داشته، بازار بورس است. در حال حاضر، کمتر کسی پیدا می شود که اوج بازار سهام در سال ۲۰۱۹ را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری خوب ندیده باشد.

اکنون وب سایت ها و صفحات اینستاگرام زیادی بودند که از این شرایط استفاده می کردند و تحلیل های خود را در اختیار کاربران قرار می دادند.

در چنین شرایطی می توانید با راه اندازی وب سایت، علاقه مندان را به بورس جذب کنید.

۱۴. وب سایت هایی که طراحان گرافیک را با کارفرمایان مرتبط می کنند

وب سایت هایی که طراحان گرافیک را با کارفرمایان مرتبط می کنند
در ایران جایی برای وب سایتی که برای ارتباط کاربران با طراحان گرافیک اختصاص داده شده است وجود ندارد. یکی از ایده های محقق نشده کسب و کار اینترنتی در ایران راه اندازی وب سایت اختصاصی برای طراحان گرافیک است. نمونه خارجی این ایده توسط وب سایت Coroflot پیاده سازی شده است

۱۵. راه اندازی یک پلت فرم اختصاصی برای نظرات کاربران

همه به دنبال نقاط قوت و ضعف محصولات و شرکت ها هستند. بنابراین راه اندازی یک وب سایت برای بررسی این شرکت ها می تواند با استقبال خوبی مواجه شود. خریداران دوست دارند هنگام استفاده از محصولات مورد تقاضا برای خرید بهترین کالا یا محصول از نظرات و تجربیات دیگران استفاده کنند. این ایده هنوز در ایران اجرا نشده است، اما اگر ایده به درستی برنامه ریزی شود، با استقبال کاربران مواجه خواهد شد.

۱۶. سایتی اختصاصی برای شعبده بازی

کاربران زیادی هستند که علاقه زیادی به شعبده بازی دارند. برخی از وب سایت ها در این زمینه فعال بوده اند. اما آنها با قدرت زیادی شروع نکردند و مانند ایده های دیگر: اگر فعالیتی را در این زمینه با قدرت شروع کنید، می توانید خیلی سریع به موفقیت برسید.

۱۷. راه اندازی وب سایت برنامه نویسی فریلنسری

وب سایت های ایرانی وجود دارند که فریلنسرها را با کارفرمایان مرتبط می کنند. البته این سایت ها محدود به موضوع خاصی نیستند بلکه در تمامی زمینه ها فعال هستند. چقدر خوب می شد اگر سایتی بود که فقط فریلنسرها را با کارفرمایان مرتبط می کرد.

بیشتر بخوانید : کسب درآمد از فریلنسری

 

۱۸. بررسی محصولات دیجیتال

یکی دیگر از ایده های کسب و کار اینترنتی محقق نشده در ایران، بررسی محصولات دیجیتال است. این حوزه فعالیت مخاطب خاص خود را می‌طلبد که می‌توان آن را از طریق تولید محتوای باکیفیت به دست آورد.

مطمئناً برای اجرای این ایده نیازی به وب سایت ندارید. این کار را می توان از طریق صفحه اینستاگرام یا کانال یوتیوب انجام داد. بهترین محصولات دیجیتال برای ارزیابی گوشی ها، تبلت ها، رایانه ها و غیره هستند. البته برخی از وب سایت ها نیز روی ایده کار کرده اند، اما محتوای با کیفیتی را که باید در اختیار کاربر قرار نمی دهند. بنابراین اگر تیمی به صورت حرفه ای روی آن کار کند، قطعا نتیجه خوبی خواهد گرفت.

۱۹. راه اندازی سایت های همکاری در فروش

وقتی صحبت از نکات فروش اینترنتی می شود، باید بدانید که محصولاتی که در برخی از وب سایت ها می فروشند، محصول خودشان نیستند و فقط یک واسطه هستند که محصولات یک وب سایت را می فروشند و درصدی از فروش را به دست می آورند. . همچنین در مقاله ای بهترین مشاغل ۱۰ سال آینده ایران را ارائه و تحلیل کردیم.

نکات مهم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی نه تنها پیدا کردن نام، بلکه ایده نیز بسیار مهم است. شاید بهترین ایده برای پیاده سازی در ایران و کسب درآمد سریع راه اندازی سایت همکاری در فروش باشد.

در گذشته برای معرفی ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران با چالش ها و مشکلاتی مواجه بودیم. در بسیاری از موارد مشتریان اعتماد کافی برای خرید از سایت ها نداشتند و محصول را خریداری نمی کردند.

اما امروزه با افزایش فروشگاه های اینترنتی و حمایت آنها از محصولات و خدمات خود، دیگر شرایط قبلی وجود ندارد و مردم با خیالی آسوده به خرید اینترنتی می پردازند.

امروزه با افزایش اعتماد کاربران و تنوع بالای محصولات، فرصت خوبی برای کسانی که به دنبال ایده یک فروشگاه اینترنتی هستند، ایجاد شده است تا فروشگاه خود را افتتاح کنند. اگر می خواهید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید، باید مجوزهای لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی و شروع به کار را دریافت کنید.

۲۰. راه اندازی وب سایت های آموزشی

اما در بسیاری از زمینه ها وب سایت های قوی و خوب به موضوع آموزش نپرداخته اند. اگر در زمینه خاصی تخصص دارید و معتقدید که می توانید به افرادی که به آن تخصص علاقه دارند به خوبی آموزش دهید، یک وب سایت راه اندازی کنید.

۲۱. برای غافلگیر کردن افراد برنامه ریزی کنید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که می خواهید دوستی را غافلگیر کنید اما ایده ای ندارید یا برای آن وقت ندارید. فرض کنید وب سایتی وجود دارد و شما با سوالی از دوستتان با یک ایده ناب و جدید غافلگیر می کنید. چقدر می تواند جذاب باشد؟

پس با راه اندازی وب سایت می توانید این ایده را پیاده سازی کنید و علاقه مندان زیادی را جذب کنید. بهتر است این کار را برای همه گروه های سنی در نظر بگیرید. زیرا افراد می توانند در هر سنی باشند.

۲۲. وب سایت خشکشویی آنلاین

یکی از ایده های اجرایی نشده کسب و کار اینترنتی، خشکشویی آنلاین است. این ایده احتمالاً در شهرهای بزرگ که مردم به دلیل مشغله کاری زمان کافی برای نظافت خانه پیدا نمی کنند، مورد استقبال قرار می گیرد. با خشک شویی ها در نقاط مختلف شهر قرارداد ببندید و به آنها اجازه دهید به سفارشات رسیدگی کنند.

۲۳. وب سایت اجاره خودرو و خودرو

یکی از ایده های ناب اجرا نشده در ایران ایجاد سایت اجاره خودرو می باشد. شما می توانید وب سایتی راه اندازی کنید که میان صاحبان خودرو و کسانی که به خودرو نیاز دارند به صورت کوتاه مدت میانجیگری کند. همیشه افرادی هستند که زیاد از ماشین خود استفاده نمی کنند و از طرفی افرادی هستند که فقط برای مدت کوتاهی به ماشین نیاز دارند.

این افراد ممکن است برای اقامت کوتاه مدت در یک شهر خاص به ماشین نیاز داشته باشند. بهترین خدماتی که در این شرایط می توان به افراد ارائه داد، اجاره خودرو با قیمت مناسب است. شما می توانید وب سایتی باشید که این شرایط بسیار خوب را به مسافران ارائه می دهد. این نوع کسب و کار آنلاین دارای مزیت سه گانه برای شما به عنوان نماینده، برای مالک خودرو و برای مشتری که خودرو را می خواهد دارد.

۲۴. راه اندازی وب سایت اختصاصی برای کودکان و نوجوانان

از جمله ایده های کسب و کار اینترنتی که در ایران اجرایی نشده است، راه اندازی وب سایت ویژه کودکان و نوجوانان است. شما می توانید اولین نفری باشید که یک وب سایت اختصاصی برای کودکان ایجاد می کند. وب سایت شما ممکن است دارای بخش های مختلفی باشد، از جمله موارد زیر:

بخش اختصاصی جدیدترین انیمیشن ها و انیمه های کودکان و نوجوانان
در بخش مربوط به فیلم های مناسب برای سنین زیر ۱۸ سال
آموزش زبان برای کودکان و نوجوانان جوانان
آموزش تخصصی کلیه دوره ها
مشاوره و استعدادیابی
فروش لوازم التحریر، بازی های فکری و اسباب بازی یکی دیگر از ایده های محقق نشده کسب و کار اینترنتی در ایران، ایجاد وب سایت ویژه بانوان است. در زندگی روزمره زنان ممکن است سوالات زیادی داشته باشند که پاسخ آنها را باید در اینترنت جستجو کرد. بهتر بود سایتی بود که بیشتر سوالات خانم ها را پوشش دهد. 

۲۵. سایت تخصصی بانوان

بخش مربوط به نوجوانانی بود که به کسب درآمد علاقه مند هستند
بخش فروش لوازم اتاق خواب کودک و نوجوان

شغل مناسب زنان متاهل و مجرد
مرکز مشاوره ادامه تحصیل بانوان
اداره ورزش و سلامت
بخش آموزش آشپزی
دپارتمان آموزش والدین
گروه روانشناسی و مشاوره فردی و خانواده
بخش به کسب درآمد اشاره دارد برای زنان
فروشگاهی برای زنان برای خرید اقلام ضروری از جمله کتاب های مختلف

۲۶. وب سایتی برای مقایسه کالاها و خدمات

یکی از ایده های محقق نشده کسب و کار اینترنتی که پیشنهاد می کنیم ایجاد وب سایتی است که قبل از پرداخت هزینه، کالاها و خدمات را با هم مقایسه کنید. اگر وب سایتی برای مقایسه کالاها و خدمات مختلف وجود داشته باشد، پول ما هدر نخواهد رفت. این ایده هنوز در ایران اجرا نشده است، اما اگر بتوانید وبسایتی راه اندازی کنید که مخاطب به آن اعتماد کند و از طرفی بتوانید سئوی وبسایت را به خوبی مدیریت کنید، درآمد خوبی خواهید داشت.

آنها باید بدانند که وقتی کاربران بتوانند نظرات مثبت و منفی خود را به راحتی و بدون سانسور بیان کنند و برای خرید خود با سایر کاربران مشورت کنند، اعتماد آنها دو چندان می شود.

۲۷. سایت نمایشگاه و فروش عکس

یکی از ایده هایی که در ایران وجود ندارد، وب سایتی برای نمایشگاه و فروش عکس و طرح های گرافیکی است. در کشور ما جای خالی وب سایتی وجود ندارد که بتوانید محصولات گرافیکی و عکس بفروشید. اگر بتوانید اولین نفری باشید که یک سایت فروش و نمایشگاه عکس افتتاح می کند، قطعا درآمد خوبی کسب خواهید کرد. به لطف شبکه ها و رسانه های اجتماعی، بازار محصولات عکاسی و گرافیک بسیار داغ شده است. تصور کنید چقدر عالی می شد اگر وب سایتی وجود داشت که هنرمندان و عکاسان بتوانند کارهای خود را به نمایش بگذارند.

شما به عنوان یک واسطه رابط بین عکاسان و مشتریان آنها می شوید و از این طریق می توانید درآمد خوبی کسب کنید. تا زمانی که بتوانید از وب سایت خود درآمد خوبی کسب کنید اگر برای آن وقت صرف کنید. این به معنی دسته بندی محصولات و نمونه کارها، استفاده از عکس های با کیفیت بالا و روشن ساختن نحوه استفاده از سایت برای مخاطبان است.

۲۸. افتتاح فروشگاه صنایع دستی

آخرین ایده کسب و کار اینترنتی اجرا نشده افتتاح یک فروشگاه صنایع دستی است. بسیاری از افرادی که به تولید محصولات دست ساز و صنایع دستی اشتغال دارند علاقه ای به شبکه های اجتماعی و رسانه ها ندارند و ترجیح می دهند محصولات خود را در بازار بفروشند. اما اگر واقع بین باشیم، فروش حضوری سود بیشتری نسبت به فروش آنلاین ندارد. اگر وب سایتی وجود داشته باشد که مشتریان این افراد را جذب کند، این افراد دیگر نگران فروش محصولات خود نیستند.

نتیجه گیری پویان توسعه

ایده های کسب و کار اینترنتی بسیاری در ایران اجرا نشده است. از سوی دیگر، ما در دنیایی زندگی می کنیم که در آن بسیاری از محیط های کاری پر بار هستند و بسیاری از مردم به دنبال «ایده های ناب اجرا نشده» هستند. هستند”! علاوه بر این، همیشه برای شروع یک کسب و کار، چه آنلاین و چه آفلاین، نیازی به یک ایده ناب نیست. تنها چیزی که نیاز دارید اراده و مدل کسب و کار مناسب در راستای اهداف بلندمدت شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.