طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت گردشگری و توریستی

با گسترش شبکه های اجتماعی، تعداد افرادی که تجربیات سفر خود را به صورت روزانه با دوستان خود به اشتراک می گذارند در حال افزایش است و در نتیجه افراد بیشتری را تشویق می کند تا سفر به مکان های جدید را تجربه کنند. این یک گام کوچک اما مهم در توسعه صنعت گردشگری است. امروزه صنعت گردشگری برای حمایت از اقتصاد ایران نیازمند توسعه گسترده است.
برای رشد و توسعه گردشگری در ایران به حمایت رسمی و غیررسمی بیشتری نیاز است.اما هدف بدون برنامه ریزی رویایی بیش نیست. یکی از اقدامات مهمی که روند آمادگی برای سفر را سرعت می بخشد و کمک قابل توجهی به گردشگران داخلی و خارجی می کند، طراحی سایت گردشگری است. بسیاری از گردشگران در اینترنت به دنبال پایگاه ثابتی هستند که خدمات مسافرتی ارائه می دهد. بنابراین طراحی وب سایت تور برای هر آژانس مسافرتی یک مرحله مهم است.

 

ویژگی طراحی سایت آژانس مسافرتی و گردشگری

برای کاربرانی که در جستجوی تور مورد نظر خود وارد وب سایت مسافرتی می شوند، بخش جستجوی پیشرفته وب سایت بخش مهمی از طراحی وب سایت گردشگری است. بخش جستجوی پیشرفته با فیلتر کردن عبارات جستجو، نتایج مرتبط تری را در اختیار کاربر قرار می دهد.
از آنجایی که بسیاری از گردشگران فعالیت های آنلاین خود را از طریق گوشی های هوشمند و تبلت انجام می دهند، طراحی وب سایت گردشگری باید واکنش گرا باشد تا در انواع صفحه نمایش با اندازه های مختلف اشتباه گرفته نشود و چیدمان صفحه نیاز به اسکرول عمودی و افقی نداشته باشد. . برخی
از کاربران سایت سوالات خود را در قسمت نظرات مطرح می کنند و برخی از کاربران علاقه مند هستند تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. بنابراین بخش نظرات وب سایت گردشگری بخش مهمی برای تعامل کاربر با وب سایت شما است.

رزرو بلیط برای تور گردشگری

با توجه به تغییرات اقلیمی می توان گفت که دو فصل معتدل بهار و پاییز محبوب ترین فصل برای گردشگران در ایران است. گروه زیادی از گردشگران رزرو هتل خود را از طریق سایت رزرواسیون هتل انجام می دهند. بنابراین در نظر داشته باشید که منطقه رزرو آنلاین و پرداخت آنلاین در طراحی سایت توریستی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

قسمت رزرو بلیط و رزرو هتل به صورت حرفه ای توسط تیم طراحی سایت رامز طراحی شده است. برای طراحی سیستم رزرواسیون به اطلاعات ارائه شده توسط کاربر نیاز دارید. به عنوان مثال در این قسمت کاربر باید محل حرکت، مقصد، مدت سفر، تعداد مسافران و تعداد اتاق ها را مشخص کند.

معرفی امکانات سایت مسافرتی

از جمله امکاناتی که سایت مسافرتی باید در اختیار مسافران قرار دهد موارد زیر است:

ارائه پکیج های سفر ترکیبی
معرفی خدمات مسافرتی و گردشگری دفتر گردشگری
معرفی تور گردشگری امکان ثبت نام و خرید تور
معرفی مکان های باستانی و جاذبه های گردشگری
گالری تصاویر و آرشیو ویدیو

طراحی سایت سفر، یک سفرنامه دیجیتال برای راهنمای سفر

خوب است بدانید که بسیاری از کاربران وب سایت شما قبل از تصمیم گیری نهایی برای سفر به وب سایت شما مراجعه می کنند. در این جست و جو، قیمت ها را مقایسه می کنند، گزارش های سفر و توصیفات سایر گردشگران را در وبلاگ های گردشگری می خوانند، عکس ها و فیلم های سایت های گردشگری را مشاهده می کنند و در نهایت وقتی مناسب ترین گزینه را انتخاب کردند، با وب سایت هواپیمایی آژانس تماس می گیرند. پس شما می آیید، کمک فکری بزرگی می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.