طراحی سایت کلینیک پزشکی

اگر قصد طراحی سایت برای کلینیک پزشکی دارید با پویان توسعه همراه باشید.

دیگر کسی را نمی شناسیم که در حین راه رفتن، آگهی کلینیک زیبایی را زیر پای خود یا روی دیوار ببیند و با خود بگوید:بله، اینجا جایی است که می خواهم کاشت مو انجام بدهم در عوض، مردم حاضرند هزینه کنند. ساعت ها به دنبال کلینیک های زیبایی برای جستجو و بررسی در منطقه خود هستند تا کلینیک مورد نظر خود را پیدا کنید. نقطه شروع طراحی سایت کلینیک زیبایی با نیاز کاربران به جستجو و یافتن کلینیک مورد نظرشان آغاز می شود.

اهمیت طراحی سایت کلینیک زیبایی

قبل از مراجعه به کلینیک زیبایی، ابتدا وب سایت کلینیک زیبایی را بررسی کنید تا از روش ها و روش ها، خطرات احتمالی و اثربخشی آن مطلع شوید.

مردم می خواهند زیبا و جوان بمانند، بنابراین روش های زیبایی دائما به روز می شوند و تغییر می کنند و هر روز یک سرویس جدید به پیشنهاد کلینیک زیبایی اضافه می شود تا افراد را جوان و زیباتر کند. معرفی خدمات و اثربخشی آنها به متقاضیانی که به دنبال زیبایی خود هستند و می توانند یکی از مشتریان بالقوه آینده شما باشند، کجا بهتر از وب سایت کلینیک زیبایی خودتان است؟

بنابراین یکی از مهمترین دلایل طراحی سایت کلینیک زیبایی، نمایش شما و خدمات شماست.

فردی که مشکل ریزش مو دارد به دنبال راهی برای مقابله با آن است، اما ترس از درد کاشت مو، آن فرد را از انجام این کار باز می دارد. وب سایت کلینیک زیبایی نیز باید با ارائه مقالات به روز و توضیحات جامع ترس افراد را از عمل های زیبایی کاهش دهد. البته باید همیشه به گونه ای نسبت به خطرات احتمالی هشدار داد که باعث ترس نشود و این آگاهی باعث جلب اعتماد مردم نیز می شود.

در هنگام طراحی سایت کلینیک زیبایی باید به چه نکاتی توجه داشته باشد؟

لیست خدمات یک کلینیک زیبایی

  • مقاله در مورد روش های درمان های زیبایی و مراقبت های پس از آن
  • عملکرد چت زنده
  • نظرات و نظرات بیماران
  • برجسته کردن اطلاعات تماس
  • پاسخ به سوالات متداول از مخاطبان
  • شایستگی و ارزش های کلینیک زیبایی را به وضوح نشان می دهد
  • توانایی ثبت اطلاعات مورد نیاز مشتری
  • ایجاد فضایی برای نمایش نمونه کارهای قبلی

ماموریت کلینیک زیبایی زیباسازی مشتریان خود است. بنابراین یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در طراحی سایت کلینیک زیبایی باید در نظر گرفت جذابیت سایت کلینیک زیبایی است.
مشتری شما به دنبال زیبایی است و به آن اهمیت می دهد. بنابراین باید با ارائه یک وب سایت زیبا و جذاب و انتخاب رنگ های مناسب او را در نگاه اول از جذابیت وب سایت کلینیک زیبایی خود متقاعد کنید.

مشتری بالقوه شما سوالات زیادی در ذهن دارد، بنابراین علاوه بر مقالات معرفی خدمات، باید به سوالات متداول پاسخ دهید و تمام اطلاعات لازم برای بازدیدکنندگان مطب را ثبت کنید. این در ابتدا شما را از برقراری تماس های متعدد در مورد این سؤالات نجات می دهد، اطمینان حاصل می کند که مشتریان اطلاعات کافی را دریافت می کنند و در مرحله بعد، می توانید به راحتی یک مشاوره آنلاین انجام دهید و یک قرار ملاقات ترتیب دهید.

هرکسی که وارد وب سایت کلینیک زیبایی شما می شود باید بتواند به راحتی برای مشاوره آنلاین درخواست دهد و نوبت بگیرد. دیگر ازدحام برای نوبت وجود نخواهد داشت و مشتریان فقط برای یک بار مراجعه به کلینیک می آیند.

با کمک طراحی سایت کلینیک زیبایی، باید تصویر خوبی از برند خود ایجاد کنید. کارکنان خود را معرفی کنید و با ارائه نظرات و نظرات بیمار، اعتماد ایجاد کنید و تمرکز مشتری خود را به عنوان یک مزیت برای مخاطبان خود برجسته کنید.

برای طراحی سایت کلینیک پزشکی و زیبایی باید به چه فاکتورهایی توجه کنیم؟

۳۹ درصد از کاربران وب سایتی را که بارگذاری آن خیلی طول می کشد، رها می کنند. علاوه بر این، ۳۸ درصد از مشتریان وب‌سایتی را که جذاب، به هم ریخته یا نامرتب است رها می‌کنند. بنابراین سرعت وب سایت کلینیک زیبایی یکی از مهم ترین عواملی است که باید بررسی شود.

 درصد زیادی از مردم اعتبار یک شرکت را از روی وب سایت آن قضاوت می کنند.

اگر پزشک یا صاحب کلینیک زیبایی هستید، بدون شک طراحی سایت کلینیک پزشکی شما باید خوب به نظر برسد.
بیایید با هم بررسی کنیم که چه عواملی باعث بهبود وب سایت شما می شود.

 

نکات ظاهری طراحی سایت کلینیک زیبایی

از سلسله مراتب بصری استفاده کنید.

هر صفحه دارای یک سلسله مراتب بصری است.

دلیل اینکه چشمان شما در هر صفحه ای که در اینترنت بازدید می کنید مسیر خاصی را دنبال می کند به سلسله مراتب بصری مربوط می شود.

یک طراح حرفه ای از سلسله مراتب بصری استفاده می کند تا توجه بازدیدکنندگان را بر روی مهمترین عناصر متمرکز کند.
موقعیت، اندازه ها، جلوه های بصری و کنتراست بخشی از طرح بندی وب سایت شما هستند.

ترکیب صحیح عناصر تاثیر آنها را چند برابر می کند. همه متوجه یک ویدیوی بزرگ در بالای صفحه خواهند شد.
اما تعداد کمی از مردم قادر به خواندن متن با کنتراست کم هستند که با تصاویر احاطه شده است.

سلسله مراتب بصری یک اصل طراحی مهم است که به نمایش واضح و موثر خدمات زیبایی شما کمک می کند.
اگر از سلسله مراتب به درستی استفاده کنید، می توانید توجه بازدیدکنندگان وب سایت را به ترتیب اولویت، از مهمترین قسمت شروع کنید.

اجزای اصلی سلسله مراتب بصری سایت کلینیک پزشکی عبارتند از:

اندازه و ابعاد:
دارایی های کلیدی خود مانند نام تجاری و لوگوی خود را بزرگتر و قابل مشاهده تر کنید. خوانندگان به طور طبیعی قبل از رفتن به متن های کوچکتر به سمت تیترهای بزرگ و پررنگ جذب می شوند.

عنصر را بر اساس اولویت قرار دهید:
از طرح بندی مناسب برای وب سایت خود استفاده کنید تا توجه بازدیدکنندگان خود را در جهت درست هدایت کنید.

روبان ها و طرح های شبکه ای عناصر قدرتمند طراحی وب هستند که می توانند به شما در دستیابی به سلسله مراتب بصری قوی کمک کنند.

تصاویر:
مثال های عینی موثرتر از وعده های مبهم هستند.

اکثر وب سایت های زیبایی ادعا می کنند که افراد را زیبا جلوه می دهند. با این حال، نمایش تصاویر کار شما یا افرادی که از خدمات شما استفاده می کنند در وب سایت زیبایی شما نشان دهنده توانایی شما در ارائه خدمات است. ارسال تصاویری که سبک منحصر به فرد برند شما را برجسته می کند، مشتریانی را جذب می کند که آن را به اشتراک می گذارند. این به شما کمک می کند تا مشتریان بیشتری را جذب و حفظ کنید. بنابراین عکس هایی را در وب سایت زیبایی خود قرار دهید که مهارت ها و سبک شما را به نمایش بگذارد. به مشتریان خود نشان دهید که می توانند به شما اعتماد کنند تا زیبا به نظر برسید.

اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما به راحتی می توانند تمام محتوای وب سایت شما را ببینند

شما می خواهید که کاربران به سرعت آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. علاوه بر این، یک وب سایت کلینیک زیبایی با محتوای پزشکی تخصصی و طراحی وب سایت خوب به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما را ایندکس کنند و در عین حال تجربه کاربر را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد:

لوگوی خود را به صفحه اصلی پیوند دهید:

این نکته برای طراحی سایت کلینیک پزشکی یک روش استاندارد است که بازدیدکنندگان شما انتظار آن را دارند و می توانید تنها با چند کلیک آن را ذخیره کنید.

به منوی خود توجه کنید:

منوی وب سایت شما باید قابل مشاهده باشد و به راحتی پیدا شود. منو نباید خیلی طولانی باشد.

یک نوار اسکرول عمودی ایجاد کنید:

اگر پیمایش وب سایت شما زمان زیادی می برد، از نوار اسکرول استفاده کنید. بینندگان می توانند به راحتی با یک کلیک به هر قسمت از وب سایت حرکت کنند. جایگزین دیگر استفاده از دکمه “بازگشت به بالا” است که بازدیدکنندگان را بدون توجه به جایی که در سایت شما هستند به بالای صفحه باز می گرداند.

روی فوتر خود کار کنید:

فوتر وب سایت شما احتمالا آخرین چیزی است که بازدیدکنندگان شما خواهند دید. بنابراین، ایده خوبی است که همه پیوندهای مهم را در آنجا نگه دارید.
این می تواند شامل اطلاعات تماس شما، نمادهای رسانه های اجتماعی و نسخه کوتاه شده منوی شما و همچنین هر پیوند مرتبط دیگری باشد که بازدیدکنندگان شما ممکن است به دنبال آن باشند.

 

نکات برندسازی برای طراحی وب سایت کلینیک زیبایی

لوگوی خود را طراحی کنید. طراحی لوگو کلینیک زیبایی یکی از اساسی ترین اصول برندسازی کلینیک زیبایی است. قیمت لوگو کلینیک زیبایی از ۲ تا ۲۰ میلیون متغیر است و به عوامل مختلفی از جمله طراحی، تعداد طرح، سطح کار و … بستگی دارد.

طراحی لوگو کلینیک زیبایی همانطور که مشتریان خود را تشویق می کنید تا زیبا به نظر برسند، طراحی وب سایت کلینیک زیبایی شما باید منحصر به فرد بودن برند شما را منعکس کند.
هنگام ساخت برنامه برندسازی برای راه اندازی کلینیک زیبایی، هویت بصری قوی برای برندهای زیبایی را فراموش نکنید.

از این گذشته، مصرف کنندگان نمی خواهند شبیه دیگران به نظر برسند. آنها می خواهند شخصیت خود را نشان دهند. آنها همچنین بررسی خواهند کرد که آیا وب سایت زیبایی شما به روشی منحصر به فرد برجسته است و چیزی خاص و متمایز ارائه می دهد.

اگر وب سایت زیبایی شما از یک الگوی ساده استفاده می کند و شبیه هزاران وب سایت سالن، مراقبت از ناخن یا لوازم آرایشی دیگر است، مردم نمی توانند شما را از وب سایت های دیگر شرکت های زیبایی متمایز کنند. 

نکات طراحی رابط کاربری

هر وب سایتی باید برای کاربران طراحی شود، یعنی کاربران هنگام استفاده از وب سایت احساس راحتی کنند و نگرانی های آنها برطرف شود.

وب سایت خود را با سرعت بارگذاری بالا طراحی کنید.
یک صفحه وب که بارگذاری آن خیلی طول می کشد، صفحه ای است که هیچ کس هرگز آن را نخواهد دید.
بین ۴ تا ۵ ثانیه پس از بارگذاری وب سایت شما، ۲۰ درصد از بازدیدکنندگان قبلاً وب سایت شما را ترک کرده اند.
هرچه وب سایت شما سریعتر بارگذاری شود، رتبه سئو شما بالاتر می رود. بنابراین، پیدا کردن آن برای مردم آسان تر است.

بیشتر بخوانید : سئو

به طرح‌بندی‌های استاندارد پایبند باشید
وب‌سایتی که از استانداردهای طراحی وب پیروی می‌کند، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. زیباترین وب سایت ها دارای سطح بالایی از نمونه سازی و حداقل پیچیدگی بصری هستند. آنها ساده و سرراست هستند.

طراحی سایت کلینیک پزشکی “استاندارد” با استفاده از نمونه اولیه فوق شامل موارد زیر است:

نشان‌واره در بالا سمت چپ
منوی پیمایش افقی در
نوار جستجوی سرصفحه در بالا
نمادهای اجتماعی در پایین
طراحی پاسخگو برای موبایل طراحی
حداقل و ساده صفحه اصلی

یک وب سایت کلینیک زیبایی خوب باید بلافاصله پیام و داستان اصلی برند شما را منتقل کند.
ما به ندرت هر کلمه ای را در یک وب سایت می خوانیم. در عوض، ما به سرعت صفحه را اسکن می کنیم و کلمات کلیدی، عبارات و تصاویر را شناسایی می کنیم.

هرچه بازدیدکنندگان وب سایت شما کمتر بخوانند، کلیک کنند یا به خاطر بسپارند، بهتر می توانند محتوای شما را پردازش و ارزیابی کنند. پیشنهادات ساده طراحی وب سایت می تواند به شما کمک کند محتوای خود را بخش بندی و رتبه بندی کنید، یک طراحی صفحه اصلی قابل ارائه و جذاب ایجاد کنید و یاد بگیرید که چگونه یک وب سایت زیبا طراحی کنید:

محتوای مهم را در بالای صفحه نگه دارید:

بازدیدکنندگان باید بتوانند به محض ورود به وب سایت شما، بدون نیاز به اسکرول کردن یا کلیک کردن در جایی، بفهمند که وب سایت شما چیست.

محتوایی خوش ظاهر ارائه دهید:

از فاصله بین عناصر استفاده کنید. با خالی گذاشتن برخی از قسمت ها ظاهری کاملاً مطبوع و متعادل به طرح می دهید. متن خود را در پاراگراف های کوچک و قابل فهم بنویسید.

اضافه کردن تصاویر مرتبط و مناسب:

ویژگی های رسانه ای با کیفیت بالا مانند تصاویر خیره کننده، گرافیک های برداری یا نمادها راه های جایگزین عالی برای برقراری ارتباط پیام شما هستند.

دوستدار موبایل بمانید!

مهم نیست که بازدیدکنندگان شما از چه دستگاهی برای مرور سایت استفاده می کنند، هر یک از آنها باید بتوانند بیشترین بهره را از وب سایت کلینیک زیبایی حرفه ای شما ببرند.
نسخه موبایل وب سایت را همزمان با جعل هویت کاربر ارزیابی کنید و رفتار کاربر و دکمه را در هر صفحه آزمایش کنید. محدود کردن عناصر صفحه و به حداقل رساندن برخی از مؤلفه ها مانند منو را در نظر بگیرید تا وب سایت در صفحه قابل مشاهده باشد. صفحه نمایش موبایل باید تمیزتر و بی صداتر از نسخه دسکتاپ باشد.

یکی از چالش‌هایی که کلینیک‌های زیبایی همچنان با آن روبه‌رو هستند، تعامل با مصرف‌کنندگان و در عین حال حفظ حضور آنلاین برای گفتگوهای فردی با مردم است.

همانطور که رسانه‌های اجتماعی به تکامل خود ادامه می‌دهند و مصرف‌کنندگان بیشتر درگیر می‌شوند، برندهای آرایشی می‌توانند از کانال‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب و هر چیزی در این بین برای ارتباط با فالوورهای وفادار خود و دیده شدن توسط افراد جدید استفاده کنند. اینجاست که بازاریابی دیجیتال می تواند به شما کمک کند!

امروزه طراحی سایت توسط کلینیک های زیبایی در سراسر دنیا انجام می شود و ضروری است. قدرت ایجاد یا شکستن یک برند را دارد. و شما نمی خواهید برند شما از طراحی ضعیف رنج ببرد. طراحی وب سایت ممکن است اولین مواجهه شما با برندهای زیبایی باشد، اما آخرین مورد شما نخواهد بود و می توانید در هر مرحله از مسیرتان تاثیرگذار باشید.

مطمئن شوید که طراحی وب سایت کلینیک پزشکی و زیبایی شما چیزهای زیادی در مورد برند شما می گوید و تجربه خوبی ارائه می دهد. نیازهای مشتریان خود را شناسایی کنید و به جای اتلاف وقت برای اشاره به مشکلات بی اهمیت، حل مشکل آنها را ساده کنید.

یک وب سایت با طراحی خوب می تواند تأثیر قابل توجهی بر تجربه مشتری و کل سفر مشتری داشته باشد.
بنابراین بهتر است برای داشتن یک وب سایت حرفه ای و کارآمد از یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای کمک بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.