طراحی سایت مشابه باما

طراحی سایت مشابه باما

طراحی سایت مشابه باما یکی از پروژه های طراحی سایت خاص و قرار دادن تبلیغات در زمینه های مختلف می باشد.
سایت باما با هدف خرید و فروش خودرو از طریق ثبت آگهی ها، اخبار و اطلاعات فنی و … می باشد و به همین دلیل ارزش طراحی سایت برای این گونه شرکت ها بسیار بالاست.

امروزه بازار خرید و فروش خودرو یکی از فعال ترین صنایع و بازارها است. و چندین صنعت مرتبط به دلیل استقبال زیاد مردم از رونق بسیار بالایی برخوردار هستند.
طراحی سایت به سبک باما برای شرکت ها و صنایع مختلف مرتبط. به خودروها و وسایل نقلیه، مانند صنعت خودروسازی (از خودروهای سواری و سبک تا خودروهای متوسط ​​و سنگین)، نمایشگاه‌های تجاری خودرو (از خودروهای سواری و سبک تا خودروهای متوسط ​​و سنگین) و خودروهای سنگین).

نمایندگان کلیه خودروها، سازندگان قطعات خودرو، تعمیرگاه های مکانیک و خودرو، فروشگاه های لوازم یدکی، طراحان صنعتی خودرو، نمایشگاه های فروش انواع موتورسیکلت و شرکت های مرتبط با نیازمندی های خودرو و تبلیغات مناسب می باشد.

آن؛  جایی که کالاهای خرید و فروش شده وسایل نقلیه هستند. بنابراین برای تمامی صنایع و صنوف ذکر شده قابل استفاده بوده و درآمدزایی را چندین برابر خواهد کرد. برای نتیجه گیری از طراحی سایت باما مانند باید ویژگی ها، نکات و امکانات بسیار مهمی رعایت شود که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

طراحی سایت مشابه باما نیز در دسته بندی قرار می گیرد.
ساخت سایتی مشابه باما به دلیل رویکرد و گرایش مردم به استفاده از فضای اینترنت بسیار افزایش یافته است و همه به صورت آنلاین کار می کنند.

با توجه به اینکه در دنیای مدرن و دیجیتال امروزی همه کارها از طریق اینترنت انجام می شود، خرید و فروش انواع وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتور سیکلت نیز از این قاعده مستثنی نیست، بنابراین با طراحی سایت می توانید درآمد بسیار خوبی داشته باشید. شبیه باما.

 

همچنین بخوانید : طراحی سایت مشابه دیجی کالا

 

ویژگی های طراحی سایت شبیه باما

طراحی سایت مشابه باما که در دسته طراحی سایت تبلیغاتی نیز قرار می گیرد باید مجموعه ای از امکانات خاص خود را داشته باشد ضمن اینکه لزوم استفاده از آن را در برخی از امکانات سایت های خرید نیز می توان مشاهده کرد. در زیر به این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

دسته‌ها: هنگام راه‌اندازی سایتی مانند باما، باید دسته‌های واضحی داشته باشید. به عنوان مثال، اگر قصد خرید و فروش خودرو و موتور سیکلت را دارید، باید دو دسته مجزا ایجاد کنید و برای هر دسته زیر گروه های متفاوتی تعریف کنید. به عنوان مثال برای خودروها می توانید بخش هایی مانند خرید خودرو، قیمت روزانه خودرو، ثبت آگهی، اخبار خودرو، مشخصات فنی خودرو، نمایشگاه خودرو، خودروسازان و … را قرار دهید.

صفحه درباره ما: در صفحه درباره ما، باید کسب و کار خود را به صورت کامل، مختصر و مفید توضیح دهید. سهم شما در خرید و فروش، ثبت آگهی و … چقدر است و دریافت این چگونه است، همکاری شرکت های خودروسازی، مالکان خودرو، نمایشگاه ها، مراکز تعمیرات و … با شما و … چگونه است

صفحه تماس: گاهی اوقات پیش می‌آید که بازدیدکنندگان سؤالات بی‌پاسخی در ذهن خود دارند یا می‌خواهند اطلاعات تماس کامل شرکت از جمله آدرس دفتر برای بازدیدهای حضوری یا شماره‌ها و آدرس‌های تماس را روی نقشه ببینند، اعتماد ایجاد می‌کند.

هنگام طراحی سایتی مشابه باما به این ویژگی توجه کنید.

پنل کاربر: البته، خریداران یا همه افرادی که تبلیغات را مرور می کنند یا چندین مورد دلخواه را می بینند، آنها را برای دفعات بعدی علامت گذاری می کنند. دسترسی بسیار آسانی دارند.

از طریق پنل کاربری، افراد می توانند لیست علاقه مندی ها را مشاهده کنند، تبلیغات ثبت شده، پیام های دریافتی، اعلان های ثبت شده و ثبت تبلیغات را مدیریت کنند. بدون این ویژگی، طراحی وب سایت مانند باما موفق نخواهد بود.اطلاعات: در برخی موارد، بازدیدکنندگان ممکن است به دنبال خودرو یا موتورسیکلتی خاص باشند که در حال حاضر پاسخگوی نیازهای آنها نباشد.

می توانید از طریق پیامک و ایمیل با درج تابع اعلان استعلام بگیرید یا “وقتی در دسترس شد به من اطلاع بده” یا مشابه سایت باما از طریق “گوش به زنگ» ویژگی و اجازه دسترسی مستقیم و نمایش در پنل کاربری را می دهد. هنگام طراحی سایتی مانند باما، این ویژگی را نادیده نگیرید.جستجوی موارد: هنگام طراحی وب سایت، مواردی که در نظر می گیرید از نظر رضایت مخاطبان بسیار موثر هستند. مهمترین آنها عبارتند از:

مزیت های طراحی سایت شبیه باما

دسته بندی پیشرفته و دقیق یا جستجوی فیلتر از منوی اصلی: امکان یافتن وسایل نقلیه با نمایش خودروهای صفر یا بدون کارکرد، کم مصرف، دوگانه سوز، آفرود، ۸ سیلندر و ۶ سیلندر، وارداتی، لوکس، کلاسیک، اتوماتیک و دستی، قابل تعویض، منطقه آزاد، سوار شده و غیره

برند: گاهی اوقات بازدیدکنندگان می خواهند تمام خودروهای یک برند خاص را ببینند، بنابراین باید این مورد را نیز اضافه کنید و منوهای سایت را نیز اضافه کنید.

هنگام طراحی وب سایتی مشابه باما، از حروف الفبا بودن دسته برند با قابلیت مشاهده آن ها اطمینان حاصل کنید تا به راحتی پیدا شوند.
شاسی: امکان مشاهده خودروها مطابق با آن وجود دارد. به نوع شاسی، مانند کوپه، کروک، SUV، سدان، هاچ بک، ون و ون.

قیمت: آیتم قیمت هنگام راه اندازی سایتی مانند باما و بدون چنین چیزی بسیار مهم است. جزء طراحی سایت به طور کلی زیر سوال می رود. سپس باید دسته بندی های مختلفی قرار دهید مثلا از ۱۰ تا ۵۰ میلیون، از ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون و …

موارد ویژه: طراحی صفحه اصلی سایت برای جذب بسیار مهم است. مشتریان، و در عین حال باید بسیار زیبا باشد. یکی از قسمت هایی که جذابیت آن را افزایش می دهد، نمایش تبلیغات با شرایط خاص یا اخبار بسیار مهم در این قسمت است.

پرفروش ترین خودروها و نوسانات قیمت: برخی افراد دوست دارند خودروهای پرفروش را ببینند. یک ماه یا چند ماه اخیر به همراه نوسانات قیمت خودروهای مختلف که می تواند موضوع داغی باشد. در بخش اخبار یا در بخش توضیحات یک خودرو یا مارک باشد.

راه اندازی سایتی مانند باما مزایای زیادی برای مخاطبین و صاحبان مشاغل دارد. مزایایی مانند سهولت در یافتن خودروی مناسب، تراکنش های آنی و بدون واسطه، ارزیابی های دقیق و کسب اطلاعات کامل، صرفه جویی فوق العاده در زمان و هزینه های رفت و آمد و … که با طراحی وب سایت مشابه باما به مشتریان ارائه می شود، باعث بازدید بالا می شود. این نوع وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارهای مشابه در حال رونق هستند.

همچنین برای صاحبان مشاغل، ساخت سایتی مشابه با باما از مزایایی مانند درآمد بسیار بالا از دریافت پورسانت در بازار تجارت خودرو و موتور سیکلت، برخوردار است.

جذب مشتری با بازاریابی و تبلیغات آنلاین با صرف هزینه بسیار کمتر از روش های سنتی و قدیمی، ارائه خدمات بدون محدودیت زمانی و مکانی، بخش اخبار و اطلاعات، ارائه و رتبه بندی در گوگل برای افزایش بازدید و افزایش درآمد و دریافت تبلیغات، به بستری مطمئن برای همکاری با نمایشگاه ها و کارخانه های تولید خودرو و موتور سیکلت و … تبدیل شود.

اما ذکر یک نکته بسیار مهم است: اگر طراحی سایت شرکتی مانند باما موفق خواهد بود. اگر با یک شرکت طراحی سایت حرفه ای کار کنید که تیمی قوی و حرفه ای داشته باشد و از آخرین اخبار و تکنیک های روز دنیا به خوبی آگاه باشد.

طراحی، توسعه، گرافیک، تولید محتوا و سئو سایت به شدت پشتیبانی می شود.

در زیر به ویژگی ها و نکات بسیار مهمی می پردازیم که باید برای ایجاد یک وب سایت مانند ما رعایت کنید یا از یک شرکت طراحی وب سایت بخواهید که به وب سایت شما اضافه کند.

 

امکانات طراحی سایت شبیه باما

هنگام طراحی وب سایتی مشابه باما، مشابه سایر وب سایت ها، امکاناتی که در نظر می گیرید. و کامل بودن و مرتبط بودن آنها، سطح حرفه ای بودن، مشتری مداری و ارزیابی دقیق نیازهای شما از بازار و صنعت و حرفه ای که در آن فعالیت می کنید، مشتریان و بازدیدکنندگان نمایش داده می شوند.

در این قسمت به ویژگی های اصلی طراحی یک وب سایت مشابه ما می پردازیم:

ثبت آگهی: یکی از مهم ترین امکاناتی که در طراحی سایتی مانند باما باید در نظر گرفت.
ثبت تبلیغات است تا افراد می توانند با وارد کردن کامل اطلاعات خودرو خود را بفروشند.

امکان همکاری نمایشگاه ها و شرکت های مختلف: نمایشگاه ها و شرکت های مختلف خودروسازی همیشه به فکر فروش بیشتر و بهتر هستند.
یکی از روش های موثر، همکاری با سایت های خرید و فروش خودرو یا نیازمندی ها و آگهی های خودرو می باشد.
پس اگر وب سایتی شبیه باما طراحی می کنید، این ویژگی را اضافه کنید و شرایط را به طور کامل توضیح دهید.

قیمت روز خودرو: اطلاع رسانی قیمت روز خودرو ویژگی بسیار مهمی است. که همیشه بازدیدکنندگان خاص خود را دارد.

فیلتر کردن نتایج جستجو: قابلیت فیلتر کردن نتایج جستجو هنگام راه‌اندازی سایتی مانند باما بسیار مهم است. حداقل موارد و مواردی که باید در نظر گرفته شود.

قابلیت فیلتر کردن نتایج بر اساس بازه قیمت، استان، نوع شاسی، وضعیت (کارکرده و صفر)، کشور سازنده، سال ساخت، نوع (کم مصرف، اقتصادی، وارداتی و …)، تعداد سیلندر. ، حجم موتور، وضعیت بدنه، مدل، تریم (اسپرت، ساده)، سازنده، رنگ، فروشنده (شخصی، نمایشگاه، تجاری) و غیره.

گالری تصاویر: هر تبلیغ خودرو باید دارای عکس باشد. از زوایای مختلف تا مشتریان بتوانند تصمیم بگیرند. در غیر این صورت، ثبت آگهی بی فایده است.

مقایسه: هنگام ساخت سایتی مشابه باما، باید امکان مقایسه خودروهای مختلف وجود داشته باشد و خریدار می تواند بهتر و سریعتر تصمیم بگیرد.

نظرسنجی: باید بتوان تاریخچه فروشنده و خریدار، تعداد لیست های فعال و سابقه فعالیت و میزان رضایت از آنها را مشاهده کرد.
زیرا مردم یکدیگر را آنلاین نمی‌شناسند و تا زمانی که با یکدیگر آشنا نشوند، خرید انجام نمی‌شود و هیچ درآمدی کسب نخواهید کرد.

در طراحی سایت شبیه باما چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

آخرین نکته ای که باید در مورد طراحی سایت مشابه باما ذکر کنیم، نکات بسیار مهمی است که ضریب موفقیت پروژه طراحی سایت شما را تضمین می کند.
این نکات باعث بهبود تجربه و رضایت کاربر، افزایش بازدید و در نهایت رتبه بهتر و ایجاد درآمد بیشتر می شود.

طراحی واکنش گرا: هنگام طراحی سایت مشابه باما، مطمئن شوید که از پاسخ گویی موبایل پشتیبانی می کند.
تا کاربران هنگام مراجعه به سایت از طریق گوشی و تبلت با مشکلی مواجه نمی شوند. البته این مشکل با طراحی سایت وردپرس تا حدود زیادی حل می شود.

سرعت: به دلیل تعداد زیاد تبلیغات، تصاویر و مطالب در سایت های خرید و فروش خودرو مانند باما سایت، سرعت بالای سایت موضوع بسیار مهمی است.
زیرا مردم می توانند صدها نفر در یک زمان خرید کنند. آنها تبلیغات را دیده اند و کندی سایت زمان زیادی را از آنها می گیرد. و باعث زیان زیادی از مشتریان می شود.

امنیت: از آنجایی که معاملات و خرید و فروش وسایل نقلیه در منطقه انجام می شود. طراحی وب سایت، گواهینامه SSL و نماد اعتماد الکترونیکی برای ایجاد اعتماد در بین مشتریان بسیار مهم است.

وبلاگ: بخش وبلاگ نشانه فعالیت حرفه ای شماست که می توانید اخبار و مقالات روزانه مرتبط با صنعت خودرو و موتورسیکلت را از داخل و خارج پوشش دهید.

لینک‌های شبکه‌های اجتماعی: فعال بودن در شبکه‌های اجتماعی با مخاطب زیاد بسیار ضروری است. و باید لینک‌هایی به این شبکه‌ها چه در وب‌سایت و چه در شبکه‌های مختلف وجود داشته باشد.

طراحی منزوی و مینیمال: در سایت های خرید و فروش و سایت های ثبت آگهی، تقریباً فضایی برای تبلیغات وجود ندارد و پس زمینه باید سفید و آرام باشد.

، به جز در قسمت وبلاگ که امکان دریافت تبلیغات وجود دارد.

رنگ، لوگو و فونت: مانند تمام پروژه های طراحی وب سایت، هنگام ایجاد سایتی مانند باما، مطمئن شوید که رنگ صفحات و منوها  با رنگ یکسان باشد.
برای لوگو انتخاب شده است. مثلا سایت باما ترکیبی از سبز و سفید است. فونت نیز باید در این دسته تجاری رسمی باشد.

کارهای خالی: در این قسمت می توانید به راحتی درخواست کار و همکاری در اشکال مختلف کار حضوری و از راه دور را انجام دهید و هزینه های ثبت آگهی را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. لطفا مشخص کنید.

شرکت پویان توسعه، حرفه ای و با سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت خرید و فروش خودرو

شرکت طراحی سایت پویان توسعه سابقه طولانی و درخشانی در طراحی سایت دارد. که قابل مقایسه با باما و تمامی سایت های خرید و فروش خودرو می باشد. در این شرکت تیمی از بهترین افراد در زمینه طراحی و توسعه سایت، گرافیک، پشتیبانی، تولید محتوا، به روز رسانی و سئو و … گرد هم آمده اند. تا با طراحی سایت حرفه ای در چندین مرحله کسب و کار شما را بهبود بخشند.

می تواند با توجه به بودجه شما تنظیم شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.
قیمت طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.