طراحی سایت باشگاه ورزشی

اگر قصد طراحی سایت باشگاه ورزشی دارید باید بدانید که امروزه شرکت هایی که در شبکه های اجتماعی فعال هستند و همچنین وب سایتی مدرن و حرفه ای مختص کار خود دارند، موفق ترند. ورزش یکی از آن فعالیت هایی است که طراحی وب سایت ممکن است ضروری باشد. شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه یک وب سایت ورزشی برای خود طراحی کنید. با پویان توسعه همراه باشید.

سامانه ورزش و سرگرمی آنلاین مانند سایر وب سایت ها بر اساس نیاز جامعه ایجاد شده است. این ورزش همواره در اقشار مختلف به خصوص در بین جوانان طرفداران خاص خود را داشته است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و توانایی انسان در فراهم کردن امکانات، ورزش های مختلفی وارد دنیا شده است. جوانان با طراحی سایت ورزشی می توانند بدون مراجعه به باشگاه های مختلف اطلاعات لازم را در مورد ویژگی های ورزش مورد علاقه خود به دست آورند. از طرفی قبل از ایجاد سایت باشگاه ورزشی باید مشخص کنید که این وب سایت به چه منظور دارای عملکرد اطلاعاتی و خبری خواهد بود تا طرفداران یک تیم ورزشی نیز از وب سایت بهره مند شوند و یا اینکه می توانید وب سایتی در که خدماتی مانند ثبت نام و راه اندازی دوره ها و انواع ورزش ها ارائه می شود که اغلب توسط مربی مدیریت می شود یا وب سایت شما می تواند مانند یک فروشگاه ورزشی باشد که هدف آن فروش تجهیزات ورزشی است. بنابراین توجه داشته باشید که طراحی سایت ورزشی بسیار حساس است زیرا هر گونه مختصر یا ناکافی بودن سایت باعث نارضایتی مخاطبان می شود چرا که سایت باشگاه باید معتبر و معتبر باشد. در طراحی سایت ورزشی به چه نکاتی باید توجه کرد؟ در این مقاله به این سوال خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

طراحی گرافیکی جذاب و متفاوت و البته کاربر پسند است. و وزنه ای برای جذب مشتریان بیشتر است. این مشکل خاصی است که تیم پویان توسعه آن را به خوبی و به درستی حل کرد…

مهمترین نکاتی که در طراحی سایت ورزشی باید در نظر گرفت؟

هنگام طراحی سایت ورزشی و باشگاهی باید چند نکته را مد نظر داشته باشید. استانداردهای لازم را داشته باشد. نکات بسیار مهم و ضروری که وب سایت شما را حرفه ای و مدرن می کند. تجهیز اماکن ورزشی یکی از مهم ترین عواملی است که بر علاقه ورزشکاران باشگاه ورزشی تأثیر بسزایی دارد. امکاناتی مانند امکان ارسال ایمیل، ثبت نام، دریافت برنامه های غذایی و ورزشی، BMI و … از جمله امکانات موجود در اکثر وب سایت های ورزشی می باشد. اما آنچه بسیار مهم و قابل توجه است طراحی یک وب سایت ورزشی است که بتواند وب سایت شما را کاملا متفاوت کند. برای دریافت یک وب سایت ورزشی ایده آل و متفاوت حتما با کارشناسان پویان توسعه تماس بگیرید. در این بخش نکات مهم و ضروری برای یک سایت اپلیکیشن حرفه ای را گردآوری کرده ایم:

 

◘ ساده و به دور از پیچیدگی

یکی از نکاتی که در طراحی سایت ورزشی و باشگاهی باید به آن توجه کنیم، سادگی و سهولت استفاده از آن است تا مخاطب پس از ورود به وب سایت دچار سردرگمی نشود. به عنوان مثال، یکی از این سادگی ها این است که عناوین را روشن کنید Use it. این کار باعث افزایش کارایی وب سایت شما می شود، به این معنی که بسته به محتوا و موضوع وب سایت مورد نظر شما، فروش و بازدید در مقایسه با وب سایت های پیچیده و شلوغ افزایش می یابد. یکی از مهم ترین و مهم ترین نکات در طراحی سایت، پرهیز از شلوغی و تراکم بیش از حد محتوا است. این زمانی بسیار موثر است که ترافیک وب سایت شما به حدی برسد که بازدیدکنندگان وب سایت شما در صورت شلوغی و چشم نواز بودن ممکن است به صفر برسند. همیشه به یاد داشته باشید: سادگی و سبک در عین حال کلید موفقیت یک طراحی است. علاوه بر این، وب‌سایت‌های پرمحتوا و شلوغ اساساً فقط شامل وب‌سایت‌های خبری و مجلات خبری می‌شوند. بنابراین هنگام طراحی سایت باشگاه ورزشی دقت کنید که این مدل وب سایت پر از مطالب متنوع و گاه خسته کننده نباشد. از طرف دیگر وب سایت های باشگاه های ورزشی بسیار تخصصی هستند و تنها یک حوزه از ورزش را پوشش می دهند. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد: هر چه وب سایت یک باشگاه ورزشی ساده تر، شیک تر و شیک تر باشد، تأثیر بیشتری در بین مخاطبان دارد. اگر ظاهر وب سایت ساده و آرام باشد، تعداد بازدیدها افزایش می یابد و رتبه وب سایت در موتورهای جستجو افزایش می یابد. فرض کنید شما یکی از بینندگان وب سایت یک باشگاه ورزشی هستید. وقتی وارد سایت باشگاه می شوید با صفحه آبی روشن، سفید یا نقره ای با کیفیت گرافیکی بالا مواجه می شوید که به دور از انبوه طرح ها طراحی شده و تصاویر مربوط به فعالیت های ورزشی نیز توجه شما را به خود جلب می کند. کند در هر صورت، چنین وب سایتی می تواند بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشد.

برند سازی را الویت برنامه خود قرار دهید

برندسازی شما را شناخته و به شما اعتماد و اعتبار مخاطبانتان را می دهد. زیرا اکثر افراد برای استفاده از خدمات یا خرید به خصوص آنلاین به فروشنده مراجعه نمی کنند و فقط به برند اعتماد دارند. بنابراین می توانید با برندسازی مجموعه و وب سایت خود اعتبار و ارزش خود را افزایش دهید.

صریح و بی پرده صحبت کنید

بسیاری از افرادی که از وب سایت های ورزشی بازدید می کنند به دنبال اطلاعاتی در مورد همان باشگاه و شرایط ثبت نام و هزینه ها هستند. آنها تمایل دارند تا از اعتبار و تجربه شما در این زمینه اطمینان حاصل کنند. در نظر داشته باشید که صفحات خدماتی و آموزشی باید طوری طراحی شوند که توجه مخاطب را به خود جلب کنند. برای این کار باید مشخص کنید که چه خدماتی به افراد حاضر در باشگاه ارائه می دهید. بهتر است یک لیست کامل ایجاد کنید. اگر پیشنهاد ویژه ای برای مشتریان باشگاه دارید، آن را با تمام جزئیات در وب سایت قرار دهید. مخاطب شما می خواهد اطلاعات کاملی را بدون هیچ ابهامی دریافت کند.

◘ BMI

محاسبه وزن صحیح برای هر فرد همیشه یکی از اولین سوالاتی است که از سوی افرادی که می خواهند شروع به ورزش و رژیم بگیرند پرسیده می شود. وب سایت باشگاه شما ممکن است یک بخش اختصاصی برای محاسبه BMI داشته باشد. از آنجایی که کسانی که از وب سایت شما بازدید می کنند به سلامتی توجه دارند و احتمالاً به تناسب اندام و وزن خود توجه می کنند، این تست برای آنها مفید خواهد بود.

تست BMI مشخص می کند که آیا فرد وزن ایده آلی برای قد خود دارد یا خیر! می توانید قسمت محاسبه را در وب سایت خود قرار دهید که از دو قسمت برای وارد کردن قد و وزن تشکیل شده است. سپس گزینه محاسبه کلیک می شود و وب سایت مقدار BMI را نشان می دهد که وضعیت بدن فرد را نشان می دهد. اگر پس از اعلام نتیجه فرد دچار اضافه وزن یا کم وزنی شد، می توانید از سایت برای تشویق او به باشگاه رفتن و خوردن درست استفاده کنید. در این صورت شما به طور غیرمستقیم ورزشگاه خود را تبلیغ کرده اید.

◘ ارائه محتوای با اهمیت

یکی از نکاتی که در طراحی سایت باشگاه ورزشی وجود دارد توجه به نوع و اهمیت مطالب منتشر شده در وب سایت های ورزشی می باشد. اگر شما به عنوان مدیر این وب سایت ها می خواهید بازدیدکنندگانتان به وب سایت باشگاه شما بازگردند، باید مطالبی را در وب سایت منتشر کنید که کامل، جامع و البته مفید باشد. انواع محتوای مناسب برای وب سایت باشگاه های ورزشی شامل مقالات و مطالب آموزشی است که برای افزایش آگاهی مردم منتشر می شود. دسته بندی دیگر از مطالب سایت باشگاه ورزشی، برنامه های تغذیه، توصیه های تغذیه ای و یا شرح کامل فعالیت های ورزشی مناسب برای تمامی سنین است. بدون شک اگر به نظر مخاطب توجه داشته باشید، فرآیند طراحی وب سایت می تواند بسیار موفق باشد. هنگام تولید محتوا برای وب سایت های ورزشی، توجه به اصل بازاریابی محتوا را فراموش نکنید.

◘ زیباترین صفحه، صفحه ی اصلی وب سایت

در مطالب قبلی در مورد صفحات فرود صحبت کرده ایم و تاکید کرده ایم که در طراحی صفحات فرود باید بسیار دقت کرد زیرا نقش مهمی در حفظ بازدیدکنندگان و تبدیل آنها به کاربر و تبدیل آنها دارند. مشتریان در اینجا نیز صفحه اصلی این نقش را ایفا می کند. اولین صفحه ای که کاربران وارد وب سایت شما می شوند، صفحه اصلی است. بنابراین، این صفحه بسیار مهم است و باید تا حد امکان زیبا طراحی و چیدمان شود، زیرا آمار نشان می دهد که کاربران وقتی برای اولین بار ظاهر سایت را می بینند، تصمیم می گیرند در آن بمانند یا آن را ترک کنند. آن را رها کنید و به دنبال سایت دیگری بگردید. یکی از ابزارهایی که می توانید برای جذاب کردن وب سایت باشگاه ورزشی خود استفاده کنید اسلایدر است. با استفاده از دو یا چند تصویر و حتی ویدیو در اسلایدر می توانید حس خوبی را به کاربری که تازه وارد وب سایت شده است بدهید. اسلایدر علاوه بر زیبایی این مزیت را نیز دارد که توجه کاربران را به برخی از خدمات سایت جلب می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین ما در پویان توسعه تماس بگیرید.

◘ شناخت رنگ ها و استفاده درست از آن ها

رنگ ها از نظر روانشناسی در طراحی سایت ورزشی شما بسیار مهم و ضروری است زیرا رنگ ها ابزار قدرتمندی هستند که به شما کمک می کنند تا انتخاب درستی داشته باشید زیرا مهمترین ابزار برای طراحی هستند. بنابراین اگر از این قابلیت به خوبی استفاده کنید، می توانید مخاطبان زیادی را جذب کنید.

◘ بهره مندی از عکس های با کیفیت

مطمئن شوید که از تصاویر باکیفیت در وب‌سایت خود استفاده می‌کنید زیرا مخاطبان هدف وب‌سایت ابتدا با تصاویر و ویدیوها درگیر می‌شوند. شما باید از تصاویر در صفحات وب سایت خود استفاده کنید تا کاربر وب سایت احساس خوبی داشته باشد و آنها را به باشگاه خود جذب کند. همچنین استفاده از تصاویر از زوایای مختلف برای صفحات ورزشی فروشگاهی یا ثبت نام های شخصی که حوزه های مختلف را معرفی می کند بسیار مهم و ضروری است زیرا مخاطب به اهمیت کار شما پی برده و از این طریق اعتماد او را جلب می کند.

◘ استفاده از شبکه های اجتماعی

با استفاده از شبکه های اجتماعی در وب سایت به راحتی می توانید اعتماد مخاطبان را جلب کنید و همچنین کاربران بیشتری را به وب سایت خود جذب کرده و خدمات خود را ارائه دهید. شبکه های اجتماعی نیز به دلیل امکان تعامل بین کاربران می توانند تاثیر بسزایی داشته باشند. صفحاتی که به انتقاد می پردازند به ویژه برای ورزش های باشگاهی موثر هستند.

◘ ریسپانسیو بودن سایت

وب سایت سازگار با دستگاه یا قالب های واکنش گرا چیست؟ این یکی از نکاتی است که همه وب سایت ها باید رعایت کنند. ریسپانسیو بودن به این معنی است که شما می توانید وب سایت خود را در تمامی پلتفرم ها بدون هیچ مشکلی در نمایش و استفاده از خدمات آن مشاهده کنید. اگر برای طراحی سایت باشگاه ورزشی خود از قالب های ریسپانسیو یا ریسپانسیو استفاده می کنید، این امکان وجود دارد که گروه های هدف بیشتری از وب سایت شما بازدید کنند، زیرا امروزه بیشتر افراد از اینترنت در تلفن های همراه یا تبلت استفاده می کنند.

بنابراین داشتن وب سایتی که با این دستگاه ها سازگار باشد ضروری است و می تواند موفقیت وب سایت را تضمین کند. قالب‌های واکنش‌گرا، قالب‌هایی هستند که اندازه‌ها و صفحات وب‌سایت آن‌ها به‌طور خودکار با دستگاه‌های مختلف سازگار می‌شوند. قالب های ریسپانسیو معمولا برای رتبه بندی سئو وب سایت بسیار مهم هستند. گروه طراحان پویان توسعه بهترین و زیباترین قالب های ریسپانسیو را به شما ارائه می دهد.

◘ سئو سایت ورزشی

نکته نهایی و شاید مهم ترین نکته در این مقاله، در نظر گرفتن سئو سایت در طراحی سایت ورزشی است. رعایت مجموعه ای از اصول و قوانین تاثیر زیادی در موفقیت وب سایت شما دارد. یکی از این قوانین سئو یا بهینه سازی وب سایت است. با یک تعریف ساده می توان گفت سئو قوانینی است که اجرای آن ها باعث موفقیت وب سایت تناسب اندام شما در مقایسه با رقبا می شود. استفاده از کلمات کلیدی رقابتی تاثیر زیادی در بهینه سازی وب سایت دارد. کلماتی مانند؛ بدنسازی خصوصی، حرفه ای ترین مربی بدنسازی، برنامه تمرینی بدنسازی و … تاثیرات سئو تاثیر خود را در دراز مدت نشان می دهد و حتی ممکن است ماه ها طول بکشد تا بتوانید نتیجه را ببینید. سئو رتبه وب سایت شما را در نتایج جستجوی گوگل بهبود می بخشد و این باعث افزایش تعداد بازدید از وب سایت تناسب اندام شما می شود.

بیشتر بخوانید : مشاوره سئو

انواع طراحی و ساخت سایت ورزشی

راه های مختلفی برای ایجاد یک وب سایت ورزشی وجود دارد. ابتدا باید هدف از ایجاد یک وب سایت ورزشی را مشخص کنید تا بتوانیم با توجه به هدف وب سایت امکانات را بررسی کنیم زیرا وب سایت ورزش جنبه های مختلفی دارد. بسته به هدف، ما موارد زیر را انجام خواهیم داد:

طراحی وب سایت خبر ورزشی

یکی از انواع وب سایت هایی که طرفداران زیادی دارد، سایت های خبری ورزشی مانند: ب- وب سایت ورزش ۳ که بازدیدکنندگان زیادی دارد. این سایت خبری نتایج بازی ها، زمان بندی، زمان مسابقات، رتبه بندی و رتبه بندی را منتشر می کند. در این وب سایت اخبار و رویدادهای هر ورزش به صورت جداگانه قرار داده شده است. در سایت های خبری معمولا یک صفحه اصلی و یک صفحه ساده تر وجود دارد که آخرین و جدیدترین اخبار از همه حوزه ها به صورت محدود در آن قرار می گیرد. این سایت های خبری شامل بیوگرافی و فیلم های مربی، نتایج مسابقات آنلاین و جداول امتیازات و … می باشد که طراحی سایت خبری ورزشی شما را کامل می کند.

• طراحی سایت ورزشی فروشگاهی آنلاین

برخی وب سایت های ورزشی دیگر نیز وجود دارند که به عنوان یک فروشگاه آنلاین عمل می کنند. این وب سایت ورزشی به فروش و تهیه لوازم و لوازم ورزشی اختصاص دارد و فعالیت اصلی آن فروش است. عملکرد وب سایت فروشگاه ورزشی شبیه به وب سایت فروشگاه لباس است که برای پرداخت به درگاه بانکی نیاز دارد. لباس های ورزشی نیز می توانند از یک طرف شامل محصولات این وب سایت باشند که نیاز به نمودار سایز دارند و از طرف دیگر طراحی قسمت سبد خرید گزینه های مختلفی را برای انتخاب ارائه می دهد.
این یک صفحه فروشگاه است. فرم ثبت نام، نظرات و پیشنهادات و … از دیگر امکانات وب سایت ورزشی فروشگاهی است.

• طراحی وب سایت ورزشی شخصی

برخی از ورزشکاران مشهور که فعالیت های زیادی در زمینه حرفه ای خود انجام داده اند و دارای سابقه و افتخارات طولانی هستند. بنابراین یک وب سایت شخصی برای خود طراحی می کنند تا خود را معرفی کنند و فعالیت های خود را به روز کنند. در چنین وب سایت های شخصی، می توانید بخش هایی مانند درباره ما، رزومه، مهارت ها و آموزش و غیره را مشاهده کنید. این موارد باعث می شود که ورزشکاران خود را به دیگران معرفی کنند.

• طراحی سایت باشگاه ورزشی و آموزشی

طراحی سایت ورزشی و آموزشی یکی از سایت هایی است که برای مدارس و یا باشگاه ها بسیار مفید است. این صفحات بخشی را به نام آکادمی طراحی می کنند تا به راحتی توسط مدیریت کنترل شود تا اطلاعات و مطالب آموزشی به کاربران منتقل شود. همچنین در این وبسایت می توان دوره های حضوری، دوره های آنلاین و یا برنامه های غذایی را ثبت کرد.

امکانات سایت های ورزشی

وب سایت های ورزشی بسته به نیاز ما و اهداف طراحی آنها دارای ویژگی های متفاوتی هستند. اما وجه مشترک تمامی این وب سایت ها قسمت مدیریت است که امکان مدیریت و سفارشی سازی محتوای وب سایت را فراهم می کند.

ثبت نام و ورود

در طراحی سایت ورزشی و فروشگاهی امکان ثبت نام جهت خرید متعاقبا وجود دارد و از طرفی از اطلاعات و مطالب مرتبط با فروش و همچنین اخبار تخفیف از انواع مختلف مطلع خواهید شد. جشنواره ها و همچنین محصولات جدید.

امکان دریافت رژیم غذایی و ثبت نام  برنامه ورزشی دوره های خاص

های ورزشی آنلاین به شما این امکان را می دهند تا برنامه های تمرینی و تغذیه ای شخصی خود را با توجه به نیاز بدن خود دریافت کنید، به گونه ای که پس از انتخاب و پرداخت شهریه هزینه، می توانید برنامه تغذیه را دنبال کنید یا یک برنامه ورزشی دریافت کنید. این برنامه های ورزشی می تواند بصورت آنلاین، ویدئویی و یا دوره های حضوری باشد.

درگاه بانکی

هم در طراحی سایت فروشگاهی و هم در طراحی سایت ورزشی آنلاین، گزینه ای رایج به عنوان درگاه بانکی وجود دارد تا هزینه های مربوط به دوره ها و دریافت برنامه و همچنین خرید لوازم ورزشی. را می توان به صورت آنلاین حل و فصل کرد.

بخش فروش لوازم ورزشی

هنگام طراحی سایت تخصصی ورزشی قسمتی برای فروش تجهیزات وجود دارد و یا خود سایت بصورت فروشگاهی طراحی شده است. در این قسمت باید این گزینه را قرار دهید تا انتخاب این محصول برای کاربر آسان شود. برای این منظور می توان از تصاویر از زوایای مختلف و در صورت لزوم از فیلم های مربوطه استفاده کرد. همچنین اطلاعات مربوط به محصول و قیمت آن را وارد کنید.

مشاور آنلاین و ارتباط با کاربران

هنگام طراحی سایت ورزشی و باشگاهی، طراحی محوطه ای برای مشاوره رایگان ضروری است، زیرا برنامه های ورزشی و غذایی فعالیت هایی هستند که باید از نظر ناهنجاری های فیزیکی و جسمی افراد مورد بررسی قرار گیرند. از طرفی این موضوعات سوالاتی را برای کاربران ایجاد می کند که می توانند از طریق مشاور رایگان پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. این ارتباط می تواند از طریق شماره تماس، چت یا ایمیل انجام شود.

دسته بندی

از آنجایی که رشته های ورزشی متفاوتی داریم و برنامه های غذایی سبک ها و اهداف متفاوتی دارند، مانند: از جمله برنامه های غذایی برای کاهش وزن یا چاقی، رژیم های غذایی در دوران بارداری و شیردهی و … از دیگر امکانات سایت های ورزشی می توان به طبقه بندی ورزش ها اشاره کرد. ورزش های رزمی و ایروبیک تیمی و غیره، برنامه های تغذیه نیز با توجه به اهداف خود به دسته های جداگانه تقسیم می شوند.

بلاگ

بلاگ یکی از قسمت هایی است که در تمامی وب سایت ها وجود دارد. همچنین برای وب سایت های ورزشی بسیار مهم و ضروری است زیرا باید اطلاعات و مطالب مربوط به زمین های ورزشی و همچنین تاریخچه، فواید و موارد منع مصرف آن ها درج شود تا مخاطبان و کاربران بتوانند آن را مطالعه کنند، برنامه غذایی را راحت تر دریافت کنند و در برنامه های مختلف ورزشی ثبت نام کنند. .

هزینه طراحی سایت ورزشی

هزینه طراحی سایت ورزشی ممکن است در ابتدا برای افراد مقرون به صرفه نباشد و برای بسیاری هزینه اضافی باشد. اما اگر مربی یا مدیر یک باشگاه هستید و می خواهید باشگاه خود را به دنیا معرفی کنید چاره ای جز طراحی سایت ورزشی ندارید. اگر می خواهید تنها به فضای مجازی و برنامه هایی مانند اینستاگرام تکیه کنید، باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستید. زیرا این فضاها به تنهایی نمی توانند کمکی به معرفی شما و ارائه خدمات باشگاه شما به مشتریان شما بکنند. اما با هزینه اولیه و طراحی سایت ورزشی مطمئن باشید گام موثری در ارتقای باشگاه خود برداشته اید.

قیمت طراحی سایت ورزشی با سایر وب سایت ها متفاوت است و این تفاوت ها بستگی به ویژگی هایی دارد که می خواهید در وب سایت خود داشته باشید. هر چه امکانات و انتظارات بیشتری از وب سایت خود داشته باشید، هزینه آن نیز بیشتر می شود.

نمونه ای از ویژگی های این نتایج آنلاین مسابقات که هزینه طراحی وب سایت را افزایش می دهد. بنابراین قبل از طراحی و درخواست وب سایت ابتدا مشخص کنید که به چه امکاناتی نیاز دارید و سپس از طراح و شرکت مورد نظر خود بپرسید که طراحی وب سایت شما چقدر زمان و هزینه دارد. اگر می خواهید یک سایت ورزشی با قیمت مناسب طراحی کنید، ابتدا باید از یک شرکت یا شخص معتبر در این زمینه کمک بگیرید. هر چه امکانات کمتری داشته باشید، ارزان تر است. اغلب چنین سایت هایی با امکانات اولیه از ۸ میلیون تومان شروع می شود و هر چه بیشتر امکانات داشته باشید. هزینه ها نیز با توجه به عملکرد جدید افزایش می یابد.

در این مقاله طراحی سایت ورزشی حرفه ای و همچنین طراحی سایت ورزشی و ورزشی را از نظر رنگ و کیفیت تصویر توضیح داده ایم. در این قسمت به این موضوع اشاره کردیم که قبل از طراحی یک وب سایت ورزشی، باید هدف خود را از اینکه از وب سایت خود چه می خواهیم و چه ویژگی هایی باید داشته باشد، مشخص کنیم. به طور کلی وب سایت های ورزشی به چهار دسته تقسیم می شوند: وب سایت های ورزشی آنلاین، وب سایت های ورزشی شخصی، طراحی سایت تخصصی ورزشی و باشگاهی و طراحی وب سایت های تجاری نمونه هایی از طراحی وب سایت های ورزشی هستند که همه این وب سایت ها دارای ویژگی هایی هستند.

مشابه، اما برخی از آنها ویژگی های بیشتری مانند درگاه بانکی و سبد خرید و غیره دارند که مستقیماً بر قیمت طراحی وب سایت شما تأثیر می گذارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت ورزشی و هزینه و قیمت خرید طراحی سایت ورزشی با مشاورین ما در پویان توسعه تماس بگیرید.

طراحی سایت باشگاه ورزشی

پویان توسعه بیش از یک دهه سابقه در زمینه طراحی سایت دارد و خوشحال می شود با مشاوره و راهنمایی در زمینه طراحی سایت ورزشی به شما ورزش دوستان عزیز کمک کند. امروزه سرعت رشد و توسعه فناوری به سمت بهترین بستر برای راه اندازی محصولات و خدمات یک شرکت، سازمان یا هر گروه اینترنتی می رود. البته قوی ترین دلیل پیشرفت گسترده ای است که هر روز کاربران بیشتری را به خود جذب می کند. متاسفانه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش امکانات رفاهی، انواع بیماری های ناشی از سبک زندگی و رژیم غذایی نامناسب نیز در حال افزایش است. ورزش همیشه یکی از بهترین راه ها برای بهبود سبک زندگی بوده است و بسیاری از مردم آن را پذیرفته اند.

طراحی سایت ورزشی چگونه به بهبود سبک زندگی و تغذیه کمک می کند؟ بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند ورزش کنند و رژیم بگیرند، به جای پرداخت هزینه و مراجعه به متخصص، خودسرانه و بر اساس یک سری اطلاعات بعضاً نادرست رژیم می گیرند که گاهی ممکن است خطرآفرین باشد.

آنها بدون نظارت مربی و بدون تخصص در خانه به ورزش می پردازند که در نهایت منجر به آسیب جسمی جدی به فرد می شود. در نهایت این ورزشکار ما از رژیم غذایی و ورزش خسته می شود و دوباره به سبک زندگی اشتباه می افتد.

سایت ثبت نام و رزرو آنلاین باشگاه و مربی می تواند با ارائه تغذیه اولیه متناسب با سیستم بدن هر فرد به حفظ سلامت افراد کمک کند. در اینترنت، باشگاه با طراحی سایت باشگاه ورزشی می تواند خدمات خود را به خوبی به مردم یا مشتریان ارائه دهد. و مشتریان بیشتری را برای پیوستن به باشگاه جذب کنید. یک مدیر وب سایت باید بتواند خدمات و امکانات متعددی را به صورت آنلاین برای ورزشکاران یا مشتریان، کاربران یا بازدیدکنندگان ارائه دهد. این یک عامل بسیار خوب برای کسب درآمد است. یک سایت ورزشی با دستورالعمل های لازم در مورد ورزش ها و تمرین های اصلاحی نیز می تواند به افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند یا فرم بدن خود را بهبود بخشند، کمک شایانی کند.

البته برای افزایش اثربخشی بهتر است با مدیر و مربی سایت مشورت کنید تا برای هر فرد برنامه غذایی و تمرینی خاصی ایجاد کنید.
ساخت سایت باشگاه ورزشی علاوه بر حمایت از ورزشکاران و ورزش دوستان در زمینه های تغذیه و اصلاح ورزش می تواند یک اقدام تبلیغاتی بسیار گسترده و موثر برای یک باشگاه ورزشی یا یک مربی ورزشی باشد.

امروزه که فناوری خیلی سریع پیشرفت می کند، دیگر شخصاً برای یافتن یک باشگاه خوب به باشگاه های فردی نمی روید، بلکه از طریق اینترنت و فضای مجازی، اول از همه می توانید نحوه کار مربیان، جو و جو را بررسی کنید. از باشگاه و امکانات آنها آن را می بینند و سپس در مورد باشگاهی که می خواهند تصمیم می گیرند. اگر باشگاه ورزشی دارید یا مربی ورزشی هستید، ما از تیم تخصصی پویان توسعه توصیه می کنیم که به مشاوران ما در طراحی سایت باشگاهتان کمک کنند.

علاوه بر این، طراحی سایت یک باشگاه ورزشی مزایای زیادی را به همراه دارد. در صرفه جویی در زمان به آنها کمک زیادی می کند. در این مقاله به بررسی امکاناتی که در هنگام طراحی سایت باشگاه ورزشی می توان ارائه داد و مزایای این امکانات می پردازیم. با شرکت طراحی سایت پویان توسعه همراه باشید.

 

چرا طراحی وب سایت ورزشی مهم است؟

طراحی سایت باشگاه ورزشی. به کمک طراحی سایت باشگاه های ورزشی به صاحب کسب و کار مجموعه ورزشی این امکان را می دهد که از ظرفیت بزرگ موجود در وب و اینترنت حداکثر استفاده را ببرد. برنامه ریزی تبلیغات در رسانه ها و شبکه های اجتماعی با هدف ارتقای رتبه وب سایت در گوگل نیز تاثیر بسزایی در آگاهی و رشد کسب و کار شما خواهد داشت. اما تاثیر اصلی زمانی دیده می شود که با وب سایت باشگاه ورزشی تماس گرفته شود و افراد علاقه مند به ثبت نام در دوره های شما باشند.

هر چه وب سایت باشگاه ورزشی با استفاده از اصول سئو رتبه بالاتری داشته باشد و کلمات کلیدی هدف رتبه بندی شوند، افراد بیشتری از طریق جستجوی گوگل به وب سایت شما می آیند که البته باعث می شود برند شما بیشتر و بهتر شود.
حرفه ای بودن به رسمیت شناختن سبد کسب و کار شما است. هر چه مجموعه خود را با تکنولوژی تطبیق دهید و از همه شرایط و امکانات به خوبی استفاده کنید، طبیعتا فضایی ایجاد می شود که همگان و نسل جدید را راضی می کند.

اگر هدف از طراحی سایت ورزشی راه اندازی سایتی با امکانات خبری ورزشی باشد، طبیعتا به دلیل جذابیت مخاطبان بیشتری خواهند داشت و جزو پربازدیدترین و پربازدیدترین وبسایت ها خواهند بود. بنابراین طراحی سایت باشگاه ورزشی یکی از مهمترین برنامه های یک کارآفرین ورزشی است

امکانات طراحی سایت باشگاه ورزشی

یک وب سایت باشگاه ورزشی می تواند اکثر ایده ها و فرآیندهایی را که در حالت فیزیکی انجام می شود. در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار دهد. اما آیا واقعاً بین کاربران محبوب خواهد بود؟

آیا بعد از اولین برخورد امکان بازدید مجدد از سایت برای آنها وجود خواهد داشت؟
وب سایت باشگاه ورزشی علاوه بر زیبا و جذاب بودن باید برای مشتریان خود نیز به راحتی قابل استفاده باشد.
این شرط مهمی است که کاربران را خسته نمی کند و همچنان تمایل به ورود به سایت را در آنها ایجاد می کند.
هر چه بیشتر این اتفاق بیفتد برای رونق اقتصادی و فروش و کسب درآمد شما موثرتر خواهد بود.

برخی ازامکانات وب سایت باشگاه ورزشی

۱-    معرفی باشگاه

اولین قسمتی که هر کاربری دوست دارد بداند معرفی صحیح باشگاه خود است تا بتواند به درک کلی از باشگاه دست یابد. . با ایجاد صفحه درباره ما می توانید اطلاعات جامعی در مورد گواهی ها و مدارکی که در طول دوران ورزشی خود کسب کرده اید ارائه دهید و همچنین می توانید در مورد تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارید صحبت کنید تا مشتریان شما نیز حرفه ای باشند. مراقب حضور خود در این منطقه باشید.

۲-    معرفی مربیان و زمانبندی دوره ها

در این قسمت، معرفی کامل مربیان و اساتید باشگاه به همراه سوابق کاری، مدارک و سوابق ورزشی و همچنین تقویم برنامه های آنها به تفصیل ارائه شده است.
این بخش به مشتریان کمک می کند تا مربی خود را با توجه به برنامه کاری خود با دانش جامع انتخاب کنند.

۳-    موقعیت باشگاه

۴-    گالری تصاویر

قرار دادن تصاویر مختلف از امکانات، ادارات و تجهیزات باشگاه در کنار تبلیغات موفق یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در جذب مشتری است که تاثیر مستقیمی بر روی مخاطب دارد.

۵-    عضویت در باشگاه ازطریق سامانه

۶-    امکان پرداخت شهریه و یا هزینه خدمات باشگاه بصورت آنلاین

یکی از جنبه های خوب طراحی سایت باشگاه های ورزشی این است که مشتریان و کاربران می توانند هزینه های خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. این هزینه ها می تواند شامل:

  1. پرداخت هزینه آموزش،
  2. پرداخت هزینه ثبت نام،
  3. پرداخت دوره های ۱ ماهه، ۳ ماهه و حتی طولانی مدت،
  4. پرداخت تمدید
  5. ، پرداخت هزینه مشاوره
  6. ، پرداخت دوره ها بسته به شرایط فیزیکی و غیره
    باشد .
  7. یک پایه معتبر درگاه های بانکی

۷-    ایجاد پنل مجزا برای هر باشگاه

در این قسمت تمامی اطلاعات و مشخصات فیزیکی کاربران به همراه عکس های شخصی آنها بارگذاری شده و تمامی گزارشات مربوط به روند رشد و رشد جسمانی ورزشکاران درج شده است. این یک وب سایت برای مکاتبات مستقیم بین ورزشکاران و مربیان است.

۸-ایجاد بخش سلف یا رستوران

این بخش به کاربران و ورزشکاران این امکان را می دهد که در حین حضور در باشگاه، غذای مورد نظر خود را سفارش دهند.

۹-    ایجاد بخش فروشگاه

در این قسمت باشگاه ها می توانند مکمل های غذایی و تغذیه ای، داروها و مواد بدنسازی و همچنین مکمل های غذایی مناسب برای ورزشکاران خود را بفروشند.

۱۰-    بخش اخبار و مقالات ورزشی

مقاله می نویسد و مطالب به روز شده را در بازه زمانی مشخصی منتشر می کند، به وب سایت اعتبار می بخشد، رتبه وب سایت را در گوگل افزایش می دهد و تاثیر مستقیمی در سئو سایت ورزشی دارد.
شرکت طراحی سایت پویان توسعه در نظر دارد ضمن ایجاد سایتی با امکانات عالی، کاربرپسند و کاربردی و رعایت اصول UI&UX با توجه به قدرت و نیروهای جوانی که دارد، تمامی اصول سئو و بهینه سازی سایت را پیاده سازی کند.

۱۱-    راه اندازی بخش معرفی رشته های ورزشی

هر باشگاه می تواند در چندین زمین ورزشی فعال باشد. با معرفی دقیق و مشخص هر منطقه، علاقه مندان به این مناطق ورزشی تشویق می شوند برای ثبت نام در این باشگاه اقدام کنند.

۱۲-    معرفی بخش تخفیف ها در مناسبت ها

۱۳-    طراحی بخش نظر سنجی

آمار طراحی سایت نشان داده است که وب سایت هایی که فرم نظرسنجی از مخاطبان دارند رشد بیشتری می کنند زیرا می توانند تغییرات لازم را بر اساس نظرات کاربران در سایت ایجاد کنند. این اثر به معنای ارزش احترام به مخاطب است. فرم تماس ما یا نظرسنجی در مورد کیفیت خدمات باشگاه ورزشی یا محتوای تولید شده در سایت بهترین گزینه برای این قسمت از طراحی سایت باشگاه ورزشی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.