طراحی سایت آژانس هواپیمایی

طراحی وب سایت آژانس هواپیمایی و مسافرتی

طراحی وب سایت برای یک شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی باید بیشتر از صفحات عکس و متن گذاشته شده باشد. وب سایت شما باید منبعی برای علاقه مندان به سفر و همچنین یک کانال خرید قوی برای هتل ها و خطوط هوایی باشد. و علاوه بر این، این وب سایت باید ابزاری کارآمد برای افزایش فروش برای آژانس مسافرتی شما باشد. طراحی سایت دفتر پرواز باید بسیار دقیق و بر اساس اصول صحیح انجام شود تا بتوان تمامی این کارها را انجام داد. علاوه بر این، سئوی سایت آژانس مسافرتی نیز برای دیده شدن پکیج ها و تورهای مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

یک وب سایت خوب باید اطلاعات مورد نیاز کاربران را به راحتی در دسترس قرار دهد، باید با کسب و کار شما مرتبط باشد و بتواند به خرید محصول یا خدمات شما منجر شود. ضمناً لازم است این وب سایت به گونه ای طراحی و پیاده سازی شود که به راحتی در موتورهای جستجو ظاهر شود. هیچ یک از اینها بدون طراحی صحیح و علمی امکان پذیر نیست و طراحی صحیح وب سایت نیز نیازمند تجربه و دانش علمی و فنی فراوان است.

در این مقاله، یاد خواهید گرفت که چرا طراحی سایت آژانس هواپیمایی بسیار مهم است و باید چه کاری انجام دهید تا این وب سایت به یک ابزار بازاریابی موثر برای آژانس خود تبدیل شود.

اهمیت طراحی سایت آژانس هواپیمایی در چیست ؟

وب سایت شما وظایف بسیاری را انجام می دهد. برای کسانی که چیزی در مورد خط هوایی شما نمی دانند، وب سایت شما یک گواهی است و مردم بر اساس جذاب بودن یا نبودن وب سایت شما قضاوت می کنند. اگر طراحی و ترکیب وب سایت و سهولت استفاده را دوست داشته باشند، می توان گفت که تأثیر مثبتی روی آنها داشته است و اگر از وب سایت شما خوششان نیاید، به وب سایت شرکت هواپیمایی دیگری سر می زنند و احتمالاً هرگز نمی آیند. دوباره به شما بازگشت به وب سایت.

کاربران با در نظر گرفتن عوامل مختلف این نتایج را به دست می آورند:

سرعت سایت

اگر یک صفحه وب سایت بیش از ۴ ثانیه طول بکشد تا بارگذاری شود، بسیاری از افراد آن را رها می کنند. سرعت وب سایت ممکن است به دلایل زیادی از جمله حجم زیاد فایل های عکس یا ویدیو و طراحی نامناسب و سیستم کدنویسی کند باشد. آنهایی که از وردپرس، جوملا و غیره استفاده می کنند معمولا سرعت بارگذاری پایین تری دارند.

سازگاری با موبایل

مشتریان وب سایتی را دوست دارند که خرید آن از دستگاه های تلفن همراه آسان باشد. باید با مرورگرها و دستگاه های مختلف سازگار باشد.

محتوا

مردم بیشتر به وب‌سایت‌هایی که از عکس‌ها و ویدیوهای مناسب و باکیفیت در محتوای خود استفاده می‌کنند، بیشتر علاقه دارند تا به وب‌سایت‌هایی که فقط شامل متن و نوشتار هستند. علاوه بر این، تجربه نشان می دهد که محتوای حاوی عکس و فیلم بیشتر در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.

طرح صفحه وب سایت

خواندن صفحات پر از متن معمولا دشوار است و شما برای مدت طولانی در آن صفحات نمی مانید. با این حال، متونی که به صورت لیست یا در قالب نوشتاری مناسب در وب سایت قرار می گیرند بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. .

کاربری

اگر وب سایت شرکت هواپیمایی یا اساساً هر وب سایت دیگری به گونه ای طراحی شده باشد که کاربر بتواند به راحتی مطالب مختلف را در وب سایت شما پیدا کند و به راحتی در وب سایت شما پیمایش کند، مطمئناً مدت بیشتری در وب سایت می ماند و در آینده فرصت بازگشت خواهد داشت. خیلی بیشتر. برعکس، این نیز صادق است: اگر کاربر نتواند محتوای مفید و محتوای مورد نظر خود را به راحتی پیدا کند یا عملکردهای اصلی وب سایت به درستی کار نکند، قطعاً به زودی وب سایت شما را ترک خواهد کرد، شاید هرگز. اونجا برنگرد

در طراحی سایت آژانس هواپیمایی باید تمامی نکات فوق در نظر گرفته شود. طراحی مناسب تاثیر بسزایی در رتبه و سئوی وب سایت دارد. زمانی که یک وب سایت به درستی و اصولی طراحی شود، این امر نه تنها در رتبه بندی وب سایت تاثیر مثبت دارد، بلکه تعمیرات، تغییرات و به روز رسانی های بعدی را نیز بسیار آسان می کند. به همین دلیل طراحی حرفه ای وب سایت چیزی فراتر از انتخاب رنگ یا فونت است.

نمونه وب سایت آژانس مسافرتی

آژانس مسافرتی الماس نشان یکی از نمونه های بسیار عالی است. طراحی سایت آژانس هواپیمایی الماس نش با توجه به نام برند، عناصر رنگی مرتبط با برند و همچنین برای جذب کاربران و بسیاری از ویژگی های فنی دیگر به منظور کارایی بیشتر توسط شرکت آوینا پرداز ایجاد شده است. این پروژه به طور مداوم به روز می شود.
از جمله امکاناتی که اخیراً به سایت نمایندگی الماس نشان اضافه شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱- تغییر همزمان قیمت پکیج و تغییر ارز
۲- تغییر به موقع تمام قیمت هتل ها بر اساس تغییرات قیمت ارز (دلار، یورو، درهم و …)
۳- تغییر قیمت بسته ها به درصد تنها با یک کلیک
۴- محاسبه سود آژانس بر اساس تعداد ستاره های هتل بر حسب درصد
۵- قیمت ارز را به صورت آنلاین از سایت منبع دریافت کنید.
۶- نقل قول هدفمند پس از مشاهده هر بسته بر اساس مسیر و بودجه

نکاتی در مورد طراحی سایت آژانس هواپیمایی

تمرکز اصلی در طراحی سایت های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی باید دسترسی آسان و بررسی بسته های مسافرتی و تورها و سهولت خرید آنها باشد. دستیابی به این هدف مستلزم ترکیب مناسب محتوای پویا، ویژگی های جذاب و استفاده از طراحی است. مناسب است که وب سایت الگوهای رفتاری بازدیدکنندگان را منعکس کند. همه اینها را می توان با توجه به نکات اساسی زیر به دست آورد:

جلوه های  گرافیکی

استفاده از عکس ها و فیلم های واضح؛ با رنگ های باکیفیت و زیبا، مهم است که بسته های مسافرتی و تورهای شما برجسته و برجسته شوند.

استفاده از گالری تصاویر، اسلایدشوها و فایل های ویدئویی برای نمایش جاذبه های کشور یا شهرهای مقصد هر تور و همچنین امکانات و ویژگی های اقامتگاه، جنبه بسیار مهمی در جذب مخاطب است.

مسیریابی در منوها

برخی از افراد هنگام طراحی وب سایت آژانس های هواپیمایی از منوهای کشویی استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر منوهای جانبی را ترجیح می دهند. مهم ترین نکته در اینجا این است که شما انتخاب می کنید که چه نوع منویی را برای طراحی وب سایت خود انتخاب کنید. باید به گونه ای چیدمان و طراحی شود که بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی تور و بسته مورد نظر خود را پیدا کنند.

اگر می خواهید بازدیدکنندگان را به صفحات خاصی در وب سایت خود هدایت کنید، می توانید از عکس ها و آیکون های مناسب مرتبط با آن صفحات در صفحه اصلی وب سایت خود استفاده کنید.

دکمه های دعوت به عمل (Calls To Action)

دکمه های Call-to-Action (CTA) در واقع متن و دکمه هایی هستند که از کاربر می خواهند کاری را در وب سایت انجام دهد. استفاده صحیح از این دکمه ها تاثیر زیادی در وب سایت ها دارد. دکمه هایی مانند ” خرید” ، «ثبت نام» ، «سفارش» و … نمونه هایی از این فراخوان ها برای اقدام هستند. بسیاری از وب‌سایت‌های خطوط هوایی، مشتریان بالقوه زیادی را از دست می‌دهند صرفاً به این دلیل که از تماس‌های مناسب برای اقدام در وب‌سایت خود استفاده نکرده‌اند. از رنگ های چشم نواز، فونت ها و اشکال جذاب گرفته تا فراخوانی برای اقدام، دکمه های وب سایت را به طور موثرتری فعال کنید. در عین حال این دکمه ها را در مکانی از وب سایت خود قرار دهید که بیشترین توجه را به خود جلب کند.

همه این نکات را در هر صفحه به کار ببرید – هرگز یک فراخوان برای اقدام را قوی تر از بقیه نکنید. به یاد داشته باشید که هر صفحه در وب سایت شما پتانسیل تبدیل شدن به صفحه فرود برای موتورهای جستجو را دارد. به همین دلیل اولین صفحه و اولین تصویری از شرکت هواپیمایی شما خواهد بود که مخاطب با آن روبرو خواهد شد. سعی کنید هر صفحه از وب سایت خود را طوری طراحی کنید که این اولین برخورد، مخاطب را به طور کامل درگیر کند. اگر هر یک از الزامات عمل این باشد که محتوای وب سایت شما ضعیف باشد، به احتمال زیاد تعدادی از مشتریان خود را از دست خواهید داد.

وب سایت شما تنها ابزاری برای نمایش خدمات شما نیست، بلکه یکی از اهداف اصلی وب سایت افزایش فروش است. آرزوی شما این است که تا حد امکان مشتریان بیشتری را به خط هوایی خود جذب کنید. با استفاده از اطلاعات مفید و ارزشمند محتوایی و ترغیب کاربران به خواندن مطالب شما یا خرید بسته های خود، می توانید به این خواسته نزدیک شوید.

این ممکن است شامل ایجاد محتوای خاص و جذاب برای کاربران مانند راهنمای سفر، مقالات یا حتی کتاب های الکترونیکی برای آموزش و راهنمایی بازدیدکنندگان وب سایت در مورد مقاصد محبوب سفر باشد. موضوعاتی در مورد بهترین زمان برای سفر یا نحوه کاهش هزینه های سفر و بسیاری موارد مفید دیگر. این امر نه تنها باعث می شود که وب سایت شما مورد توجه کاربران قرار گیرد، بلکه باعث می شود وب سایت شما بسیار حرفه ای تر از سایر خطوط هوایی به نظر برسد.

هر شرکتی دوست دارد وب سایتی با طراحی زیبا داشته باشد که محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه دهد. با این حال، دستیابی به این کار آسانی نیست. بسیاری از خطوط هوایی به این موضوع علاقه مند هستند. آنها وب سایت ندارند و کسانی که برای شرکت هواپیمایی خود وب سایت طراحی می کنند معمولا زمان کافی را برای بهبود کیفیت محتوای وب سایت خود صرف نمی کنند.

طراحی سایت یک فرآیند پیچیده است – گروه طراحی سایت پویان توسعه می تواند به شما کمک زیادی کند.

اکنون که می دانید چه چیزی در طراحی وب سایت خوب انجام می شود، چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که وب سایت به طور مداوم ارزش و اعتبار آژانس هواپیمایی خود را افزایش می دهد؟ در پاسخ باید گفت که بررسی عملکرد سایت و همچنین تطبیق آن با استفاده از طرح های جدید در آینده زمان و تلاش زیادی می طلبد. پیشنهاد ما این است که همه این مسئولیت ها را به تنهایی به دوش نکشید و به متخصصان بسپارید. اجازه دهید آوینا این فرآیند را برای شما مدیریت و اجرا کند.

تیم ما از طراحان سایت، برنامه نویسان و سایر متخصصان وب سایت آماده است تا بهترین وب سایت آژانس هواپیمایی ممکن را برای شما طراحی کند. رویکرد ما افزایش اعتبار برند شما و انتقال پیام شما به مخاطب است. تیم متخصص بهینه سازی وب سایت آوینا پرداز در کنار شما وب سایت شما را به صفحه اول جستجوهای گوگل می رساند. خواهد بود.

چه به دنبال یک وب سایت ساده و چه به دنبال یک وب سایت پیچیده و حرفه ای باشید، می توانید روی کمک کارشناسان حرفه ای ما حساب کنید. /span>

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.