۱۰ شغل پولساز که شما را پولدار خواهد کرد

ده شغل پولساز

مشاغل پردرآمد زیادی وجود دارد، اما هیچ کدام از ابتدا شغل پولساز نیستند! آیا تا به حال افرادی حداقل نیم میلیارد در ماه درآمد دارند دیده اید؟
می دانید آنها از چه راهی را برای رسیدن به این درآمد رسیده اند؟

آیا می دانید برای حفظ موقعیت باید چه کاری انجام دهید؟ حتی اگر می خواهید دندانپزشک شوید باید چند سال درس بخوانید و تجربه کسب کنید تا بتوانید با تجربه ای که کسب می کنید درآمد بالایی داشته باشید.

قبل از اینکه وارد مشاغل پردرآمد شوید، خوب است بدانید که حتی داشتن یک فروشگاه مواد غذایی نیز می تواند شغل پولساز باشد. نه لزوما یک شغل با درآمد خوب، یک کار لوکس با کت و شلوار!

بگذارید کمی غیر رسمی تر باشم…

باور کنید هرچقدر هم که در گوگل برای مشاغل پردرآمد، ایده های پولساز، درآمد میلیونر ها ، رازهای میلیاردر شدن و… جستجو کنید، حتی یک شغل هم پیدا نمی کنید که به راحتی بتواند سود خالص میلیونی برای شما به ارمغان بیاورد!

اما در ادامه ۱۰ شغل پولساز که ممکن است شمارا پولدار کند را باهم برسی خواهیم کرد با پویان توسعه همراه باشید.

بهترین شغل ها در ایران برای پولدار شدن

 

۱.خدمات ماساژ و پاکسازی صورت یک شغل پولساز

در کنار کارهایی که برای بهبود زیبایی و سلامت ظاهر افراد رواج یافته است، ارائه خدمات ماساژ به اشکال مختلف نیز از جمله مشاغل پردرآمد و همچنین پرطرفدار و پردرآمدی است که در حال ظهور است.

مراکز زیادی در این زمینه فعال هستند و ماساژ را به عنوان یک روش درمانی برای بهبود کیفیت زندگی افراد معرفی می کنند.

 

همچنین بخوانید : چگونه پولدار شویم؟

 

۲. طراح مد و لباس

ارائه طرح های جدید و متنوع و رقابت در زمینه زیبایی و مد کاری است که طراحان لباس انجام می دهند.

اگر طراح بتواند خود را به شرکت های معروف در زمینه مد ثابت کند و فرصت همکاری با آنها را به دست آورد، می تواند از آینده شغلی و درآمد بالایی خود مطمئن باشد.

 

۳. آرایشگری یک شغل پولساز برای زنان است

آرایشگری را به جرات میتوانیم یک شغل پولساز که یک زن می تواند انجام دهد بگوییم. آرایش عروس، کاشت ناخن، پاکسازی پوست، اکستنشن و … که در حال حاضر در کشور ما طرفداران زیادی دارد.

آرایشگرانی که می توانند هر روز مشتریان ثابتی پیدا کنند، به راحتی می توانند ثروتمند شوند.

 

۴.صنایع غذایی جز مشاغل پردرآمد در ایران

غذا همیشه سودآور است! از آنجایی که غذا یکی از نیازهای اساسی هر انسانی است، این نیاز باید در هر شرایطی برآورده شود. به دلیل همین ضرورت ساده، این تجارت و کارگری و هر حرفه ای که به مواد غذایی مربوط می شود همیشه بازار خاص خود را دارد و درآمد و سود بالایی دارد.

اشتباه نکنید، ما قصد راه اندازی کارخانه مواد غذایی نداریم! شما همچنین می توانید در مورد خدمات اضافی مورد نیاز کارخانه های مواد غذایی فکر کنید و روی آنها سرمایه گذاری کنید.
به عنوان مثال، صنعت بسته بندی محصولات خوراکی در حال حاضر از تولید خود مواد غذایی مهمتر است.مردم بیشتر جذب بسته بندی های خاص و غیر معمول محصولات غذایی شده اند.

 

همچنین بخوانید : ۱۰ شغل اینترنتی معروف و نون و آب‌ دار در ایران!

 

ایده ی خاص و پر درآمد در صنایع غذایی

بسته بندی طرح های خود را در یک کارگاه کوچک شروع کنید و بهتر است به دنبال یک یا چند ایده خوب تجاری باشید. باور کنید اگر در این کار خلاق باشید در کمتر از یک سال به یک فرد ثروتمند تبدیل خواهید شد.

امروزه به راحتی می توان از حبوبات و ادویه هایی مانند فلفل، دارچین، زردچوبه و … درخواست کرد. با استفاده از ظرفیت خالی کارخانه ها یا کارگاه هایی که دارای مجوز بهداشتی هستند.

محصولاتتان را همراه با بسته بندی خود و با برند خود در یک بازار خاص مانند پادگان ها، دانشگاه ها، بیمارستان ها و غیره توزیع کنید.
ممکن است یک کارخانه بزرگ به شما سفارش بسته بندی محصولات غذایی بدهد.

از میدان راه آهن که می گذرید حتما سری به مغازه های بسته بندی یکبار مصرف بزنید و با مغازه داران این حرفه صحبت کنید.

آنها تنها صنفی هستند که همیشه بازار خاص خود را دارند و نگران از دست دادن مشتریان نیستند. به گفته آنها درآمد و سودآوری در این حرفه امن است به شرطی که نبض بازار را زیر نظر داشته باشید.

 

همچنین بخوانید :ایده های ناب استارتاپی ۲۰۲۴

 

۵. بازاریابی تلفنی یک شغل پولساز جذاب

فعالیت بازاریابی بسیار مهم است. اگر بتوانید از تکنیک های فروش در بازاریابی برای جذب مشتری و افزایش فروش محصول استفاده کنید، پورسانت دریافت خواهید کرد.

فروشندگان موفق گاهی تا ۱۰ میلیون تومان هم در ماه درآمد دارند. بازاریابی تلفنی جایگزین روش های بازاریابی قدیمی شده است.

 

۶. گردشگری درمانی

با توجه به هزینه کم درمان ها به ویژه دندانپزشکی و جراحی زیبایی در ایران، افراد از کشورهای مختلف برای انجام عمل های زیبایی به ایران سفر می کنند. این امر منجر به شکل گیری صنعت گردشگری پزشکی شد.

جراحی زیبایی در تمام دنیا تقاضای بالایی دارد و به همین دلیل پردرآمدترین شغل در دنیا و البته ایران است. احتمالا در اطرافیان خود افرادی را دیده اید که جراحی بینی یا سایر جراحی های زیبایی را انجام داده اند.

 

همچنین بخوانید :راه های کسب درآمد برای نوجوانان

 

۷. راهنما ی تور

آیا به سفر و گردشگری علاقه دارید؟

با توجه به افزایش تعداد گردشگران به شهرهای توریستی مانند شیراز و اصفهان، کسب و کار تور لیدر ها به ویژه راهنمای گردشگران خارجی بسیار داغ شده است.

راهنمای تور یا تور لیدر به شخصی گفته می شود که با آگاهی و تسلط کامل بر جاذبه های گردشگری یک شهر دارد به عنوان مثال اماکن تاریخی، بازارهای تجاری، جاذبه های طبیعی و … ویژگی ها و تاریخچه این مکان ها را برای گردشگران توضیح و ارائه می دهد.

 

۸. دلالی 

شغل مشاور املاک در هر زمینه ای یکی از کم زحمت ترین و پردرآمدترین مشاغل ایران محسوب می شود. کار دلالی نیاز به سرمایه، اطلاعات و آموزش خاصی ندارد.

برای کسب درآمد کافی است برای چیزهای مختلف مانند خانه، ماشین و … مشتری پیدا کنید.

 

۹.کشاورزی و دامپروری مدرن

افزایش جمعیت کشورهای دنیا کشاورزی را به یک شغل مهم و پردرآمد تبدیل کرده است.
و کشور ایران هم مکان خوبی برای کشاورزی پیشرفته است زیرا زمین های کشاورزی وسیع و حاصل خیز زیادی دارد.

اگر فردی به کشاورزی علاقه داشته باشد، می تواند با سرمایه گذاری در این بخش و استفاده از علوم جدید روز، ارزش افزوده زیادی در این کار ایجاد کند.

تنها مشکل کشاورزی در ایران کمبود آب و خشکسالی است که با استفاده و مدیریت روش های نوین آبیاری قابل حل است.

برای مثال به آمار مصرف مرغ در ایران نگاه کنید. تولید مرغ یکی از آن مشاغل پردرآمد در بخش کشاورزی است که امروزه هر چقدر هم تولید شود بازاری برای آن وجود دارد.

 

۱۰.آماده سازی آشپزخانه

بسیاری از مردم برای وعده های غذایی غذا می گیرند، افرادی که غذای بیشتری از رستوران ها و آشپزخانه ها سفارش می دهند همیشه سعی می کنند بهترین ها را انتخاب کنند.

بنابراین آشپزخانه هایی که از نظر کیفیت غذا و خدمات عملکرد خوبی دارند، درآمد خوبی نیز خواهند داشت.

اگر عاشق آشپزی هستید و می دانید چگونه غذاهای سالم و خوشمزه بپزید یا کسی را می شناسید که به عنوان سرآشپز می تواند به شما کمک کند، راه اندازی یک آشپزخانه می تواند گزینه خوبی برای یک شغل پولساز باشد باشد.

 

۱۱. تعمیرکار خودرو

تعمیرکاران پوست روغنی را فراموش نکنید، اینها یکی از مشاغل پردرآمد را دارند. البته شکی نیست که کار سخت و طاقت فرسا است. جراحانی که با موتور و رادیاتور کار خودرو کار می کنند باید اعصاب و عضلات قوی داشته باشند.

اما به نظر می رسد با وجود این سختی ها درآمد او ارزشش را دارد.

 

۱۲. طراح دکوراتیو

امروزه از طراحی داخلی منازل و دفاتر میتوانید کسب درآمد کنید و طراحی دکوراسیون داخلی یک شغل پولساز به حساب میاید.

دنیای امروز به سمت سرمایه داری پیش می رود و مد و زیبایی یکی از مهم ترین مفاهیم مرتبط با سرمایه داری است.

امروزه بسیاری از افراد دوست دارند فضای کار و زندگی خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنند. بنابر این فعالیت در حوزه ی دکوراسیون داخلی ،جای خود را در صنعت ساخت و ساز پیدا کرده است.

در این مورد باید به طراحان دکوراسیون اشاره کرد. با توجه به گرایش شدید مردم به مصرف گرایی امروزه طراحی دکوراسیون یکی از پردرآمدترین مشاغل است و می توان گفت همیشه بازار کار خوبی وجود دارد.

طراحی داخلی به چند شاخه از جمله طراحی داخلی ساختمان ها، طراحی بیرونی ساختمان ها، طراحی فضاهای اداری، طراحی مغازه ها و طراحی فضای سبز تقسیم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.