کسب درآمد دلاری با گوشی

کسب درآمد دلاری با گوشی

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تورم بالایی که در سال های اخیر داشته ایم، بهترین کار کسب درآمد دلاری با گوشی است و سرمایه گذاری در بازارهای مالی دلاری است. زیرا هر چه دلار در کشور ما گران شود، ارزش دارایی های ما نیز افزایش می یابد.

اگر بخواهیم به تومان درآمد داشته باشیم، با تورمی که در کشورمان وجود دارد، ارزش پول ما روز به روز کاهش می یابد. مثلاً اگر مقداری پول داشته باشیم، نمی توانیم آن را در ملک سرمایه گذاری کنیم، چون خیلی کم است! به همین دلیل ارزش پول ما کاهش می یابد.

پس بهتر است به فکر درآمد دلاری و خرج آن به تومان باشید. بالاخره با توجه به وضعیت اینترنت در کشورمان و امکان ملی شدن، دیگر نمی توانیم مانند گذشته از اینترنت کسب درآمد کنیم، زیرا بسیاری از پلتفرم های خارجی مانند گوگل محدود شده و دسترسی مردم به آن غیرممکن خواهد بود.

پس راه اندازی یک وب سایت ایرانی و انجام سئو دیگر جواب نمی دهد. بهتر است به فکر کسب درآمد از وب خارجی به دلار باشیم تا همیشه درآمد بالایی را تجربه کنیم.

 

واقعا با گوشی تلفن همراه می توان درآمد دلاری داشت؟

کسب درآمد دلاری با گوشی

یکی از جذابیت های درآمد دلاری این است که می توانید با گوشی خود کسب درآمد کنید. این روزها راه هایی وجود دارد که می توانید بدون نیاز به لپ تاپ یا کامپیوتر و فقط با تلفن همراه خود، دلار به دست آورید.

از عکس گرفتن با گوشی و فروش آن به وب سایت های خارجی گرفته تا اپلیکیشن های ورزشی و بازی های موبایل، همه اینها به شما کمک می کند تا با گوشی خود دلار کسب کنید.

تقریباً می توان گفت به جز موبایل به سرمایه خاصی نیاز ندارید! حال در ادامه روش های کسب دلار بدون سرمایه و با سرمایه را به شما معرفی می کنم.

اما سوال مهم این است که آیا واقعاً کسی می تواند با تلفن همراه دلار کسب کند یا خیر؟ پاسخ مثبت است، زیرا برای همه در هر شرایطی روش هایی وجود دارد که به راحتی می توانید دلارهای خوبی کسب کنید. پس با من همراه باشید تا این روش ها را به شما معرفی کنم.

کسب درآمد دلاری با ربات آربیتارژ

کسب درآمد لحظه ای از تفاوت قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی های مختلف یکی از بهترین و آسان ترین راه های کسب درآمد از طریق تلفن است. در واقع آربیتراژ به معنای تفاوت قیمت سکه بین صرافی ها است و افرادی هستند که سود روزانه بسیار خوبی از این روش به دست می آورند.

در این روش نیازی نیست که یک معامله گر باشید. حتی افراد عادی بدون دانش نیز می توانند از تفاوت قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی ها سود ببرند. ربات آربیتراژ بهترین فرصت سرمایه گذاری برای شماست. خیلی راحت فقط باید روی این ربات سرمایه گذاری کنید، می توانید در یک ماه سود بسیار خوبی کسب کنید. بدون مشکل و بدون استرس!

 

چطور از این ربات استفاده کنیم؟

برای استفاده از این روش بهتر است از ربات داوری استفاده کنید زیرا این کار باید بلافاصله و به صورت خودکار انجام شود. اگر برای این کار از ربات های آربیتراژ استفاده کنید، درصد موفقیت در تراکنش های شما بسیار بیشتر خواهد بود.

ربات آربیتراژ طلایی یکی از بهترین ربات های معامله گر دیجیتال فارکس در ایران است که روزانه بین ۱.۵ تا ۵ درصد سود به شما می دهد. روش معامله در این سایت به این صورت است که اگر ارزی در بیش از یک بازار معامله شود، اختلاف نرخ خواهد داشت.

و ربات آربیتراژ از این فرصت استفاده می کند و سکه مورد نظر را با نرخ کمتری خریداری می کند و پس از انتقال آن را با نرخ بالاتری به فروش می رساند.

قیمت در صرافی دیگر این معامله در کمترین زمان ممکن توسط ربات آربیتراژ طلایی انجام می شود تا با بهترین نتیجه و بهترین نتیجه و سود معامله انجام شود. این ربات خطای انسانی ندارد و کار خود را به درستی انجام می دهد. تمامی معاملات با سرمایه شما به صورت خودکار انجام می شود و سود شما روزانه پرداخت می شود.

ادعای ربات اربیتاژ چیست؟

این سایت ادعا می کند که به ازای هر ۱۰ میلیون تومان سرمایه گذاری روی ربات، ماهیانه ۱.۵ میلیون سود به شما می دهد که البته این موضوع درست است. من حدود ۳ ماهه که از این ربات استفاده میکنم و راضی هستم.

کار خاصی نکردم فقط ۲۰۰ میلیون تو ربات گذاشتم و ماهیانه حدود ۳۰ میلیون تومن میگیرم. من تا به حال چنین درصد سودی را در هیچ کجا ندیده ام.

برای شروع سرمایه گذاری در ربات آربیتراژ ابتدا باید پول خود را به Tether تبدیل کنید و سپس شروع کنید. خیلی راحته، برای تبدیل تومان به تتر نیازی به استفاده از صرافی نیست. پس از عضویت در سایت ربات آربیتراژ طلایی، کافیست به قسمت حسابداری مراجعه کنید و از قسمت سپرده مشخص کنید که قصد دارید چه میزان پول روی ربات سرمایه گذاری کنید. سپس می توانید با پرداخت آنلاین پول خود را در سایت واریز کنید.

پس از ۴۸ ساعت مبلغی که در سایت وارد کرده اید وارد معامله می شود و سود روزانه شما به شما تعلق می گیرد. با این وضعیت قیمت دلار بهتر است آخر هر ماه سود را برداشت کنید تا از افزایش قیمت دلار سود ببرید.

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد دلاری از آمازون

کسب درآمد دلاری با گوشی توسط اپلیکیشن های خارجی

یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد دلاری با گوشی، استفاده از اپلیکیشن های خارجی برای این کار است. تعدادی بازی و اپلیکیشن موبایلی وجود دارند که در ازای انجام فعالیت ها ارز دیجیتالی به شما می دهند و می توانید به صورت روزانه دلاری کسب کنید.

برای مثال اپلیکیشن هایی وجود دارند که در ازای ورزش و پیاده روی به شما تتر می دهند. در ادامه شما را با این اپلیکیشن های خارجی برای درآمد دلاری آشنا می کنم.

 

کسب درآمد دلاری با اپلیکیشن StepN

کسب درآمد دلاری با گوشی توسط اپلیکیشن StepN

StepN نام یکی از بهترین و قدیمی ترین اپلیکیشن های کسب درآمد از طریق آن می باشد که می توانید از طریق آن درآمد کسب کنید. این برنامه محبوب به شما ارز دیجیتال GST را در حال حرکت می دهد.

در واقع، توکن GST این اپلیکیشن در حال حاضر در بازار جهانی ۳ دلار ارزش دارد. هدف این اپلیکیشن فروش بیشتر توکن ها به کاربران است که باعث افزایش ارزش توکن می شود.

برای ورود به استپان و شروع کسب درآمد، ابتدا باید یک کفش NFT به ارزش حدود ۱۳ سولانا از اپلیکیشن خریداری کنید. حدود یک ماه تا ۴۰ روز طول می کشد تا اصل شما برگردد.

پس از آن وارد فاز سود می شوید و با گذشت زمان به سرمایه شما اضافه می شود. در واقع مقدار ارز دیجیتال GST شما افزایش می یابد و می توانید آن را به Tether تبدیل کرده و در کیف پول خود نگه دارید.

با اپلیکیشن Stepan کسب درآمد کنید

با خرید یک کفش NFT از اپلیکیشن Stepen به ارزش تقریبی ۱۳ سولانا، روزانه ۶ توکن GST دریافت خواهید کرد. به این ترتیب درآمد روزانه شما حدود ۱۷ دلار خواهد بود. البته اگر کفش های سطح بالاتری بخرید قطعا درآمد شما افزایش می یابد. اما نکته مهم این است که شما باید حدود یک ماه صبر کنید تا سرمایه اولیه شما برگردد و سپس شروع به کسب درآمد کنید.

برای شروع، می توانید برنامه StepN را از اینجا دانلود کنید.

 

درآمد دلاری با اپلیکیشن کوین پلی

کسب درآمد دلاری با گوشی از اپلیکیشن CointPly

Coinplay یا Cointiply نام اپلیکیشنی است که در ازای انجام تعدادی فعالیت روزانه به شما بیت کوین می دهد. حتما با بیت کوین آشنایی دارید که در سال های اخیر چقدر نوسان قیمت داشته است. این برنامه به شما بیت کوین می دهد. الان چطوری

همانطور که قبلاً گفتم، این اپلیکیشن در ازای انجام تعدادی فعالیت به شما بیت کوین می دهد. این فعالیت ها شامل انجام بازی، مشاهده تبلیغات مختلف، شرکت در نظرسنجی، نصب برنامه های گفته شده و … می باشد که در صورت تمایل به انجام این موارد می توانید ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید.

برای کسب درآمد از این اپلیکیشن تنها به یک گوشی موبایل نیاز دارید.

 

کسب درآمد دلاری از بازی Mistplay

کسب دلار از Mistplay

بازی محبوب Mistplay یکی از بهترین بازی های موبایل مبتنی بر بلاک چین است که به شما ارز دیجیتال می دهد. این بستگی به توانایی شما دارد که چقدر می توانید از این بازی موبایل درآمد کسب کنید.

اما اگر می خواهید از طریق این بازی درآمد خوبی کسب کنید، باید ضریب ۳ و ۴ را بگیرید تا پول شما سریعتر چند برابر شود. در واقع برای شروع بازی و کسب درآمد از آن، باید پرداخت درون برنامه ای داشته باشید.

همچنین، این بازی محبوب هر هفته و ماه مسابقاتی را برگزار می کند که در آن شما شانس بردن ۱۰۰ دلار در هفته را خواهید داشت. اگرچه جوایز روزانه این بازی زیاد است و می تواند شما را به درآمد دلاری ماهانه خوبی برساند.

 

روش های جدید کسب درآمد دلاری با گوشی

می توانید همین الان با گوشی در دستتان دلار به دست آورید. در ادامه تمام راه ها و روش های تست شده برای کسب دلار را به شما خواهم گفت. اگر تخصص خاصی ندارید، می توانید با تعدادی از وب سایت ها و اپلیکیشن هایی که به شما معرفی می کنم، روزانه دلار در تتر کسب کنید. پس با من باش

 

کسب درآمد دلاری از طریق فروش عکس

اگر مهارت عکاسی دارید، می توانید عکس های خود را به خارجی ها بفروشید. شاید باور نکنید، اما خارجی ها حاضرند برای عکس هایی که با تلفن همراه خود می گیرید به شما پول بدهند.

شاید فکر کنید آنها دیوانه هستند، اما اینطور نیست! یکی از عناصر مهم در تولید محتوا، تصاویر است. هرچقدر هم که تصاویر منحصر به فرد و باکیفیت باشند، تاثیر زیادی در جذب بازدیدکننده، فروش محصولات و سئوی وب سایت دارند. خارجی ها حاضرند برای عکس های شما پول خوبی به شما بپردازند.

می توانید عکس هایی را که با گوشی خود می گیرید از طریق سایت های سهام Shutterstock، Alamy، Foap، ۵۰۰px، Etsy، Adobe بفروشید. عضویت در این سایت ها بسیار آسان است و بسیاری از آن ها ایرانی ها را تحریم نکرده اند.

برای دریافت پول می توانید آدرس کیف پول ارز دیجیتال خود را ارائه کرده و پول را در تتر دریافت کنید. این نیز روشی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال است.

با کمی جستجو در یوتیوب می توانید نحوه عضویت و کار با این سایت ها را بیاموزید. Shutterstock بهترین و معروف ترین وب سایت فروش تصاویر در جهان است. پیشنهاد میکنم عضو این سایت بشید

 

یوتیوبر شو و درآمد دلاری با موبایل داشته باش!

کسب درآمد دلاری با گوشی از یوتیوب

کسب درآمد از یوتیوب یکی از بهترین راه های کسب درآمد با گوشی شماست. اکنون یوتیوب‌برهای زیادی در دنیا هستند که ویدیوهای یوتیوب خود را با تلفن همراه خود ضبط می‌کنند و این فرصتی است که شما سریع‌تر به یوتیوب برسید و از آن درآمد کسب کنید.

قبلاً در مقاله کسب درآمد از یوتیوب به طور مفصل در مورد آن صحبت کرده ام، اما در اینجا می خواهم نکات مهمی را در مورد کسب درآمد با یوتیوب به شما بگویم.

اولین چیزی که برای کسب درآمد در یوتیوب باید بدانید این است که کانال شما باید کسب درآمد کند. یعنی تاییدیه برای درآمدزایی. دوم اینکه باید موضوعی را انتخاب کنید که بسیار پرطرفدار باشد تا ویدیوهایی که منتشر می کنید بازدید زیادی داشته باشند.

همانطور که می دانید، یوتیوب بر اساس بازدید از ویدیوهای شما به شما پول می دهد.

سوم، تولید محتوای شما در یوتیوب باید مانند سایر پلتفرم ها مستمر باشد. در غیر این صورت، نمی توانید در یوتیوب رشد خوبی داشته باشید. در ابتدا ممکن است ویدیوهایی که پست می کنید اصلاً بازدید نداشته باشند، اما نباید ناامید شوید و باید ادامه دهید.

به نظر من یوتیوبر شدن یکی از بهترین راه های کسب دلار با گوشی است که البته اصلا کار ساده ای نیست! ولی درآمدش خیلی خوبه

 

کسب درآمد دلاری با دیدن ویدیوهای تبلیغاتی

یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای کسب درآمد دلاری با گوشی که نیازی به سرمایه گذاری ندارد، تماشای فیلم های تبلیغاتی است. با این روش می توانید بدون داشتن سرمایه روزانه به درآمد دلاری برسید. البته بعد از دیدن تبلیغات باید نظرسنجی آنها را هم شرکت کنید تا بتوانید درآمد دلاری داشته باشید.

شاید فکر کنید که این یک روش دولتی است و از خود بپرسید دیدن تبلیغات و شرکت در نظرسنجی سایت چه فایده ای دارد؟ واضح است! از این طریق می توانند نیاز بازار را بسنجند و محصولات مرتبط با نیاز مردم را عرضه کنند یا حداقل آنها را بیشتر در معرض دید مردم قرار دهند.

سایت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند اما Swagbucks یکی از معتبرترین و قدیمی ترین سایت ها در این زمینه است که در شاخه های مختلف آشپزی، ورزشی، مالی، مد و … تبلیغات نمایش می دهد. در واقع مانند یک موتور جستجوی تبلیغاتی است که در آن شما می توانید تبلیغات مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

کسب درآمد از این راه آسان است، اما نکته مهم این است که شما باید وقت خود را در روز صرف مشاهده تبلیغات و شرکت در نظرسنجی کنید. اگر واقعا اوقات فراغت در طول روز دارید، این روش برای کسب درآمد دلاری از طریق تلفن همراه شما مناسب است.

 

خلاصه و نتیجه گیری پویان توسعه در مورد کسب درآمد دلاری

در این مقاله سعی کردم بهترین راه های کسب درآمد دلاری با گوشی را به شما معرفی کنم. امیدوارم بتوانید از این روش ها استفاده کنید و درآمد دلاری خوبی را با تلفن همراه خود تجربه کنید.

اگر شما هم روش یا اپلیکیشن موبایل جدیدی برای کسب دلار می شناسید، یادتان باشد در قسمت نظرات بنویسید. امیدوارم از این مقاله بهره کافی را برده باشید. به زودی در این مقاله روش ها و کاربردهای جدید درآمد دلاری را معرفی خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.