۵۰ شغل پردرآمد در منزل در سال ۲۰۲۰

۰. شغل بسته بندی در منزل

این شغل نسبت به سایر مشاغل درآمد خوبی دارد و به راحتی می توانید با میزان کار ثابت در ماه درآمد ثابتی کسب کنید. این شغل همیشه کار و درآمد خاص خود را دارد زیرا بیشتر بسته بندی ها برای محصولات پرمصرف انجام می شود. مثلا برای بسته بندی ادویه ها یا حبوبات که کالای مصرفی محسوب می شوند. در زیر به چند شغل دائمی و پرسود بسته بندی منزل اشاره می کنیم.

بسته بندی ماسک
کار در خانه بسته بندی بادکنک
بسته بندی حوله در خانه
کار در خانه بسته بندی اسکاچ بسته بندی
حوله کاغذی در خانه
بسته بندی مواد غذایی در خانه
بسته بندی ادویه جات در خانه بسته بندی کبریت در خانه بسته بندی چای
در خانه بسته بندی چای
در خانه
کار در خانه بسته بندی شکلات 
بسته بندی پاکت پول کار در منزل بسته بندی لوازم التحریر کار در منزل بسته بندی لوازم بهداشتی کار در منزل
بسته بندی مداد رنگی کار بسته بندی دارو در منزل کار بسته بندی حبوبات در منزل

کار در خانه و بسته بندی جوراب

۱. بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش

فرض کنید شما یک وب سایت دارید و از پیوندی برای هدایت کاربران به کتابی در آمازون استفاده می کنید. اگر بازدیدکننده روی پیوند وابسته کلیک کند و کتاب را بخرد، آمازون درصدی از فروش را به افرادی که عاشق بازاریابی وابسته هستند پرداخت می‌کند زیرا می‌توانند با هزینه‌های راه‌اندازی کم درآمد مناسبی داشته باشند.

 

همچنین بخوانید : ۱۰ شغل پولساز که شما را پولدار خواهد کرد

 

۲. انیماتور

آیا شما فردی هنرمند و خلاق هستید که قادر به ایجاد انیمیشن و جلوه های بصری برای تلویزیون، فیلم، بازی های ویدئویی و دیگر انواع رسانه ها هستید؟ بنابراین می توانید در خانه به عنوان انیماتور کار کنید و درآمد بسیار مناسبی داشته باشید. 

 ۳.نانوا، سروکننده، آشپز

 می توانید یک کسب و کار مواد غذایی راه اندازی کنید یا یک سرآشپز شخصی شوید. اگر نانوا هستید، می توانید کالاهای خود را به دوستان، همسایگان، آنلاین یا در بازارهای کشاورزان محلی بفروشید.

 

 ۴.وبلاگ نویس

وبلاگ نویسی می تواند به سادگی نوشتن در مورد موسیقی یا غذای مورد علاقه شما باشد و در نهایت می توانید از وب سایت خود کسب درآمد کنید. کسب درآمد از طرق مختلف قابل انجام است، تبلیغات و بازاریابی وابسته به وب سایت نیاز به صبر و حوصله شما دارد.

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد از وردپرس

 

۵. حسابدار

لازم نیست برای شروع حسابداری حرفه ای حسابداری باشید. به سادگی در یک دوره حسابداری در یک دوره جامع یا حتی آنلاین ثبت نام کنید. پس از اتمام دوره، می توانید شروع به کسب درآمد کنید 

۶. مراقب کودک

چه برای چند ساعت و چه در کل روز، نگهداری از کودک در خانه شما می تواند ارزشمند باشد. با این حال، مطمئن شوید که مجوزهای لازم را دریافت کرده اید.

 

۷.هماهنگ کننده تحقیقات بالینی

هماهنگ کنندگان تحقیقات بالینی به مدیریت عملیات کارآزمایی‌های بالینی کمک می کنندو حتی نیازی به مدرک لیسانس ندارد.

۸. مشاوره

به عنوان مثال، اگر شما یک حسابدار یا وکیل هستید، می توانید مشاوره کسب و کار کوچک ارائه دهید. همچنین می توانید در مورد نحوه استفاده از یک نرم افزار جدید یا دوستدار محیط زیست و کسب درآمد از این طریق از شرکت های مختلف مشاوره بگیرید.

۹.نماینده خدمات مشتریان

آیا مهارت های ارتباطی عالی دارید؟ آیا تلفن ثابت و اینترنت مطمئن دارید؟ 

۱۰. ثبت داده

برخی از شرکت ها از شما می خواهند که متن هایی را در مورد موضوعاتی که می خواهند بنویسید

۱۱.کپی نویسی یاکپی رایتر

برخی از شرکت ها از شما می خواهند که متن هایی را در مورد موضوعات جالب برای آنها بنویسید. شما می توانید با نوشتن کپی برای شرکت ها درآمد خوبی کسب کنید.

 

۱۲.راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک

به لطف سایت هایی مانند Shopify، Magento و WooCommerce، می توانید به سرعت فروشگاه تجارت الکترونیک خود را راه اندازی کنید.

۱۳.ویراستاری و نسخه برداری

شرکت های کپی رایتر مانند Book in a Box به ویراستاران، طراحان جلد و کپی رایترها حدود ۲۰ دلار در ساعت حقوق می دهند.

۱۴. برنامه ریز رویداد

افراد و شرکت هایی که برای یک رویداد خاص برنامه ریزی می کنند اغلب به افرادی نیاز دارند که رویداد مورد نظر را برنامه ریزی و مدیریت کنند. این رویدادها می تواند یک جشن عروسی، یک جشن تولد یا یک رویداد تجاری باشد.

۱۵. پست و فیلم آموزشی

آیا واقعاً در کاری مهارت دارید؟ سعی کنید یک حساب YouTube ایجاد کنید و از خودتان فیلم بگیرید تا به دیگران بیاموزید که چگونه کاری را که در آن مهارت دارید انجام دهند. برای شروع کسب درآمد، در برنامه شریک YouTube ثبت نام کنید و به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید ۱ تا ۲ دلار کسب کنید.

۱۶.نویسندگی برای درخواست

 

دانشگاه ها، بیمارستان ها و سازمان های غیرانتفاعی اغلب به درخواست های کمک هزینه نیاز دارند. از آنجا که نوشتن این برنامه ها دشوار است، این مشاغل اغلب به نویسندگان با استعداد نیاز دارند.

 

۱۷. طراح گرافیک

بسیاری از شرکت ها برای طراحی لوگو، وب سایت یا تبلیغات بصری خود به افراد متخصص نیاز دارند. اگر مدرک یا دیپلم در این زمینه دارید، می توانید حقوق بسیار خوبی (به گزارش ۴۵۰۰۰ دلار به بالا) دریافت کنید. هرچه صلاحیت بیشتری داشته باشید، مشتریان بیشتری پیدا خواهید کرد.

چگونه در خانه کاردستی درست کنیم؟

۱۸.ساخت صنایع دستی

آیا محصولات دست ساز مانند جواهرات یا صنایع دستی دیگر درست می کنید؟ اگر بله، سعی کنید یک فروشگاه آنلاین باز کنید و صنایع دستی خود را به صورت آنلاین بفروشید.

۱۹. مربی

آیا می دانید چگونه یک آلت موسیقی بنوازی؟ آیا می توانید افراد را به اندام و وزنی که می خواهند برسانید؟ صرف نظر از دانش و تجربه شما، برخی افراد برای به اشتراک گذاشتن این اطلاعات با آنها به صورت حضوری یا از طریق اینترنت به شما پول می دهند.

۲۰. متخصص امنیت اینترنت

به عنوان یک متخصص امنیت اینترنت، شبکه ها را از نظر تهدیدات امنیتی رصد می کنید و استانداردهای امنیتی را پیاده سازی می کنید. شما همچنین می توانید سیستم های حفاظت از داده ها را نصب کنید. با توجه به اهمیت مسائل امنیتی در فضای آنلاین و اینترنت، انتظار می رود این حرفه طی چند سال آینده به طور پیوسته رشد کند.

۲۱.داوری آنلاین

 

وقتی وکلا برای محاکمه آماده می شوند، اغلب در مورد پرونده خود بازخورد می خواهند. بسته به اینکه کدام سایت هیئت منصفه را انتخاب می کنید، می توانید از ۵ تا ۱۵۰ دلار برای نظر خود درآمد کسب کنید.

۲۲. معلم آنلاین

آیا شما معلمی هستید که به دنبال برنامه ای انعطاف پذیرتر هستید؟ بنابراین، دروس را از طریق اسکایپ یا یک جلسه از پیش ضبط شده در نظر بگیرید، زیرا بسیاری از افراد تمایلی به ترک خانه برای شرکت در یک جلسه آموزشی ندارند و این می تواند فرصت خوبی برای کسب درآمد باشد.

۲۳.وکیل مالکیت معنوی یا حق ثبت اختراع

 

ثبت اختراع یا حمایت از مالکیت معنوی، زمینه هایی هستند که نیاز به مشاوره تخصصی دارند. بنابراین اگر در این زمینه هستید و مجوزهای لازم را دارید، طبق گزارشات می توانید بین ۱۱۲ تا ۱۲۱ دلار درآمد کسب کنید.

۲۴.وام دهنده همتا

به لطف سایت هایی مانند Lending Club و Prosper، می توانید به راحتی برای یک تجارت یا فردی وام دریافت کنید. به عنوان یک سرمایه گذار، می توانید از سود حاصل از شرکت یا برند وام گیرنده کسب درآمد کن

۲۵. نگهداری از حیوانات

آیا دوست دارید در کنار حیوانات باشید؟ آیا به اندازه کافی صبور هستید که حیوانات خانگی خود را تمیز و آرایش کنید؟ اگر چنین است، این می تواند یک تجارت خانگی عالی باشد، زیرا بسیاری از مردم به کسی نیاز دارند که از حیوانات خانگی آنها در حین کار مراقبت کند.

۲۶. عکس بردار/تصویر بردار

اگرچه این روزها همه دوربین گوشی خود را دارند، اما رویدادهایی مانند عروسی ها همچنان به عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای نیاز دارند و شما می توانید تصاویر خود را در سایت هایی مانند Foap بفروشید.

۲۷. بررسی محصول

شما می توانید به سادگی با بررسی محصولاتی که هر روز استفاده می کنید، زندگی مناسبی داشته باشید (طبق گزارش ها بین ۲۰۰۰۰ تا ۹۵۰۰۰ دلار).

میزان درآمد بسته به زبان برنامه نویسی می تواند متفاوت باشد.

۲۸. برنامه نویس

یک زبان برنامه نویسی مانند Ruby را یاد بگیرید ومیزان درآمد بسته به زبان برنامه نویسی می تواند متفاوت باشد.

۲۹. نماینده معاملات ملکی

در حالی که می توانید یک تجارت واقعی را از خانه خود راه اندازی کنید، باید خانه را به خریداران احتمالی نشان دهید تا زمانی که مجوز املاک ایالت خود را دارید. اما فراموش نکنید که باید خانه را نیز آماده کنید تا آن را به خریداران نشان دهید. به لطف فناوری، می‌توانید به یک مشاور املاک مجازی تبدیل شوید که می‌توانید ملکی را بدون حضور در آنجا نشان دهید.

۳۰. اجاره دهنده

آیا اتاق خواب اضافی دارید؟ در مورد ماشینی که هر روز با آن رانندگی نمی کنید چطور؟ آیا وسایل خانه دارید که گرد و غبار جمع می کنند و به آنها نیاز ندارید؟ اگر چنین است، سعی کنید آنها را به افرادی اجاره دهید که می توانند از آنها استفاده کنند.

۳۱. تعمیرکار

اگر توانایی تعمیر وسایلی مانند دوچرخه، ماشین یا کامپیوتر را دارید، پس به فکر راه اندازی یک کسب و کار تعمیر خانه باشید و از آنجایی که احتمالاً از قبل ابزار لازم برای تعمیرات را دارید، هزینه های بیشتری برای راه اندازی یک کسب و کار خواهید داشت. شما به آن نیاز نخواهید داشت.

۳۲. کار کوتاه مدت

یک کار کوتاه مدت یک کار یا کار است که می تواند به سرعت انجام شود. به عنوان مثال می توان به نوشتن نظر، شرکت در نظرسنجی یا تماشای یک فیلم اشاره کرد. ممکن است پول زیادی نپردازید، اما این یک راه سریع و آسان برای کسب درآمد از خانه است.

۳۳. مدیر رسانه های اجتماعی

بسیاری از سازمان ها هستند که به شخصی نیاز دارند تا حساب های رسانه های اجتماعی آنها را مدیریت کند و حتی ممکن است برخی از شما بخواهند که یک استراتژی رسانه اجتماعی کامل برای آنها ایجاد کنید. بنابراین اگر در این کارها مهارت دارید، می توانید پول مناسبی به دست آورید.

۳۴.طراح مد

اگر عاشق مد هستید و می خواهید در خانه کار کنید، می توانید یک متخصص مد یا استایلیست آنلاین شوید. به گفته برخی افراد شاغل در این زمینه ساعتی ۱۵ دلار درآمد دارند.

۳۵. نظرسنجی

ممکن است شما را میلیونر نکند، اما هر بار که یک نظرسنجی را کامل می کنید، به سؤالات مربوط به عادات خرید خود پاسخ می دهید یا یک محصول را مرور می کنید، می توانید بین ۱ تا ۵۰ دلار درآمد کسب کنید. معمولاً می توانید با چک، پی پال یا امتیاز خرید، درآمد خوبی کسب کنید.

۳۶. تهیه کننده مالیات

حتی اگر یک شغل فصلی باشد، می توانید بیش از ۳۰۰۰۰ دلار درآمد داشته باشید. فراموش نکنید که قبل از شروع این مشاغل خانگی در IRS ثبت نام کنید.

۳۷. متخصص شوید

امروزه، مردم می خواهند متخصصانی را به صورت آنلاین برای چیزهایی که ممکن است با آنها دست و پنجه نرم می کنند پیدا کنند. امروزه افراد و برندها تمایل دارند به جای استخدام یک شرکت، متخصص برای حل مشکلات خود استخدام کنند و این روند رو به افزایش است.شرکت هایی هستند که متخصصین را با قیمت ۱۵ تا ۲۸۰ دلار در ساعت استخدام می کنند. بنابراین اگر در چیزی تخصص داشته باشید، می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

۳۸. پرستار تلفنی

اگر شما یک پرستار دارای مجوز هستید، می توانید برای بیمه درمانی یا شرکت های مدیریت سلامت مانند Humana، Aetna و UnitedHealth Group کار کنید. آنها پرستاران از راه دور را برای مدیریت پرونده، تایید درمان و آموزش بیمار استخدام می کنند.

۳۹.  رونویسی

این اساساً به معنای گوش دادن به فایل های صوتی، مانند سخنرانی ها یا سخنرانی های پزشکی از پزشکان، و سپس تایپ آنچه می شنوید است. این شغل می تواند تا ۲۵ دلار در ساعت برای شما درآمد داشته باشد.

۴۰. مترجمی

آیا زبان دیگری را روان صحبت می کنید؟ با این مهارت با ترجمه اسناد یا مترجم شدن درآمد کسب کنید.

۴۱. آژانس مسافرتی

با وجود این واقعیت که سایت های مسافرتی متعددی وجود دارند که برنامه ریزی سفر را به یک کار آسان تبدیل می کنند ، اما هنوز هم می تواند زمان گیر باشد. علاوه بر این ، ممکن است شرایط سفر خاصی وجود داشته باشد که شما از آن آگاه نیستید. به همین دلیل هنوز بازاری وجود دارد که آژانس‌های مسافرتی بتوانند از وب برای انجام بهترین معاملات، مشاوره یا برنامه های سفر، استفاده کنند.

۴۲. دستیار مجازی

اگر منظم و سازمان یافته هستید و می توانید وظایف دفتری مانند پاسخ دادن به ایمیل، مدیریت تقویم ، وارد کردن داده ها و کمک به رسانه های اجتماعی را انجام دهید ، پس این شغل برای شما مناسب است.

۴۳. نماینده روابط عمومی مجازی

برخی از مشاغل کوچک و متوسط بودجه ای را برای یک رئیس ارشد بازاریابی، معاون رئیس در بازاریابی یا حتی یک شرکت روابط عمومی ندارند، اما آنها ممکن است بودجه لازم برای استخدام نماینده مجازی در روابط عمومی را داشته باشند تا وظایفی مانند ارتقاء مشاغل یا مدیریت بحران را به او بسپارند.

۴۴. استخدام کننده مجازی

یک استخدام کننده مجازی همان مسئولیت های یک استخدام کننده‌ی عادی را به عهده دارد با این تفاوت که به جای رفتن به یک شرکت می‌توانید در خانه‌ی خودتان به انجام کارهای محول شده‌ی خود بپردازید. تفاوت عمده دیگر این است که شما در وب جستجو می کنید تا کارمند مناسب را برای موقعیت مناسب پیدا کنید. شما همچنین مسئول غربالگری متقاضی و بخشی از روند مصاحبه و مذاکره هستید. برخی از استخدام کنندگان برای ساخت الگوهای رزومه در ساعت ۱۲۵ دلار به بالا دریافت می کنند.

۴۵. مربی مجازی

اگر دانش گسترده ای در یک زمینه خاص دارید‌، می توانید با تدریس دانش آموزان از طریق تلفن یا از طریق اسکایپ بین ۱۲ تا ۳۵ دلار در ساعت درآمد کسب کنید.

۴۶. دوبله

اگر صدای خوبی دارید، می توانید در هر ساعت بین ۵۶ تا ۷۲ دلار درآمد کسب کنید، انیمیشن ها، بازی های کامپیوتری و تبلیغات فرصت مناسبی هستند تا به وسیله آن ها بتوانید به درآمد مناسبی دست یابید.

۴۷. توسعه دهنده وب سایت

بسته به شغل خاص و همچنین تخصص خود، می توانید سالانه بین ۵۵،۰۰۰ تا ۱۷۵،۰۰۰ دلار برای ساختن وب سایت ها بدست بیاورید، پس اگر در برنامه نویسی استعداد دارید باید زبان های برنامه نویسی تحت وب را بیاموزید.

۴۸. ارزیابی نتایج جستجو وب

موتورهای جست و جو برای اینکه بتوانند دقیق تری نتایج جستجو را به کاربران ارائه کنند به افرادی نیاز دارند تا نتایج جستجو را تحلیل و ارزیابی کنند، این کار نیازمند تجربه زیادی نبوده و اگر علاقه مند باشید می توانید ساعتی ۱۲ تا ۱۵ دلار درآمد کسب کنید.

۴۹. تستر وبسایت

مشاغل می خواهند اطمینان حاصل کنند که وب سایت های آنها از نظر رابط کاربری مناسب بوده و کاربران به آسانی بتوانند از آن استفاده کنند، به همین دلیل ، آنها دستورالعمل هایی را برای افراد به منظور بررسی سایت خود به آنها ارائه می دهند،

۵۰. نویسندگی برای مشاغل

مشاغل در هر اندازه به مطالب مکتوب مانند پست های وبلاگ، کپی وب سایت یا کتابهای الکترونیکی نیاز دارند، در نتیجه هزاران فرصت برای افرادی که در نویسندگی مشاغل مهارت دارند در دسترس خواهد بود تا به این وسیله بتوانند در هر ساعت بین ۱۰ تا ۱۰۰ دلار درآمد داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.