کسب درآمد از روبیکا

کسب درآمد از روبیکا

روبیکا یکی از اپلیکیشن های ایرانی است که به کاربران امکان کسب درآمد را می دهد. کسب درآمد از روبیکا می تواند به دو روش مختلف انجام شود که هر دو شامل ایجاد محتوای دیداری است. در این مقاله از پویان توسعه به برسی این موضوع میپردازیم با ما همراه باشید

کاربران می توانند با گذراندن وقت در قسمت های مختلف این اپلیکیشن و با اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها از این اپلیکیشن کسب درآمد کنند.

روبیکا یکی از اپلیکیشن های ایرانی است که با ایجاد رابط کاربری ساده و جالب سعی در رفع برخی نیازهای کاربران خود داشته است. در این اپلیکیشن کاربران روبیکا می توانند از امکاناتی مانند تماشای فیلم و سریال ایرانی و خارجی، تولید محتوا و تماشای محتوای دیگران، خرید آنلاین کتاب، پرداخت قبوض، شرکت در فعالیت های خیریه و برقراری مکالمه تلفنی بهره مند شوند.

فضایی که روبیکا برای کاربران خود ایجاد کرده است بسیار شبیه به سایر فضاهایی است که کاربران اینترنتی قبل از روبیکا با آن آشنا بودند. سیستم پیام رسانی اپلیکیشن روبیکا شباهت های زیادی با پیام رسان های واتس اپ و تلگرام دارد و قسمت روبینو کپی ساده ای از فضای اینستاگرام است.

روش کسب درآمد با روبیک همان روشی است که امروزه بسیاری از افراد برای کسب نتیجه مالی از حضور اینترنتی خود استفاده می کنند. کاربران روبیکا حتی می توانند از زمانی که صرف این اپلیکیشن و استفاده از امکانات آن می کنند درآمد کسب کنند.

اگرچه ممکن است درآمد حاصل از کار در روبیکا مقدار چندان قابل توجهی نباشد، اما با صرف زمان برای تولید محتوای خوب و باکیفیت می توان آن را منبع درآمد جانبی دانست. اگر می خواهید در مورد راه های کسب درآمد با روبیک بیشتر بدانید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

روش های کسب درآمد از روبیکا کدامند؟

شما می توانید با روبیک به ۲ روش مختلف درآمد کسب کنید، اما هر دو روش شامل تولید محتوا است. اگر توانایی تولید محتوا به خصوص محتوای بصری را دارید، می توانید از زمان و خلاقیت خود برای جذب مخاطب و کسب درآمد استفاده کنید. البته ذکر این نکته ضروری است که در صورتی که کاربر زمان کافی را به این کار اختصاص دهد، میزان درآمدی که از اپلیکیشن روبیکا به دست می آید، می تواند به سطح معناداری و قابل توجهی برسد. علاوه بر این، کیفیت و جذابیت محتوای تولید شده نیز تأثیر مستقیمی بر درآمد شما دارد. برای کسب درآمد با اپلیکیشن روبیکا، کاربران می توانند از یکی از دو روش زیر استفاده کنند:

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد از تلگرام

 

روش اول: کسب درآمد از طریق پیام رسان روبیکا

محبوب ترین و سودآورترین راه کسب درآمد با اپلیکیشن روبیکا استفاده از پیام رسان این اپلیکیشن است. مسنجر روبیکا دقیقاً مانند اپلیکیشن واتس اپ فضایی دارد، بنابراین کاربرانی که تا به حال از این اپلیکیشن استفاده کرده اند مشکلی برای کار در مسنجر روبیکا نخواهند داشت.

در اینجا همه چیز به راحتی و راحت اتفاق می افتد زیرا رابط کاربری پیام رسان روبیکا به راحتی برای همه کاربران قابل استفاده است.

کسب درآمد از پیام رسان روبیک با آپلود فیلم و عکس انجام می شود. برای کسب درآمد از این طریق کاربر باید ابتدا گروهی در پیام رسان روبیکا ایجاد کند و سپس با دعوت از افراد به آن، سعی کند تعداد مخاطبین خود را افزایش دهد.

البته درآمدی که کاربر به دست می آورد ارتباط مستقیمی با تعداد اعضای گروه خود ندارد، سیستم محاسبه درآمد برای کاربر بر اساس حجم دانلود تنظیم می شود، یعنی هر چه کاربر ویدیو و عکس بیشتری در سایت خود منتشر کند.

کانال دانلود شود، او بیشتر درآمد خواهد داشت. هر چه تعداد اعضای گروه بیشتر باشد، حجم دانلود محتوا افزایش می یابد و در نتیجه کاربر می تواند درآمد بیشتری کسب کند.

مبلغی که روبیکا به کاربران تولید محتوا می پردازد بسیار ناچیز است، بنابراین اگر می خواهید ویدیوهای کوتاهی را در گروه خود در مسنجر روبیکا به اشتراک بگذارید یا به سادگی تصاویر را منتشر کنید، نمی توانید انتظار درآمد بالایی از این اپلیکیشن داشته باشید.

تجربه نشان می دهد که اگر مردم ویدیوهای طولانی تر و با حجم بالا را در گروه خود آپلود کنند، در کسب درآمد با برنامه روبیکا موفق تر هستند. به این ترتیب می توان گفت تنها افرادی که در گروه خود فیلم و سریال به اشتراک می گذارند از روبیکا درآمد خوبی کسب می کنند.

با توجه به موارد فوق، راه اصلی کسب درآمد با روبیک این است که حجم بالایی از محتوایی را که در گروه خود آپلود می کنید، داشته باشید. نکته مهم دیگر برای کسب درآمد بیشتر از طریق اپلیکیشن روبیکا این است که محتوای گروه شما دارای کیفیت کافی و جذابیت کافی برای تشویق کاربر به دانلود آن است.

به عنوان مثال می توانید فیلم ها و سریال های محبوب را در گروه خود آپلود کنید یا با ایجاد محتوای آموزشی کاربردی و جذاب اعضای گروه خود را به دانلود این فیلم ها تشویق کنید.

اگر می خواهید تصاویری را در گروه خود منتشر کنید، حداقل می توانید از تصاویر با کیفیت بالاتر که حجم بیشتری دارند برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنید. در نهایت، کاری که برای کسب درآمد با روبیکا باید انجام دهید، تولید محتوای با حجم بالا و با کیفیت است.

به عنوان مثال می توانید فیلم ها و سریال های محبوب را در گروه خود آپلود کنید یا با ایجاد محتوای آموزشی کاربردی و جذاب اعضای گروه خود را به دانلود این فیلم ها تشویق کنید.

اگر می خواهید تصاویری را در گروه خود منتشر کنید، حداقل می توانید از تصاویر با کیفیت بالاتر که حجم بیشتری دارند برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنید. در نهایت، کاری که برای کسب درآمد با روبیکا باید انجام دهید، تولید محتوای با حجم بالا و با کیفیت است.

به عنوان مثال می توانید فیلم ها و سریال های محبوب را در گروه خود آپلود کنید یا با ایجاد محتوای آموزشی کاربردی و جذاب اعضای گروه خود را به دانلود این فیلم ها تشویق کنید.

اگر می خواهید تصاویری را در گروه خود منتشر کنید، حداقل می توانید از تصاویر با کیفیت بالاتر که حجم بیشتری دارند برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنید. در نهایت، کاری که برای کسب درآمد با روبیکا باید انجام دهید، تولید محتوای با حجم بالا و با کیفیت است.

روش دوم: کسب درآمد از طریق روبینو

یکی دیگر از راه های کسب درآمد با روبیکا استفاده از روبینو است. روبینو بخشی از اپلیکیشن روبیکا است که به صورت پیش فرض برای تمامی کاربرانی که به این اپلیکیشن ملحق می شوند فعال می شود.

روبینو فضایی مشابه اینستاگرام دارد و کاربران می توانند در آن محتوا (عکس و فیلم) ایجاد کنند. سیستم محاسبه درآمد روبیکا برای کاربران فعال در روبینو بر اساس افزایش اعضا است. بنابراین تعداد اعضای این بخش تاثیر مستقیمی بر درآمد شما دارد.

البته بهتر است بدانید بر اساس تعداد اعضای حاضر در صفحه روبینو مبلغ خاصی در نظر گرفته نمی شود، حداقل خود کاربر نمی داند برای چند کاربر چه مبلغی برای او واجد شرایط است. مبلغی که به طور کلی در این بخش در نظر گرفته شده است

باز هم کاربر برای درآمدزایی بیشتر باید سعی کند با تولید محتوای جذاب افراد بیشتری را به صفحه خود جذب کند. افرادی که علاقه ای به تولید محتوای ویدیویی ندارند می توانند به راحتی تصاویری را در قسمت روبینو برای جذب مخاطب منتشر کنند، زیرا در اینجا دیگر حجم دانلود موضوعیت ندارد و تنها کیفیت و جذابیت محتوا باعث می شود کاربران برای دنبال کردن شما به دیدن شما مراجعه کنند.

روش سوم: کسب درآمد از روبیکا از طریق بازی کردن

یکی از راه های آسان و بی دردسر برای کسب درآمد در روبیک، بازی در این پلتفرم است. در روبیک بخشی به نام «بازی، جایزه برنده» وجود دارد که در آن می‌توانید بازی‌های مختلفی انجام دهید، در این بازی‌ها به برترین بازیکنان تبدیل شوید و درآمد کسب کنید.

روش چهارم: چگونه از روبیکا پول در بیاوریم؟ آموزش دهید

ایجاد کانال در روبیک، مهارت یا دانشی که می دانید را به صورت عکس، فیلم و متن آموزش دهید و در کانال خود قرار دهید. سپس شروع به جذب نیرو و تبلیغات کنید و در نهایت آموزش خود را به عموم بفروشید.

می توان گفت بیشترین درآمد روبیکا از ایجاد کانال و ارائه محتوای آموزشی و جذاب به دست می آید. کسانی که می خواهند از آموزش های خود کسب درآمد کنند می توانند در پیام رسان ها و پلتفرم های مختلف تبلیغ و تدریس کنند و کسب درآمد کنند.

روش پنجم: همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ در روبیکا

همکاری در فروش، بازاریابی وابسته یا بازاریابی وابسته، یکی از بهترین راه های کسب درآمد با روبیکاست. برای این کار می توانید کانالی در روبیک راه اندازی کنید، محصولات و خدمات شرکت های دیگر را تبلیغ کنید و با فروش محصولات و خدمات آن شرکت ها کسب درآمد کنید.

نکته ای که باید قبل از کار با روبیکا در نظر بگیرید این است که لینک بازاریابی وابسته خود را از شرکت دریافت کرده و این لینک را در تبلیغات خود قرار دهید. گروه های هدف پس از وارد کردن لینک، محصولات یا خدمات را خریداری می کنند.

پس از این، مدیران وب سایت مورد نظر متوجه می شوند که عموم از طریق لینک همکاری در فروش شما وارد سایت شده و اقدام به خرید کرده اند. با این کار برنده های شما محاسبه و واریز می شود.

چند نکته برای رسیدن به بیشترین درامد از روبیکا

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت استفاده از روبیکا است و اگر قصد دارید از طریق پلتفرم روبیکا حداکثر استفاده را ببرید، همیشه باید چند نکته را رعایت کنید:

سعی کنید تعداد فالوورهای کانال روبیکا خود را افزایش دهید و از دوستان و آشنایان خود بخواهید که کانال شما را به دیگران معرفی کنند و آنها را تشویق به دنبال کردن کانال خود کنید.

محتوای جذاب، منظم و حرفه ای تولید کنید و اطمینان حاصل کنید که محتوای شما برای مخاطبان مفید است. هرچه محتوایی که تولید می‌کنید مفیدتر و جذاب‌تر باشد، طبیعتاً افراد بیشتری برای دنبال کردن کانال شما تشویق می‌شوند.

هر چه تعداد مخاطبان و اعضای کانال شما بیشتر باشد، پول بیشتری از روبیکا دریافت خواهید کرد.
برای کسب درآمد در روبیکا نباید عجله داشت و با حوصله به کار روبیکا ادامه داد.

شک نکنید با این روند می توانید درآمد مناسبی با روبیکا داشته باشید.
به هیچ وجه محتوای بی کیفیت تولید نکنید.

زیرا این کار باعث کاهش اعتبار شما نزد مخاطبان و کاهش جذابیت کانال شما برای آنها می شود. همیشه برای محتوای خود ایده داشته باشید، از قدرت مغز و خلاقیت خود استفاده کنید و محتوای عالی تولید کنید تا مخاطبان شما از بودن در کانال شما لذت ببرند.

انجام این کار به طور خودکار مخاطبان شما را تشویق می کند تا دیگران را برای پیوستن به کانال شما دعوت کنند.

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد دلاری با گوشی

 

نحوه پرداخت روبیکا

مبالغی که با دانلود محتوای کانال و افزایش تعداد اعضای روبینو برای شما محاسبه می شود به کیف پول روبیکا شما واریز می شود. روبیکا یک کیف پول دیجیتالی را برای افرادی که به برنامه می پیوندند ارائه می دهد.

سیستم پرداخت روبیکا در فاز اول به گونه ای بود که کاربر باید به حداقل ۱۰۰ هزار تومان می رسید تا اپلیکیشن بتواند این مبلغ را به حساب خود واریز کند، اما پس از مدتی این مبلغ به ۱۰ هزار تومان کاهش یافت.

مبلغی که توسط برنامه روبیکا به شما پرداخت می شود در این اپلیکیشن در کیف پول دیجیتال شما باقی می ماند و می توانید هر زمان که بخواهید آن را به حساب بانکی خود واریز کنید.

توقف امکان کسب درآمد از روبیکا

مدتی است که امکان کسب درآمد با اپلیکیشن روبیکا غیر فعال شده است و به این ترتیب کاربران دیگر نمی توانند با تولید محتوا در این اپلیکیشن کسب درآمد کنند. دلیل قطع شدن این سامانه از سوی اپلیکیشن روبیکا فاش نشده است، اما به نظر می رسد کاربران دیگر از افزایش حجم دانلود در گروه پیام رسان روبیکا و افزایش تعداد اعضای اکانت خود در روبینو

کسب درآمد از روبیکا؛ روشی کم بازده با طرفداران خاص خود

اپلیکیشن روبیکا در بین برخی از کاربران ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است که دلیل این محبوبیت ممکن است به چند دلیل باشد. روبیکا سعی کرده با الهام گرفتن از اپلیکیشن های محبوب دنیا مانند اینستاگرام، واتس اپ و تلگرام فضایی ایجاد کند که پاسخگوی نیازهای اولیه کاربران در فضای اینترنت باشد.

از جمله خدماتی که روبیکا تاکنون سعی در ارائه آن داشته است، سیستم درآمدزایی این اپلیکیشن نیز توانسته طرفداران خاص خود را پیدا کند. کسب درآمد با روبیک کار پیچیده و سختی نبود و برای این کار دو روش خاص برای تولید محتوا وجود داشت که بر اساس آن کاربر باید سعی می کرد از این روش ها به بهترین شکل استفاده کند و در نهایت به کسب درآمد بپردازد.

اگرچه میزان درآمد اپلیکیشن روبیکا حتی در بهترین حالت هم چندان چشمگیر و قابل اعتماد نبود، اما همچنان افرادی بودند که با استفاده از این دو روش سعی در کسب درآمد برای خود داشتند.

سیستم کسب درآمد با روبیکا چندان دوام نیاورد و پس از مدتی بدون هیچ توضیحی از سوی سازندگان و صاحبان این اپلیکیشن متوقف شد. آیا از سیستم درآمد روبیکا استفاده کرده اید؟ چقدر از آن راضی بودید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در زیر این پست با ما و سایر اعضای آکادمی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.