چرا باید کسب و کارمان را اینترنتی کنیم؟

چرا باید کسب و کارمان را اینترنتی کنیم؟

شاید برای برخی از افرادی که تجارت سنتی دارند این سوال پیش بیاید: چرا باید کسب و کارمان را اینترنتی کنیم؟ مشتریان ممکن است ترجیح دهند برای اطلاع از محصولات و خدمات به جای فروشگاه شما از وب سایت شما بازدید کنند.

آنها همچنین از شما انتظار دارند که آدرس وب سایت و رسانه های اجتماعی خود را در کارت های ویزیت و فرصت های تبلیغاتی درج کنید. دنیا به سمت مجازی سازی می رود و تنها دلیلی که به بقای فروش و کسب درآمد کمک می کند، اینترنتی شدن شرکت هاست.

بنابراین برای بقا در تجارت و فروش باید با این دنیای مجازی تعامل داشته باشیم. در واقع، دلایل خوبی برای اینکه چرا باید کسب و کارمان را اینترنتی کنیم؟ وجود دارد

شروع فروش و راه اندازی کسب و کار آنلاین وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

 

کسب و کار اینترنتی

سالهای زیادی از آنلاین شدن کسب و کارها در سراسر جهان می گذرد. در ایران بسیاری از افراد به کسب و کار اینترنتی یا نیمه آنلاین مشغول بودند، اما با شیوع ویروس کرونا وضعیت بهتری برای کسب و کارهای اینترنتی به وجود آمد. در واقع مردم به خرید آنلاین و کمتر بیرون رفتن برای نیازهای خود عادت کردند. شکستن این دیوار مستحکم کار ساده ای نبود!

بیشتر افرادی که در دنیای واقعی کسب و کار خود را دارند می گویند که ما راحت هستیم و پول در می آوریم، اما چرا باید کسب و کارمان را اینترنتی کنیم؟ ما در اینجا مورد به مورد دلایل محکمی به شما می دهیم تا قانع شوید. هنگام برنامه ریزی کسب و کار آنلاین خود، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • با استفاده از ابزارهای آنلاین، عملکرد رقبا و سایر مشاغل خود را تحقیق کنید.
  • تعیین کنید کدام جنبه از کسب و کار آنلاین به سود کسب و کار شما خواهد بود.
  • سرمایه خود را تعیین کنید. و همین مبلغ را برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود خرج کنید.
  • با قوانین و مقررات مربوط به فعالیت های کسب و کار اینترنتی آشنا شوید
  • ببینید به کدام نرم افزار و چه تجهیزات کامپیوتری نیاز دارید. برای انجام کارتان.
  • نیازهای خود و کارمندانتان را در کسب و کار آنلاین تحقیق کنید

همچنین بخوانید : کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه

 

راه‌اندازی کسب و کار آنلاین

یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید برای شروع ما کسب و کار اینترنتی باید از ابتدا مسیر درست را انتخاب کنیم و به جلو برویم. دلایل زیادی را در بالا ذکر کرده ایم، اما در اینجا می خواهیم دلایل مهم تری را برای کمک به شما در تصمیم گیری درست توضیح دهیم.

در حال حاضر بسیاری از رقبای شما در بستر اینترنت بسیار موفق هستند و برای دستیابی به موقعیت عالی باید وارد عرصه رقابت شوید.

 

۱- بهبود تصویر شرکت در نگاه مشتری

این کیس به تنهایی می تواند دلیل کافی برای راه اندازی یک وب سایت جدید و شروع فروش آنلاین باشد. راه اندازی یک وب سایت، وبلاگ و حضور آنلاین یک عامل بسیار مهم است زیرا به مشتریان شما اجازه می دهد تا بدانند که چقدر کسب و کار خود را جدی می گیرید.

امروزه شرکت های بزرگ و کوچک از صنایع مختلف در تلاش هستند تا حضور آنلاین موفقی داشته باشند.
اگر شما حضور آنلاین ندارید، نمی توانید انتظار داشته باشید که به اندازه رقبای خود موفق باشید. در اینترنت فعال هستند و مشتریان شما ایده خوبی از کار شما خواهند داشت.

در حال حاضر افراد زیادی نام یک شرکت را در فضای مجازی و گوگل جستجو می کنند. وقتی مشتری و مخاطب شما این جستجو را انجام می دهند، با چه صحنه ای مواجه می شوند؟ این موضوع از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. آیا سایتی دارید که بتوانید آن را نشان دهید؟ در حال حاضر، این مشکل اعتماد به نفس زیادی ایجاد می کند.

 

همچنین بخوانید : برندینگ چیست ؟

 

۲- دسترسی ۲۴ ساعته در طول ۷ روز هفته

برخی شرکت ها معمولاً خدمات ۲۴ ساعته را به مردم ارائه می دهند. از جمله پمپ بنزین، رستوران ها، سوپرمارکت ها و غیره، اما برای اکثر مشاغل سنتی این غیر ممکن است.

مزیت کسب و کار اینترنتی این است که مشتریان شما در هر زمانی از شبانه روز، شب و روزهای تعطیل برای بررسی محصولات یا ثبت سفارش به فروشگاه شما مراجعه می کنند. همیشه در دسترس بودن از فروشگاه و حضور آنلاین تأثیر مثبتی بر گردش مالی شما دارد.

برخی از افراد دوست دارند خارج از ساعات اداری خرید کنند زیرا ممکن است تعطیل باشند. اما فروشگاه های آنلاین ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته در دسترس هستند. همچنین صف طولانی برای خرید در فروشگاه های اینترنتی وجود ندارد.

شما می توانید در مدت زمان کوتاهی خرید خود را انجام دهید. این بدان معناست که در زمان و حتی پول صرفه جویی می کنید!

 

۳- پشتیبانی بهتر از مشتری

حضور آنلاین و کسب و کار اینترنتی می توانید بدون صرف زمان زیاد به سوالات مشتریان پاسخ دهید و مشکلات آنها را حل کنید. یک ویدیو، برگه مشخصات محصول یا بخش پرسش‌های متداول ایجاد کنید و مشتریان خود را برای دریافت پاسخ به این بخش‌ها معرفی کنید. نه تنها در وقت شما صرفه جویی می کند، بلکه خدمات بهتری نیز ارائه خواهید کرد. مشتریان معمولاً به دنبال اطلاعات خاصی هستند. اگر:

قبل از اینکه آنها تصمیم به خرید محصولی بگیرند، اطلاعاتی در مورد محصول دریافت کنید.
نحوه حل برخی از مشکلات در حین خرید
قبل از اینکه اقدام به خرید کنید، تحقیق کنید. تصمیم خرید
مقایسه بین محصولات
حضور در یک فروشگاه آنلاین به شما این امکان را می دهد که اطلاعاتی را در زمانی که مشتریان به دنبال آن هستند ارائه دهید. در این صورت تعداد تماس ها کاهش می یابد و گردش مالی بیشتری خواهید داشت. با یک کسب و کار اینترنتی، می توانید زمان بیشتری را صرف کسب درآمد آنلاین از محل کار کنید و زمان کمتری را برای رسیدگی به مسائل کلی مشتری صرف کنید.

راه حل درست: ایمیل مارکتینگ یکی از موثرترین راه ها برای ایجاد روابط و افزایش فروش است.

 

همچنین بخوانید : چطور کسب و کار سنتی خود را به کسب و کار آنلاین تبدیل کنیم ؟

 

۴- هزینه‌های بسیار کم برای شروع کار

شما می توانید با هزینه بسیار کم یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید. برای ساخت مغازه نه نیازی به ساختمان دارید و نه نیازی به خرید تجهیزات دارید. در صورت لزوم چندین کارمند استخدام کنید.

شما به راحتی می توانید یک وب سایت راه اندازی کنید و شروع به فروش کنید. اگر در شهر فروشگاه دارید و با کیفیت و قیمت محصولات آشنا هستید، می توانید به راحتی یک کسب و کار آنلاین حرفه ای بسازید. اگر یک کسب و کار آنلاین ایجاد کنید، مشتریان بیشتری با کسب و کار شما آشنا خواهند شد.

البته برای طراحی سایت خوب لازم نیست هزینه زیادی صرف کنید. برخی از رقبای اینترنتی پول زیادی را برای فعالیت های آنلاین خود خرج می کنند، اما ما در وردپرس Companion به شما آموزش داده ایم که چگونه بهترین وب سایت را داشته باشید.

با استفاده از یک پلتفرم رایگان مانند وردپرس و خرید هاست وردپرس و قالبی حرفه ای مناسب برای کسب و کار شما و بدون نوشتن یک خط کد و فقط با یک فروشگاه اینترنتی طراحی کنید.

اگر می خواهید از یک طراح کمک بگیرید، برخی از شرکت های هاستینگ ابزارهای رایگانی را برای طراحی و ساخت یک وب سایت ارائه می دهند. هزینه های اصلی طراحی وب سایت شامل میزبانی، قالب وردپرس، نام دامنه و سرویس پاسخگوی خودکار بازاریابی ایمیلی است. آموزش ووکامرس و سپس آموزش وردپرس

راه حل مناسب: فراموش نکنید که به طور مرتب به روز رسانی کنید تا سایت شما با مشکلی مواجه نشود.

۵- هدف اینترنت ایجاد بیزنس آنلاین است

در اینترنت، افراد تنها با یک کلیک از فروشگاه و خرید فاصله دارند. مشکلات مشتریان خود را از طریق اینترنت حل کنید و راهنمایی های لازم را ارائه دهید. سفارشات و پرداخت‌ها را مستقیماً در صندوق ورودی فروشگاه مشاهده کنید.

هر چه بازدید از فروشگاه بیشتر باشد، مشتریان بیشتری وارد فروشگاه می‌شوند و در نتیجه فروش شما افزایش می‌یابد. در حالی که در گذشته بسیاری از افراد برای انجام تجارت از طریق اینترنت مردد بودند، امروزه کسب و کار اینترنتی در حال گسترش و افزایش است و ما خوشحالیم که گسترش و پرورش یافته است.

۶- کار و زندگی در هرجا

کسب و کار آنلاین به شما امکان می دهد کار کنید و هرجا که میخوای زندگی کن شما مجبور نیستید در یک مکان فیزیکی خاص زندگی کنید. تنها چیزی که برای یک کسب و کار اینترنتی مهم است اتصال به اینترنت با سرعت قابل قبول است.

بسیاری از مردم در یک قاره زندگی می کنند، هاست خود را در کشور دیگری خریداری می کنند یا محصولات خود را در شهر دیگری ذخیره می کنند. اینها محدودیتی برای راه اندازی فروشگاه آنلاین نیستند.

کسب و کار آنلاین محدودیت مکان برای زندگی و سفر را از بین می برد. اما برخی از کسب و کارها مانند مشاغل خانگی، پزشکی و غیره باید در مکان خاصی برای انجام کار خود باشند.

هرچقدر هم که کارآفرینی آنلاین جذاب به نظر می رسد، داشتن یک کسب و کار اینترنتی جذاب است. طبیعی نیست برای همه شرکت ها. برای برخی افراد، حفظ شغل روزانه یا مشاغل سنتی ضروری است.

اما می توانند سایتی برای معرفی شرکت خود راه اندازی کنند. اساساً یک کاتالوگ ایجاد کنید که بتواند کسب و کار آنها را معرفی کند و محتوایی در مورد کار آنها ایجاد کند.

۷- کاهش هزینه­‌های عملیاتی

راه اندازی یک کسب و کار آنلاین بسیار کمتر از یک کسب و کار سنتی هزینه دارد. به عنوان مثال، دریافت سفارشات به صورت آنلاین نیاز به نمایندگان خدمات مشتری را کاهش می دهد.

با نوشتن اطلاعات کامل در مورد خدمات و محصولات موجود در فروشگاه یا یک ویدیوی گسترده از محصولات، به مشتریان این اطلاعات را می دهید. آنها می خواهند و خرید خود را به راحتی انجام می دهند.

در این مورد، کارمند مجبور نیست محصولات را توضیح دهد. این سفارشات نیز از طریق ایمیل یا در پایگاه ثبت و به مدیر فروشگاه ارسال می شود. بنابراین تعداد کارکنان و هزینه های این حوزه کاهش می یابد. همچنین باید گفت که بخش پرسش و پاسخ و انجمن ها نقش موثری در پاسخگویی به سوالات مشتریان دارند.

۸- بازار جهانی را هدف قرار دهید

یک کسب و کار آنلاین جهانی داشته باشید و کسب و کار خود را به شهر خود محدود نکنید. موفقیت یک تجارت اینترنتی به بازاریابی بستگی دارد. با یک سایت و بازاریابی خوب می توانید هزاران نفر را به سمت کسب و کار آنلاین خود جذب کنید.

باید بدانید که چگونه ترافیک سایت را افزایش دهید. بازاریابی محتوا یک راه عالی برای افزایش ترافیک وب سایت یا فروشگاه آنلاین شما است. شبکه های اجتماعی نیز گزینه مناسبی برای هدایت کاربران به سایت شما هستند. اما در بین این مهارت ها، تسلط بر نویسندگی و در واقع بازاریابی محتوا، یکی از مهم ترین مهارت ها برای افزایش فروش است.

۹- پاسخگویی سریع به مشتری

تأیید سریع سفارشات خرید، پیشنهادات محصولات یا خدمات مشابه و … در جذب و جلب رضایت مشتری موثر است. فروشگاه های اینترنتی سفارشات را پردازش کرده و پس از تایید برای مشتری ارسال می کنند. اما در گذشته، سفارشات از طریق تلفن یا پست ردیابی می‌شد.
بسته به حجم کاری کارکنان فروش، پردازش سفارش می‌تواند ساعت‌ها یا حتی روزها طول بکشد. اما با یک برنامه خرید خوب می‌توانید به طور خودکار موجودی، فروش و موارد دیگر را تعیین کنید.

مقابله با مشکلات موجود برای کسب و کارهای اینترنتی

متاسفانه باید بگوییم که اینترنت و دنیای مجازی همیشه قابل اعتماد نیستند و ریسک های زیادی شرکت ها را تهدید می کند. به همین دلیل توصیه می کنیم به دنبال یک پلتفرم امن و عالی برای کسب و کار خود باشید تا بتوانید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید و بتوانید در شرایط سخت با مشکلات اینترنت دوام بیاورید. در هر صورت، شما می توانید پلتفرم امن خود را داشته باشید و از پلتفرم های دیگر مانند شبکه های اجتماعی برای کمک به کسب و کار خود کمک بگیرید.

چگونه اعتماد افراد را جلب کنیم؟

برای داشتن یک فروش خوب، باید اعتماد عمومی را جلب کنیم تا به فروش عالی نزدیک شویم. اما چگونه می توانید اعتماد مردم را جلب کنید؟

  1. یک فروشگاه آنلاین کاربرپسند و پاسخگو ایجاد کنید (قابلیت نمایش در پلتفرم تلفن همراه)
  2. یک نماد الکترونیکی اعتماد داشته باشید و آن را مرتباً تمدید کنید
  3. یک درگاه پرداخت مطمئن
  4. دارای گواهینامه SSL
  5. به روز رسانی دقیق و منظم محصول
  6. یک بخش وبلاگ ایجاد کرده و ارزشمند آن را تولید کنید محتوا
  7. پاسخ به موقع به مشتری
  8. روش های حمل و نقل سریع و استاندارد

 سخن نهایی

ایجاد سطوح دسترسی آسان و سریع برای خرید محصول کسب و کار آنلاین محدودیت های زمانی و مکانی شرکت ها را حذف می کند. همانطور که گفتیم برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی نیازی به صرف هزینه زیاد نیست و هزینه های شما کمتر از کسب و کار سنتی خواهد بود.

یکی از مزایای اصلی کسب و کار اینترنتی، معرفی کسب و کار شما به تمام مردم دنیا و گسترش آن است که در افزایش ترافیک و مشتریان بسیار موثر است.چرا باید کسب و کارمان را اینترنتی کنیم؟ چرا باید کسب و کار خود را آنلاین کنیم؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.