پر فروش ترین محصولات دیجی کالا

پر فروش ترین محصولات دیجی کالا

در این مطلب قصد برسی چند دسته بندی از پر فروش ترین محصولات دیجی کالا را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. با پویان توسعه همراه باشید.

دیجی کالا به عنوان یکی از بزرگترین سایت های خرید آنلاین در سال ۲۰۱۳ شروع به کار کرد. این وب سایت محبوب در طول سال ها رشد قابل توجهی داشته است. به طوری که امروزه بخش زیادی از مردم دیجی کالا را برای تهیه کالاهای مورد نیاز خود انتخاب می کنند.

در حال حاضر دیجی کالا بخش مهمی از بازار خرده فروشی آنلاین ایران است. حتی می توان گفت سهم دیجی کالا از فروش آنلاین به تنهایی با سایر سایت ها رقابت می کند. امروزه مردم دیجکالا را به عنوان مرجع اصلی خرید آنلاین خود می دانند.

البته اندازه سفارش از همه گروه های محصول یکسان نیست. در این مقاله به معرفی پرفروش ترین محصولات دیجی کالا می پردازیم. از بین تمام اقلام موجود، اقلام خاصی مانند کالاهای دیجیتال، کتاب و لوازم آرایش، خریداران بیشتری را به دست آوردند.

موبایل و لوازم دیجیتال پر فروش ترین محصولات دیجی کالا

گوشی موبایل و تبلت را می توان از پرفروش ترین محصولات دیجی کالا دانست. بدون شک، این دستگاه ها بخش مهمی از زندگی امروزی هستند و همه ما برای دسترسی آسان به ایمیل، بازی ها، شبکه های اجتماعی، جستجوهای وب و بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر به آنها نیاز داریم.

در وب سایت دیجی کالا می توانید یک گوشی موبایل و تبلت را از یکی از بهترین برندها انتخاب کنید. برندهایی مانند آیفون، سامسونگ، شیائومی و هواوی که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند.

تلفن های همراه هر روز در حال توسعه هستند و با ویژگی ها و طراحی های جدید وارد بازار می شوند. بنابراین مشخص است که در لیست پرفروش ترین کالاهای دیجیتال قرار خواهند گرفت.

لوازم جانبی موبایل پر فروش ترین محصولات دیجی کالا

طبق آمار به دست آمده لوازم جانبی تلفن همراه نیز از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار است. درست است که تلفن های همراه عملکردهای زیادی دارند. اما عملکرد آنها بدون انواع لوازم جانبی کامل نخواهد بود.

در این دسته از کالاها می توان به محافظ صفحه و عینک، شارژر و کابل شارژ، هدفون و هدست بلوتوث، دوربین سلفی، پایه و سه پایه اشاره کرد.

تلویزیون و مانیتور از جمله محصولات پرفروش دیجی کالا هستند. مردم همیشه به دنبال راه حل هایی برای ارائه تجربه بهتر هنگام تماشای فیلم و نمایش هستند. این دسته از محصولات شامل تلویزیون های LCD و LED، صفحه نمایش سینما و مانیتور کامپیوتر می باشد.

تنوع زیاد، قیمت مناسب، امکان مقایسه و ضمانت بازگشت از دلایل محبوبیت این نوع محصولات در بین خریداران دیجی کالا است.

لپ تاپ و کامپیوتر جزء جدایی ناپذیر زندگی ما هستند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و نیاز به دسترسی بیشتر افراد به دنیای دیجیتال، خرید لپ تاپ و کامپیوتر در اولویت قرار گرفته است. این دسته از محصولات پرفروش دیجی کالا شامل دسکتاپ، لپ تاپ های بازی و اداری، تبلت، مودم و روتر، نوت بوک، کیبورد، ماوس و لوازم جانبی می باشد.

 

بیشتر بخوانید : کسب درآمد از دیجی کالا

لوازم خانگی از پرفروش ترین محصولات دیجی کالا

با توجه به تقاضای مردم برای انواع لوازم خانگی، شاهد طیف وسیعی از محصولات در این دسته هستیم. این کالاها را نمی توان از زندگی حذف کرد. زیرا به طور قابل توجهی در رفع نیازهای روزانه شما موثر هستند.

دسته بندی محصولات لوازم خانگی شامل تلویزیون های QLED و LED، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و تجهیزات روشنایی می باشد. از پرفروش ترین برندهای لوازم خانگی می توان به ال جی، سامسونگ، فریجیدر و بوش اشاره کرد.

امروزه توجه مردم به ورزش بیشتر شده است. با توجه به این مشکل شاهد عرضه انواع لوازم ورزشی در بازار هستیم. محصولات ورزشی نیز در دیجی کالا طرفداران زیادی دارد. این دسته بندی محصولات بسیار متنوع است و محصولاتی مانند کفش ورزشی و تجهیزات ورزشی مانند تجهیزات یوگا، گیره وزنه، تجهیزات بدنسازی و کوهنوردی را شامل می شود.

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی دیجی کالا

نیازی به توضیح نیست که چرا لوازم آرایشی در لیست پرفروش ترین محصولات در اینترنت قرار دارند. امروزه مردم به دنبال راهی برای داشتن صورت زیباتر و اندامی سالم تر هستند. به همین دلیل، محصولات آرایشی و بهداشتی در طیف گسترده ای فروخته می شوند.

زیرا تقاضا در این زمینه بسیار زیاد است. دسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی دیجی کالا شامل عطر و ادکلن، لوازم آرایشی، بسته بندی مراقبت از پوست و مو و انواع لوازم شخصی مانند برس، تیغ، قیچی مو و محصولات بهداشتی می باشد.

یک واقعیت جالب این است که علاوه بر محصولات آرایشی و بهداشتی، محبوب ترین محصولات دیجی کالا شامل لوازم شخصی نیز می شود. از جمله محصولات متنوع و پرطرفدار مانند وسایل برقی شخصی، کیف و کفش و … همه باید از این محصولات استفاده کنند. به همین دلیل آنها همیشه جزو پرفروش ترین کالاهای دیجیتال هستند.

 

فروش بالای پوشاک در دیجی کالا

با توجه به تنوع پوشاک در بازار، افراد ترجیح می دهند از فروشگاهی خرید کنند که این تنوع را به خوبی نشان دهد. می دانید که دیجی کالا یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی است.

بنابراین در انتخاب لباس مورد نظرتان با تنوع زیادی مواجه خواهید شد. به همین دلیل پوشاک یکی از پرفروش ترین محصولات دیجی کالا است. این دسته از محصولات دیجی شامل پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه می باشد.

با توجه به سلیقه خود می توانید بهترین شلوار، تی شرت، لباس زیر و … را از میان تعداد زیادی اجناس موجود در فروشگاه انتخاب کنید.

خرید کتاب و اسباب بازی از دیجیکالا

امروز دیجی کالا به عنوان یکی از جامع ترین فروشندگان آنلاین کتاب در ایران شناخته می شود. در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰۰۰ عنوان کتاب در دیجی کالا به فروش می رسد. از آنجایی که طی چند سال اخیر فرهنگ کتابخوانی در بین مردم بیشتر و بیشتر شده است، کتاب یکی از پرفروش ترین محصولات در دیجی کالا است. وجود عناوین بسیار از نشریات مختلف باعث چنین فروش بالایی شده است.

از طرفی می توانید کتاب های الکترونیکی را نیز در فیدیبو خریداری کنید.

در چند سال گذشته، اسباب بازی ها با تنوع بیشتری وارد بازار شده اند. مردم زمان بیشتری را صرف تفکر و خلاقیت برای طراحی و ساخت آنها می کنند. به همین دلیل شاهد ارائه این محصولات در دسته بندی های بسیار گسترده هستیم.

در دیجی کالا اسباب بازی های متنوعی برای گروه های سنی مختلف پیدا خواهید کرد. شایان ذکر است دیجی کالا به عنوان یکی از پرفروش ترین وب سایت ها در این زمینه شناخته می شود.

پرفروش ترین محصولات زیبایی دیجی کالا

جمع بندی پر فروش ترین محصولات دیجی کالا

در این مقاله از پویان توسعه سعی کرده ایم شما را با پر فروش ترین محصولات دیجی کالا آشنا کنیم. دیجی کالا در کنار ارائه طیف وسیعی از محصولات، خدمات ویژه ای را برای کاربران در نظر گرفته است. مجموع این ها این سایت را به یکی از بزرگترین و محبوب ترین سایت های فروشگاهی در ایران تبدیل کرده است.

چه محصولاتی را بیشتر از دیجی کالا خریداری می کنید؟ با ما به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.