خرید اکانت پرمیوم تلگرام Telegram Permium

100% تضمینی و بدون نیاز به لاگین و شارژ آنی اکانت ✅

با خرید اکانت پرمیوم تلگرام، امکانات بی نظیر و تجربه ای جدید از تلگرام خواهید داشت. این امکانات شامل تبدیل فایل‌های صوتی به متن، حذف تبلیغات اسپانسری، افزایش ظرفیت آپلود، سرعت بالاتر در دانلود و آپلود ،امکان ایجاد 1000 گروه در یک اکانت و به طور کلی امکانات دو برابر از حالت رایگان اکانت می باشد. برای خرید تلگرام پرمیوم در ایران، به دلیل وجود مشکلات در ریجن یا منطقه ای که ما در آن هستیم، بهتر است این کار را به یک شرکت واسطه مثل شرکت دیجیتال مارکتینگ پویان توسعه بسپارید تا با خیال راحت و در کوتاهترین زمان اکانت خود را به حالت پرمیوم تبدیل کنید.

برای ثبت سفارش می‌توانید با مراجعه به همین صفحه و مشاهده جدول قیمت، سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید با کلیک روی گزینه‌های قرار داده شده ، سفارش خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی ثبت کنید. پس از ثبت سفارش و پرداخت مبلغ مورد نیاز، اکانت تلگرام شما در مدت 1 الی 5 ساعت به اکانت پرمیوم تغییر خواهد یافت، و شما بدون نیاز به ورود مجدد به اکانت، از امکانات پرمیوم بهره‌مند خواهید شد.

جدول قیمت اکانت تلگرام پرمیوم

در نظر داشته باشید که برای ارتقا اکانت تلگرام شما به پرمیوم بایستی آی دی تلگرام خود را برای ما ارسال کنید

3 ماهه

3 ماهه

730.000 تومان

12 ماهه

12 ماهه

1.780.000 تومان

6 ماهه

6 ماهه

980.000 تومان

اکانت پرمیوم تلگرام Telegram Premium چیست؟

تلگرام پرمیوم، یکی از خدمات پرطرفدار موجود برای دسترسی به ویژگی‌های اختصاصی تلگرام است. با خری تلگرام پرمیوم به صورت پرداخت یک ماهه،سه ماهه و یک ساله کاربران تلگرام امکان دسترسی به ویژگی‌های انحصاری را پیدا می‌کنند که در نسخه رایگان این برنامه امکان پذیر نیست. برخی از این ویژگی‌ها شامل ارسال فایل‌های بزرگ (تا 4 گیگابایت) ، دسترسی به استیکر‌های انحصاری و همچنین ظرفیت ذخیره سازی بیشتر برای فایل‌های رسانه ای هستند.

برای کاربران و کسب و کار هایی که به صورت تخصصی، فعالیت های تجاری و بیزینس هایی در سطح تلگرام را مدیریت می کنند، خرید اکانت تلگرام پرمیوم بهترین فرصت برای دستیابی به امکانات دو برابر بیشتر از قبل می باشد. همچنین شما می توانید با ارتقا تلگرام خود ایده های خود را برای کسب درامد از تلگرام به راحتی عملی کنید و مشتریان خود را بهینه تر از قبل مدیریت و پشتیبانی کنید.

نحوه خرید اکانت پرمیوم تلگرام از پویان توسعه

تلگرام به عنوان محبوب ترین پیام رسان حال حاضر در ایران، با امکانات فوق العاه ای که در نسخه پولی خود ارائه کرده جای خود را بیش از پیش میان کاربران باز کرده است. شما تنها با صرف هزینه اندک می توانید به تمامی امکانات جذاب تلگرام دسترسی پیدا کنید و از پتانسیل آن برای پیشبرد اهداف تجاری خود بهره ببرید.

شرکت پویان توسعه به عنوان یکی از سایت های محلی برای خمت گذاری به شما کاربران عزیز حاضر می باشد تا در کوتاهترین زمان اکانت شما به نسخه پریمیوم تلگرام ارتقا پیدا کند. شما می توانید از طریق جدول قیمت که در بالا برای شما قرار داده شده و یا از طریق گزینه های زیر سفارش خود را ثبت کنید.

ویژگی های تلگرام پرمیوم

تلگرام در نسخه اشتراکی و پولی خود امکانات انحصاری بسیاری را اضافه کرده است که در نسخه معمولی قابلیت دسترسی به آن‌ها وجود ندارد. این ویژگی ها به کاربران تلگرام امکانات جذابی می دهد که باعث بهبود تجربه کاربری و ر نهایت کسب درامد و استفاده های شخصی هیجان انگیزی می شود. در ادامه به بیان چند ویژگی برجسته از این امکانات می‌پردازیم.

1. افزایش ظرفیت آپلود تا ۴ گیگابایت

با خرید اشتراک پریمیوم تلگرام، می توانید فایل ها و رسانه های تا سقف ۴ گیگابایت را دانلود کرده و برای مخاطبین خود ارسال کنید. این نسخه فضای کافی برای ارسال ۴ ساعت فیلم ۱۰۸۰p دارد. در صورتی که در نسخه معمولی تلگرام، دانلود فایل تا ۲ گیگابایت مجاز بود، همچنین نسخه پریمیوم تلگرام از سرعت بالاتری نیز پشتیبانی می‌کند. برای افرادی که هر روز نیاز به ارسال چندین فایل با حجم بالا در کانال ها و گروه های تلگرامی دارند بسیار مفید است. بدون نگرانی از فضا، تصاویر و فایل های خود را با سرعت و کیفیت بالا دانلود کنید.

upload

2. تبدیل ویس به متن

یکی از ویژگی های منحصر به فرد اکانت پریمیوم تلگرام این است که می توانید پیام های صوتی را به متن تبدیل کنید. این بدان معناست که همزمان با یک متن یک صدا برای شما ارسال می شود. این کار باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و برای گوش دادن به صدا در محیط های شلوغ و پر سر و صدا مشکلی نخواهید داشت. خبر خوب برای کاربران ایرانی این است که از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.

برای بهبود این بخش، تلگرام قابلیت رتبه بندی را اضافه کرده است تا در صورت بروز هرگونه مشکل در تبدیل صدا به متن، این مشکلات برطرف شود.

speech to text

3. استیکرهای یونیک و سفارشی

با خرید اکانت پریمیوم تلگرام به مجموعه ای از استیکرهای موبایل و متحرک دسترسی دارید. استیکرهایی که در نسخه رایگان تلگرام جایی ندارند و برای کاربران ممتاز طراحی شده اند.

یکی از امکانات دیگری که با خرید اکانت پریمیوم تلگرام می توانید از آن بهره مند شوید، استفاده از گیف های متحرک یا استیکرهایی است که می توانید بدون ذخیره آن ها از آن ها استفاده کنید. در نسخه پریمیوم، تمام ایموجی های ثابت هنگام ارسال به ایموجی های متحرک تبدیل می شوند. البته این قابلیت در تلگرام رایگان نیز وجود دارد اما مختص ایموجی های خاصی است. تلگرام پریمیوم علاوه بر ایموجی های رایج، مجموعه ای از ایموجی های انحصاری را نیز ارائه می دهد.

telegram sticker

4. قابلیت استوری

یکی از ویژگی های منحصر به فرد اکانت پریمیوم تلگرام این است که می توانید پیام های صوتی را به متن تبدیل کنید. این بدان معناست که همزمان با یک متن یک صدا برای شما ارسال می شود. این کار باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و برای گوش دادن به صدا در محیط های شلوغ و پر سر و صدا مشکلی نخواهید داشت. خبر خوب برای کاربران ایرانی این است که از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.

برای بهبود این بخش، تلگرام قابلیت رتبه بندی را اضافه کرده است تا در صورت بروز هرگونه مشکل در تبدیل صدا به متن، این مشکلات برطرف شود.

Telegram-Stories (1)

5. مدیریت چت

اگر از جمله کاربرانی هستید که کانال ها و گروه های تلگرامی زیادی دارید و مدیریت آن ها برایتان مشکل است، می توانید با خرید اشتراک پرمیوم تلگرام، لیست چت خود را به راحتی سازماندهی کنید. همانطور که در بالا گفتیم، این نسخه از تلگرام به شما اجازه می دهد تا ۲۰ پوشه چت ایجاد کنید و در هر کدام ۲۰۰ چت قرار دهید.

در نسخه پریمیوم تلگرام، می‌توانید به‌طور خودکار گزینه آرشیو چت‌های جدید و غیرفعال کردن آن‌ها را از Settings>>Privacy & Security فعال کنید. به کمک چنین عملکردی دیگر خبری از پیام های به هم ریخته، پراکنده و گم شده نیست.

مدیریت چت تلگرام پرمیوم

6. عکس های پروفایل متحرک

در نسخه پریمیوم تلگرام می توانید یک فیلم یا عکس متحرک به پروفایل خود اضافه کنید. البته این قابلیت در نسخه رایگان نیز موجود است با این تفاوت که تنها بخشی از ویدیو را به کاربران نشان می دهد. این قابلیت در تمامی قسمت های تلگرام از جمله چت و لیست گفتگو به کاربران نمایش داده می شود. ویژگی جذاب و منحصر به فردی که در حال حاضر تلگرام در بین پیام رسان ها دارد.

تصاویر متحرک پروفایل تلگرام پرمیوم

7. دریافت نماد انحصاری و آیکن اختصاصی

ارتقاء اکانت پریمیوم تلگرام به شما این امکان را می دهد که آیکون خاصی را برای تلگرام خود انتخاب کنید. این ویژگی شما را از کاربران عادی متمایز می کند. می توانید یکی از ۶ نماد اختصاصی را انتخاب کنید. تلگرام همچنین تیک آبی را در کنار نام شما برای کاربران نمایش می دهد. این توانایی حرفه ای بودن شما را در کار و تجارت نشان می دهد و شما را قابل اعتماد می کند.

تیک آبی تلگرام

8. پیوستن به گروه‌های عمومی با ارسال درخواست

اگر ادمین و مدیر یک کانال عمومی در تلگرام هستید، می توانید گزینه درخواست عضویت را فعال کنید تا قبل از ورود عضو جدید به گروه، درخواست تایید برای شما ارسال شود.

برای پیوستن به گروه‌های عمومی، کاربران می‌توانند روی درخواست عضویت کلیک کنند تا درخواست آنها به لیست اضافه شود و سپس مدیران در صورت تمایل درخواست آنها را تأیید کنند.

ارسال درخواست جوین گروه تلگرام پرمیوم

9. سفارشی سازی پروفایل با خرید تلگرام پرمیوم

اگر کاربر macOS هستید، با خرید اکانت تلگرام پرمیوم می توانید عکس های شخصی سازی شده برای پروفایل خود ایجاد کنید. بدون صرف ساعت ها جستجوی عکس مربوطه. می توانید این عکس را برای پروفایل شخصی یا پروفایل و کانال های گروهی خود قرار دهید.

علاوه بر این، کاربران ممتاز می‌توانند داستان‌ها را در حالت مخفی مشاهده کنند، داستان‌ها را در گالری ذخیره کنند، عنوان را به داستان اضافه کنند و پیوند را در شرح قرار دهند.

سفارشی سازی پروفایل
مزایای خرید تلگرام پرمیوم

مزایای خرید اکانت پریمیوم تلگرام از پویان توسعه

نکات و قوانین قبل از خرید اکانت پرمیوم تلگرام

از آنجایی که مسائل مربوط به اکانت پریمیوم تلگرام بلافاصله برطرف می شود. در دستور کار، پس از ثبت سفارش، امکان بازگشت وجه وجود ندارد. بنابراین قبل از ثبت سفارش، تمامی موارد و شرایط را بررسی کنید.

1. برای فعال کردن اکانت پریمیوم تلگرام، باید نام کاربری خود را وارد کنید. پس مطمئن شوید که اطلاعات خود را به درستی وارد کرده اید و در ثبت سفارش دقت کنید.

2. هر گونه خطا در ثبت سفارش و هرگونه مشکل شناسایی به عهده شماست و پویان توسعه مسئولیتی در قبال این خطا ندارد.

3. با خرید اکانت تلگرام پریمیوم در مدت زمان اشتراک مشکلی نخواهید داشت و می توانید به راحتی از امکانات و خدمات ما استفاده کنید.

4. در صورت تغییر قوانین تلگرام، پویان توسعه هیچ مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

5. حق بیمه اکانت تلگرام در پویان توسعه به صورت قانونی و شامل پشتیبانی انجام می شود.

6. همه پلن ها قابلیت تمدید را دارا هستند پس با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید.

7. ثبت سفارش در پویان توسعه به معنای پذیرش کلیه قوانین است.

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

فرم ثبت سفارش تلگرام پرمیوم

پس از ارسال فرم زیر و انتخاب پلن مورد نظرتان همکاران ما در اسرع وقت با شما در ارتباط خواهند بود