چطور بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم

بلاک واتساپ

چطور بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟ اگر مدتی است که نمی توانید به یک یا چند مخاطب خود در واتس اپ دسترسی داشته باشید، احتمالاً به این فکر می کنید که ممکن است مسدود شده باشید.

هنگامی که در واتس اپ بلاک هستید، دیگر نمی توانید مانند قبل با مخاطب ارتباط برقرار کنید و پیام های شما برای آنها ارسال نمی شود. البته بلاک کردن با محدودیت های بیشتری نسبت به آنچه در این مقاله به آن اشاره می کنیم همراه است. ما همچنین به سوالات متداول شما در مورد تفاوت بین گزارش و مسدود کردن یا نحوه عیب یابی انسداد با جزئیات پاسخ خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

روش‌های تشخیص بلاک شدن در واتساپ

واتس اپ یکی از محبوب ترین پلتفرم های پیام رسانی و تماس تصویری است. یکی از مهم ترین ویژگی های واتس اپ و سایر اپلیکیشن های پیام رسان، قابلیت مسدودسازی است. با مسدود کردن می‌توانید دسترسی مخاطبان خود و دیگران را به صفحه چت حذف کنید. به این ترتیب فرد نمی تواند پیام بفرستد و تماس بگیرد و تغییرات نمایه شما را ببیند.

این خبر خوبی است، اما گاهی اوقات این شما هستید که توسط دیگران بلاک می شوید. متأسفانه، واتس اپ هیچ راه مشخص و مستقیمی برای تشخیص بلاک شدن شما ایجاد نکرده است. اما از آنجایی که بلاک شدن برای شما مرزهایی ایجاد می کند، بنابراین می توانید درباره مسدود شدن بیشتر بدانید. بنابراین، اگر سوالی دارید که چگونه بفهمیم در واتس اپ بلاک شده ایم یا خیر، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

بیشتر بخوانید : نصب واتساپ قدیمی خودم

 

نمی‌توان وضعیت آخرین بازدید شخص را مشاهده کرد

یکی از راه‌های تشخیص مسدود شدن در واتس‌اپ، بررسی وضعیت آنلاین مخاطبی است که فکر می‌کنید شما را مسدود کرده است. اگر مخاطبی آنلاین است اما نمی‌بینید که آنلاین است، احتمالاً مسدود شده‌اید.

می توانید از مخاطب دیگری بخواهید وضعیت آنلاین بودن آن شخص را بررسی کند. اگر حضور آنلاین شخص برای آن مخاطب واضح بود اما برای شما مشخص نبود، در این صورت مسدود شده اید.

مشاهده نشدن وضعیت آنلاین مخاطب همیشه به معنای مسدود شدن آنها نیست. شاید این مخاطب وضعیت آنلاین خود را پنهان کرده و آخرین بار برای محافظت از حریم خصوصی خود دیده شده است.

در این صورت، نه شما و نه شخص دیگری نمی توانید این اطلاعات را مشاهده کنید. به این ترتیب، ممکن است نتوانید وضعیت آنلاین یک مخاطب را ببینید و همزمان مسدود نشوید.

نمی‌توان پروفایل جدید کاربر را مشاهده کرد

چطور بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم

روش های شناسایی مسدود کردن در واتس اپ

می توانید از دوست دیگری بخواهید آخرین وضعیت مشاهده شده مخاطبی را که فکر می کنید توسط آن مسدود شده است، بررسی کند. اگر او بتواند آخرین دیدار خود را ببیند اما شما نتوانید، پس احتمالاً گیر کرده اید.

نمایه کاربر جدید نمایش داده نمی شود

ممکن است بپرسید، چگونه بفهمیم که در واتس اپ بلاک شده ایم؟ یکی دیگر از نشانه های احتمالی مسدود شدن توسط مخاطب واتس اپ این است که نمی توانید نمایه جدید آنها را ببینید. اگر مخاطبی شما را مسدود کند و سپس تصویر نمایه خود را تغییر دهد، نمی‌توانید نمایه جدید را ببینید. به عبارت دیگر، همچنان همان نمایه قبلی را خواهید دید.

اگر این مخاطب اغلب نمایه خود را به روز می کند، اما مدتی است که نمایه خود را تغییر نداده است، احتمالاً به این دلیل است که شما مسدود شده اید. در این صورت می توانید از شخص دیگری نیز بخواهید تا وضعیت نمایه این مخاطب را بررسی کند.

پیام‌ها فقط یک تیک می‌خورند

راه دیگر برای اطلاع از اینکه ما در واتس اپ بلاک شده ایم این است که وقتی برای مخاطبی در واتس اپ پیام می فرستید و آنها پیام را دریافت می کنند یا به عبارتی دیده می شوند، دو تیک در کنار پیام ظاهر می شود. وقتی پیام ارسالی شما فقط یک تیک می خورد، احتمالاً در واتساپ بلاک شده اید.

البته ممکن است آن مخاطب به دلیل نبود اینترنت یا قطعی اینترنت همچنان نتواند پیام شما را ببیند یا برنامه واتس اپ را به طور کلی حذف کرده باشد. جدا از این موارد، در صورت مسدود شدن، پیام های شما هرگز دو تیک نخواهند گرفت.

 

بیشتر بخوانید : تبلیغات واتساپ راهنمای کامل و جامع روش های تبلیغاتی

 

امکان برقراری تماس وجود ندارد

اگر نمیتوانید تماس برقرار کنید یکی از نشانه های بلاک شدن در واتساپ است. روش دیگری وجود دارد که نشان دهنده مسدود شدن احتمالی است. با مخاطبی که فکر می کنید شما را در واتس اپ بلاک کرده است تماس بگیرید. اگر تماس برقرار نشد، ممکن است به این دلیل باشد که شما مسدود شده اید. البته، عدم امکان تماس با کسی در واتس اپ همیشه به معنای بلاک شدن نیست. زیرا ممکن است این مخاطب تنظیمات تماس خود را فعال نکرده باشد.

نمی‌توان مخاطب را به گروه واتساپ اضافه کرد

یک روش دیگر برای فهمیدن بلاک شدن در واتساپ افزودن مخاطب مورد نظر به گروه واتس اپ است. لذا اگر پیامی با این عنوان مجاز به افزودن این مخاطب به گروه نیستید دریافت کردید شما   احتمالا بلاک شده اید.

یکی از مطمئن ترین نشانه های بلاک شدن در واتساپ است.

آیا می‌توان بلاک شدن در واتساپ را رفع کرد؟

پس از پاسخ به این سوال که آیا ما در واتس اپ بلاک شده ایم، وقت آن است که یک سوال مهم دیگر بپرسیم: آیا می توانیم انسداد را برطرف کنیم؟ شاید وقتی توسط شخصی در واتس اپ بلاک می شوید، بخواهید خودتان را رفع انسداد کنید. در ادامه سه راه حل برای رفع بلوک را به شما نشان می دهیم.

دیلیت اکانت و ساخت اکانت جدید

اکانت فعلی واتساپ خود را حذف کنید و یک حساب کاربری جدید با همان شماره ایجاد کنید. از طریق منوی تنظیمات می توانید این کار را به راحتی و به سرعت انجام دهید. پس از انجام این مراحل، خواهید دید که مخاطبی که قبلاً شما را بلاک کرده بود اکنون در دسترس است.

عضویت در گروه مشترک

وقتی در واتس اپ توسط مخاطبی بلاک می شوید، نمی توانید با او در صفحه چت او چت کنید، اما امکان چت با آن شخص در گروه های واتس اپ وجود دارد. شاید فکر می کنید که این شخص شما را ناخواسته بلاک کرده است یا می توانید با صحبت با او او را متقاعد کنید که بلوک را حذف کند. در این صورت از دوست دیگری بخواهید که یک گروه ایجاد کند و شما را به آن گروه اضافه کند. در این گروه می توانید به راحتی با فردی که شما را بلاک کرده است صحبت کنید.

ساخت اکانت با شماره جدید

اگر هیچ یک از روش های بالا جواب نداد، می توانید یک حساب واتساپ با شماره دیگری ایجاد کنید. با این کار، مخاطب(هایی) که شما را در حساب قبلی مسدود کرده اند در این حساب در دسترس هستند.

دانلود برنامه ضد بلاک واتساپ

هنگامی که در واتس اپ گیر می کنید، احتمالاً به دنبال راه هایی برای خروج از بلوک هستید. این در حالی است که برخی از سایت ها برنامه هایی را با عنوان ضدبلاک واتس اپ معرفی می کنند. باید بدانید که هیچ برنامه ای نمی تواند این کار را برای جلوگیری از بلاک شدن یا رفع انسداد شما انجام دهد. بنابراین بهتر است به هیچ برنامه ای با این عنوان اعتماد نکنید.

تفاوت ریپورت و بلاک در واتساپ

گزارش دهی و بلاک کردن در واتس اپ کاملا متفاوت است. ریپورت به معنای گزارش دهی است و افرادی که مشکل ایجاد می کنند را به تیم نظارت واتس اپ گزارش می دهیم. وقتی شخصی مسدود می شود، دسترسی آنها فقط با شخصی که او را مسدود کرده است قطع می شود. در صورت گزارش، محدودیت های بیشتری از طریق واتس اپ برای فرد اعمال می شود. به عنوان مثال، حساب شخصی برای مدتی یا شاید برای همیشه از دسترس خارج می شود و ارتباط او با همه مخاطبان قطع می شود.

جمع‌بندی

واتس اپ یکی از پرکاربردترین برنامه های اجتماعی است و هر روز به تعداد کاربران این برنامه افزوده می شود. این برنامه قابلیت های زیادی دارد که می توان از آنها استفاده کرد. کاربران زیادی به دنبال پاسخ این سوال هستند که از کجا متوجه بلاک شدن در واتساپ بشوند. و به دنبال راه هایی برای رفع این مسدودیت هستند.

در این مطلب به سعی کردیم کامل به این سوال پاسخ بدهیم و راه های تشخیص بلاک شدن در واتس اپ را به شما معرفی کرده ایم.
اگر روش های دیگری را می شناسید، می توانید از طریق نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.