ابزار های آنلاین تولید محتوا

در دنیای دیجیتال مارکتینگ، اهمیت محتوای باکیفیت روزانه به مدیران کسب‌وکارهای اینترنتی گفته می‌شود، به این معنی که نویسندگان محتوا اکنون در کانون توجه هستند. به عنوان یک نویسنده محتوا، از شما انتظار می رود که محتوای شگفت انگیزی ایجاد کنید که معتبر، جذاب و سئو دوستانه باشد. با تمام فشارها و انتظاراتی که از شما به عنوان یک نویسنده محتوا وارد می شود، برای نوشتن محتوای عالی، باید از بهترین ابزارهای تولید محتوای آنلاین نیز استفاده کنید. پس از تحقیق عمیق، در مقاله بهترین ابزار برای نویسندگان محتوا یا بهترین ابزار آنلاین برای تولید محتوا از سری مقالات آموزش کسب و کار اینترنتی و سئو، سعی کردیم بهترین ابزارهای آنلاین برای نویسندگان محتوا را به شما معرفی کنیم.

 

همچنین بخوانید : ۱۰ روش کسب درآمد از تولید محتوا

 

بهترین ابزار های تولید محتوا برای نویسندگان

در ادامه مقاله می خواهیم بهترین ابزارهای آنلاین برای تولیدکنندگان محتوا را به شما معرفی کنیم، لطفا توجه داشته باشید. که ممکن است برخی از این ابزارها عمدتاً برای تولید محتوای انگلیسی باشد، اما با کمی خلاقیت می توانید از برخی از آنها برای زبان فارسی استفاده کنید، اما اکثر ابزارهای معرفی شده مربوط به زبان محتوا نیستند، پس با خیال راحت می توانید از آنها برای تولید محتوای خود استفاده کنید، بنابراین در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

تولید کننده ایده محتوا Portent

پورتنت مولد ایده – بهترین ابزارهای تولید محتوای آنلاین
تولیدکننده ایده محتوای پورنت – بهترین ابزارهای تولید محتوای آنلاین
یک عنوان جذاب اولین قدم برای جلب توجه مخاطبان است. بدون عنوان خوب، خوانندگان حتی مقاله را نمی خوانند. با استفاده از Content’s Content Idea Generator برای این بخش از کار کمک بگیرید. این ابزار به شما امکان می دهد کلمه کلیدی را وارد کنید و بقیه کارها را انجام دهید. با پیشنهاد عناوین جذاب به شما کمک می کند عنوان جذابی برای مقاله خود انتخاب کنید، حتی اگر از عناوین این ابزار استفاده نکنید، قطعا از پیشنهادات آن الهام خواهید گرفت.

لینک ابزار: https://www.portent.com

Evernote دفترچه یادداشت برای نویسندگان محتوا

یکی دیگر از بهترین ابزارهای تولید محتوای آنلاین همین ابزار است، هر نویسنده ای باید همیشه یک دفترچه یادداشت داشته باشد تا بتواند هر ایده خوبی را که می آید یادداشت کند. با این حال، در عصر تکنولوژی، نیازی به حمل خودکار و کاغذ نیست. در عوض، می توانید از ابزارهایی مانند Evernote استفاده کنید.

Evernote یکی از بهترین ابزارها برای ایجاد محتوا است

همانطور که در وب سایت خود بیان می کنند، “Evernote به شما کمک می کند تا ایده ها، پروژه ها و لیست کارهایی را که باید انجام دهید جذب و اولویت بندی کنید تا چیزی از بین نرود.” با این حال، این برنامه چیزی بیش از یک نوت بوک دیجیتال است. همچنین به شما امکان می دهد اسناد، فایل های PDF یا اسناد را جستجو کنید، در هر دستگاهی همگام سازی کنید و یک مکان برای برقراری ارتباط با تیم خود داشته باشید.

لینک ابزار: https://evernote.com/

ابزار Todoist

Todoist یکی دیگر از بهترین ابزارهای تولید محتوای آنلاین است و اگر در سازماندهی و استفاده حداکثری از زمان خود با مشکل مواجه هستید، Todoist می تواند ناجی شما باشد. این ابزار مفید به شما کمک می کند زمان خود را سازماندهی کنید تا هرگز از انجام یک کار عقب نمانید.

Todoist Tool – بهترین ابزارهای ایجاد محتوای آنلاین
Todoist Tool – بهترین ابزارهای ایجاد محتوای آنلاین
یک برنامه مدیریت کار مانند این به شما امکان می دهد یک برنامه زمان بندی با لیست کارهای + یادآورهای به موقع ایجاد کنید. با یادآوری های مفیدی که شما را در مسیر اهداف نوشتن روزانه خود نگه می دارد، هیچ بهانه ای برای به تعویق انداختن کار وجود ندارد.

لینک ابزار: https://todoist.com/

گوگل ترندز بهترین ابزار تولید محتوا

Google Trends یکی از بهترین ابزارهای تولید محتوا آنلاین است. هنگامی که به ایده هایی برای موضوعات جدید نیاز دارید، Google Trends را بررسی کنید تا ببینید همه در مورد چه چیزی صحبت می کنند. مردم عاشق دنبال کردن یک موضوع پرطرفدار هستند و شما باید از آن به نفع خود استفاده کنید.

Google Trends Tool
Google Trends Tool – Google Trends – بهترین ابزار ایجاد محتوا
تنها کاری که باید انجام دهید این است که عبارت مربوط به صنعت خود را تایپ کنید و ببینید چه نوع محتوایی در حال حاضر محبوب است. زمانی که دیدید کدام موضوعات می توانند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند، باید مستقیماً به سراغ اصل مطلب بروید و محتوای خوبی در مورد آنها تولید کنید.

لینک ابزار: https://trends.google.com

ابزار Hot Essay Services

اگر مقالاتی که می نویسید به زبان انگلیسی هستند، می توانید از خدمات این سایت برای یافتن مشکلات مقاله خود، مشکلات پیش بینی شده، مشکلات گرامری، غلط املایی و غیره استفاده کنید.

لینک ابزار: https://hotessayservice.com/

بهترین ابزار آنلاین تولید محتوا Hemingway App

بهترین ابزار تولید محتوای آنلاین اپلیکیشن Hemingway

این ابزار دیگری برای حل مشکلات نوشتن انگلیسی است، استفاده از این ویرایشگر آنلاین بسیار ساده اما بسیار موثر است. اگر به یک راه حل سریع برای ویرایش مقاله نیاز دارید، HemingwayApp را امتحان کنید. این برنامه بر کمک به نوشتن مطالب روان تر و آسان تر تمرکز دارد. تمام جملات طولانی، گیج کننده و غیر فعال را برجسته می کند تا بدانید کدام قسمت ها و چرا باید تغییر کنند.

لینک ابزار: https://hemingwayapp.com/

ابزار تشخیص محتوای کپی Siteliner

محتوای دزدیده شده یا کپی شده نه تنها اعتبار شما را کاهش می دهد بلکه محتوای شما را توسط موتورهای جستجو جریمه می کند. همانطور که می دانید موتورهای جستجو فقط برای محتوای معتبر و ارزشمند ارزش قائل هستند و محتوای تکراری چیزی شبیه به آن نیست. آنها حتی ممکن است پست را حذف کنند اگر آن را سرقت ادبی بدانند. Siteliner به شما کمک می کند تشخیص دهید که آیا به طور تصادفی مجازات شخص دیگری را به حالت تعلیق درآورده اید تا آسیبی نبیند.

لینک ابزار: https://www.siteliner.com/

ابزار ساخت اینفوگرافیک Piktochart

اینفوگرافیک Piktochart روشی عالی برای ایجاد محتوای بصری جذاب است. آنها می توانند هر نوع نوشتاری را تقویت کنند، چه یک پست وبلاگ، یک مقاله یا حتی یک مقاله دانشگاهی. توجه داشته باشید که طبق برخی تحقیقات، احتمال خواندن اینفوگرافیک ۳۰ برابر بیشتر از یک مقاله متنی است. Piktochart یک سازنده اینفوگرافیک با چندین قالب برای انتخاب است. استفاده از آن بسیار آسان است، بنابراین حتی اگر قبلاً از اینفوگرافیک استفاده نکرده اید، در کمترین زمان به یک حرفه ای تبدیل خواهید شد.

لینک ابزار: https://piktochart.com/

ابزار Canva بهترین ابزار تولید محتوا

اگر محتوا از نظر زیبایی شناختی دلپذیر باشد، برای مخاطب جذاب تر خواهد بود. اگر مقاله شما بدون تصویر باشد، احتمال خواندن آن بسیار کم خواهد بود. Canva به شما کمک می کند تا تصاویر اصلی و چشم نواز را ایجاد کنید که با محتوای شما مطابقت دارند. ابزار Canva را دست کم نگیرید و سعی کنید از آن برای ایجاد محتوای خود استفاده کنید.

لینک ابزار: https://www.canva.com/

ابزار کیورد پلنر ـ Keyword Planner

اگر سئو را می شناسید، می دانید که کلمات کلیدی چقدر مهم هستند. به همین دلیل باید تحقیق کنید و در انتخاب آنها دقت کنید. ابزار Keyword Planner که یکی از ابزارهای گوگل است بهترین انتخاب برای این کار است. فقط موضوع، صنعت یا وب سایت خود را مشخص کنید و تماشا کنید که این ابزار جادویی خود را انجام می دهد. چندین کلمه کلیدی را پیشنهاد می کند و آنها را بر اساس محبوبیت، سطح رقابت، موضوع و غیره سازماندهی می کند. وقتی همه گزینه ها را پیش روی خود دارید، انتخاب آنهایی که مطابق با نیازهای شما هستند آسان تر خواهد بود.

لینک ابزار: https://ads.google.com

ویراست لایو بهترین ابزار آنلاین تولید محتوا فارسی

تاکنون چند ابزار برای ویرایش زبان انگلیسی معرفی کرده ایم. متن هایی که اگر محتوای نویس انگلیسی هستید می توانید از آنها استفاده کنید، اما در این قسمت از مقاله می خواهیم ابزار ویرایشگر زنده را به شما معرفی کنیم، اگر محتوای فارسی نویس هستید، این ابزار برای شما مانند گنجینه ای خواهد بود. همانطور که می توانید به راحتی تمام مشکلات متن فارسی خود را پیدا کنید و در نهایت یک متن بی عیب و نقص و حرفه ای را در وب سایت خود منتشر کنید.

لینک ابزار: http://www.virastlive.com/

ابزار Clipping Magic برای حذف پس زمینه تصویر

یکی دیگر از بهترین ابزارهای آنلاین برای تولید محتوا، ابزار حذف تصویر است. اگر تصویری دارید که نیاز به تغییر رنگ پس زمینه یا شفاف سازی پس زمینه دارد، این ابزار برای شما بسیار مفید خواهد بود. فراموش نکنید که آن را امتحان کنید. از آن در تولید محتوای خود استفاده کنید.

لینک ابزار: https://clippingmagic.com/

ابزار فشرده سازی تصاویر TinyPng

TinyPng یکی از بهترین ابزارهای تولید محتوا که باید از آن استفاده کنید، این ابزار است، مطمئن شوید که همیشه سعی کنید تصاویر موجود در محتوای خود را قبل از بارگذاری در وب‌سایت خود فشرده کنید تا مقاله شما برای کاربران سریعتر است. مقاله شما را بیشتر بخوانید، بنابراین فشرده سازی تصویر را دست کم نگیرید.

لینک ابزار: https://tinypng.com/

ابزار ترکیب تصاویر BeFunky Graphic Designer

Image Compositing Tool BeFunky Graphic Designer Image Tool یکی دیگر از بهترین ابزارهای آنلاین برای تولید محتوا، ابزار ترکیب تصویر BeFunky Graphic Designer است که می خواهید چندین
تصویر را

لینک ابزار: https://www.befunky.com/

بهترین ابزار تولید محتوا اینفوگرافیک easel.ly

این یکی دیگر از بهترین ابزارهای آنلاین برای ایجاد اینفوگرافیک است، با استفاده از این ابزار آنلاین برای ایجاد محتوا، می توانید به راحتی همه چیز را ایجاد کنید. انواع اینفوگرافیک

لینک ابزار: https://www.easel.ly/

نتیجه گیری

در پایان امیدواریم مقاله بهترین ابزارهای تولید محتوای آنلاین برای شما مفید و کاربردی بوده باشد، لطفاً توجه داشته باشید که یادگیری کار با هر یک از این ابزارها کمی زمان می برد، یعنی در ابتدا ممکن است موفق نشوید. از آنها به خوبی استفاده کنید، اما اگر شروع به استفاده از آنها کردید، مطمئن باشید که بعد از مدتی بدون این ابزارها نمی توانید محتوای قابل قبولی تولید کنید.
خب حالا نوبت شماست که تجربیات ارزشمند خود را با ما و سایر خوانندگان مقاله درباره بهترین ابزارهای آنلاین برای تولید محتوا در میان بگذارید. اول از همه، اگر از ابزارهایی که در این مقاله ارائه می‌دهیم استفاده کردید، درباره تجربه خود نظر دهید، علاوه بر این، اگر از ابزار خاصی برای تولید محتوای خود استفاده می‌کنید، نام آنها را کامنت کنید تا بتوانیم آنها را به این مقاله اضافه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.