پول درآوردن از اینترنت بدون سرمایه

پول درآوردن از اینترنت بدون سرمایه

۱۶ ایده ناب برای پول درآوردن از اینترنت بدون سرمایه موضوع این دفعه از مطالب پویان توسعه است.
اینترنت دنیای وسیعی است که هرکسی می تواند از آن استفاده کند و حتی کسب درآمد کند. برای کسب درآمد از اینترنت می توانید کارهای مختلفی انجام دهید، اما در زیر مواردی را که نیاز به سرمایه اولیه ندارند به شما معرفی می کنیم.
در این مطلب خواهید خواند:

اگر همه به بازاریاب ها به چشم پولدار و دارای مشاغل آبرومند نگاه می کردند، امروز شرایط عوض شده و بازاریاب های قدیمی جای خود را به کسانی داده اند که از اینترنت کسب درآمد می کنند!

اگر شما هم می خواهید در آینده ای نزدیک بتوانید از اینترنت کسب درآمد کنید و با آزادی زمان و مکان درآمد خود را داشته باشید در این مقاله با من همراه باشید تا راه های کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه را برای شما شرح دهم.

آیا پول درآوردن از اینترنت بدون سرمایه اصلا ممکن است؟

ببینید در اینترنت فارسی دو راه واقعی و موثر برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد:

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد از آمازون

ایده های پول درآوردن از اینترنت بدون سرمایه

ایده های پول درآوردن از اینترنت بدون سرمایه

اما راه دوم ارائه خدمات است. این به معنای یادگیری یک مهارت و ادامه ارائه آن خدمات به مردم و کارفرمایان است. بدیهی است که در این راه به سرمایه کمتری نیاز دارید یا اصلاً سرمایه مالی ندارید.

اما در مقابل باید کمی زمان صرف یادگیری مهارت های مورد نیاز آن کنید. به هر حال در این مقاله به شما توضیح خواهم داد که چه نوع و روشی برای کسب درآمد با سرمایه کم یا بدون سرمایه قابل پیاده سازی است.

ایده هایی برای کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه
مثل همیشه مطمئن شوید که تمام ایده هایی که در این مقاله و به طور کلی در وبلاگ پویان توسعه می خوانید امتحان خود را پس داده اند. پس اگر ابهامی دارید این نظر را در قسمت نظرات بیان کنید تا بیشتر برایتان توضیح دهم.

“ایجاد محتوا” کاری است که اکنون انجام می دهم! در واقع با نوشتن این مقاله در حال تولید محتوای وب سایت هستم که این روزها به یک تجارت بسیار پرطرفدار و سودآور تبدیل شده است.

در این شغل باید مقالات متنی با موضوعاتی که کارفرما به آن فکر می کند تولید کنید.

تولید محتوای سایت یکی از راه های پول درآوردن از اینترنت بدون سرمایه

راه این کار این است که موضوع را در وب جستجو کنید. و سعی کنید با بررسی مقالات وب فارسی و همچنین ترجمه مقالات وب انگلیسی، مقاله ای جذاب و با کیفیت بنویسید.

توجه کنید، در این کار شما محتوای سایت های دیگر را کپی نمی کنید، بلکه باید مطالب جدید بنویسید، بازنویسی کنید، ترجمه کنید یا حتی دانش خود را تجمیع کنید.

شرایط اولیه برای ورود به این شغل، داشتن کامپیوتر و اتصال به اینترنت، علاوه بر مهارت های نوشتاری است که البته با کار شما افزایش می یابد.
علاوه بر این، باید مهارت ساده سئو محتوا را نیز یاد بگیرید.

تولید محتوای پیج اینستاگرام

درآمد متخصصان این رشته: بین ۶ تا ۲۵ میلیون تومان در ماه بسته به سطح دانش.
خوب، راه بعدی برای کسب درآمد، ایجاد محتوای صفحه اینستاگرام است.

در این مهارت شما باید صفحات یک یا چند شرکت را در اختیار بگیرید و با تولید محتوای جذاب روی آن ها، مخاطب را به سمت آن ها جذب کنید. انصافاً این تخصص کمی بیشتر از تولید محتوای وب سایت است و به همین دلیل عموماً متخصصان درآمد بیشتری نسبت به تولید کنندگان محتوای وب سایت دارند.

از جمله مهارت هایی که قبل از شروع این کار باید با آن آشنا باشید عبارتند از:

  1. امکان کار با برنامه های فتوشاپ برای ایجاد و ویرایش تصاویر.
  2. مهارت های مبتدی در کار با برنامه های تولید ویدئو،
  3. برخی از مهارت های نوشتاری،
  4. مهارت های اینستاگرام،
  5. بازاریابی اینستاگرام ،
  6. تفسیر بازاریابی.

تولید محتوای پیج اینستاگرام

پس از فراگیری این مهارت ها تقریباً ۷۰ درصد راه را به آنجا می رساند و بقیه را باید با توجه به تجربه در حین کار آموخت. البته اکنون می توانید بدون یادگیری این مهارت ها، با کمی دانش، با مدیریت صفحات کسب و کار کوچک، صرفاً با انتشار عکس های معمولی شروع کنید و به تدریج با یادگیری این مهارت ها درآمد خود را افزایش دهید.

زیرنویس ویدیوها

درآمد متخصصان این رشته: بین ۳ تا ۱۰ میلیون تومان در ماه بسته به وجود یا عدم مهارت ترجمه.
به خصوص در این مدت و با توجه به علاقه روزافزون مردم به کار در شبکه هایی مانند یوتیوب، تقاضا برای خدمات ویدئویی افزایش یافته است.

در همین حال، اگر مهارت ایجاد زیرنویس برای فیلم ها را داشته باشید، احتمالاً می توانید درآمد خوبی کسب کنید. در این کار ابتدا باید لینک ویدیوهای مورد نظر کارفرما را دریافت کنید.

سپس با مهارت ترجمه خود یا با کمک یک متخصص فیلم را ترجمه و متن فارسی آن را ترجمه کنید. همچنین، برخی از کارشناسان در یوتیوب ممکن است از شما بخواهند که کلیپ های ویدیویی آنها را تماشا کنید و صدا را به زیرنویس انگلیسی تبدیل کنید.

 

تبدیل صوت به متن یکی از راه های پول درآوردن از اینترنت بدون سرمایه

درآمد متخصصان این رشته: از ۱ تا ۳ میلیون تومان در ماه.
اگر در حال حاضر مهارت خاصی ندارید و همچنین می خواهید در حین یادگیری مهارت ها به یک شغل کوچک و نیمه وقت دست پیدا کنید، این انتخاب خوبی است.

در این روش کارفرما کلیپ های صوتی یا ویدئویی را به شما می دهد. و شما نیز متن آن ها را به کارفرما تحویل می دهید. البته مراقب باشید، با توجه به رشد سیستم های هوشمند صوتی به متن، نمی توانید این عملکرد را به عنوان یک گزینه امیدوارکننده انتخاب کنید. پس زیاد به آن وابسته نباشید.

با تبدیل صدا به متن بدون سرمایه گذاری درآمد کسب کنید.

همچنین بخوانید : کسب درآمد از هوش مصنوعی

دستیار مجازی شوید

درآمد متخصصان این رشته: اساساً حقوق دستیاران مجازی بر اساس حقوق اداره کار تعیین می شود. (بین ۴ تا ۷ میلیون تومان بسته به ساعت کاری)
دستیار مجازی یکی از مشاغل جدیدی است که در ایران وارد دنیای تجارت شده است.

در این شغل شما دستیار مجازی یک شرکت یا شخص می شوید و کارهای روزانه را که گفته می شود از راه دور انجام می دهید انجام می دهید. این وظایف می تواند از وارد کردن اطلاعات به سایت تا مدیریت صفحه اینستاگرام باشد.

البته، هیچ کس انتظار ندارد که یک دستیار مجازی تمام تجربیات لازم را در تمام زمینه های «بازاریابی آنلاین» داشته باشد، زیرا دستیاران مجازی اساساً افرادی هستند که به جای اینکه در آنها متخصص باشند، با تمام مهارت های رایج آشنا هستند.

این بدان معناست که حتی اگر کارفرمای شما از شما بخواهد که در مدیریت سایت خود کمک کنید، می توانید با تماشای چند ویدیوی رایگان در وب تا حد امکان تجربه کسب کنید.

مترجم شوید

درآمد متخصصان این رشته: بین ۳ تا ۱۵ میلیون تومان در ماه بسته به نوع کار.
اگر روزی یک مترجم انگلیسی به من بگوید که کار ندارم، احتمالاً سکته می کنم. به همین دلیل این را می گویم زیرا می بینیم که امروزه کارفرمایان چقدر به مترجمان متخصص که خدمات باکیفیت ارائه می دهند. نیاز دارند و بازار کار در این زمینه چقدر خالی است.

نکته جالب این است که بسیاری از متخصصان می توانند با ترجمه ساده متن در مقایسه با متخصصان تولید محتوا که نیاز به گردآوری محتوا از منابع مختلف دارند، درآمد بیشتری کسب کنند.

پس اگر این مهارت را دارید کافی است در سایت های استخدامی به دنبال ترجمه یا مترجم بگردید. تا با دنیایی از شغل مواجه شوید.

کسب درآمد از طریق ترجمه

بدون تخصص، سایت طراحی کنید!

درآمد در این زمینه: بین ۳ تا ۳۰ میلیون تومان بسته به توانایی شما در جذب مشتری.
امروزه طراحی سایت یکی از پرطرفدارترین خدماتی است که در وب ارائه می شود و به راحتی می توانید از آن کسب درآمد کنید. اما مشکل اینجاست که ممکن است یادگیری آن مدتی طول بکشد و ممکن است بین یک ماه تا چند ماه طول بکشد.

اما در عین حال راه حلی وجود دارد که به شما امکان می دهد بدون نیاز به مهارت طراحی وب سایت، این خدمات را به کارفرمایان ارائه دهید! هر راهی برای دریافت نمایندگی به عنوان سازنده وب سایت و فروشگاه ساز پورتال! به این ترتیب پس از شروع همکاری خود با پورتال، کافی است بازاریابی آنلاین در گوگل و اینستاگرام انجام دهید.

مشتری جذب کنید و به کمک پورتال یک وب سایت کاملا حرفه ای به آنها بدهید. نکته اینجاست که سایت های ما ۷ روز آزمایشی رایگان دارند، به این معنی که می توانید روی سایتی که قصد فروش آن را دارید مانور دهید.

ویراستار شوید

در حال حاضر تکمیل یک دوره آموزشی کتبی کمتر از ۳۰ ساعت زمان می برد و اکثر دوره های این مهارت با هزینه کم ارائه می شوند. به این ترتیب بعد از یادگیری اصول ویرایش می توانید مشاغل زیادی پیدا کنید.

 

سایت مدیریت کنید

یادگیری مهارت های مدیریت وب سایت واقعا آسان است و نیاز به زمان زیادی ندارد. نکته این است که برای یادگیری آن حتی نیازی به پرداخت هزینه برای خرید دوره ندارید، می توانید با شرکت در دوره های رایگان این مهارت را تا حد زیادی توسعه دهید.

پس از یادگیری مواردی مانند معرفی محصول، به روز رسانی وب سایت، افزایش امنیت و … می توانید با شرکت های اینترنتی جدید همکاری کنید و ماهیانه بین یک میلیون تا چند میلیون تومان برای مدیریت و پشتیبانی وب سایت دریافت کنید. در این بین اگر به تدریج مهارت های دیگری مانند تولید محتوا را فرا گرفتید، می توانید این خدمات را به همان کارفرمایان ارائه دهید.

همچنین بخوانید : کسب درآمد از فریلنسری

متخصص ساخت ویدیو خلاق شوید!

.
احتمالاً بارها ویدیوهای خلاقانه و جالبی را در یوتیوب و اینستاگرام تماشا کرده اید. یکی از آن ویدئوهایی که در آن فیلمبردار از ایده های نورپردازی خاص، صحنه های جذاب، مانور دوربین و غیره استفاده کرده است.

نکته جالب این است که بدانید ساخت این ویدیوها به ابزارهای خیلی خاصی نیاز ندارد، در واقع اگر تلفن همراهی با سخت افزار متوسط ​​به بالا، کامپیوتری با سخت افزار مناسب و در نهایت زمان کافی برای یادگیری داشته باشید. می توانید به یک ویدیوساز خلاق تبدیل شوید. پول زیادی کسب کنید. به خصوص که امروزه اکثر شرکت ها علاقه مند به ساخت چنین ویدئوهایی هستند.

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه و ایجاد کسب و کار
قبلا در مقاله کسب درآمد از اینترنت با سرمایه کم به تفصیل به ایده های این رشته پرداختم. اما من می خواهم این مقاله را با ارائه چند ایده جالب برای کسب درآمد آنلاین با سرمایه گذاری های کوچک تکمیل کنم.

پول درآوردن از اینترنت بدون سرمایه و ساخت کسب و کار

 

پول درآوردن از اینترنت بدون سرمایه و ساخت کسب و کار

فروش اینترنتی از طریق affiliate marketing

یکی از بزرگترین مشکلاتی که هنگام راه اندازی فروشگاه اینترنتی با آن مواجه می شوید مشکل تامین محصول است. در واقع، بسیاری از افراد تنها به دلیل نداشتن محصول، کسب و کار اینترنتی راه اندازی نمی کنند.

اما خوشبختانه مدتی است که این مشکل در ایران به لطف دیجی کالا حل شده است! در واقع، دیجی کالا که توانایی «همکاری فروش» یا بازاریابی وابسته را دارد، به شما این امکان را می دهد که محصولات خود را در سایت خود و سایر رسانه های آنلاین بفروشید و در ازای آن پورسانت دریافت کنید. در این روش کافی است لینک محصولات دیجی کالا را بین مقالات و صفحات سایت خود قرار دهید و پس از آن با کمک روش های بازاریابی آنلاین کاربران را جذب و به دیجی کالا هدایت کنید.

به این صورت که به ازای هر خریدی که در این سایت ثبت می کنند، پورسانت گاه زیادی به حساب شما واریز می شود. برای شروع کافی است یک وب سایت ایجاد کنید

همچنین بخوانید : طراحی سایت

 

فروش اینترنتی از طریق دراپ شیپینگ

راه دیگری برای عرضه کالا وجود دارد که به آن “دراپ شیپینگ” می گویند. در این روش شما به سراغ سازنده یا فروشنده یک محصول می روید، با او صحبت می کنید و از او می خواهید هر درخواستی را که برایش ارسال می کنید به محل مورد نظرتان ارسال کند.

پس از این، پس از ثبت تصاویر محصولات خود و قرار دادن آنها در وب سایت و یا حتی در صفحه اینستاگرام، مشتری جذب کرده و سفارش دریافت خواهید کرد.

به این ترتیب مخاطب به شما سفارش می دهد و پس از مشخص شدن سود شما به فروشنده می گویید که مراحل ارسال را تکمیل کند. نکته اینجاست که فایده این روش چیزی فراتر از همکاری در فروش است و در عین حال قرار نیست در روند تهیه و ارسال محصول دخالتی داشته باشید.

همچنین بخوانید : کسب درآمد از دراپ شیپینگ

 

آموزش آنلاین یکی از راه های پول درآوردن از اینترنت بدون سرمایه

به خصوص پس از شیوع ویروس کرونا، فرهنگ آموزش آنلاین رشد چشمگیری پیدا کرده است و این امر فرصت های زیادی را برای معلمان از طریق اینترنت ایجاد کرده است. البته نباید از حرف معلم ترسید! زیرا بسیاری از افرادی که امروزه از طریق آموزش آنلاین کسب درآمد می کنند، قبلاً تجربه ای در زمینه آموزش نداشتند، اما امروزه به معلمان موفقی تبدیل شده اند.

ابتدا می توانید به سایت هایی مانند ایسمینار یا ایوند مراجعه کنید و پس از انتخاب رشته مورد نظر خود دوره آموزشی خود را ثبت کنید. سپس می توانید صفحه دوره آموزشی خود را برای جذب مخاطب بیشتر تبلیغ کنید. البته اگر از وب سایت خود برای جذب مخاطب بیشتر کمک بگیرید، احتمالاً موفق تر خواهید بود.

راه اندازی کانال یوتیوب

شاید بدانید که یوتیوب درآمدهای تبلیغاتی را با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می کند. یعنی اگر کانالی در این سایت دارید که ویدیوهایش روزانه ده ها هزار بازدید داشته باشد و یوتیوب در بین آنها تبلیغات نمایش دهد، بخشی از این درآمد به دلار به شما تعلق می گیرد!

به دلیل این مشکل، به طور کلی یا در گذشته، تعداد زیادی محصول ویدیویی در یوتیوب تولید شده است، اما فضای کافی برای توسعه وجود ندارد. بنابراین، اگر ایده‌ای دارید، لطفاً از YouTube دیدن کنید و در آنجا شروع به کار کنید.

توجه: با وجود اینکه ایران تحت تحریم یوتیوب است، نگران نباشید. زیرا حتی در ایران نیز می توانید از راه های مختلف درآمد خود را در یوتیوب کسب کنید.

همچنین بخوانید : هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب چقدر درآمد دارد؟

پیج اینستاگرام‌تان را راه بیندازید

اگرچه اینستاگرام امروزه پر از مخاطبان مختلف است، اما همچنان می توانید از آن درآمد کسب کنید! همانطور که می بینید امروزه بسیاری از افراد فعالیت خود را در آن آغاز می کنند و پس از مدت کوتاهی به تدریج به درآمد مناسبی می رسند.

با ایجاد صفحه در اینستاگرام کسب درآمد کنید

شما دو راه برای کسب درآمد از اینستاگرام دارید:

راه اندازی صفحه محتوا: یعنی یک صفحه اینستاگرام راه اندازی کنید و در آن مطالب جالب و خلاقانه مثلا در زمینه دانش، طنز و … منتشر کنید.
شروع یک صفحه فروشگاه: محصولات مورد نظر خود را از طریق dropshipping یا بازاریابی وابسته بفروشید.

پادکست بسازید

کسب و کار اینترنتی تهیه پادکست یکی از کسب و کارهایی است که شاید کمی دیر به درآمد برسد. اما درآمدش واقعا مناسب و زیاد است. قبل از ایجاد یک کانال پادکست، باید اپلیکیشن های موجود در این زمینه را مرور کنید. و ببینید چه ایده هایی برای ایجاد پادکست وجود دارد.

به عنوان مثال، ساخت یک کانال موفقیت تاریخی، داستانی، آموزشی یا شخصی و غیره. سپس با بررسی رقبای خود و میزان بازدید آنها می توانید به تدریج فعالیت خود را آغاز کرده و مخاطب را جذب کنید.

اخرین حرف؛ پویان توسعه

قبل از پایان مقاله، اجازه دهید یک نکته را به عنوان کلام پایانی روشن کنم، دوستان عزیز، اگر پول درآوردن از اینترنت بدون سرمایه آنقدر آسان بود که می توانستید بدون هیچ دانش، تجربه و سرمایه ای به آن برسید.

در عرض یک روز، این کشور ما خواهد شد. کشورهای دیگر دنیا این تعداد بیکار را نداشتند. بنابراین در اولین قدم این واقعیت را بپذیرید که باید در این مسیر کمی تلاش کنید و سپس آن را شروع کنید تا در میان سختی ها خسته نشوید.

خب به پایان مقاله رسیدیم. در این مقاله با ایده های کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه و با سرمایه کم آشنا شدیم. در نهایت اگر سوال یا نظری داشتید در قسمت نظرات منتظر شما هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.