معرفی بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران

معرفی بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران بپردازیم, چون شناخت بهترین مشاغل ایران در ۱۰ سال آینده بسیار مهم است. زیرا جهان به سرعت در حال رشد و تغییر است.

در هر کسب و کاری، موفقیت یک شبه به دست نمی آید. برای اینکه بتوانید در یک شغل و حرفه متخصص شوید و درآمد خوبی کسب کنید، باید خودتان را آموزش دهید و زیرساخت ایجاد کنید.

امروز در این مقاله قصد داریم حرفه هایی را به شما معرفی کنیم که آینده درخشانی دارند تا بتوانید با توجه به روحیه و علایق خود یکی را انتخاب کنید و کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

در طول تاریخ، ما شاهد حذف بسیاری از حرفه ها و جایگزینی مشاغل جدید بوده ایم و این طبیعی است. این اتفاق در آینده دوباره رخ خواهد داد و پیشرفت فناوری می تواند تأثیر بسیار گسترده ای بر مشاغل و مشاغل داشته باشد.

بهترین مشاغل دنیا و ایران در ۱۰ سال آینده بدون شک مشاغل مرتبط با فناوری هستند. مشاغلی مانند صرافی ارز دیجیتال، متخصص هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و غیره. متعلق به این دسته است و نه تنها در ایران بلکه در جهان آینده شگفت انگیزی خواهد داشت.

همچنین بخوانید : پول درآوردن از اینترنت بدون سرمایه

 

در ادامه شما را با مشاغلی آشنا می کنیم که بهترین چشم انداز شغلی را در ایران خواهند داشت:

۱. کارشناس بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتر)

یکی از بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران بدون شک دیجیتال مارکتینگ است. کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند، بازاریاب دیجیتال نیز نامیده می شوند. افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند باید خلاق و به روز باشند و شناخت خوبی از جامعه، نیازهای گروه های مختلف و درآمد اقشار مختلف داشته باشند.

شناخت نیازهای مخاطبان هدف برای فروش محصولات یا ارائه خدمات یکی از مهم ترین عواملی است که یک بازاریاب باید داشته باشد.

بهترین شغل های 10 سال آینده ایران کارشناس دیجیتال مارکتینگ

علاوه بر دانش، خلاقیت نیز بسیار مهم است. یافتن راه های جدید برای فروش آنلاین خلاقیت زیادی می طلبد. به عنوان یک بازاریاب، باید بتوانید محصولی را بارها و بارها به طرق مختلف به مخاطبان هدف خود بفروشید.

البته استفاده از کلمه بیع در این کار بسیار عامیانه است. کار اصلی یک بازاریاب دیجیتال ایجاد آگاهی از یک برند و محبوبیت بیشتر آن در بین مخاطبان در بستر دیجیتال است. بازاریابان دیجیتال معمولاً برندسازی را از طریق کانال های زیر انجام می دهند:

  • سایت اینترنتی
  • شبکه های اجتماعی
  • سئو
  • تبلیغات از طریق ایمیل
  • تبلیغات آنلاین

در شرکت های بزرگ مسئولیت هر یک از این کانال ها بر عهده شخص خاصی است. به عنوان مثال، فردی که در زمینه سئو و بازاریابی سایت از طریق موتور جستجوی گوگل کار می کند با شخصی که در شبکه های اجتماعی شرکت کار می کند متفاوت است.

۲. متخصص تولید محتوا

بهترین آینده شغلی در ایران، بهترین مشاغل در ایران، بهترین مشاغل در ۱۰ سال آینده در ایران

یکی دیگر از بهترین شغل های ایران در ۱۰ سال آینده تولید محتوا است. با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از کسب و کارها وارد فضای دیجیتال شده اند. بنابراین، بسیاری از کانال ها مجبور به تولید محتوا هستند.

بهترین شغل های 10 سال آینده ایران کارشناس تولید محتوا

زمانی که کسب و کارهای مختلف در فضای آنلاین حضور دارند، نیاز به ارائه محتوای منحصر به فرد و ارزشمند به مخاطبان خود دارند و در این مرحله است که به کارشناسان تولید محتوا نیاز است.

کارشناس تولید محتوا باید انواع محتوا مانند محتوای متنی، محتوای گرافیکی و تصویری و همچنین محتوای ویدئویی را تولید کند. البته در این حرفه به دلیل وسعت و تنوع زیاد افراد معمولا در یکی از رشته ها فعالیت می کنند و سعی در توانمندسازی خود دارند.

در یک مطالعه اخیر محتوای ویدیویی محبوب ترین محتوا در بین مخاطبان است. آموزش کار با ابزارهایی مانند پریمیر، فتوشاپ، افتر افکت، ایلاستریتور و غیره. برای افرادی که می خواهند در محتوای ویدیویی یا گرافیکی کار کنند ضروری است.

علاقه مندان به تولید محتوای متنی معمولاً در کنار این مهارت به سئو و بهینه سازی سایت روی می آورند و به عنوان کارشناس تولید محتوا و سئو فعالیت خود را در بازار کار دنبال می کنند.

همچنین بخوانید : مشاور سئو

 

۳. صرافی ارز دیجیتال

معرفی بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران معامله  ارز دیجیتال در صرافی های آنلاین است.

حتما اخیرا نام ارزهای دیجیتال را شنیده اید. بازار خرید و فروش این ارزهای دیجیتال بسیار داغ است و دقیقاً به همین دلیل است که راه اندازی صرافی ارز دیجیتال می تواند یکی از بهترین کارها در ۱۰ سال آینده در ایران و تصمیم گیری هوشمندانه باشد.

چرا می گوییم مشاغلی مانند صرافی ارز دیجیتال یک حرکت هوشمندانه هستند؟ از آنجایی که این ارزها در حال محبوب شدن هستند، افراد زیادی علاقه مند به خرید و فروش آنها هستند و معمولاً برای این کار نیاز به صرافی دارند. صرافی‌های ارز دیجیتال وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی هستند که افراد از طریق آن‌ها ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین، اتریوم، دویچه و غیره را خرید و فروش می‌کنند.

بهترین شغل های 10 سال آینده ایران ارز دیجیتال

در حال حاضر اکثر کاربران از سایت های خارجی برای خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده استفاده می کنند، اما سایت های داخلی نیز در این زمینه وجود دارند که هنوز به طور گسترده شناخته شده نیستند.

مبادلات دیجیتال به دو صورت کار می کنند:

صرافی ها به عنوان واسطه عمل می کنند و کاربران از طریق آنها ارز خریداری می کنند و صرافی درصدی از تراکنش را می گیرد.
کاربران ارزها را مستقیماً از صرافی ها خریداری می کنند یا ارزهای خود را به آنها می فروشند.
وقت آن است که این را بخوانید، اکنون زمان آن است! این را بخوانید: دوره آموزشی SEO
پیشنهاد نویسنده این است که ابتدا مقاله فوق را مطالعه کنید و سپس ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید : ۱۰ شغل اینترنتی معروف و نون و آب‌ دار در ایران!

۴. کارشناس سئو

یکی از بهترین مشاغل ۱۰ سال آینده در ایران و جهان، کارشناس سئو است. متخصص سئو شخصی است که وب سایت ها را برای دستیابی به رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو بهینه می کند.

بهتر است این را بگویم:

یک متخصص سئو کسی است که می داند چگونه ترافیک موتورهای جستجو را بیشتر کند.

اکنون ممکن است تعجب کنید که سئو چیست:

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. به زبان ساده، این فرآیند بهبود سایت شما است به طوری که زمانی که مردم محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو جستجو می کنند، در اولین نتایج گوگل ظاهر می شود. هرچه صفحات شما بهتر در نتایج جستجو ظاهر شوند، احتمال اینکه توجه مشتریان بالقوه و موجود را به کسب و کار خود جلب کنید، بیشتر می شود.

بهترین شغل های 10 سال آینده ایران کارشناس سئو

همچنین بخوانید : چگونه سئو کار شویم؟

در مورد آینده حرفه ای این حوزه، از آنجایی که اکثر کسب و کارها آنلاین هستند و نیاز به وب سایت دارند، قطعاً هر کسب و کاری در آینده به یک متخصص سئو نیاز خواهد داشت. بنابراین، در حداقل ۲ سال، با مرور پیشنهادات شغلی، در ۲ مورد از ۵ مورد، با استخدام متخصص سئو، مدیر سئو، کارشناس سئو و حتی کارآموز سئو مواجه خواهید شد.

۵. مسئول بهداشت در خانه

یکی از مزایای همه‌گیری کرونا توجه بیشتر مردم به موضوع سلامت است. سوال مهمی که تا الان خیلی به آن اهمیت داده نمی شد. اینکه چگونه سلامتی را در زندگی خود به بهترین نحو رعایت کنیم نیازمند در نظر گرفتن نکات و تکنیک هایی است.

در ادامه یکی از مهمترین مشاغل جامعه داشتن علوم بهداشتی و نحوه رعایت آنهاست. شاید الان این شغل معنای خاصی نداشته باشد، اما در آینده همه ما به کسی نیاز داریم که به موضوع سلامتی در زندگی ما نگاه کند و به ما کمک کند که سازگارتر شویم.

مثلا فردی که هر ۱۵ روز به خانه شما می آید و محیط زندگی ما را چک می کند و در صورت لزوم موارد لازم را به ما اطلاع می دهد.

در آمریکا امروز برای چنین شخصی ۱۲-۱۵ دلار می پردازند و این مبلغ در آینده افزایش خواهد یافت. به همین دلیل است که این حرفه را در فهرست بهترین حرفه های ایران در ۱۰ سال آینده قرار داده ایم.

 

۶. نصاب سیستم های خورشیدی

در آینده یکی از مهم ترین سوخت های اساسی سوخت نیروگاه های خورشیدی است. اگر بوده و رفته است باید ارائه کنیم. او ۱۰ سال به آینده جهان فکر کرد.

شما می توانید با شرکت در دوره های نصب سیستم خورشیدی مهارت های این رشته را بیاموزید و اکنون می توانید برای شغلی ۱۰۰ میلیونی در آینده پایه گذاری کنید.

۷. طراحی و ساخت اپلیکیشن و نرم افزار

شغل دیگری که آینده روشنی دارد طراحی و ساخت انواع اپلیکیشن هاست. رایانه شخصی برای شما درآمد تلفن همراه یا رایانه شخصی ایجاد می کند. مهارت کار ساده ای نیست، اما می توانید در این رده شغلی سرمایه گذاری کنید و در آینده این مهارت را به روشی خاص یاد بگیرید. همچنین طراحی سایت نیز درآمد خوبی دارد

کسانی که قصد طراحی اپلیکیشن دارند و می توانند در آینده از راه های مختلف درآمد کسب کنند:

  • پروژه ای را بپذیرید و به عنوان فریلنسر کار کنید
  • استخدام طراحان اپلیکیشن در شرکت های بزرگ
  • آن ها نیاز دارند
  • راهنمایی برای طراحی اپلیکیشن ارائه دهید
  • و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.