چطور میتونم از هوش مصنوعی استفاده کنم

چطور میتونم از هوش مصنوعی استفاده کنم

در این مقاله از پویان توسعه میخواهیم به برسی و پاسخ به یک سوال اشاره کنیم. چطور میتونم از هوش مصنوعی استفاده کنم ؟ پس با ما همراه باشید.

ابزار هوش مصنوعی Artificial Intelligence ChatGPT یک ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی بر اساس GPT-3.5 و توسعه یافته توسط OpenAI است.
این هوش مصنوعی از همان شرکتی است که DALL-E را در کارنامه خود دارد، که طیف نامحدودی از تصاویر را در پاسخ به درخواست کاربران تولید می کند.

سیستم ChatGPT نسل جدیدی از سیستم های هوش مصنوعی است که قادر به برقراری مکالمات و تولید متون قابل فهم برای انسان است.
توانایی هوش مصنوعی در ارائه پاسخ های طولانی کاربران را شگفت زده کرده است.

هوش مصنوعی ChatGPT واقعا عالی است.
این ابزار توانایی مهمی در تعامل با کاربر دارد. این تعامل مبتنی بر متن و دیالوگ است و توانایی ارائه پاسخ هایی را دارد که می تواند به طرز شگفت انگیزی انسانی باشد.

چطور میتونم از هوش مصنوعی استفاده کنم (Chat GPT)؟

ChatGPT یک مدل زبان به اصطلاح بزرگ است. مدل‌های زبانی بزرگ با حجم عظیمی از داده‌ها آموزش داده می‌شوند تا دقیقاً کدام کلمات را در یک جمله پیش‌بینی کنند.

افزایش حجم داده ها و اطلاعات، توانایی مدل های زبان را برای انجام کارهای بیشتر افزایش می دهد.

GPT-3 دارای ۱۷۵ میلیارد پارامتر است و با ۵۷۰ گیگابایت متن ساخته شده است. GPT-2 با ۱.۵ میلیارد پارامتر بیش از ۱۰۰ برابر کوچکتر بود. این مقیاس بندی رفتار مدل را به شدت تغییر می دهد. GPT-3 قادر به انجام کارهایی است که برای انجام آنها آموزش ندیده است، مانند ترجمه جملات از انگلیسی به فرانسوی.

ChatGPT همچنین با استفاده از تکنیک های بازخورد انسانی آموزش داده شده است تا هوش مصنوعی درک کند که انسان ها هنگام پرسیدن سؤال چه انتظاراتی دارند. آموزش مدل های زبانی به این روش انقلابی است زیرا فراتر از آموزش ساده مدل های زبانی برای پیش بینی کلمه بعدی است.

 

همچنین بخوانید : کسب درآمد از هوش مصنوعی

 

ChatGPT AI چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

پس از ثبت نام در ChatGPT، کاربران می توانند از سیستم هوش مصنوعی بپرسند تا به سوالات مختلفی پاسخ دهد، مانند رئیس جمهور ایالات متحده در سال ۱۹۵۵ چه کسی بود؟ معنی زندگی چیست؟ یا می تواند مفاهیم دشوار را به گونه ای بیان کند که دانش آموز کلاس اولی بتواند آن را درک کند.

چطور میتونم از هوش مصنوعی استفاده کنم؟

این ابزار به سرعت ویروسی شد. فقط پنج روز طول کشید تا به یک میلیون ثبت نام کاربر رسید. میلیون ها نفر در ماه گذشته از آن استفاده کرده اند و از آن برای نوشتن شعر یا آهنگ استفاده کرده اند. برخی سعی در فریب و تحریف آن داشته اند. برخی از افراد نیز از آن برای اهداف کاربردی تری مانند نوشتن مقاله، ایمیل، اخبار یا حتی کدهای برنامه نویسی استفاده کرده اند. این ابزار تقریباً برای هر چیزی که می توان با متن نوشتاری پاسخ داد، پاسخ می دهد. همه این پرسش ها و پاسخ ها به هوشمندتر شدن آن کمک می کند.

اما مانند سایر ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، نگرانی‌های بالقوه‌ای وجود دارد، از جمله اینکه می‌تواند کسب‌وکارها را نابود کند یا اطلاعات نادرست را منتشر کند.

ربات ChatGPT در حال حاضر رایگان است. این ربات در حال حاضر برای کاربران باز است تا پاسخ ها را امتحان کنند و بازخورد ارائه کنند تا هوش مصنوعی بتواند بهتر به سؤالات پاسخ دهد و از اشتباهات درس بگیرد.

 

همچنین بخوانید : چگونه از هوش مصنوعی سوال بپرسیم

 

محدودیت های استفاده از هوش مصنوعی (ChatGPT AI)

اجتناب از پاسخ های مضر:

سیستم ChatGPT به شکلی ساخته شده است. تا پاسخ های نامربوط ارائه نکند. لذا هوش مصنوعی از پاسخ به سؤالات نامربوط اجتناب میکند.

کیفیت پاسخ ها به کیفیت سوال بستگی دارد: یک محدودیت مهم ChatGPT این است که کیفیت خروجی به کیفیت ورودی بستگی دارد. به عبارت دیگر، سوالات تخصصی تر و جامع تر، پاسخ های بهتری را ایجاد می کنند.

 

پاسخ‌ها همیشه درست نیستند:

هوش مصنوعی ChatGPT یک ابزار برای ارائه پاسخ‌های صحیح برای انسان‌ها آموزش دیده است، وقتی خروجی درست باشد، پاسخ‌ها می‌توانند انسان‌ها را گمراه کنند.

بسیاری از کاربران دریافته اند که ChatGPT می تواند پاسخ های نادرستی بدهد. برخی از آنها به شدت نادرست هستند.

 

همچنین بخوانید :۱۰ ابزار هوش مصنوعی برای تبدیل متن به ویدیو

 

نحوه ثبت نام و استفاده از هوش مصنوعی(ChatGPT)

برای استفاده رایگان از ChatGPTt، به وب سایت OpenAI بروید و روی دکمه Try ChatGPT کلیک کنید. گزینه Try it را در بالای وب سایت خواهید دید.

 

سپس از شما خواسته می شود که وارد شوید یا ثبت نام کنید. اگر هنوز حساب OpenAI ندارید، با استفاده از آدرس ایمیل خود ثبت نام کنید. همچنین ممکن است لازم باشد قبل از وارد کردن شماره موبایل خود را وارد کنید.

متاسفانه شماره های ایرانی در حال حاضر پشتیبانی نمی شوند و باید از شماره های خارجی مانند شماره مجازی استفاده کنید.

 

اکنون می توانید چت را با ChatGPT شروع کنید. برای شروع مکالمه، درخواست یا سوال خود را در کادر زیر تایپ کنید.

 

توجه داشته باشید که ChatGPT در حال حاضر به عنوان یک برنامه وب در دسترس است. یعنی فقط از طریق مرورگر وب خود می توانید به آن دسترسی داشته باشید و نیازی به نصب نرم افزار خاصی ندارید.

پیام های ChatGPT ناقص را کامل کنید

شاید ChatGPT یک پیام ناقص ارسال کند،بنابراین می توانید با فشار دادن دکمه ادامه، متن پاسخ کامل رو دریافت کنید.

 

جهان در دستان هوش مصنوعی Chatgpt

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، ما از ChatGPT AI یک کد HTML برای نمایش ساعت در وسط صفحه درخواست کردیم. این هوش مصنوعی قدرتمند، علاوه بر شرح نحوه نوشتن؛ او کد برنامه را طبق استانداردهای جهانی در اختیار ما قرار داد.

چطور میتونم از هوش مصنوعی استفاده کنم؟

پس از کپی کردن کد و اجرای آن با نتیجه زیر مواجه شدیم. دقیقا همان چیزی که ما می خواستیم. قرار بود رنگ ساعت رنگین کمانی باشد، اما از آنجایی که موتور جستجو با این روش کدنویسی سازگار نبود، نتوانست چنین چیزی را نمایش دهد.

شما تجربه جالبی از استفاده از این هوش مصنوعی دارید؟ حتما آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.