طراحی سایت رستوران

در حال حاضر به دلیل مشغله های زیادی که افراد در زندگی خود دارند ترجیح می دهند فقط خرید و سفارش خود را ثبت کنند. در دوران کرونا بستر مناسبی برای همه کسب‌وکارها ایجاد شد تا بتوانند وارد فضای دیجیتال شوند و از فرصت مشهودی که در اختیارشان قرار گرفته به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.
خرید آنلاین شامل موارد زیادی است. به عنوان مثال: خرید لباس، سفارش خدمات در منزل، رزرو نوبت با پزشک، خرید مواد غذایی و خرید مواد غذایی و موارد دیگر. برای سفارش آنلاین غذا به یک وب سایت با رنگ های جذاب نیاز دارید. طراحی سایت رستوران به شدت به محتوای بصری وابسته است و حتما باید این را در نظر داشته باشید.

درخواست مشاوره رایگان

چرا باید سایت رستوران طراحی کنیم؟

خوردن غذا بخشی از زندگی روزمره مردم است. بنابراین غذا بسیار مهم است و مردم برای آن وقت می گذارند. برای صرفه جویی در وقت یا تفریح، مردم ترجیح می دهند غذا را به صورت آنلاین سفارش دهند. در این شرایط، شما به عنوان صاحب رستوران نیاز به یک وب سایت برای دیده شدن دارید. افراد به غیر از سفارش غذا، برای دیدن ساعات کاری رستوران، نوع غذا، محیط رستوران، آدرس رستوران و رزرو میز، به وب سایت رستوران مراجعه می کنند.
با داشتن وب سایت می توانید مشتریان خود را افزایش دهید و از آنها نظر و امتیاز بگیرید. مردم سریعتر به چیزی که در چشم است متصل می شوند. با استفاده از تصاویر غذا و قیمت می توانید تا حدودی اعتماد مشتریان را جلب کنید. مردم به سمت جلو حرکت می کنند و همگام با پیشرفت فناوری حرکت می کنند، بنابراین برای موفقیت در بازار، باید با آنها همگام باشید.
فعالیت در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و طراحی سایت کمک زیادی به برندسازی رستوران شما می کند تا افراد بیشتری با رستوران شما آشنا شوند و تجربیات خود را از طریق فضای مجازی با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

امکانات طراحی سایت فروشگاهی رستوران

  • تماس با ما
  • وبلاگ نویسی
  • ما ارائه می دهیم رستوران
  • داشتن حساب کاربری
  • امکان سفارش آنلاین غذا
  • آدرس رستوران روی نقشه
  • گالری عکس و فیلم از رستوران
  • معرفی نمایندگی ها در شهر
  • جستجوی پیشرفته و فیلترینگ انواع غذا
  • به منوی غذا نگاه کنید و موجودی را به روز نگه دارید
  • پیوند به شبکه های اجتماعی که رستوران در آن فعالیت می کند

 

طراحی انواع وب سایت رستوران

طراحی انواع رستوران ها با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال: رستوران های سنتی، کافی شاپ ها، فست فود و آشپزی با توجه به مخاطب هدف، هر کدام نیاز به طراحی وب سایت متفاوتی دارند.

طراحی سایت رستوران سنتی

اکثر مردم غذاهای سنتی ایرانی را دوست دارند. اما جدای از کیفیت غذا، طرفداران این نوع غذاها ترجیح می دهند غذا را در محیطی کاملا سنتی میل کنند. شما می توانید با عکس ها و فیلم هایی از محیط رستوران و غذاها به نمایان شدن رستوران سنتی خود کمک کنید. همچنین به یاد داشته باشید که سفارش آنلاین غذاهای سنتی بسیار نادر است. بنابراین می توانید با عرضه آنلاین غذاهای سنتی این خلاء در بازار را پر کنید.

 

طراحی سایت تهیه غذا

در اکثر مواقع آشپزی جایی برای سفارش حضوری و نشستن افراد ندارد و مشتریان تلفنی سفارش می دهند. تعداد تماس ها در طول روز به خصوص در هنگام ناهار و شام، حجم بالایی را شامل می شود و گاهی اوقات در رسیدگی به سفارش ها اختلال ایجاد می شود. با یک وب سایت، ترافیک تماس به تدریج کاهش می یابد و سفارشات به صورت خودکار در وب سایت ثبت می شود.

 

طراحی سایت سفارش غذا و فست فود

رستوران های فست فود بسیار محبوب هستند. شما می توانید با استفاده از وب سایت تمام مشتریان خود را مدیریت کنید. فست فود اغلب به صورت حضوری شلوغ است و مدیریت سفارشات به طور همزمان زمان بر است و ممکن است در رسیدگی به سفارشات مختلف اختلالاتی ایجاد شود. داشتن مدیر سایت این روند را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

 

طراحی سایت رستوران و کافی شاپ

هر ساله نام های جدیدی به منوی کافی بارها اضافه می شود. با داشتن منو در وب سایت یا منوی دیجیتال می توانید هر کدام را توضیح دهید و مطالب را در کنار تصویر منتشر کنید. این کار برای مشتریان بسیار جذاب است و در جذب مشتری به شما کمک زیادی می کند.

 

اشتباهات رایج در طراحی سایت رستوران

در طراحی سایت رستوران باید به جزئیات زیادی توجه شود تا مشتری ناامید نشود. این جزئیات شامل موارد زیر است:

 

هماهنگی طراحی سایت با برندینگ شما

به یاد داشته باشید که وب سایت شما نشان دهنده کسب و کار شما است. طراحی وب سایت باید با سبک رستوران شما مطابقت داشته باشد. شما باید بهترین های خود را نشان دهید تا از رقبا جدا شوید.

 

منتشر نکردن عکس و قیمت محصول

وقتی کنجکاوی مشتری را برآورده نکنید، بدترین بازخورد را دریافت می کنید. مشتری باید قیمت محصول را ببیند تا به شما اعتماد کند. تصویر غذا به همراه قیمت مشتری را به سمت رستوران جذب می کند.

 

عدم وجود بخش نظرها

مشتری تازه وارد رستوران شما باید نظرات دیگران را بخواند تا به شما اعتماد کند و تصمیم بگیرد.

 

منتشر نکردن مکان و شماره تماس

اطلاعات شما در وب سایت بسیار مهم است. زیرا اگر مشتری اطلاعات صفحه را نبیند ممکن است اهمیتی به خرید از شما نداشته باشد و به دنبال آدرس و شماره تلفن شما نباشد. به این ترتیب باید این جزئیات را رعایت کنید.

 

محتوای قدیمی

تبلیغات قدیمی شما برای مشتریان جذاب نیست. محتوای خود را مطابق با شرایط فعلی جامعه به روز نگه دارید.

 

بررسی داده‌ها

با استفاده از داده های دریافتی از وب سایت، فروش خود را تجزیه و تحلیل کنید تا با توجه به آمار، تصمیم درستی بگیرید.

 

کلام آخر پویان توسعه

طراحی هر وب سایتی باید با مخاطبان آن برند مطابقت داشته باشد. رستوران ها یکی از حساس ترین مشاغل در زمینه برندسازی هستند. مخاطبان آنها را همه افراد تشکیل می دهند و برای جذب مشتری نیاز به توجه بیشتری دارند.

در آژانس دیجیتال مارکتینگ پویان توسعه طراحی وب سایت با ظرافت بسیار با توجه به شخصیت مخاطب و قوانین برند شما با ارائه پکیج های مختلف انجام می شود. همچنین می توانید برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.