درباره بازی همستر کامبت

نقشه راه Hamster Combat برای airdrop شامل چندین مرحله است: مذاکره با صرافی ها، مذاکره با سازندگان بازار، شراکت های کلیدی و لیست وظایف. در حال حاضر میلیون ها کاربر در حال جمع آوری سکه در بازی مذکور هستند و در صورت درج توکن در صرافی ها، می توان سکه های درون بازی را به پول واقعی تبدیل کرد.

مطلب زیر با اضافه شدن نحوه اتصال ربات همستر به کیف پول تلگرام Tonkeeper به روز شده است.

ورود به همستر کمبت : ورود مستقیم

همستر کمبت چیست؟

در دنیای پرهیاهوی بازی‌های کریپتو، Hamster Combat در ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (۶ آوریل ۱۴۰۳) راه‌اندازی شد. این پروژه توجه بسیاری را در جامعه ارزهای دیجیتال به خود جلب کرد و پس از ۱۱ روز از راه اندازی اولیه خود به رکورد قابل توجه یک میلیون کاربر دست یافت و هر روز بر تعداد آن افزوده می شود. طبق گفته سازندگان، همستر کامبت بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر و ۴۰ میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

Hamster Combat یک بازی تلگرامی است که در آن کاربر می تواند با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش گوشی خود سکه های مجازی کسب کند. سکه هایی که پتانسیل تبدیل شدن به ایردراپ و در نهایت تبدیل به پول واقعی را دارند. البته تا زمانی که این پروژه در بورس عرضه نشود، قیمت همستر کمبت مشخص نخواهد شد.

اگرچه در حال حاضر Hamster Combat فقط یک بازی است، اما امکان airdrop آن وجود دارد. این بدان معناست که افرادی که سکه‌های درون بازی جمع‌آوری می‌کنند احتمالاً واجد شرایط ایردراپ در طول TGE (رویداد تولید توکن) خواهند بود. به عبارت دیگر، اگر پروژه در صرافی ها درج شود، قیمت ارز همستر به هر نرخی که سازندگان آن مناسب بدانند تعیین می شود و در این صورت امکان فروش سکه ها و تبدیل آنها به پول واقعی وجود خواهد داشت.

نکته مهم دیگر این است که به گفته توسعه دهندگان همستر کمبت، توکن این پروژه بر روی پلتفرم بلاک چین TON ایجاد خواهد شد.

آموزش بازی کریپتو همستر کمبت

برای شروع بازی همستر کمبت و جمع آوری سکه های مجازی ابتدا باید ربات تلگرام پروژه را اجرا کنید. برای این کار به یک اکانت تلگرام و همچنین لینک ربات نیاز دارید.

وارد ربات تلگرام همستر کمبت شوید

پس از ورود به ربات همستر کمبت در تلگرام، متن خوش آمدگویی با گزینه شروع بازی نمایش داده می شود. روی Start ضربه بزنید تا به صفحه بازی منتقل شوید. در منوی پایین این بازی قسمت های Exchange، Mine، Friends، Earn و Airdrop را مشاهده می کنیم که هر کدام را توضیح می دهیم.

بخش تبادل

در قسمت Exchange بازی همستر کمبت که صفحه اصلی محسوب می شود، می توانید یک سکه بزرگ با نماد بازی یعنی همستر را مشاهده کنید که با ضربه زدن روی آن می توانید سکه های مجازی جمع آوری کنید. در این صفحه اطلاعاتی مانند تعداد سکه های کسب شده و موارد دیگر نیز نمایش داده می شود.

صفحه اصلی بازی همستر کمبت
صفحه اصلی بازی همستر کمبت
صفحه تقویت کننده هامستر کمبت
صفحه همستر کمبت بوست

با ضربه زدن روی Boost به بخش تقویت‌کننده‌های بازی می‌روید. در بالای صفحه Boost و تحت عنوان Free daily booster، گزینه Full Energy را داریم که با ضربه زدن روی آن می توانید به طور مداوم ضربه بزنید تا سکه ها را تا سقف مشخصی که با نماد رعد و برق نشان داده شده است، دریافت کنید. در قسمت Booster ها دو گزینه Multitap و Energy limit داریم که به ترتیب برای افزایش تعداد سکه های دریافتی در هر ضربه و افزایش ظرفیت انرژی استفاده می شود.

بخش معدن

در قسمت Mine بازی، می توانید با پرداخت مقداری از سکه های جمع آوری شده، کارت های استخراج را خریداری کنید. با خرید هر یک از این کارت ها روزانه یا ساعتی و کاملا خودکار سکه کسب خواهید کرد. برای مثال در تصویر زیر با خرید یک کارت جفت بیت کوین و پرداخت ۲۵۰ سکه، سیستم بازی به صورت خودکار در هر ساعت ۴۰ سکه به حساب شما اضافه می کند.

بخش معدن بازی همستر کمبت
صفحه اصلی ماین در همستر کمبت
بخش معدن بازی همستر کمبت
خرید کارت استخراج اتوماتیک سکه در همستر کمبت

بخش Friends، Earn و Airdrop

با اشتراک گذاری لینک دعوت انحصاری خود در بازی همستر کمبت، می توانید جوایزی را دریافت کنید که به صورت سکه به حساب شما اضافه می شود. با هر دعوت موفق، ۵۰۰۰ سکه دریافت خواهید کرد و در صورتی که کاربر هدف دارای اکانت پریمیوم تلگرام باشد، این جایزه به ۲۵۰۰۰ سکه افزایش می یابد.

صفحه دوستان بازی همستر کمبت
صفحه کسب درآمد از بازی همستر کمبت
صفحه ایردراپ همستر کامبت

در قسمت Earn می توانید با انجام کارهای ساده مانند عضویت در کانال یوتیوب بازی، عضویت در کانال تلگرام، صفحه X (توئیتر سابق) و … سکه های اضافی به عنوان جایزه دریافت کنید.

در نهایت بخش Airdrop را داریم که می توانید مراحل رسیدن به ایردراپ واقعی Hamster Kombat و وضعیت تکمیل آنها را مشاهده کنید. در حال حاضر مذاکرات با صرافی ها، مذاکره با بازارسازان و همکاری های کلیدی به پایان رسیده است و تنها مرحله لیست وظایف برای دریافت ایردراپ باقی مانده است.

اتصال Hamster Kombat به کیف پول Tone Keeper

همستر کمبت اکنون امکان اتصال به کیف پول های سازگار با TON را فراهم می کند، توصیه می شود از کیف پول Tonkeeper استفاده کنید. برای استفاده از این کیف پول نیازی به نصب اپلیکیشن نیست و از طریق ربات کیف پول تلگرام نیز می توان مراحل را انجام داد. اما در صورت تمایل می توانید Tone Keeper را روی گوشی خود نصب کنید.

کیف پول Toon Keeper

۱. در صورت تمایل، ابتدا کیف پول رمزنگاری Tonkeeper را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کرده و بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و راه اندازی کنید.

دانلود Tonkeeper اندروید

دانلود Tonkeeper iPhone

۲. وارد Hamster Combat شوید و روی Airdrop در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.

۳. حالا در قسمت Tasks list دو گزینه خواهید دید، باید روی Connect your TON wallet ضربه بزنید.

۴. در این صفحه Tonkeeper wallet را انتخاب کنید.

اتصال بازی Hamster Kombat به کیف پول Tone Keeper
اتصال بازی Hamster Kombat به کیف پول Tone Keeper
کیف پول Toon Keeper

۵. حالا روی دکمه آبی Connect wallet ضربه بزنید.

۶. رمز کیف پول ToneKeeper خود را وارد کنید.

۷. پیغام Done با تیک سبز رنگ در کنار آن نشان می دهد که کیف پول Tone Keeper شما اکنون با موفقیت به Hamster Combat متصل شده است.

اتصال بازی Hamster Kombat به کیف پول Tone Keeper
اتصال بازی Hamster Kombat به کیف پول Tone Keeper
اتصال بازی Hamster Kombat به کیف پول Tone Keeper

توجه داشته باشید، اگر هنگام اتصال ربات به کیف پول Toon Keeper کلمه Coming soon را مشاهده کردید. یعنی این قابلیت هنوز برای اکانت تلگرام شما فعال نشده و به تدریج در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

همچنین ممکن است پس از انجام این کار دوباره کلمه Coming به زودی را مشاهده کنید که جای نگرانی نیست و همچنان می توانید اتصال Hamster Robot به آن را از قسمت Connected Apps در اپلیکیشن Toon Keeper ربات و کیف پول مشاهده کنید.

آیا همستر کمبت قانونی است؟

به دلیل ماهیت غیرقابل پیش‌بینی دنیای ارزهای دیجیتال، نمی‌توان مستقیماً گفت که همستر کامبت قانونی است یا کلاهبرداری. با این حال، طبق برخی نشانه ها، همستر در نهایت می تواند به چیزی مفید تبدیل شود و یکی از این نشانه ها، مشارکت استراتژیک آن با صرافی هایی مانند BingX است.

بازی همستر کمبت با پس زمینه مشکی و آبی تیره

همکاری همستر با صرافی های ارزهای دیجیتال مانند BingX به این معنی است که احتمالاً در آینده شاهد لیست شدن توکن آن در صرافی های ذکر شده خواهیم بود و در این صورت قیمت ارز همستر کمبت مشخص خواهد شد. البته، در حال حاضر، تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که به بازی کردن و جمع آوری سکه ادامه دهیم.

تاریخ انتشار توکن همستر Combat

سوال بسیاری از کاربران این است که بازی Hamster Combat چه زمانی در لیست قرار می گیرد؟ بر اساس برخی شایعات، توکن Hamster Kombat احتمالا در ماه جولای وارد صرافی های متمرکز ارزهای دیجیتال خواهد شد و اگر این اتفاق بیفتد، می توانید سکه های جمع آوری شده در بازی را با پول واقعی یا سایر ارزهای رمزنگاری معتبر مانند بیت کوین، اتریوم مبادله کنید. و Tether را تبدیل کنید.

همستر رزمی همستر با کلاه فضانوردی با موشک در پس زمینه

همچنین اگر Hamster Kombat در صرافی ها لیست شده است، می توانید توکن های خود را در  یک کیف پول سخت افزاری  یا یک کیف پول نرم افزاری نگهداری کنید تا در آینده ارزش آنها افزایش یابد. اگر نمی دانید از کدام کیف پول استفاده کنید،  بهترین مقاله کیف پول رمزنگاری را بررسی کنید  .

آیا همستر ارزش امتحان کردن دارد؟

اگر به دنبال یک بازی رمزنگاری ساده و اعتیادآور با پتانسیل درآمد هستید، همستر کمبت قطعا ارزش امتحان کردن را دارد. این بازی به سرعت در حال رشد است و به نظر می رسد در آینده نیز به رشد خود ادامه دهد. با این حال باید به این نکته اشاره کنیم که هیچ تضمینی برای کسب درآمد واقعی در بازی های کریپتو وجود ندارد و پیشنهاد می کنیم همیشه قبل از سرمایه گذاری در هر بازی کریپتو تحقیق خود را انجام دهید. از سوی دیگر، با توجه به فهرست شدن پروژه هایی مانند NatCoin در  صرافی ارز دیجیتال ایرانی و خارجی  ، پیشنهاد می شود مدتی را صرف بازی Hamster Combat کنید.

چگونه در مبارزه با همستر سکه های بیشتری بدست آوریم؟

در صفحه اصلی همستر کمبت، روی Friends ضربه بزنید و در صفحه بعد، دعوت از دوستان را انتخاب کنید تا لینک دعوت خود را ایجاد کنید. اکنون می توانید این لینک را برای دوستان خود ارسال کنید.

مقالات مرتبط:
  • خرید و فروش NatCoin در صرافی Coinx امکان پذیر شد
  • NatCoin صنعت کریپتو را تحت تأثیر قرار داد و وارد لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر شد.

همچنین در قسمت Mine می توانید با خرید کارت های مختلف به صورت خودکار مقداری سکه در بازه های زمانی ساعتی و روزانه کسب کنید. علاوه بر این، می توانید با عضویت در شبکه های اجتماعی همستر کمبت از طریق بخش Earn، جوایز بیشتری دریافت کنید.

روزانه یک میلیون سکه در همستر کمبت با کد مورس دریافت کنید

بازی Hamster Combat نیز در تاریخ ۵ ژوئن (۱۶ ژوئن) کد مورس را به ویژگی های خود اضافه کرده است، به این معنی که هر روز می توانید با وارد کردن یک کد مورس ویژه در بازی، یک میلیون سکه دریافت کنید. البته نحوه وارد کردن این کد کمی خاص است که در ادامه به آن می پردازیم:

فعال سازی کد مورس روزانه همستر کمبت

ابتدا در صفحه اصلی بازی روی قسمت Earn per tap در گوشه سمت راست بالا سه بار ضربه بزنید.

کد مورس همستر کمبت

با این کار، پس زمینه نماد همستر شما قرمز می شود و کادر Daily Cipher زیر نشانگر درآمد شما ظاهر می شود که یک میلیون سکه در جلوی آن قرار دارد. اکنون برای وارد کردن کد آماده هستید.

نحوه وارد کردن کد مورس در بازی رزمی همستر

کدهای مورس فقط با دو کاراکتر خط تیره و نقطه وارد می شوند. لمس طولانی برای وارد کردن خط تیره کد مورس (-) و شیر معمولی برای نقطه (.).

کد مورس همستر امروز ۲۰ ژوئن

کد مورس فعلی در Hamster Combat کلمه WALLET است. برای وارد کردن این کلمه به عنوان کد مورس باید از روش زیر استفاده کنید:

  • نقطه، خط، خط (حرف W)
  • نقطه، خط (حرف A)
  • نقطه، خط، نقطه، نقطه (حرف L)
  • نقطه، خط، نقطه، نقطه (حرف L)
  • نقطه (حرف E)
  • خط (حرف T)

توجه داشته باشید که پس از وارد کردن صحیح کد مورس هر حرف، آن حرف نمایش داده می شود. بنابراین مطمئن خواهید شد که کد به درستی وارد شده است. ممکن است چند بار تلاش کنید تا آهنگ را به درستی انجام دهید، اما در نهایت می توانید روزانه یک میلیون سکه اضافی در همستر مبارزه با استفاده از کد مورس دریافت کنید.

Combo Daily Hamster Kombat چیست؟

در ربات Hamster Kombat و در تب Mine بخشی به نام Daily Combo وجود دارد که هر ۲۴ ساعت یکبار آپدیت می شود.

ترکیبی روزانه همستر کمبت

در این قسمت با یافتن سه کارت مخصوص می توانید ۵ میلیون سکه درون بازی به دست آورید.

چگونه روزانه ۵ میلیون سکه ترکیبی بدست آوریم

برای دریافت ۵ میلیون سکه از بخش ترکیبی همستر کمبت، باید هر روز سه کارت ویژه از چهار بخش Markets، PR&Team، Legal و Specials خریداری کنید. یافتن این کارت ها در میان صدها گزینه کاری زمان بر است و سکه های فعلی شما را نیز خالی می کند. ما هر روز برای شما کارت های ترکیبی روزانه قرار می دهیم تا بتوانید بدون صرف وقت و سکه اضافی، ۵ میلیون سکه همستر کمبت رایگان دریافت کنید.

کارت های همستر امروز ۲۰ ژوئن

کارت های زیر را در بازی بیابید و بخرید تا در ۲۰ ژوئن ۵ میلیون سکه رایگان از طریق بخش Combo Hamster Kombat دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

المنتور چیست؟

حتما درباره سیستم مدیریت محتوای وردپرس شنیده اید. دنیایی پر از صفحات و قالب های آماده وب سایت که به

درباره بازی همستر کامبت

نقشه راه Hamster Combat برای airdrop شامل چندین مرحله است: مذاکره با صرافی ها، مذاکره با سازندگان بازار، شراکت های

ctr

CTR چیست؟

افزایش نرخ کلیک تبلیغات و ارگانیک با ۱۴ روش کاربردی فرقی نمی کند که به دنبال رتبه بندی بهتر در

ساخت ویدیو وایرال

راز ساخت ویدیو وایرال

ساخت ویدیو وایرال احتمالا یکی از آرزوهای هر بازاریاب است زیرا اگر بتوانید برند یا محصول خود را در این

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.