۱۰ بازی شبیه به همستر برای کسب درآمد دلاری

در دنیای پر جنب و جوش و پویا ارزهای دیجیتال، No Coin (NO) و همستر کامبت به عنوان یکی از موفق ترین و برجسته ترین پروژه ها شناخته می شود. این ارز دیجیتال با ویژگی های منحصر به فرد و جذابیت خاص خود توانست در مدت زمان کوتاهی محبوبیت زیادی کسب کند و کاربران زیادی را به خود جذب کند.

اما با وجود موفقیت چشمگیر NatCoin، تکرار این موفقیت برای پروژه های دیگر بسیار دشوار به نظر می رسد. با این حال در این گزارش قصد داریم به معرفی چند پروژه جدید و نوظهور بپردازیم که در حال حاضر کاربران زیادی را به خود جذب کرده و محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده اند.

اگرچه ممکن است این پروژه ها به جایگاه و اعتبار NatCoin نرسند، اما مطمئناً سزاوار توجه و توجه بیشتری هستند.

این گزارش صرفا با هدف معرفی و بررسی برخی از ایردراپ های پروژه های نوظهور در حوزه ارزهای دیجیتال تهیه شده است و نباید به عنوان توصیه یا تایید سرمایه گذاری در هیچ یک از این پروژه ها تلقی شود.

اگرچه تلاش شده است اطلاعات ارائه شده در این گزارش از منابع موثق و قابل اعتماد جمع آوری شود، ارزدیجیتال هیچ گونه مسئولیتی در قبال صحت، صحت یا کامل بودن این اطلاعات نمی پذیرد. قبل از شرکت در هر یک از پروژه های این گزارش، توصیه می شود که تحقیقات کامل خود را انجام دهید.

۱. همستر کمبت

بازی همستر کمبت

Hamster Combat بازی جدید و محبوبی است که با ترکیب عناصر جذاب بازی های مبارزه ای و ارزهای دیجیتال در مدت زمان کوتاهی بیش از ۲۰ میلیون کاربر را به خود جذب کرده است.

طراحی گرافیکی چشمگیر و گیم پلی هیجان انگیز از نقاط قوت این بازی است. همستر کامبت با توجه به محبوبیت روزافزون و ویژگی های منحصر به فردش این پتانسیل را دارد که در آینده به یکی از رقبای جدی NatCoin تبدیل شود.

به همستر کمبت بپیوندید

بیشتر بخوانید: همستر کمبت چیست؟

۲. Catizen

بازی Catizen

بازی Katizen یک بازی پرطرفدار در زمینه ارزهای دیجیتال است که با تمرکز بر دنیای فانتزی گربه ها و ماجراجویی های آنها توانسته در مدت زمان کوتاهی بیش از ۱۰ میلیون کاربر را به خود جذب کند.

این بازی که توسط TON Foundation نیز پشتیبانی می شود، با گرافیک زیبا، داستان جذاب و ویژگی های اجتماعی، تجربه ای سرگرم کننده و به یاد ماندنی را برای کاربران ایجاد می کند. با توجه به حمایت بنیاد تون و استقبال گسترده کاربران، کاتیزن پتانسیل زیادی برای آینده دارد.

مشترک شدن در Katizen

۳. تپ سوآپ

بازی تعویض ضربه بزنید

یکی دیگر از پروژه هایی که اخیرا توجه زیادی را به خود جلب کرده است، Press switch است این پروژه در واقع یک کپی از NatCoin است که با ایجاد تغییراتی در مکانیزم و ساختار سعی دارد تجربه ای مشابه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

طبق گفته تیم توسعه دهنده، TapSwap در حال حاضر بیش از ۲۸ میلیون کاربر دارد که رقم قابل توجهی است. این پروژه احتمالاً توکن خود را در شبکه Solana (SOL) راه اندازی خواهد کرد که می تواند یک امتیاز بزرگ برای آن باشد. با این حال، باید دید که آیا TapSwap می تواند به اندازه NatCoin موفق باشد یا خیر.

۴. مکعب ها

بازی با مکعب تلگرام

Cubes نسخه شبیه سازی شده NatCoin با الهام از بازی محبوب Minecraft است که جذابیت خاصی را برای کاربران ایجاد کرده است. این بازی با ترکیب خلاقانه عناصر Minecraft و ارزهای دیجیتال، محبوبیت قابل توجهی در بین علاقه مندان به این دو حوزه کسب کرده و تجربه ای متفاوت و مفرح را ارائه می دهد.

اگرچه اطلاعات دقیقی در مورد تعداد کاربران وجود ندارد، اما باید منتظر ماند و دید که آیا Cubes می تواند در آینده به پروژه ای بزرگ و موفق تبدیل شود.

اشتراک در Cubes

۵. Yescoin

جایگزین های NatCoin چیست؟ معرفی ۱۱ بازی برتر تلگرام

yes coin ، یکی دیگر از نسخه های کلون شده Nat Coin است که با تغییر کلمه Not به Yes توانسته حدود ۵.۵ میلیون کاربر را به خود جذب کند. اگرچه این عدد در مقایسه با کاربران NatCoin یا پروژه های مشابه چندان چشمگیر نیست، اما نشان می دهد که YesCoin با ایجاد تغییرات کوچک برخی از کاربران را به خود جذب کرده است.

با این حال، موفقیت طولانی مدت NatCoin برای این پروژه نامشخص است.

در Yes Coin مشترک شوید

۶. Bat CEX

تبادل CEXIO

ربات صرافی CEX یکی از پروژه های جدید و مهم در حوزه ارزهای دیجیتال است که با ارائه خدمات و امکانات مشابه سایر پروژه ها سعی در کسب سهم بازار دارد. اگرچه تعداد کاربران فعلی این ربات حدود ۱۰ هزار نفر است و در مقایسه با سایر پروژه های ذکر شده در این گزارش، چندان زیاد نیست، اما پتانسیل رشد و توسعه را در آینده نشان می دهد.

با این حال، ربات صرافی CEX هنوز در مراحل اولیه است و راه درازی برای رسیدن به موفقیت بزرگ در پیش دارد.

عضو CEX

۷. ربات ClickArbuz

ربات ClickArbuz

ربات ClickArbuz کپی کاملی از NatCoin است که با پشتیبانی و تبلیغات گسترده بنیاد تون توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این ربات با ارائه امکانات و امکاناتی مشابه NatCoin سعی دارد تجربه موفق این پروژه را برای کاربران خود تکرار کند.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا ClickArbuz می تواند انتظارات را برآورده کند و به محبوبیت و موفقیت NatCoin دست یابد.

به ClickArbuz بپیوندید

۸. پانک سیتی

بازی پانک سیتی

بازی پانک سیتی که یکی از هیجان‌انگیزترین و محبوب‌ترین بازی‌های فضای ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید، متعلق به مجموعه معروف Toonpunks در بلاک چین است. این بازی با استفاده از شخصیت های پانک منحصر به فرد و خلق دنیایی پرماجرا در کنار گرافیک شگفت انگیز و داستانی نفس گیر طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

با توجه به استقبال گسترده کاربران، پانک سیتی این پتانسیل را دارد که در آینده به یکی از موفق ترین پروژه ها در اکوسیستم ToonCoin و ارز دیجیتال تبدیل شود.

اشتراک پانک سیتی

۹. ماهی مرکب

بازی ماهی مرکب

Squid یکی از هیجان انگیزترین و محبوب ترین بازی های حال حاضر در اکوسیستم بلاک چین تون است که بارها در اطلاعیه ها و اطلاعیه های بنیاد تون به آن اشاره شده است.

این بازی با استفاده از المان های فانتزی، شخصیت های منحصر به فرد، داستان های شگفت انگیز، گرافیک خیره کننده و گیم پلی اعتیادآور، فضایی هیجان انگیز و جذاب را برای کاربران ایجاد کرده است. انتظار می رود در آینده، Squid به یکی از ستون های اصلی اکوسیستم ToonCoin و موفق ترین پروژه های بازی بلاک چین تبدیل شود.

برای Squid ثبت نام کنید

۱۰. سکه MemeFi

بازی Mimfay Coin

MemeFi یک بازی آنلاین مبتنی بر بلاک چین است که دنیایی پر از شخصیت ها و قبیله های الهام گرفته از میم ها را به تصویر می کشد. بازیکنان با پیوستن به قبیله‌های مبتنی بر میم، شخصیت‌های درون بازی خود را می‌سازند و برای به دست آوردن منابع و تسلط بر قلمرو در دنیایی عظیم می‌جنگند.

این بازی ترکیبی هیجان انگیز از مبارزات بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) و مبارزه مبتنی بر محیط (PvE) را در یک بازی سرگرم کننده و داستانی جذاب ارائه می دهد. MimFi با استفاده از فناوری بلاک چین و اقتصاد درون بازی، تجربه ای نوآورانه و منحصر به فرد را برای بازیکنان به ارمغان می آورد.

اشتراک در Mimify Coin

۱۱. xBlast

بازی Xblast

xBlast یک بازی هیجان انگیز کاوش فضایی است که شما را در نقش یک فضانورد جسور به سفری به اعماق کهکشان می برد. پس از یک انفجار عظیم کیهانی، منابع ارزشمند و پنهانی مانند فلزات گرانبها (wXBL) و مواد معدنی کمیاب (بوست) در سراسر جهان پراکنده شده اند که باید آنها را پیدا کرده و استخراج کنید.

با شرکت در جوامع مختلف فضایی (سیاره ها)، می توانید با سایر کاوشگران همکاری کنید، منابع را به اشتراک بگذارید و برای شکوفایی اقتصادی مبارزه کنید. استخراج و استخراج این منابع گرانبها هسته اصلی اقتصاد درون بازی Xblast است و شما می توانید فلزات و مواد معدنی (XBL) را در بازار Web3 بفروشید.

Xblast با گیم‌پلی هیجان‌انگیز، مکانیسم‌های مشارکتی جامعه و زیرساخت مالی قوی، تجربه کاوش فضای مجازی منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد.

به X Blast بپیوندید

هشدارها و توصیه ها

علیرغم وجود پروژه های متعدد و متنوع در حوزه ارزهای دیجیتال که هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند، انتظار نمی رود که هیچ یک از آنها به جایگاه و محبوبیت نات کوین برسد.

در حالی که شرکت در این پروژه‌ها به عنوان یک سرگرمی بی‌خطر است، کاربران باید از کلاهبرداری‌های احتمالی آگاه باشند و قبل از انجام هر گونه اقدام عمیق‌تری، اقدامات لازم را انجام دهند.

در نهایت، با وجود موفقیت چشمگیر NatCoin، نباید فراموش کرد که فضای نوآوری در حوزه ارزهای دیجیتال همچنان گسترده است و با ارائه ایده های خلاقانه و مفید، شانس موفقیت برای پروژه های نوظهور وجود خواهد داشت.

 

نتیجه گیری

با نگاهی به آنچه در این گزارش به آن اشاره شد، به این نتیجه می رسیم که صنعت ارزهای دیجیتال با وجود ظهور پدیده های موفق و تاثیرگذاری مانند NatCoin، همچنان حوزه ای پویا و پر از فرصت های نوظهور است.

پروژه های خلاقانه و جذابی مانند Hamster Kombat، Catizen، Tap Swap و موارد دیگر بررسی شده در این گزارش نشان می دهد که با یک ایده تمیز و منحصر به فرد می توان به موفقیت های بزرگی در این زمینه پرتلاطم دست یافت.

البته در این مسیر همواره باید جانب احتیاط را رعایت کرد و بر اساس دانش، بینش و درک عمیق از فضای ارزهای دیجیتال حرکت کرد.

درست است که هیچ یک از این پروژه های جدید احتمالاً به اعتبار و شهرت NatCoin نخواهند رسید، اما این بدان معنا نیست که سرمایه گذاری و مشارکت در آنها بیهوده است.

با نگاهی عاقلانه و واقع بینانه بر اساس تجزیه و تحلیل همه جوانب، فرصت های ارزشمند در قلب این پروژه های جدید همچنان قابل شناسایی و بهره برداری است. فقط باید با تیزبینی، عقلانیت و پشتکار در این مسیر حرکت کرد و از فرصت های پنهان در دل این فضای متلاطم غافل نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه ما باشید

مقالات مرتبط

الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۴

الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۴ یا به زبان لاتین الگوریتم اینستاگرام برای رشد محتوای ارزشمند و با کیفیت برای مخاطبان و دنبال

المنتور چیست؟

حتما درباره سیستم مدیریت محتوای وردپرس شنیده اید. دنیایی پر از صفحات و قالب های آماده وب سایت که به

درباره بازی همستر کامبت

نقشه راه Hamster Combat برای airdrop شامل چندین مرحله است: مذاکره با صرافی ها، مذاکره با سازندگان بازار، شراکت های

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.